Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

verhuizen in de toekomst

hey,

misschien een stomme vraag maar als je een gezin hebt opgericht in de toekomst, en een van je kinderen is ondertussen volwassen geworden, hoe kan je die dan laten verhuizen om opnieuw mee te beginnen spelen?? Of als je met de ouders wilt verder spelen maar zonder kinderen, hoe kan je dan je volwassen kinderen uit huis laten gaan?
Ik kan precies alleen maar extra kavels kopen en als ik wil verhuizen, gaat heel mijn familie mee...

iemand die mij hier kan bij helpen?

Julie

Reacties

  • Opties
    SandunSandun Berichten: 84
    november 2013 aangepast
    Volgens mij kan dat niet. Oasis Landing speelt net als een vakantiebestemming in Wereldavonturen. Er zijn allerlei beperkingen. Net als in een vakantiebestemming kun je niet met een van de andere families spelen die in Oasis Landing wonen. Je kunt ook geen families splitsen via stad bewerken, ook je eigen familie niet.

    Wat je zou kunnen doen is met het hele gezin terugkeren naar het heden en daar je familie splitsen. Je zou de ouders in het heden kunnen laten en de kinderen laten terugkeren naar de toekomst. Maar dan doen de ouders in je verdere geschiedenis niet meer mee.

    Misschien zou je een deel van het gezin kunnen laten verhuizen door te kiezen voor "uitzetten", als je via de telefoon of de PC voor een verhuizing kiest. In een gewone wereld wordt je betreffende Sim dan naar een willekeurige woning verhuisd. Maar ik weet niet of dat ook werkt in Oasis Landing. Dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.
  • Opties
    Claartje85Claartje85 Berichten: 78
    november 2013 aangepast
    Zou misschien net zo gaan als in wereld avonturen neem ik aan. Ik vroeg mij dit zelf ook af. Ik denk dat je inderdaad een foefje moet uithalen om ze in het heden te splitsen. Zet de jongvolwassenen in je bibliotheek en zet ze in de toekomst weer ergens in. Je kunt ze dan niet bespelen in de toekomst, maar ze wonen er wel zelfstandig.
    Ik heb deze uitbreiding nog niet zelf, maar zat met dezelfde vraag als jij. Maar ik denk dat het net zo gaat als in wereld avonturen. Daar heb ik van een huis een openbare kavel gemaakt met daarbij"geen bezoekers toegestaan" dan komt er ook niemand in als alleen het huishouden waarmee je speelt.
    Met de uitbreiding in de toekomst, zou ik in het heden de familie even splitsen. Vader en moeder reizen naar de toekomst, en de jongvolwassenen zet ik via stad bewerken in een ander huis.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top