Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Nieuwe wereld: Droomzicht

Reacties

  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    juni 2013 aangepast
    Waaauuw! maar betekend dat dat we nu dadelijk ook in jou wereld kunnen duiken?
    dkwaftw6r785.jpg
  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    juli 2013 aangepast
    Trouble in paradise... Ik kan Droomzicht maar niet exporteren, ik ben al enkele uren lang aan het proberen. CAW opnieuw installeren, opslaan onder een andere naam, beschrijving of afbeelding aanpassen, DCBackup verplaatsen, niets lijkt tot nu toe te werken. :thumbdown:

    Edit: Ik ben het grondig beu. Al 3 dagen probeer ik Droomzicht te exporteren. Ik heb ALLES al geprobeerd:
    - global layer leeggemaakt
    - havens/duiklocaties verwijderd
    - beschrijving/foto/naam tientallen keren gewijzigd
    - alle back up versies geprobeerd
    - DCBackup verplaatst
    - videokaart geüpdatet
    - CAW opnieuw geïnstalleerd

    Ik ben ten einde raad, ik zit nu terug bij Droomzicht vòòr EI en voordat ik hem geëxporteerd had voor op het Engelse forum te laten testen. Ik ben ten einde raad en vind nergens een gerelateerd probleem - de oplossing is voor de meeste CAW gebruikers hun wereld opslaan onder een andere naam wat bij mij dus niets uithaalt.
    Al drie ellendige dagen zit ik eindeloos te proberen, ik ben op dit punt erg gefrustreerd. Kan CAW bij die foutmelding geen code meegeven? Wat ben ik nu met het bericht 'fout: exporteren van de wereld is mislukt!'. GRRR!

    \/ Dank je hoor, moest ik dit topic niet hebben had ik de boel denk ik al verwijderd in een kwade impuls. Door jullie reacties probeer ik er moed in te houden, maar EA stelt mijn zenuwen toch zwaar op de proef. :wink:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    juli 2013 aangepast
    Je wil niet weten hoe mooi ik Droomzicht wel niet vind.
    Het is echt prachtig en ik weet zeker dat de stad nog mooier gaat worden als je er helemaal klaar mee bent. :)
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    juli 2013 aangepast
    Hoe staat het ermee?
    dkwaftw6r785.jpg
  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    juli 2013 aangepast
    Nog geen stap verder als vorige week. Er zijn nog een aantal dingetjes dat ik kan proberen, zoals de mappen van EA hernoemen naar oud of proberen op een andere computer te exporteren. Feit is dat ik het nu vrij druk heb met de voorbereidingen van BRR 2013, een klein festivalletje georganiseerd door ons jeugdhuis dat begin augustus doorgaat. En met het warme weer zit ik al helemaal niet veel meer achter de computer, die moeite heeft met de hitte...
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    juli 2013 aangepast
    Is er al weer nieuws? Ik hoop echt dat t nog lukt.. anders was al dat werk voor niets, dat zou echt erg zijn..
    dkwaftw6r785.jpg
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    juli 2013 aangepast
    ?????


    -sorry voor pp-
    dkwaftw6r785.jpg
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juli 2013 aangepast
    ^ Geeft niet hoor, ik ben ook benieuwd :lol:

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2013 aangepast
    Elinee321 schreef:
    Ik hoop echt dat t nog lukt.. anders was al dat werk voor niets, dat zou echt erg zijn.

    Voor niets is het nooit. Nina kan nu erg goed met CAW werken.

    Ik weet niet hoe het met Nina zit, maar als ik met een wereld bezig ben zou ik het op me zenuwen krijgen als iemand steeds vraagt of het al klaar is, daar ga ik me gehaast door voelen wat vrij snel tot geïrriteerdheid raakt. Ik voel me sowieso snel gehaast, omdat ik mezelf vaak onder druk zet binnen een bepaalde periode iets neer te zetten dus als een ander daar dan ook nog eens druk aan gaat toevoegen, raak ik dus geïrriteerd. Nogmaals, ik weet niet hoe het met Nina zit, maar ik wil hier toch even wat van zeggen voor Nina. Oke, er zit twee weken tussen maar toch. Twee weken is helemaal niet zo lang, helemaal niet als het om CAW gaat en Nina heeft ook nog een leven wat soms, van wat ik gelezen heb ik het WWJK, best emotioneel intens is.

    Als de wereld klaar is, horen jullie dat vanzelf wel. Dan moet de wereld nog getest worden, ik weet niet of Nina dat al gedaan heeft. Een wereld maken, daar komt nu eenmaal veel bij kijken. Je wilt namelijk ook een goede wereld (zonder spelvertragingen e.d.) en niet alleen maar een mooie wereld. Met CAW moet je geen haast willen hebben, dat geldt vooral voor mensen die een wereld maken maar ook erg voor mensen die wachten op die wereld omdat ze ermee willen spelen.


    V Edit: mijn bericht was eigenlijk niet voor jou bedoelt (ook al schreef ik in de laatste alinea "jullie"), het ging niet over jou. Die oproep heb ik gelezen, ik heb zelfs een oproep op mijn site geplaatst.

