Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Plantsim in University Life?

TessaRoxanneTessaRoxanne Berichten: 17
Hoi allemaal,

Ik ben vandaag begonnen met University Life en was aanwezig op een feestje. Daar zag ik een groene Sim met aparte kleding en als ze liep verschenen er bloemen onder haar voeten. Is dit een Plantsim zoals we die kennen uit The Sims 2?

Reacties

  • LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    juli 2013 aangepast
    Dat is inderdaad een plantsim.
    Hier kan je informatie vinden over plantsims: http://www.carls-sims-3-guide.com/universitylife/plantsims.php
  • WinapowerWinapower Berichten: 47
    oktober 2013 aangepast
    O_O Lucky you ik kan geen plantensims vinden
  • SjifraSjifra Berichten: 110
    oktober 2013 aangepast
    toen mijn sim studeerde had hij 2 plantsims als huisgenoten!

    met het meisje is hij vrienden geworden, getrouwd en heeft hij 3 kinderen gekregen (plantsims)
  • xmoontjuhx74xmoontjuhx74 Berichten: 47 Pruttelende Peuter
    november 2013 aangepast
    Je krijgt dit door je steeds als proefkonijn aan te bieden bij de wetenschapsfaculteit. Op een gegeven moment krijg je dan de melding dat je sim lijdt aan iets met 'botanicus' erin (ben de echte naam kwijt). In de tijd dat ze daaraan lijdt kun je het nog op de een of andere manier laten genezen, als je de tijd uitzit wordt je sim een plantsim.
  • miranda130miranda130 Berichten: 112 Koddige Kleuter
    februari 2014 aangepast
    Als je science leert tot level 8 kan je via gene splitten experiment in het bezit komen van een : forbitten fruit. Deze kan je met level 7 tuineren tot een plantbaby kweken. Het beste zaadje om Forbitten fruit te krijgen is die van de sla of tomaat.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top