Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims4Friends

«134567
Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
april 2016 aangepast in Fansites
Hallo Simsfans,

wij zijn Big Mama en Simmie van de Sims 3 en 4 fansite Sims4Friends.
We zijn onze site begonnen op 15 februari 2013.

Op onze site kun je reviews vinden maar ook handige bouwtutorials en tutorials van bijzondere wezens. Verder zijn er mooie huizen te downloaden die wij zelf gebouwd hebben (zonder CC). Vanzelfsprekend zitten wij bovenop het laatste nieuws over de Sims 3 en 4 en houden dit dagelijks bij op onze homepage. Je kan ons ook volgen op Twitter en Facebook.

We worden enorm geholpen door onze Mods, Markos en Lacuna1985 die veel op het forum te vinden zijn.

Ons forum wordt inmiddels druk bezocht en is de plek waar je echt van alles kunt vinden. Zo is er een dagboek dat met de Sims 1 gemaakt is, verschillende Sims 3 dagboeken en 365 dagen projecten, waaronder de familie Roma en de familie Forum. Eigenlijk teveel om op te noemen en de sfeer is geweldig. Natuurlijk hebben we ook topics waar je vragen kunt stellen als je ergens tegenaan loopt waar je wat hulp mee kunt gebruiken.

Wij zijn een enorm enthousiast team en nodigen je daarom van harte uit om eens te kijken op: Sims4Friends
6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
Post edited by Sims4Friends on

Reacties

  • Opties
    PatriciaPatricia Berichten: 51
    juni 2013 aangepast
    Hartstikke leuk om jullie hier ook te zien :D
    Jullie ook veel succes met alles gewenst ^_^

    Liefs van een mede-fansite-Sims speler :P
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juni 2013 aangepast
    Er is een review online gekomen die over Bovennatuurlijk gaat.
    Deze is helemaal verzorgd door onze Moderator Guppie en bevat heel veel informatie over deze Sims 3 uitbreiding.

    We hopen dat jullie hier veel leesplezier mee hebben en misschien zelfs iets lezen dat jullie nog niet wisten. :D

    BuddyinMoonlightFalls_zpsbdf61bba.jpg
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juni 2013 aangepast
    Hey iedereen, :D

    Sims4Friends heeft sinds kort een mascotte in de vorm van het denkbeeldige vriendje en wij tellen met hem af tot aan de release van De Sims 3 Exotisch Eiland.

    screenshot4009zps618e36.jpg

    Voor de Roma dagboek volgers is er weer een update beschikbaar op de Roma Pagina waar ik 2 foto's heb toegevoegd met wat leesvoer.

    screenshot3qw.jpg

    Heel veel plezier hiermee. :wink:
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juni 2013 aangepast
    Hey iedereen, :D

    We hebben een uitgebreide tutorial online gezet over het Denkbeeldige Vriendje uit de Sims 3 Levensweg. Alles wat je weten wilt over deze bijzondere pop komt aan bod en er is een duidelijke omschrijving hoe je de pop levend kunt maken. Heel veel plezier hiermee.

    Het team van Sims4Friends

    screenshot32ad.jpg
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    juni 2013 aangepast
    Jullie site ziet er al leuk uit! Je ziet dat jullie er veel werk in steken. :)
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juni 2013 aangepast
    @Nefje: Ontzettend bedankt voor deze vriendelijke woorden. :D
    Pinguintech ziet er geweldig uit en is een beetje ons voorbeeld.
    Wij kijken regelmatig op jullie site met name als we problemen ergens mee hebben en vinden altijd wel goede informatie en oplossingen. :wink:
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juni 2013 aangepast
    Hey iedereen, :D

