Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Build My Dream - Seizoen 6 - inleveren/stemmen gesloten

«1345
SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
augustus 2020 aangepast in De Sims 3
Build My Dream Seizoen 6

Zie ook: Wedstrijd regels en richtlijnen

Per ronde krijgt iedere deelnemer 1 bericht in dit topic om een link naar zijn of haar inzending te vermelden. Deze link vermeld je pas nadat ik een bericht heb geplaatst waarin ik aangeef dat de inleverronde geopend is.

Stemmen gebeurt pas wanneer ik een bericht plaats waarin ik de stemronde open.
Stemmen doe je door 1 +stem en 1 -stem te geven aan de inzending die je het mooist (+) en het minst mooi (-) vindt. Je kan je stem toelichten, de (meeste) deelnemers zullen dit waarderen. Bovendien weten deelnemers zo waar ze de volgende keer op kunnen letten. Je kan ook alleen je +stem en -stem toelichten.

Vragen en opmerkingen gelieve in het andere topic te plaatsen.


Seizoen 6 is voorbij

De winnaar van BMD6 is Meliszie.

Uitstel kan, als het nodig is, natuurlijk altijd gegeven worden maar help me alsjeblieft een lekker tempo in de wedstrijd te houden. Dus bouw met de inleverdatum in gedachten en niet met het idee dat het inleveren tot een paar dagen na de inleverdatum kan gebeuren.

There is a new sheriff in town ! :mrgreen:
Post edited by SimLibby on

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2013 aangepast
    Hier is mijn UFO.

    http://www.slideshare.net/Simvlinder/bmd6-opdracht1

    Download:
    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=7653885

    Ik hoop dat ik kan stemmen, mijn laptop doet raar, en ga ik zeer binnenkort wegbrengen. :mrgreen:

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    september 2013 aangepast
    http://www.slideshare.net/gitte2001/build-my-dream-seizoen-6-opdracht1

    hier is het!en ik heb gekeken,het staat al 2 weken op slideshare ;)

    ik heb trouwens eens naar mijn powerponit gekeken en heb ontdekt dat de prijs nergens staat! ik had het erin gezet,maar het zal iet goed opgeslagen geweest zijn ik hb het tenslotte achteraf gedaan maar in mijn herrinnering was het ongeveer 64 000 simdollars en dus niet te duur
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    september 2013 aangepast
    Hier is die van mij: http://www.slideshare.net/melissabmd/bmd-61-door-meliszie :)

    (Er is een foutje in de powerpoint geslopen, in een titel ergens, maar volgens mij is het wel duidelijk nog.)
  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    september 2013 aangepast
    Het is me gelukt :-D De powerpoint is af en je kunt hem hier bekijken

    http://www.slideshare.net/Bloos6/bmd6-opdracht-1
  • Opties
    cvk5586cvk5586 Berichten: 109
    september 2013 aangepast
  • Opties
    CSims482CSims482 Berichten: 879
    september 2013 aangepast
    Het spijt me dat de kwaliteit van de presentatie zo slecht is. Ik heb gewoon geen tijd gehad. Voor de volgende keer (als dat kan) beloof ik een betere presentatie te geven met betere foto's.

    http://www.slideshare.net/CSims216/presentatie-bmd6
  • Opties
    jenssemanjensseman Berichten: 9
    september 2013 aangepast
    Ik wil me graag terugtrekken uit de wedstrijd ik zit net in de brugklas dus ik heb het nogal druk met een goede balans te vinden.
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    september 2013 aangepast
    En hierbij ook mijn UFO!

    f5202.jpg

    @Thnks Libby voor het langer open laten! Ben er vanmorgen meteen aan begonnen :D


    Edit:
    Uitleg plattegrond:
    linksboven - Dak
    rechtsboven - 1e verdieping
    links onder - begane grond

    Begane grond:
    bovenste gedeelte - keuken
    links onder - hal
    rechts onder - trap

    1e verdieping:
    bovenste gedeelte - restaurant
    onderste gedeelte - hal
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    september 2013 aangepast
    En hier is ook de mijne. Blijkbaar ben ik de enige met budgetproblemen. :P
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    september 2013 aangepast
    Haha, ik heb echt de simpelste van allemaal denk ik :XD:.

    Anyway, hier is de mijne: http://www.slideshare.net/Moepmoep/bmd1-26245701


    Mijn budget was ongeveer 74nogwat, maar ik ben vergeten om zaterdagavond de printscreen die ik had gemaakt op te slaan. En nu dat ik m vandaag opende zat ie ineens op 64nogwat. Ik weet niet welke waar was, maar ik heb er maar gewoon niks meer bijgebouwd en die van 64 maar in de slide gezet (de enige die ik dus had).

    Groentje eersteklas hier :lol:.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    september 2013 aangepast
    Stemmen opdracht 1 geopend

    De volgende deelnemers hebben afgezegd: Jensseman, xTurtly en Natjeheist.
    De wedstrijd start dus met 9 mensen.
    Stemmen doe je door 1 +stem en 1 -stem te geven aan de inzending die je het mooist (+) en het minst mooi (-) vindt. Je kan je stem toelichten, de (meeste) deelnemers zullen dit waarderen. Bovendien weten deelnemers zo waar ze de volgende keer op kunnen letten. Je kan ook alleen je +stem en -stem toelichten.

    Stemmen kan tot zondag 22 september.

    We starten met minder dan 10 deelnemers dus per ronde valt één speler af: degene met de meeste min stemmen.

    Al de inzendingen staan boven dit bericht, soms zetten deelnemers in hun inleverbericht ook nog aanvullende informatie bijvoorbeeld omdat ze het gebruikte budget vergeten zijn te vermelden in hun presentatie of een downloadlink naar hun creatie dus kijk ook altijd naar het originele bericht.

    Ik zet de inzendingen ook even op een rijtje:

    - Deborah
    - Lolly-simpop
    - Meliszie
    - Bloos6
    - Cvk5586
    - CSims482
    - D13ntjuh
    - Smoesie
    - Moepmoep

    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    september 2013 aangepast
    Deborah:
    Ik vind het leuk dat de ufo niet zo opvalt! Het idee van de sportschool vind ik opzich wel leuk bedacht. Het ziet er heel ‘ufo’ achtig uit. Wel vraag ik me af hoe de sims naar de andere kant van het zwembad kunnen? Ik zie niet echt een goed mogelijke doorgang. De verlichting op het water buiten vind ik leuk gedaan. Maar het idee van nog een sportschool in sunset valley vind ik dan iets minder. Het draait daar natuurlijk niet om dus qua bouwen vind ik dat je het goed gedaan hebt!

