Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hoeveel Sims kun je laten studeren en hoe doen jullie dit

Ik heb het hele forum doorgelezen in de hoop mijn vraag ergens te zien staan, maar helaas. Ik kocht een tijdje geleden studententijd en maakte een extra sim aan om het spel uit te proberen. Ik begon in Barnacle Bay en alles liep goed. Nu een paar weken later wil ik twee sims laten studeren vanuit Bridge Town (nachtleven) De sims pakken hun koffer en vertrekken, maar komen niet aan. Het spel veranderd in een normale wereld waarbij je alleen een lege kavel kunt kiezen of een huis. Je komt dus gelijk in je bibliotheek terecht. Ergens doe ik iets fout, ik heb de Sim die ik liet studeren in Barnacle Bay, gewoon weer uit laten schrijven dus er zijn geen studenten meer. Waar kan dit aan liggen, heeft iemand enig idee? Kun je maar per wereld slechts één universiteit openen?

Ook vond ik het jammer dat toen mijn sim studeerde, ik de andere huishoudens van de wereld waar ik haar liet studeren, (Barnacle Bay) niet meer kon bespelen. Ze zal toch eerst klaar moeten zijn met haar studie, alvorens ik weer in mijn wereld kan terug keren.
Ik hoop dat iemand mijn vraag begrijpt want ik lees het nergens terug in de uitleg of je slechts eenmalig iemand kan laten studeren, of dat dit in een andere wereld ook kan.

Reacties

  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    september 2013 aangepast
    Je kan in 1 wereld zover ik weet wel meerdere sims laten studeren, zolang het inderdaad niet tegelijkertijd is. Als de ene weer is uitgeschreven, volgens mij moet je dan een andere sim uit die wereld ook gewoon naar die universiteit kunnen laten gaan.
  • WinapowerWinapower Berichten: 47
    oktober 2013 aangepast
    je kunt wel meerdere sims inschrijven maar niet verschillende huishoudens ik denk dat het gewoon een bug in het spel is als ik jou was zou ik gewoon mijn sims kopieren en dan een nieuwe wereld openen
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top