Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Gaan niet meer werken na midlifecrisis

lisaroosjelisaroosje Berichten: 222
Als mijn sims een job hebben waarbij ik ze niet zelf bestuur (dus vb. op het gemeentehuis etc.) dan gaan ze eerst elke dag mooi naar hun werk TOT ze van jongvolwassene naar volwassene gaan en als volwassene een midlifecrisis krijgen. Dan wilt hij niet meer instappen in de auto en ook op het gebouw klikken om hen te laten werken, werkt niet. Dan moet ik elke keer als zelfstandige aan de slag, wil ik hen wat geld laten verdienen.
Ik heb dit probleem nog maar pas, sinds ook Exotisch eiland is geinstalleerd. Voordien had ik hier nooit last van.
Heb al gepropeerd met resetsim, maar deze blijkt niet meer te werken. Vroeger als ik die code gebruikte kwam de sim aan de voordeur te staan. Nu blijft de sim gewoon doen wat hij aan het doen is. Erg vervelend...

Reacties

  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    november 2013 aangepast
    Klinkt als een bug van exotisch eiland dan, als het sindsdien zo is. Ik denk niet dat je er wat aan kunt doen, behalve hopen dat er een patch komt die dit oplost.
  • DixxyDixxy Berichten: 23
    november 2013 aangepast
    Ik heb ook last van het probleem dat de sims na een tijdje niet meer naar hun werk willen gaan. Deze actie verdwijnt. Het wil soms wel eens helpen om de sims te verkleden in zijn werkkleding en dan naar zijn werk te sturen. Als de sim in zijn werk/carriere kleding is geswitcht, wil hij vaak wel weer naar zijn werk gaan.
  • lisaroosjelisaroosje Berichten: 222
    november 2013 aangepast
    Heb gemerkt dat het gewoon ligt aan het verouderen naar volwassene, dus geen verband heeft met midlifecrisis.
    Om hun toch nog geld te laten verdienen zorg ik dat ze genoeg vaardigheden hebben om als vb. schilder aan de slag te gaan (beroepen die ze opverplaatsing moeten uitoefenen zoals redder lukt dan ook niet meer). Verkleden heb ik geprobeerd, maar werkt niet. Ook de code resetsim doet het niet meer..
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top