    Lolly-simpop:
    De foto’s van de ufo als het donker is zijn niet heel duidelijk. Het terugkerende zwart – rood vind ik een beetje ‘too much’. Al met al snap ik het thema natuurlijk wel! Ik ben er niet helemaal weg van maar ik vindt het creatief bedacht!

    Meliszie:
    De kleuren van de ufo vind ik mooi. Het restaurant is mooi in elkaar gezet. Spacey de Alien vind ik een zeer speciaal detail! De space schilderijen vindt ik ook heel mooi. (wist niet dat we die hadden in de sims. Of is het CC?) De foto’s zijn duidelijk. De sterrenwacht vind ik erg mooi. Het idee dat de kinderen niet in het water kunnen vallen vind ik wel weer grappig, maar toch vind ik het er niet heel leuk uitzien vanaf boven. Erg goed gedaan!

    Bloos6:
    De brug vind ik een erg creatief en leuk idee. Ik ben iets minder weg van het bouwstel dat bij de andere rots staat. Het idee van de bloemenwinkel vind ik leuk en het zou goed uitkomen met het nieuwe premiummateriaal van de store. Het is orgineel en goed bedacht. Toch vind ik het een beetje ‘leeg’. Erg creatief en het ziet er met de oog op de verkooptoekomst zeer orgineel uit!

    Cvk5586:
    De Initialen in de vloer vind ik erg leuk bedacht! Ook deze indeling vindt ik orgineel en het zou goed uitkomen met het nieuwe premiummateriaal de kassa. De ‘abnormale’ badkamers vind ik een goede en snelle oplossing voor de sims. De/het optredenlocatie vind ik er een beetje saai uitzien. Misschien was het leuker geweest als het tafeltjes waren net als bij een stand up comedie show.

    CSims482:
    Ook hier zijn de kleuren van de omgeving gebruikt en dat vind ik leuk. De kleine speeltuin is een goede oplossing voor de kids. De uitkijkpost had iets ‘specialer’ gemogen. Binnen ziet het er gezellig en druk uit. Het idee van de ‘hobbyruimte’ komt duidelijk naar voren.

    D13ntjuh:
    De plaatjes van de slideshare hadden iets groter gekund. Het spaanse thema is erg orgineel en ziet er goed uit! De entree doet me erg denken aan een restaurant in mijn woonplaats. De inrichting en de bar vindt ik leuk! De kleuren passen goed samen. Ik ben helemaal weg van de sterrenpost!

    Smoesie:
    De presentatie van de ufo is anders dat is goed! De uitkijkpost vind ik ‘schattig’ vooral met het kleine huisje en de vele bloemen/planten. De indeling van de ufo is anders dus dat is ook weer goed! De print in de wc is mooi! Het dierenthema vind ik cool en de kleuren van het interieur passen goed bij elkaar!

    Moepmoep:
    De kleuren van de ufo zijn weer geheel op de omgeving aangepast. Dat vind ik erg leuk. Het idee van een boekenwinkel in een ufo vind ik een beetje saai. Het ziet er wel goed uit maar het is niet mijn favoriet. De uitstraling van binnen combineert als het ware niet met die van buiten. Buiten is het wat ijzig, en binnen is het erg warm. De kinderhoek is wel erg leuk!

    Over mijn + stem heb ik erg lang nagedacht en ga die uiteindelijk toch geven aan smoesie. Maar ik vond die van d13ntjuh ook erg mooi!.

    Mijn - stem gaat naar lolly-simpop.

    Ook wilde ik even zeggen dat dit voor mij niet heel makkelijk is/was. Ik heb nogal moeite met het geven van mijn mening omdat ik andere niet wil kwetsen. Als ik dit toch gedaan heb zeg dat dan dan weet ik dat!. Dit was ook de eerste keer dat ik gestemd heb in BMD dus als je nog tips hebt hoor ik dat graag. Zo kunnen we er allemaal nog wat van leren (:
    dkwaftw6r785.jpg
  • Opties
    cvk5586cvk5586 Berichten: 109
    september 2013 aangepast
    Deborah:
    Metallic Sporten
    61881
    Bovenste verdieping: netjes opgelost zo met de badkamers
    Beneden: leuk idee het zwembad! en de vijver is mooi versierd
    Ik vind wel een laag budget gebruikt..

    Lolly-simpop:
    Japanse UFO
    64000
    Buitenkant ookt wat hard...combi rood / zwart. Verder buiten ook wel wat kaal.
    De nacht en detail foto's (slide 3/4) zijn wel erg donker en moeilijk te beoordelen
    Volgens mij overall is het idee wel leuk, maar de foto's zijn gewoon van mindere kwaliteit. Dat is zonde want nu kan je het niet goed beoordelen.
    Grill en zitplaats is wel leuk japans..heb alleen geen idee wat de waarzeggersbol hierbij doet? volgens mij zijn japanners niet echt zo dat ze hierin geloven.


    Meliszie:
    **** Bistro _ ruimte
    68730
    Eerste indruk, leuke dakpannen maar het paars van de buitenmuur beetje vreemd, misschien komt dit terug in rest van het restaurant?
    De heg vind ik er een beetje raar uitzien op de plattegrond van het gehele kavel. Hij stopt opeens, ik zou hem doorgevoerd hebben om een sluitend geheel te krijgen.
    Slim om beneden een keuken te plaatsen met daarbij de toiletten.
    Eerste indruk van het restaurant..leuke stoelen en tafels, maar ik weet niet of ik weg ben van de muren. De schilderijen op slide 8 en 9 vind ik er niet echt bij passen (ondanks dat het ruimte is)
    De kleur valt zo uit de toon, wel leuk van de UFO-lampen.
    De keuken is wel mooi strak opgesteld
    of het ligt aan mijn computer, maar de tekst op slide 20 valt eraf :) maar leuk bedacht deze sterrenpost

    Bloos6:
    Thema?? Groen en Kleur?
    74995
    Planten en bloemenshop is zeker origineel! En de bovenverdieping is mooi ingericht, ik zou alleen een zachte kleur groen hebben gekozen ipv blauw.
    Wel vind ik de wenteltrap erg gevaarlijk zo zonder hek!! Buiten vind ik het aantal planten en struiken niet heel veel, maar de steiger is een leuke extra!
    De steiger en de sterrenpost bovenop die berg is heel leuk bedacht, maakt het zeker uniek

    CSims482:
    Kennis??
    68982
    Inderdaad bijna niet te zien.. Leuk idee een kenniscentrum, het oogt wel een beetje rommelig.
    Verder wel netjes ingericht.