    We hebben weer een nieuwe tutorial voor jullie gemaakt. Dit keer gaat het over de Simbot die bij de uitbreiding Ambities zit. Alles wat je moet weten over de Simbot en hoe je deze moet krijgen staat in deze tutorial. Handig om je geheugen wat op te frissen of, mocht je deze uitbreiding net hebben, vol met goede informatie. :wink:

    mev0.jpg

    Mocht je gisteren geen tijd hebben gehad om de Live Broadcast te bekijken dan hebben we een klein verslag hiervan op onze homepage staan. Deze is met 5 minuutjes gelezen zodat je weer snel op de hoogte bent en kunt gaan genieten van dit heerlijke warme weer. :D

    v3ez.jpg

    Allemaal een fijne dag vandaag, het Sims4Friends team. :D
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juni 2013 aangepast
    Mooie screenshots ook! ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juni 2013 aangepast
    ^ Dankjewel, echt fijn om te lezen. :D


    Hey iedereen, :D

    We zijn weer druk bezig geweest en Deetui heeft voor jullie een tutorial gemaakt over de Geest in de Lamp die bij de Sims 3 uitbreiding Showtime zit. Alles wat je over deze Geest moet weten staat hierin. Erg handig is de duidelijke omschrijving over hoe je de Geest kunt bevrijden uit de Lamp.

    42js.jpg

    Ook hebben we een nieuwe review geschreven die over het Slaap- en Badkamer accessoirespakket gaat. Heb je dit pakket nog niet dan komt dat mooi uit aangezien je de grote kans loopt tegenwoordig om dit pakket flink in de aanbieding te kunnen kopen.

    2p1n.jpg

    Heel veel plezier hiermee zo vlak voor het uitkomen van Exotisch Eiland. :D En mocht je in de problemen komen met de zeemeerSims dan hoef je niet in paniek te raken want wij maken zo snel mogelijk een zeer uitgebreide tutorial over deze bijzondere Sims. :wink:

    Groetjes, het Sims4Friends team
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juni 2013 aangepast
    Hey iedereen, :D

    Degenen die mijn tutorials kennen weten dat ik altijd probeer om alles super simpel uit te leggen. :wink:
    Ik heb daarom de woonboten tutorial van SimGuruGraham uitgetest, kleine dingetjes en screens toegevoegd en vertaald zodat het voor iedereen nu mogelijk is om een woonboot in een andere wereld te plaatsen.

    3gnx.jpg

    Je kunt deze tutorial hier lezen, heel veel plezier ermee.

    Groetjes van het Sims4Friends team
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    PatriciaPatricia Berichten: 51
    juni 2013 aangepast
    Ik heb Sims4Nieuws helemaal bij gelezen. Wat een leuke dingen om te lezen allemaal. Jullie doen het super ^_^
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2013 aangepast
    Je kan je website linken aan de afbeelding in je onderschrift. Zie hier vanaf het 2e bericht.
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juni 2013 aangepast
    Dankjewel allebei. :D

    @SimLibby: Ik gebruik normaal ook een link in mijn onderschrift, heb eigenlijk geen idee waarom ik dat hier vergeten ben. :mrgreen: Dankjewel voor de tip. :wink:
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juli 2013 aangepast
    Hey iedereen, :D

    Vandaag zijn er weer aardig wat leuke items online gekomen.
    Ten eerste hebben we een zeer uitgebreide tutorial gemaakt van het bijzondere wezen uit de Sims 3 Exotische Eiland, de ZeemeerSim. Alles wat je wilt weten staat hier zeker in.

    c69j.jpg

    Ten tweede is dan eindelijk onze review van de Sims 3 Exotisch Eiland afgekomen en online gezet, hoera!! :lol:
    Wat een geweldig pakket was dat om een review over te maken. Zo veel om uit te kiezen en zo ontzettend leuk om te doen. Ik hoop dat jullie hier veel leesplezier mee hebben.

    dhds.jpg

    Fijne dag allemaal, Big Mama
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juli 2013 aangepast
    Goedemorgen allemaal, :D

