Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Verzoekje, familie huis:)

PinogroentjePinogroentje Berichten: 52
Hi mede simmers,

Zoals de titel zegt, heb ik het verzoekje of iemand een familie huis voor me wilt maken. Ik ben nu al een tijdje bezig maar het is het gewoon niet.
Het hoeft geen grote villa te zijn, met grote slaapkamers inclusief badkamers al die dingen.
Maar gewoon een lief ruim huis, waar wel ouders en 6 kinderen kunnen opgroeien (heb de familie wens :wink: )
Ik heb ook een hond en een kat maar die hoeven geen speciale kamers haha, wel wil ik graag een grote tuin, en als het kan met zwembad:)

Om het overzichtelijk te maken even de punten op een rijtje.
Begane grond:
-Garage
-Ruime open familiekeuken, inclusief eetkamer.
-Woonkamer.
-Wc, hoeft geen douche/bad bij.
-Honden/katten dingen, als je wilt mag je ook wel schildpadden of vogels of iets neerzetten:)

1ste verdieping:
-Ouders slaapkamer.
-Baby slaapkamer (meisje), peuter slaapkamer (Jongen) (Hoeven beide geen grote kamers te zijn)
-2 kinderslaapkamers (Jongens).
-Badkamer, bad en douche (Mag gecombineerd)

Zolder:
-Twee tienerkamers (jongens)
-Badkamer inclusief douche.

Tuin:
-Speelplek voor kinderen.
-Buiten eet plek met bbq.
-Als het past zwembad.
-Bloemen/struiken/bomen.

Ik wil ook graag een speel/hobby ruimte en een waskamer. Daar mag je een kelder voor gebruiken, of nog een verdieping maken. maar als er geen ruimte is dan mag je dat laten.
Mijn huis wil ik graag op een fundering:oops:

Nu ik dit lees, weet ik echt precies wat ik wil en zullen er vast een heleboel denken van "waarom maak je het zelf niet"
Ik ben totaal geen goede bouwer, mijn huis is altijd maar vierkant en ziet er hetzelfde uit, ik vind dat echt heel saai worden. Ik heb net zelf geprobeerd iets te maken met tips op internet, nou dat was al helemaal niets :(
Dan kan ik wel in een simshuis gaan wonen maar die vind ik het dan ook weer net niet.

Ik hoop dat iemand dit voor me wilt maken en me mijn "paleisje" kan geven :D:D Als je meer informatie wilt hebben, kan je altijd vragen:)

X Nina.

Ps: Ik heb de volgende uitbreidingspakketten
-Jaargetijden
-wereldavonturen
-ambities
-beestenbende
-levensweg
Ik heb ook wat store spullen, dat is vooral de panda kamer set voor baby's/peuters en de gratis dingen. Maar geen downloads van andere sites.


Reacties

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top