    D13ntjuh:
    Spaanse stijl
    75000
    Leuke sfeer, en erg mooi ingericht! De trap naar de sterrenpost had ikzelf een andere kleur hekwerk gekozen (eerder een bruintint) maar we leuk bedacht zo.

    Smoesie:
    (huis)dieren
    74985
    Leuke inrichting, je sterrenpost is ook leuk gedaan zo met de koepel.
    Het cafe vind ik ook wel leuk ingericht, maar het is wel krap..maar meer ruimte was er niet i know.
    Ook een leuk idee van de huisdierententoonstelling

    Moepmoep:
    Thema??
    74000
    Buiten vind ik het een beetje kaal, de ramen en deuren vind ik niet echt bij elkaar passen (rond en gestreept en de schuine).
    Binnen wel goed en mooi ingericht

    Mijn - stem gaat naar Lolly-simpop. Ik vond het geen mooie kleurcombinatie en ik miste de echte japanse sfeer
    Mijn + stem gaat naar D13ntjuh omdat ik hier op de trapkleur na geen opmerkingen had :)
  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    september 2013 aangepast
    Allereerst wil ik zeggen dat iedereen een heel leuk thema heeft bedacht.

    Deborah
    Ik mis buiten de planten/bloemen. Er was toch genoeg geld over om die nog te plaatsen . De sport dingen buiten staan wel erg op een rijtje. Ik zou ze liever over de hele kavel gezien hebben. Nu wordt er maar één deel van de kavel actief gebruikt.
    Ik vind de vijver wel heel druk met al die lampjes.

    lolly-simpop
    Jammer van de donkere foto’s je ziet nu niet echt veel . Als je in buydebug de plafond/muur verlichting gebruikt (kost niks) krijg je meer licht en is alles duidelijker.
    Buiten is het wel heel saai. Alleen twee bankjes ? Ik mis de planten en bloemen. En je hebt de andere kant van de kavel helemaal niet gebruikt. Geld was er nog genoeg om daar ook iets te planten/bouwen.

    Meliszie
    Mooie kleur die je gebruikt hebt aan de buitenkant van de UFO. Jammer dat je die kleur binnen niet door hebt laten lopen. Het restaurant vind ik kil en koud aan doen. Het lijkt op een kantine.
    Buiten vind ik de heg niet bij het landschap passen. Je hebt wel goed gebruik gemaakt van de hele kavel.

    cvk5586
    Binnen vind ik het schitterend gemaakt. Buiten heb je alles aan één kant van de vijver gezet. Het had mooier geweest als je de hele kavel gebruikt zou hebben.

    CSims482
    Wat mij als eerste opviel was de terrein verf . Jammer want dit mocht niet. Je hebt wel mooi gebruik gemaakt van de hele kavel.
    In de UFO vind ik de eerste verdieping wel heel erg wit. Beneden heb je wel mooi gebruik gemaakt van contrast kleuren. Deze verdieping is dan ook een stuk rustiger. Alleen die koffie machine springt er wel heel erg uit. Als je die had geverfd (of een andere machine )dan paste hij meer bij het geheel.

    d13ntjuh
    Ik vind de tegeltjes nogal Grieks aan doen. Ik ben nog nooit in Spanje geweest maar wat ik op het internet gezien heb gebruiken ze in Spanje meer aarde kleuren en wit.
    De sterrenpost is heel leuk bedacht maar ik vind hem wel erg hoog .

    Smoesie
    Wow mooie sterrenpost.
    In het café mis ik dieren dingen. En buiten zie ik dat je terrein verf gebruikt hebt. Jammer.

    Moepmoep
    Buiten zie ik weinig planten en bloemen. Binnen is het gezellig maar ik zou de kinderafdeling niet beneden doen. Die trap lijkt me niet echt iets voor kleine kinderen. Je hebt het wel allemaal gezellig ingericht binnen.

    Mijn + stem gaat naar d13ntjuh
    Mijn - stem gaat naar CSims482 Sorry maar ik vond het te wit en omdat je terrein verf had gebruikt kreeg je toch nog dat extra minpuntje er bij.

  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    september 2013 aangepast
    Oké, hier ga ik even voor zitten ;)

    Deborah
    Eigenlijk heel leuk dat ie zo 'verborgen' is in de rots. En het idee van een sportcentrum vind ik ook best wel goed bedacht, origineel in ieder geval.
    Het zwembad is tof, maar lijkt te groot voor de ruimte en de vloertekening zit niet in het midden (lijkt niet in het midden te zitten?), wat de neuroot in mij gek maakt :P
    Mooi aangeklede ruimte, de sportruimte. Mooi, het verlichte meertje. En goede toevoeging van de telescopen.

    lolly-simpop
    Hihi, ik moest stiekem wel lachen toen ik je presentatie opende. Dat Japanse tentje. Weet nog niet of dat lachen positief of negatief is ;) Ik ga nu de rest bekijken.
    Binnen is het mooi ingericht en de UFO heeft een leuke entertainment-functie gekregen.
    Het is wel erg, erg bij elkaar gematcht, alles in het zwart/rood. Ben er niet kapot van, maar wel erg origineel en creatief.

    Meliszie
    Oeh, een restaurant, nice! Je hebt Het echt heel goed ingericht, vind ik. En ook de sterrenpost is een goede toevoeging en mooi aangekleed! Helaas vind ik de heg niet zo mooi op de plattegrond. Tof kleurgebruik in de ufo zelf. En de alien is echt leuk.

    Bloos6
    Oh, geweldig idee! De brug en de steigers buiten vind ik erg tof. Ik vind de benedenverdieping ietwat leeg. Hoewel ik dol ben op de tuinkabouters en de verdere styling, vind de toiletten niet erg mooi. En ik vind de uitkijkpost fantastisch!

    cvk5586
    Hmm, toen ik de presentatie opende was ik erg enthousiast, maar als ik de plattegrond van bovenaf zie, dan vind ik de strakke tuin niet zo leuk. De initialen in de vloer zijn echt heel goed bedacht. Leuk thema en zeker de bovenverdieping vind ik goed uitgewerkt. De theaterruimte is best tof gedaan, ik heb echter het gevoel dat er iets mist, maar ik zou niet kunnen zeggen wat er dan mist. Stom hè? ;)

    CSims482
    Ook bij jou vind ik het fantastisch dat je het gebouw hebt verborgen in de rots. De speeltuin is leuk, maar ik vind het erg klein in vergelijking met de rest van de kavel. Binnenin: wauw. Ook al is het rommelig, dat past echt bij de functie van de ruimte en ik vind het er erg goed uitzien. Prachtig.

    d13njtuh
    Mooi van buiten, maar ik vind ook bij jou het iets te 'strak' buiten. Spaanse stijl is goed gekozen en ook goed doorgevoerd. De sterrenpost vind ik ook fantastisch gedaan.

    smoesie
    Het gebouw van buiten vind ik prachtig en de sterrenpost is erg schattig. De vijver is erg mooi, maar ik vind het strakke stenen pad ook wat jammer hier.
    Binnen, prachtig toilet, mooie verdeling van de ruimtes, maar helaas vind ik het café iets te klein, of te druk voor de ruimte in ieder geval. Je benedenverdieping is ook erg goed. Ik moet alleen zeggen dat ik niet een duidelijk thema kan benoemen na het bekijken van het gebouw, dat vind ik jammer.