    Aangezien het vakantie is voor een groot deel van ons team wordt er hard doorgewerkt aan de site en is er weer een review geschreven. Deetui heeft deze review geschreven :wink: en die gaat over de Sims 3 Luxe accessoires. Jawel het 1ste accessoirespakket ooit van de Sims 3. Weet je niet meer wat er in dit pakket zat, is dit de mogelijkheid om je geheugen op te frissen en als je dit pakket nog niet hebt, is het een prima review om een goed beeld te krijgen of dit pakket iets voor jou is. Verder zijn er wat kleine site wijzigingen online gekomen.

    y3g7.jpg

    Hele fijne dag allemaal, Big Mama
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juli 2013 aangepast
    Hey iedereen,

    We hebben niet stil gezeten de afgelopen week want ik heb heel wat te melden. Er is een site wijziging online gekomen vandaag en dat heeft met de tutorials te maken. Met het uitkomen van Exotisch Eiland zijn en komen er tutorials die niet bij een huis bouwen horen en dus hebben deze tutorials hun eigen pagina gekregen. Wil je weten wat we hier allemaal al op hebben staan? Klik dan op de link. :wink:

    Daarnaast zijn er een aantal nieuwe items geschreven waaronder 2 reviews en een tutorial.
    Simmie heeft een review geschreven die gaat over het accessoirespakket Buurtleven.

    l8jo.jpg

    Guppie en Deetui hebben het uitbreidingspakket Wereldavonturen opnieuw onder de loep genomen en daar is een geweldige review uit gekomen.

    u0uc.jpg

    En ik heb natuurlijk ook niet stil gezeten en heb voor jullie een tutorial geschreven die helemaal over de Mummie gaat.

    jl3b.jpg

    In ieder geval is er genoeg te lezen bij ons op de site, :mrgreen: groetjes Big Mama
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    mark24072001mark24072001 Berichten: 5
    juli 2013 aangepast
    Natuurlijk ken ik jullei site al!
    Maar nogmaals super goede review! :-D
    En volgens mij is dit m'n eerste bericht hier! Dus dat doe ik speciaal hier! xD
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juli 2013 aangepast
    @Mark: Echt heel aardig van je, dankjewel. :D

    Hey iedereen, :D

    Er is weer een nieuwe tutorial online gekomen en deze gaat over het plaatsen van een duiklocatie in een andere wereld. Ik heb deze informatie van verschillende sites verzameld en nog heel veel toegevoegd om het nog duidelijker te maken. Natuurlijk moest alles vertaald worden en ik heb de tutorial helemaal uitgetest. Deze tutorial bevat heel veel cheats maar is absoluut veilig voor je spel. Op de foto zie je mijn duiklocatie in Lucky Palms.

    ydeq.jpg

    Heel veel bouwplezier hiermee, Big Mama :wink:
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    juli 2013 aangepast
    Hey allemaal, :D

    Deetui heeft over de Live Broadcast van gisteravond op ons blog een leuk verslag geschreven. Het staat vol met alle informatie die aan de orde kwam en we hebben er leuke screens bij geplaatst.

    Kom snel even bij ons kijken dan ben je weer helemaal op de hoogte! :wink:
    Groetjes, Simmie

    screen2trailer_zps64e1ab1e.jpg
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    augustus 2013 aangepast
    Hey allemaal, :D

    Deze maand hebben we speciaal 2 chatavonden georganiseerd voor iedereen die graag wil kletsen met andere Sims fanaten.

    qlvu.jpg


    Op zaterdag 3 augustus en zaterdag 17 augustus vanaf 20:30uur hopen we jullie allemaal gezellig te zien in de chatroom van Sims4Friends. Wij kijken er nu al naar uit en zijn natuurlijk ook aanwezig. :D

    Groetjes, Big Mama
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    augustus 2013 aangepast
    Goedemiddag iedereen, :D

