Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Nieuwe wereld per 12-12: Roaring Heights

SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
augustus 2020 aangepast in De Sims 3
Even een berichtje dat er vanaf 12 december een nieuwe wereld in de store zal verschijnen: Roaring Heights.

Welkom in een stad waar gewaagde vormen, diepe kleuren en prachtige gebouwen hun stempel op de skyline drukken! De inwoners van Roaring Heights leiden alles behalve een saai leventje in deze stad vol adembenemende wolkenkrabbers en volle stranden. Iedereen komt aan zijn trekken in Roaring Heights; of je nou wilt chillen op de boulevard, snel carrière wilt maken of thuis stijlvolle feesten wilt geven. Er zijn allerlei nieuwe kansen binnen handbereik, dus je kunt zelf bepalen hoe jij je tijd in Roaring Heights spendeert!

Ik zal alles wat er aan reviews, afbeeldingen e.d. verschijnt bijhouden in mijn sticky over store werelden. Er zijn uiteraard nog geen reviews maar wel een informatiepagina op Pinguïntech. De link naar Roaring Heights is ook al opgenomen in dit sticky. Hier kunnen ook vragen gesteld worden.

Alles over store werelden (update 10-08-2020: link aangepast want die verwees nog naar het oude forum).

Dus mods, misschien mag dit topic meteen op slot. Ik heb het alleen geopend als mededeling.
Post edited by SimLibby on

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    november 2013 aangepast
    Ik laat het wel open, mensen kunnen met specifieke vragen, mededelingen en of ervaringen over deze wereld dit topic gebruiken.

    Ook screens en specifieke info kan hier in.

    Het sticky wordt dan meer een overall info post.


    Edit:
    http://store.thesims3.com/roaringheights
    Volgens mij is de achtergrond van het forum ook van roaring heights.
    Post edited by Onbekende gebruiker on

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    november 2013 aangepast
    ^ Daar zit ook wel wat in.

    Volgens mij is de achtergrond inderdaad van de nieuwe wereld. Dat triggerde bij mij meteen om een tip op te nemen in het sticky over de achtergronden van Nefje. Ik heb trouwens ook de link naar de wereld in de store en naar de informatiepagina op Nefjes site opgenomen in het sticky.
  • kimmiekuskimmiekus Berichten: 93
    december 2013 aangepast
    Hallo iedereen,

    Kan het zijn dat EA een typfout heeft gemaakt met de release datum van roaring heights? Iedereen zegt 12 december, maar als ik hem nu wil aanschaffen staat er 13 december..
    Bummer!!!!
    z33r1fncn5fq.png
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Er staat een sticky over store werelden in dit subforum met veel handige informatie.
    SimLibby schreef:
    Een opmerking over de release datum van werelden en het kopen ervan:
    Alles in De Sims 3 Store komt wereldwijd gelijktijdig online. Maar gezien de tijdsverschillen tussen bijvoorbeeld Amerika en Nederland kan het dus zo zijn dat bij ons de wereld pas een dag later te verkrijgen is in de store. Ik denk dat onderstaande niet alleen van toepassing is op Midnight Hollow maar ook op toekomstige werelden wat dus ook betekent dat er wordt geadviseerd niet meteen de wereld te kopen wanneer deze online komt ivm de cache.
    Nefje schreef:
    Nieuw materiaal voor De Sims 3 Store komt altijd in de avond (meestal rond 19:00). SimGuruSmitty postte dat De Sims 3 Midnight Hollow rond 20:00 of 21:00 zal verschijnen. Waarschijnlijk zal die al wat eerder op de site staan, maar EA raadt aan om niet meteen de wereld te kopen ivm met de cache. De gouden versie zal ook meteen in de aanbieding zijn, dus als je die wilt en je ziet in eerste instantie de normale prijs (4350 SimPoints) dan ben je dus te vroeg en moet je nog even wachten. Bron
    SimGuruSmitty schreef:
    I know you are all eager for Midnight Hollow tomorrow (I am too!) but make sure you wait until the cache fully clears on the website. 11am or 12pm Pacific Time is the safest if you want all of the right information on the store website. (Hint: Gold is on sale). Bron
    Post edited by SimLibby on
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top