    Moepmoep
    Ook bij jou, leuk dat het gebouw in de omgeving wordt opgenomen. Origineel idee, niemand anders had dit. Goed uitgevoerd ook. Maar ik krijg niet helemaal het 'wauw-gevoel', terwijl ik er niets specifieks op aan te merken heb. Sorry dat ik het niet beter kan verwoorden, want hier heb je niet zoveel aan. Maar over het algemeen dus goed gedaan ;)

    Ja, nu komt het. Wat vond ik het mooist.. Ik twijfel echt tussen wel vier personen ofzo. Nu is het afwegen wat ik belangrijker vind.
    En uiteindelijk gaat mijn plusstem na lang twijfelen naar CSims482

    En mijn minstem gaat naar lolly-simpop, dit puur omdat ik hier de meeste op- of aanmerkingen over had. Sorry!
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    september 2013 aangepast
    er wat rekening met houden dat ik een beginner ben he,dit is de eerste keer dat ik met dit soort wedstrijd mee doe !

    Deborah:wel een leuk idee,maar het si met wat te grijs ik mis kleur! ik heb er niks tegen dat je het bijna niet ziet,maar de mensen moeten er niet langs rijden he!ook vindt ik het spijtig dat er maar 2 badkamerruimte's zijn voor een sportschool

    meliszie:mooi inrichting wel,maar ik vind het wat teveel kleuren hebben daar rood,en zag ik nu iets geel?en daar weer paars,en blauw.....En de toiletten vind ik een beetje te basic ingericht het zijn die simpele,goedkope basisspel meubels die ik vroeger altijd gebruikte.

    Bloos6: leuk idee,een winkel ook al vraag ik me af wat voor winkel het nu is! bloemenwinkel?(planten en bloemen) of kun je er meubels kopen?(schaaktafel...) of kabouters?maar ik vind het wel mooi ingericht, ook al vind ik het wat verwarrend.

    Cvk5586:erg mooi ingericht,en leuk thema!het is een soort van muziekwinkel,toch?ook vind ik de terugkomende kleuren leuk !en het staat ook niet te vol.

    csims482: sorry,maar ik vind het wat te vol staan het lijkt wel of dat je er alles in wou krijgen!ook vin dik het wel raar dat er niks van weg is naar het speeltuintje! als het er vlakbij stond,oke,maar nee,het staat misschien 30simmeter verder...

    D13ndjuh:leuk idee,en het buiten erg fleurig! leuk!!maar ik vind wel dat het nogal weinig gedecoreert zo lijkt het zo...leeg

    Smoesie:ik dacht meteen van:wow,mooi!...ingericht.en ook leuk thema,maar er zijn zoveel soorten hout gebruikt en ik vind het ook spijtig van die goedkope koelkast die je plots ziet staan.

    Moepmoep:leuk ,maar in wc's zie ik weer die oude goedkope wasbakken die ik vroeger altijd gebruikte!voor derest is het heel mooi ingericht,niet vol,maar zeker niet te leeg maar ik heb het gevoel dat je bij het speeltuintje maar snel wat dingen hebt neergezeten en een weg ernaartoe zie ik ook nergens doe ik in het geheel niet bij de buitenkant,daar moet je nog wat op oefenen.

    mijn + stem gaat naar cvk5586
    mijn -stem gaat naar csims482
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    september 2013 aangepast
    Deborah
    Leuk dat je de UFO zo hebt weggewerkt in de rotsen. Binnen ziet het er gaaf uit, bijna futuristisch, wat wel bij deze opdracht past. Ik vind het zwembad vooral erg mooi.
    +

    Lolly-simpop
    Wat een origineel thema, leuk! Ik vind het jammer dat je het binnen niet echt terugziet; de UFO is mooi ingericht, maar ik heb moeite er iets Japans in te ontdekken.
    +/-

    Meliszie
    De grote vijver naast je UFO is erg mooi! Die was al op het terrein. Naja, bij jou viel 'ie op. :mrgreen:Het ruimtethema heb je goed doorgevoerd, leuk. Spacey en Lucy zijn een schattig detail.
    +

    Bloos6
    Die brug is gaaf… 8) Ook de uitkijkpost vind ik echt geweldig, net zoals het stuk waar de telescopen staan. Netjes ingericht, lekker kleurrijk met al die bloemen en planten, en ook de speeltuin is schattig. Ik moet wel zeggen dat ik het buitengedeelte spectaculairder vind dan de inrichting.
    +

    Cvk5586
    Leuk idee! Van buiten ziet het er allemaal heel erg leuk uit. Binnen is het ook netjes ingericht, maar de sfeer boven is compleet anders dan de sfeer beneden en één van de vereisten was dat alles in één thema moest zijn, dus dat is jammer.
    +/-

    CSims482
    Toen ik de eerste foto van de binnenkant zag… In één woord: WAUW! Je hebt het echt geweldig ingericht. Echt.
    +

    D13ntjuh
    De UFO is mooi ingericht, maar ik kan nou niet direct zeggen dat ik het echt Spaans vind. De trap naar de sterrenpost vind ik wel heel erg mooi.
    +

    Smoesie
    De uitstraling van het terrein is geweldig, dat observatoriumhuisje is echt heel erg cool. Jammer dat je het thema niet heel consequent hebt doorgevoerd, en dat de hal en de toiletten veel moderner zijn dan de rest van de UFO.
    +/-

    Moepmoep
    Leuk, een boekwinkel! Past bij je. ;) Hij is erg mooi ingericht! En tja, heel veel meer kan ik er niet over zeggen…
    +


    Mijn plusstem gaat naar CSims482. Ik was echt "blown away", top gedaan. :mrgreen:
    Voor de minstem heb ik getwijfeld tussen Cvk5586 en smoesie, omdat ik vond dat bij allebei het thema niet goed was doorgevoerd. Uiteindelijk gaat mijn minstem naar Cvk5586, omdat Smoesie die geweldige telescoop had. ;)
  • Opties
    CSims482CSims482 Berichten: 879
    september 2013 aangepast
    Deborah
    De stijl is goed doorgevoerd in het hele gebouw. Dat zwembad vond ik echt een geweldig leuk idee! Het ziet er een beetje alien en futuristisch uit, naar mijn idee een goed thema voor een UFO.
    Een klein puntje zou zijn om meer licht in de ruimtes te brengen. En ondanks dat alles van metaal is, probeer verschillende soorten tinten te gebruiken. Af en toe een inktzwart voorwerp tegen een witte muur kan het geheel wat spannender maken. Buiten ziet er echt geweldig uit! Heel sfeervol. Top!