    We hebben weer 2 reviews online gezet die dit keer over 2 premium items uit de Sims 3 Store gaan. Natuurlijk hopen we dat deze reviews een beetje helpen met de beslissing nemen om iets wel of niet te kopen. Deetui heeft het Niet Meer Vies Luier Verschonen en Bad Station voor jullie beter bekeken en ik heb dat gedaan met het Surf + Zon = Lol Golven Station. Heel veel leesplezier hiermee. :wink:

    dxoy.jpg

    75r6.jpg

    Ook wil ik jullie nog even herinneren aan de chat die we vanavond vanaf 20:30uur op de site organiseren. Kom gezellig langs en leer je medeSimser wat beter kennen. Ik ben er ook en verheug me er nu al op.

    Groetjes, Big Mama
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    augustus 2013 aangepast
    Goedenavond allemaal, :D

    De 1ste chatavond was echt ontzettend gezellig en daar wil ik iedereen even voor bedanken die dat mogelijk gemaakt hebben. Zaterdag 17 augustus hebben we weer een chatavond georganiseerd en we hopen natuurlijk dat jullie weer met z'n allen gezellig langskomen. :D


    Natuurlijk maken we gebruik van het feit dat het nog even vakantie is voor onze mods en er zijn daarom weer 3 reviews gemaakt die jullie kunnen lezen.
    Simmie heeft een review gemaakt van de Sims 3 Store wereld Hidden Springs.
    75p6.jpg

    Deetui heeft een review geschreven over het premiummateriaal de Vrieshap Pro IJsmachine uit de Sims 3 Store.
    ljyc.jpg

    En ik heb een review geschreven over het Diesel accessoirespakket.
    fq6s.jpg

    Heel veel leesplezier hiermee, Big Mama. :D
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    augustus 2013 aangepast
    Hey iedereen, :D

    We zijn aan het einde gekomen van de Accessoirespakketten wat de reviews betreft want ik heb het laatste pakket dat bij ons nog bekeken moest worden een review gegeven. :wink: Dit betekent dat Sims4Friends "up to date" is met het reviewen van de Sims 3 accessoirespakketten.

    Onze review van het Supersnelle accessoirespakket is hier te lezen.
    dft1.jpg

    Nog een hele fijne avond allemaal, Big Mama
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    augustus 2013 aangepast
    Goedemorgen allemaal, :D

    Ik kom weer eens langs om een paar reviews in het zonnetje te zetten die we gemaakt hebben voor jullie. Dit keer gaat het om 2 Store werelden nl. Barnacle Bay (links) en de gratis te downloaden wereld Riverview. (rechts) :wink: Klik op de plaatjes en je wordt naar de review van je keuze gebracht. :wink:

    2jpc.jpg0f35.jpg

    Het aftellen met onze mascotte is weer begonnen en dit keer natuurlijk naar Gamescom. Wij zijn heel erg benieuwd naar wat en hoe de Sims 4 eruit gaat zien. Ik ga zelf op 22 augustus een kijkje nemen op Gamescom en hoop met leuke informatie en wie weet foto's weer thuis te komen.

    dcn4.jpg

    We gaan een spannende Sims tijd tegemoet, groetjes van Big Mama.
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    augustus 2013 aangepast
    Hey iedereen, :D

    Als dit een PP is dan bij voorbaat mijn excuses maar ik wilde dit echt in een apart bericht plaatsen. :wink:

    Er zijn heel veel screens en renders opgedoken op Twitter van de Sims 4 en wij hebben ze zo goed als het kan overzichtelijk op de site staan. 1 Van de renders staat op de voorpagina van een magazine en daarom zou het zomaar kunnen dat deze renders en screens echt van de Sims 4 zijn. Wel wil ik melden dat dit allemaal nog niet bevestigd is door EA en er zelfs het gerucht gaat dat de trailer van de Sims 4 niet lang meer op zich zal laten wachten. :shock: Klik op het plaatje en je komt op onze site met alle informatie hierover. :wink: Groetjes, Big Mama

    rwac.jpg
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    augustus 2013 aangepast
    Hey iedereen, :D