    Lolly-simpop
    Hahaha, wat een superorigineel idee! Daar was ik echt nooit opgekomen! Kleine tip voor de presentatie: gebruik grotere foto’s. De invulling van de ruimte vind ik leuk! Een Japans achtig restaurant was inderdaad wat de sims nog niet in hun buurt hadden. Ik mis een beetje de sterrenpost buiten. Verder wel goed nagedacht over kleursamenstelling!

    Meliszie
    Wow, binnen ziet er echt super uit! Heel futuristisch. Misschien iets meer details aan spulletjes en een gekke vloer ofzo. Misschien verschillende soorten behang/verf op de muren. De keuken ziet er goed uit, alleen ook hier, probeer met zoveel mogelijk spulletjes te werken. Dan ziet het er levendiger uit. Buiten vond ik de heg niet zo mooi staan. Het idee is goed alleen vind ik het niet goed passen in die mooie omgeving. Het geheel ziet er geweldig uit! Probeer de volgende keer te letten op de details.

    Bloos6
    Die brug is echt briljant! Ik vind het zo leuk om te zien hoe je bouwstijl is veranderd sinds wij ooit samen in een seizoen zaten. GAAF! Dat podium is een goed idee! De ramen zijn goed gebruikt. De sfeer ziet er heel goed uit. De schilderijen, de kleine plantjes her en der. Het maakt het allemaal wat echter! Voor de verbetering: misschien iets meer variatie in de muren en vloeren. Maak het allemaal wat spannender of gekker! Daag jezelf uit om het meeste uit alle spullen te halen, door gekke combinaties te maken. Buiten is echt geweldig. Die stenen, dat hekje. Dat zijn de bouwtechnische pareltjes.

    Cvk5586
    Whoeh, ziet er professioneel uit zeg! Die vloer is heel goed gedaan. Er spreekt aandacht uit, niet flats flats een vloertje. Binnen is er met aandacht aan alle spulletjes gedacht. Geinig ideetje, met al die muziek. Het mocht in z’n geheel nog iets spannender om echt op te vallen. Voor de presentatie is het misschien leuk om sims in de ruimtes te laten rondlopen. Goed gedaan!

    D13ntjuh
    Zou je de volgende keer de foto’s iets groter willen maken? De ingang ziet er echt super mooi uit. De Spaanse stijl is mooi uitgevoerd. Ik zou er alleen zelf niet voor gekozen hebben. Die sterrenpost is echt gaaf gemaakt! Alleen misschien niet zo heel mooi voor de omgeving. Het geheel ziet er goed uit, alleen ik weet dat je beter kan. Probeer je in de volgende opdracht te laten zien!

    Smoesie
    Van buiten ziet het er echt goed uit! Die sterrenpost is prachtig. Er is goed gewerkt met de omgeving. De entree zag er goed uit. Van binnen vind ik het minder mooi. Het thema is op zich wel grappig en ook goed uitgewerkt qua spullen. De stijl qua behang en vloeren had wat mij betreft beter gekund. Het ‘beach-achtige’ vond ik niet zo mooi. Maar de inrichting was goed! Ook af en toe een muurtje plaatsen maakt het professioneler. Goed zo!

    Moepmoep
    Het ziet er mooi uit! Haha, je hebt ook gedacht aan een hekje om de trap! Haha, bij iedereen kan je er gewoon een doodsmak maken. Ik had er ook planten omheen gezet. Je weet het nooit met die sims he. :P Het idee van een boekenwinkel vind ik wel grappig omdat je in de buurt niet naar binnen kan. De sfeer die gecreëerd is vind ik goed passen. Ik vond het wel een beetje eenvoudig, om een minpuntje te noemen. Ik miste een beetje de leuke details. Alleen het kinderhoekje vond ik daar aan voldoen. Maar voor de rest prima.

    En nou moet ik dus zeggen wie ik het beste en het minst beste vond. Oeh wat moeilijk want iedereen was zo origineel.

    Ik denk dat ik mijn plusstem aan Bloos6 geef, voor haar inrichting buiten. Die vond ik echt gaaf en origineel.
    Smoesie, ik vond het van buiten ook echt prachtig bij jou, alleen van binnen vond ik die van Bloos6 iets mooier.

    Mijn minstem gaat naar... Moepmoep. Niet omdat het super lelijk was maar om je te motiveren dat je beter kunt.
    Dat wil ik ook aan D13ntjuh vragen. Kom op meiden!

    Lolly-simpop, ik hoop dat je door mag (dat hoop ik eigenlijk altijd voor iedereen :roll: ) want juist als beginner kan je veel leren van deze wedstrijd. Dat kan ik bevestigen, de eerste ronde lag ik er bijna uit en uiteindelijk heb ik tot tweede geschopt en mocht ik de volgende organiseren. Mocht het m toch niet worden, doe gewoon mee met de opdrachten die nog gaan komen.
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    september 2013 aangepast
    bedankt,voor dat laatste stukje
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    september 2013 aangepast
    Sorry als ik soms een beetje kortaf ben, maar ik moet nu eigenlijk teksten lezen en ben het weekend ook druk. ;)

    Deborah:
    Je hebt een leuk thema bedacht. Ik vind het toch wel heel erg metallic allemaal, misschien een beetje too much. Ik vind je vijver heel leuk, met die lichten erin.

    lolly-simpop:
    Het eerste wat me eigenlijk opvalt is dat je dak van de ufo niet helemaal klopt. Is dit bewust? Je nachtfoto's zijn erg moeilijk te zien. Ik vind het Japanse thema leuk bedacht, je hebt het ook mooi gedaan. Misschien alleen wel een beetje te zwart-rood. De buitenzetel vind i leuk gevonden.

    Bloos6:
    De brug vind ik erg goed gevonden! Dan is het ten minste duidelijk hoe je nou bij de winkel komt. Erg leuk, een bloemen- en plantenwinkel. :) Het podium met de kassa is niet geverd, dat vind ik wel een beetje gek. Ik vind het echt een mooie winkel geworden, leuk dat je er ook beelden en tuinkabouters **** kopen.

    cvk5586:
    Mooie entree. De initialen zijn leuk bedacht. Ik vind de kleur groen op de muur niet zo mooi, maar de gedachte erachter is goed. De ruimte zelf vind ik wle heel mooi.

    CSims482:
    Een centrum voor kennis vind ik leuk bedacht, het past ook goed bij de opdrachtgever. Mijn eerste indruk van de binnenkant is: druk, maar leuk druk. De trap in het midden met de zuil en planten vind ik erg mooi.

    D13tjuh:
    mooie entree.De binnenkant ziet er chique uit, maar de blauwe steentjes op de muur vind ik niet overal even mooi staan. De sterrenpost is heel mooi!

    Smoesie:
    Eerste indruk: mooi! Leuke sterrenpost. Wat een ontzettend mooie scherpe foto's ook.Ik vond het wel moeilijk om je thema te vinden zonder je tekst te gebruiken, die heb je niet helemaal goed doorgevoerd. De flamingo's vind ik echt heel leuk.

    moepmoep:
    Leuk idee, van de boekwinkel, past goed bij je. :P Ik vind de buitenkant wel heel kaal.


    Mijn plusstem gaat naar CSims482. Vooral de binnenkant vind ik erg mooi. Smoesie, jouw bouwwerk vond i ook erg mooi, maar het thema was niet goed genoeg doorgevoerd.

    Mijn minstem gaat naar moepmoep. Sorry, maar ik vond het buitenterrein erg leeg en de binnenkant weegde helaas niet op tegen de rest.
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    september 2013 aangepast
    Qua dat mijn buiten wat leeg is, dat klopt, want ik had geen geld meer :XD:. Die boekenkasten waren nogal prijzig :P. Anyway, altijd leuk om te lezen wat anderen ervan vinden. Ik moet zeggen dat ik m zelf ook niet echt speciaal vind hoor :P. Moet nog even inkomen voor zo'n eerste keer en bouwen is nooit echt mijn specialiteit geweest :P.
    Anyway, nu mijn commentaar:

    Debs
    Leuk idee zo'n sportschool! Buitenkant past inderdaad mooi in de rotsen. Binnen vind ik het niet zo mooi, maar dat is meer een kwestie van smaak denk ik. Ik hou zelf meer van warme kleuren en die heb je nagenoeg niet. Qua inrichting vind ik het wel leuk gedaan. Toestellen zijn logisch, maar op een leuke manier neergezet en qua decoratie is het gewoon af. Misschien voor een sportschool iets meer mogelijkheid tot ******* dan slechts 1 douche voor mannen en 1 voor vrouwen (dit is geloof ik al gezegd :P), maar ik snap dat daar ook weer niet heel veel ruimte voor was. Leuk dat buiten qua thema goed aansluit op binnen! Ik mis alleen wat foto's van de benedenruimte. Je hebt daar alleen een bovenfoto en ik vind zelf altijd dat dat afdoet aan hoe mooi het er uit kan zien. Vind het idee zwembad wel erg leuk! Al met al dus niet helemaal mijn smaak qua kleuren, maar verder wel leuk gedaan!

    lolly-simpop
    Leuk dat ronde bankje buiten! Tenminste, ik denk dat het een bankje is, maar dat is helaas niet zo heel goed te zien op je foto's. Ik heb sowieso het idee dat je foto's een beetje onderdoen voor je creatie. Ik denk dat het er in het spel heel leuk uit kan zien, maar het komt niet echt helemaal naar voren uit je foto's. Doordat je zulke donkere kleuren gebruikt, kun je het niet heel goed zien. Ik vind je thema rood/zwart (iets meer dan Japans denk ik?) wel heel leuk, maar ik vind het iets te ver gaan. Ik had zelf voor een iets natuurlijkere buitenkant gekozen en misschien ook een basiskleur gepakt en dan als accenten zwart en rood gedaan. Nu is alles zwart of rood en wordt het nogal overweldigend. Verder qua inrichting wel mooi.

    Meliszie
    Ik vind de buitenkant om heel eerlijk te zijn niet zo heel mooi. De twee kleuren lijken niet zo mooi bij elkaar te passen.
    Wel heel leuk om zo de keuken beneden te doen en het restaurant boven! Qua kleuren een beetje hetzelfde als bij Deborah. Ook jij hebt wat meer koude kleuren gebruikt en dat vind ik zelf wat minder mooi. Wat ik wel heel leuk vind, is dat je bij veel tafeltjes telkens witte en blauwe stoeltjes hebt! Maakt een leuk geheel! Keuken vind ik wat saai, maar wel functioneel. Je sterrenwacht buiten vind ik leuk! Buiten is sowieso mooi :).

    Bloos6
    Mooie ufo! Op een andere manier ook mooi in de natuur opgenomen!
    Binnen vind ik het leuk gedaan. Leuk thema. Enige nadeeltje vind ik de kleur van je muur. Ik had daar iets van hout ofzo gekozen om het een wat natuurlijkere uitstraling te geven. Kunststruiken vind ik een top idee, laat dat ook maar zo realistisch in het echte leven komen :P! Verder eigenlijk weinig op aan te merken.
    Ik vind de brug buiten leuk, maar het trekt me net niet helemaal. Je uitkijkpost vind ik leuk gedaan! Mooi die trap zo in het rots verwerkt!

    cvk5586
    Ik vind de ufo wel mooi, maar dat grote witte vlak ervoor en die vlaggen vind ik niet heel mooi. Kleur muur buiten is leuk :). Initialen, zoals al vaker gezegd, erg leuk! Het soort winkel trekt mij niet zo (is niet echt mijn smaak), maar ik vind het wel heel leuk uitgewerkt. Het past er wel goed bij allemaal :). En beneden is gewoon beneden :P. Het past er wederom bij, maar verder vind ik het niet uitzonderlijk. Dit klinkt een beetje stom, het lijkt alsof ik het niet mooi vind, maar dat vind ik het wel :P. Er zijn alleen geen dingen die er voor mij uitspringen waar ik wat over kan zeggen :P.