    We zijn een Forumspel gestart vandaag en daar mag iedereen aan meedoen zolang er plaats is. Het spel wordt geleid door 1 van onze moderators, Deetui en heeft uiteraard een geweldige prijs voor de winnaar klaar staan. Wat is die prijs? Dat blijft nog even een verrassing maar het is zeker de moeite waard om mee te doen. Klik hier om naar ons blogbericht hierover te gaan en klik hier om direct naar het topic op ons forum te gaan.

    3l6c.jpg

    Ook wil ik iedereen nog even herinneren aan de chat die morgenavond weer gehouden wordt bij ons op de site. We hopen jullie weer allemaal te zien rond 20:30uur maar je bent op ieder tijdstip natuurlijk welkom. :wink: Groetjes, Big Mama
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2013 aangepast
    De site ziet er prachtig uit.
    Ik heb wel een opmerking. Ik heb het verhaal van De Roma's gelezen en er zijn verschillende kinderen die een tweeling zijn. Het lijkt me logisch als een tweeling hetzelfde sterrenbeeld heeft. Dit wilde ik even opmerken.
    Verder is het helemaal top. ;)

    vAh. Dat verklaart een hoop.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • Opties
    BaasPetBaasPet Berichten: 140 Koddige Kleuter
    augustus 2013 aangepast
    ^ Ontzettend bedankt voor je compliment over de site. :D

    En tja die sterrenbeelden van de tweelingen.....
    Ik heb het eerste jaar geheel zonder cheats gespeeld en het spel geeft zelf andere sterrenbeelden aan een tweeling dus ik kon daar toen niet veel aan doen. Het tweede jaar heb ik mezelf wat meer vrijheid gegeven en gebruik ik af en toe een cheat en die zal ik hier zeker toepassen want het staat idd. een beetje raar die verschillende sterrenbeelden. :wink: De volgende tweeling zal gewoon dezelfde sterrenbeelden hebben, heel erg bedankt voor het lezen van mijn dagboek over mijn lievelingsfamilie de Roma's. :D Groetjes, Big Mama (BaasPet is mijn persoonlijke account hier op het forum) :wink:


    Klik op de link hieronder om naar mijn site te gaan voor het laatste nieuws over De Sims 4 en De Sims Mobile!

    SIMSnippets.nl
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2013 aangepast
    Mag ik ook verzoekjes indienen?

    Weet je wat ik mis: een goede, Nederlandstalige, handleiding over aliens.

    Zoals je misschien weet heb ik een pagina over bijzondere wezens, waar ik een afbeelding plaats van het wezen + de bijbehorende handleidingen die ik kan vinden op het internet. Mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar NL handleidingen. Nu heb ik onlangs de handleidingen van Sims4Friends ook opgenomen op deze pagina. Maar ik mis dus nog een goede handleiding over aliens. Dus als je je aangesproken voelt, en ik hoop dat je dat doet, make me happy! Dan kan ik dit opnemen op mijn pagina.
  • Opties
    BaasPetBaasPet Berichten: 140 Koddige Kleuter
    augustus 2013 aangepast
    Hey SimLibby, :D

    Ik voel me wel degelijk aangesproken :lol: en deze handleiding zit eraan te komen. :wink: We zijn van plan om alle bijzondere wezens een goede handleiding te geven en de alien is de volgende waar we aan gaan werken. Maar dit zal even moeten wachten tot na Gamescom. :mrgreen: Wel ontzettend leuk dat je onze handleidingen op je site hebt staan, dankjewel hiervoor. :wink:


    Klik op de link hieronder om naar mijn site te gaan voor het laatste nieuws over De Sims 4 en De Sims Mobile!

    SIMSnippets.nl
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top