    CSims482
    Wederom mooi opgenomen in de rotsen :). Buiten is niet veel, maar vind het hier ook zeker niet storend, omdat de ufo ook zo mooi in de rotsen opgaat. Binnen vind ik niet super, vanwege de kleuren. Zoals gezegd hou ik meer van warme kleuren en vind ik zo'n glanzend witte uitstraling niet heel super. Verder het idee van een kenniscentrum wel erg leuk! Had zelf ook zoiets in gedachten, maar toen zag ik dat jij er al wat mee had gedaan en ik wilde toch een beetje origineel blijven :P. Het is geloof ik al eerder gezegd, maar het ziet wat rommelig, maar aan de andere kant past dat er juist ook weer bij. Het is net niet storend :). Beneden vind ik wel mooi, omdat daar nog een lichte bruine tint in is opgenomen!

    D13ntjuh
    De buitenkant van de ufo vind ik echt goed bij een restaurant passen. De Spaanse stijl vind ik er niet helemaal in terug. Ik vind binnen de details van de blauwe muren een beetje uit de toon vallen. Verder het hout en gebroken wit/crèmekleur vind ik wel een mooie combi :). Inrichting is simpel, maar hoort wel bij een restaurant, wel leuk de details op de tafels! Keuken (van wat ik er van kan zien) vind ik wat saai aandoen. De werknemers willen graag ook wat :P. Ik vind het een leuk idee dat je je sterrenpost zo hoog hebt gemaakt en het idee van de wenteltrappen omhoog vind ik ook leuk, maar ik vind de toren in de omgeving wat groot en lomp, to be honest.. Buiten kan ik weinig over zeggen.
    Zoals al eerder gezegd heb je vrij kleine foto's, dus het is lastig beoordelen. Ook heb ik van buiten en van beneden niet heel veel gezien. Ik heb niet het idee dat ik het hele gebouw in elke hoek heb kunnen zien en vond het soms dus ook wel lastig om er een beeld van te vormen.

    Smoesie
    Ik vind je sterrenpost heel tof, maar je ufo qua uiterlijk niet zo mooi... De inrichting van de eerste verdieping vind ik knap gedaan! In zo'n klein stukje zoveel weten te plaatsen! Mooie toiletten! Het thema wat je noemt vind ik niet zo goed naar voren komen. Ik heb juist het idee dat elke kamer een eigen thema heeft. Qua geheel vind ik dat zelf absoluut geen probleem. Beneden is het thema wel beter doorgevoerd.
    Zoals ik al zei vind ik de buitenkant van de ufo niet echt mooi, maar de binnenkant maakt dat zeker goed! Verder is buiten ook erg mooi. Vind alleen het weggetje niet zo mooi, beetje rechttoe rechtaan. Zal mooier zijn met terreinverf denk ik, maar ik geloof dat je dat niet mocht gebruiken, maar heb je volgens mij wel gedaan bij de vijver?


    Van m'n eigen zal ik nog zeggen dat ik de buitenkant er ook retesaai uit vind zien :P. Plus dat ik me goed kan vinden in ieders commentaar dat het niet echt speciaal is, want dat is het ook niet. Ik vond zelf het hoekje beneden (niet het kinderhoekje) wel erg leuk :P. Maar boven is niet echt spannend inderdaad :P.


    Mijn stemmen:
    Mijn plusstem gaat naar Smoesie. Ondanks dat ik de buitenkant niet mooi vond, was ik dat eigenlijk alweer helemaal vergeten toen ik de binnenkant zag. Super mooi gedaan!
    Mijn minstem gaat naar lolly-simpop. Ik vind het een mooie creatie en zoals ik al zei denk ik dat je foto's je creatie minder mooi doen lijken dan dat het is. De reden dat mijn minstem naar jou gaat, is omdat ik het te overweldigend vind. Het is te rood/zwart. Wat ik hierboven ook zei, ik mis de neutrale factor in het geheel.
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    september 2013 aangepast
    Oke hier dan ook mijn beoordelingen.
    Aller eerst wil ik even zeggen dat er echt leuke resultaten bij zitten. En ik nu ik dit typ nog geen idee hebt wie ik de min of plus stem moet gaan geven...

    Deborah
    Leuk idee om de UFO te 'verbergen' (bij iedereen die dit heeft gedaan trouwens). Je thema is duidelijk doorgevoerd. Goed dat je ook aan een kassa hebt gedacht voor een eventueel lidmaatschap. Leuk idee van de lampen op het water. Ziet er mooi uit. En zo weten de Alien's precies waar ze moeten zijn ;)
    Sommige foto's waren een beetje donker. Dus misschien kan je daar de volgende keer even op letten

    Lolly-simpop
    Hoewel de buitenkant wel Japans aan doet, doet het mij persoonlijk meer denken aan zo'n sumoworstelaarskapsel (weet niet hoeik het anders moet beschrijven) dan een UFO. Jammer dat je boven een mooie ruimte hebt en onder is het naar mijn idee een beetje vol gepropt.
    Ook bij jou vond ik sommige foto's een beetje donker. Wat je kan doen is het 'nacht' maken en dan je lampen plaatsen. Dan gaan ze automatisch aan. Zo kan je precies zien waar er nog lampen moeten. En zolang je in bouwen blijft blijven ze aan. dus als je het dan weer op 'dag' zet, kan je wat betere fotos maken!

    Meliszie
    Leuk dat je als opdracht ook echt de oorsprong van de opdracht hebt gebruikt.
    Mijn Sims zijn wel een beetje jaloers op jouw keuken ;) Maar helaas was mijn budget op.

    Bloos6
    Een orgineel idee! Ik weet dat ik het zelf ook niet heb gedaan. Maar leuk dat je echt iets nieuws heb bedacht. De stijger/brug vind ik ook erg leuk. Nog zoiets wat ik wel in mijn oorspronkelijke plannen had staan, maar ja. budget. Jammer van de bouwconstructie. Misschien kan je nog even je idee daar over toelichten?

    CVK5586
    Ook een leuk en orgineel idee. Leuk dat het ook echt wat met George Orson Welles te maken heeft En een leuke terugkoppeling inde vloer.

    CSims482
    Origineel thema. Mooi aan de buitenkant. Ik vind alleen de 1e verdieping erg druk ingericht. De beneden verdieping is mooier.

    Smoesie
    Leuke sterrenpost en mooi aangeklede vijver. Persoonlijk vind ik de inrichting erg druk en vol. Flamingo's zijn wel grappig bedacht.

    Moepmoep
    Leuk idee om een boekenwinkel te maken. Binnenkant is prima. Jammer dat je maar weinig foto's van de buitenkant hebt.

    Oke. nu het stemmen.
    Mijn plusstem gaat naar CVK5586.
    En mijn minstem. Kies ik toch voor lolly-simpop. Sorry.
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2013 aangepast
    Hier mijn commentaar.
    Bedenk dat het allemaal zeer persoonlijk is.
    Om te beginnen: Ik houd niet van de kleur blauw, dat zal dus ten alle tijden mijn stemming beïnvloeden. Er zijn ook mensen die blauw geweldig vinden, die zullen dat dus positief mee nemen. Uiteraard is dit alleen maar een voorbeeld.
    Ik heb tijdens het schrijven pas mijn + en - stem "ontdekt", ik vond het erg moeilijk, voor beide stemmen.

    Lolly-simpop
    Erg donkere startfoto's
    De binnenfoto's zijn zo gemaakt als of je door een nachtkijker kijkt. ;)
    Toitetten zijn ook erg zwart/rood, en dan zijn de wastafels weer niet gekleurd...
    De waarzeggersbol vind ik absoluut niet in het thema passen, maar die muurdecoratie vind ik wel erg mooi.

    Meliszie
    Hoewel de heg er met een doel staat, vind ik 'm niet mooi en doet ie afbreuk aan het geheel.
    Mooi verzorgt allemaal, leuke details.
    En dezelfde ideeen bij de sterrenwacht als ik had. ;)

    Bloos6
    Leuk thema
    Binnen is die trap levensgevaarlijk! :P
    Ik vind de ruimtes mooi, hoewel ik bij sommige voorwerpen toch twijfels heb m.b.t. het onderwerp.
    (schaaktafel, dartbord)
    Die steiger (of brug) vind ik gelijktijdig gewéldig én foeilelijk. Knap gedaan hoor.
    En ik zie 2 uitkijkposten? Die hoogste vind ik niet mooi (of ik zie het niet goed, dia 32)

    Cvk5586
    Wauw, die eerste plaatjes, dat wit op de vloer: LELIJK! (ben je dat vergeten weg te halen of moet dat echt?)
    Het thema, geweldig, de uitvoering: geniaal, zeker met die initialen.
    Ik vind dit echt een prachtige ufo, maar wat zonde van dat wit.

    CSims482
    Je ufo komt me bekend voor, de buitenkant ook.
    Ik vind het een leuk thema, maar ik vind het binnen wat rommelig en druk overkomen.
    De vloer is prachtig, en beneden vind ik het een stuk beter.
    Het is wel erg licht.

    D13ntjuh
    Leuk thema, prachtige entree
    Oei, hier ook zo'n trap waar je een doodsmak kan maken...
    Er hangt een goeie sfeer in het restaurant, de keuken is prachtig en de sterrenpost...
    Geniaal!

    Smoesie
    Ik vind de "bol" van het sterrenpost niet mooi, veel te aanwezig.
    En je ufo... tja, "too much going on" denk ik.
    Er zijn prachtige kleurencombinaties gemaakt.
    Het gedeelte met de flamingo's vind ik prachtig, maar dat masker aan de muur weer niet.
    Het is me te druk, hoewel ik alles wel heel mooi vind.

    Moepmoep
    Ook mooi weggewerkt, en een prachtig 'spacy' raam.
    Thema spreekt me erg aan, ook omdat ik dat eerst wilde maken.
    Het is simpel maar sfeervol, hoewel ik dat kinderzitje boven had gemaakt.
    Er hangt voor een bieb een goeie sfeer.

    Mijn minstem gaat naar Lolly-simpop.
    De kleuren (met name wanden en vloeren) zijn me te heftig, de balans is weg.

    Mijn plusstem is moeilijk, Cvk5586 en D13ntjuh zijn beide zoooo goed.
    Uiteindelijk is dat wit toch de doorslag geweest, en kies ik voor D13ntjuh, zij krijgt mijn plusstem.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    september 2013 aangepast
    Stemronde opdracht 1 gesloten

    De uitslag:

    - Deborah: 0 stemmen
    - Lolly-simpop: 6 - stemmen
    - Meliszie: 0 stemmen
    - Bloos6: 1 + stem
    - Cvk5586: 2 + stem, 1 - stem
    - CSims482: 3 + stemmen, 2 - stemmen
    - D13ntjuh: 3 + stemmen
    - Smoesie: 2 + stemmen
    - Moepmoep: 2 - stemmen

    Dat betekent helaas dat Lolly-simpop afvalt.
    Ik hoop dat je het wel leuk vond om mee te doen. Je kan nog steeds de opdrachten bouwen alleen niet meer voor de wedstrijd.

    iIqXNuyMh3xx6.jpg

    Zowel CSims482 als D13ntjuh hebben drie plusstemmen gekregen maar omdat Dien geen minstemmen heeft gekregen krijgt zij voor ronde 2 alvast een plusstem mee.


    Ik ga nu opdracht 2 online plaatsen.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    oktober 2013 aangepast
    Inleveren opdracht 2 geopend

    Vanaf dit bericht kunnen de links geplaatst worden naar de betreffende inzendingen.
    Iedere deelnemer krijgt hiervoor 1 bericht. Vragen/opmerkingen e.d. stel je in het andere topic.

    Inleveren kan tot zondag 20 oktober. In de loop van de dag open ik de stemronde.

    Stemmen gebeurt pas wanneer ik aangeef dat de stemronde geopend is.

    Zet een lekkere bak koffie of thee voor jezelf, ga er even voor zitten en bekijk de inzendingen op je gemak. Wanneer de stemronde geopend is, laat mij en de deelnemers dan weten op wie je keuze gevallen is voor wat betreft je min en plusstem. Dank je!

  • Opties
    cvk5586cvk5586 Berichten: 109
    oktober 2013 aangepast
    Hierbij mijn inzending..ik ben erg benieuwd naar de rest

    http://www.authorstream.com/Presentation/cvk1986-1962135-bmd6-gevangenis/
  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    oktober 2013 aangepast
    Hier is mijn inzending. Met een bak koffie/thee er bij lukt het je vast om alles te bekijken :wink:

    http://www.authorstream.com/Presentation/Bloos6-1964251-gevangenis/
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2013 aangepast
    Hierbij ook mijn presentatie. Ik ben uitgegaan van een gevangenis in Nederland o.i.d., dus vandaar dat mijn cellen geen tralies hebben, maar dicht zijn. Volgens mij zijn ze dat in Nederland ook...

    http://www.authorstream.com/Presentation/melissabmd-1965322-bmd-door-meliszie/
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2013 aangepast
    En hier is mijn gevangenis. :P
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    oktober 2013 aangepast
    Dit zou de mijne moeten zijn:
    http://www.authorstream.com/Presentation/deborahbouwens3-1966622-build-dream-seizoen6-opdracht/

    Het is een haastklus geworden, dus er zullen hier en daar wel wat fouten in zitten.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top