    VV Nina: ik heb de .world bestanden gedownload. Ik heb de komende dagen niet heel veel tijd maar ik kan morgen wel even kijken of ik de wereld kan exporteren vanuit CAW. Wordt vervolgd.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juli 2013 aangepast
    ^ We willen graag weten of haar wereld het al weer doet, omdat we allemaal voor haar aan het bouwen zijn.
    Ze heeft namelijk diverse oproepen gedaan om bouwers te krijgen voor haar wereld.
    En we willen haar moreel steunen, niet opjagen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    juli 2013 aangepast
    Sorry lieverds, ik ben dit topic even uit het oog verloren. Zoals Libby zegt en ik ook uit mijn laatste post hier wou laten uitschijnen heb ik de laatste weken mijn bezigheid gehad met andere zaken. Ik heb wel nog Libby's laatste tip geprobeerd (door de mappen naar 'oud' te hernoemen etc) maar dat leverde niets op behalve een luide vloek. Feit is dat CAW bij mij weigert normaal te werken, ondanks herinstallaties e.d. Op regelmatige basis probeer ik de wereld te exporteren maar dat blijft mislukken. Ik ben dan een nieuwe wereld gestart in de map riverview_lite (ik zat zelfs al vrij ver) maar die wou ook op geen enkele manier exporteren. Een lege test wereld doet het dan wel, ik krijg er kop noch staart van.
    Het is in ieder geval te frustrerend voor mij, ik heb alles wat betreft sims 3 even in de koelkast gestoken. Nu het weer hier weer normaal is en ik enkele dagen niets gepland heb kan ik nog proberen om het op m'n vriendje zijn computer te exporteren. Ik ben intussen wel de sims 2 opnieuw beginnen spelen, wat is dat leuk na een spel vol bugs en haperingen!

    Als er zich iemand geroepen voelt om mij meer dan moreel te steunen, kan je via mediafire de .world bestanden downloaden en zo zelf openen in CAW, misschien dat hij zo wel wil exporteren. Ik heb verder ook niets meer gehoord van de mensen op het Amerikaanse forum die de wereld gingen testen, je kan hem altijd eens installeren om te kijken hoe hij in-game eruit ziet: http://www.mediafire.com/download/xrlvggog59rw70j/Droomzicht.Sims3Pack
    Dit is de versie vóór de huizen uit het bouwers gezocht-topic en Exotisch Eiland. Maar ook die versie wil bij mij in CAW niet meer exporteren.

    Edit: Hierzo: https://skydrive.live.com/redir?resid=809EDF6AD98C2CAA!440&authkey=!AHIpuWTqWPnQTTg

    Dat is het mapje 'Droomzicht_Bkp_07-01-2013_01-13-33' waar de laatste vorderingen in gemaakt zijn. Het .settings document zit er niet bij, heb je dat ook nodig?
    Voor alle zekerheid heb je 'm hier: https://skydrive.live.com/redir?resid=809EDF6AD98C2CAA!439&authkey=!ABAJlvvfT4jxSwM

    Bedankt dat je dat wilt doen voor me, ik hoop dat het lukt...
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2013 aangepast
    Waar zijn je .world bestanden? Jij weet vast uit je hoofd op welk tabblad je de link heb gezet dus geef even de link. Dan kan ik kijken of ik je wereld kan exporteren. Ik wil de wereld verder niet installeren, ik gebruik geen downloads, en bovendien heb ik geen tijd om de wereld in-game te testen. Maar exporteren wil ik wel proberen.

    Of kan ik de .world bestanden gebruiken die je me per mail heb gestuurd en ik gebruikt heb om de handleiding te vertalen. Ik neem aan van niet omdat je wereld sindsdien vast nog veranderd is maar laat het me maar even weten.


    EDIT: Zojuist succesvol geëxporteerd. Ik heb trouwens al de bestanden die jij in je Skydrive hebt gebruikt dus ook de settings. Ook heb ik De Sims 3 map hernoemd in De Sims 3 _oud omdat ik mijn goede map wilde scheiden van de wereld die dan in de map Exports komt te staan. Ik checkte even of er een omschrijving/afbeelding was voordat ik ging exporteren en er was alleen een omschrijving. Dus ik heb zelf een afbeelding gegeven (24 bit .PNG 256x256 pixels). Misschien is er iets mis met je afbeelding. Maar aan de andere kant, als de afbeelding niet klopt, kan je de afbeelding niet eens geven aan de wereld. Toen de wereld opgeslagen via Opslaan (en niet via Opslaan als, weet niet zeker of dit iets uitmaakt trouwens). Heb ik wel de goede wereld gebruikt? Ik zag namelijk dat er ruim 1800 spelvoorwerpen in de globale laag staan en ik dacht dat je die had opgeruimd.

    Ik heb wel een week geleden al De Sims 3 spellen + CAW geherinstalleerd dus er is weinig/niets mis met mijn installaties. Toen ik zojuist CAW starte werd er dus een nieuwe CAW map aangemaakt want ik had CAW, na herinstallatie, nog niet gestart. Misschien is er bij jou wel wat aan de hand met de installatie(s). Geen idee trouwens maar ik probeer conclusies te verbinden aan waarom het wel bij mij wel lukt en waar je wat aan hebt.

    Er is een probleem bij het uploaden van de wereld. De launcher times out na 100 seconden. Je krijgt niet deze melding he?
    Upload failed: Network error. Probeer het opnieuw.
    Als dat zo is, is je internetverbinding namelijk te traag voor de omvang van je wereld.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    juli 2013 aangepast
    Simlibby schreef:
    Heb ik wel de goede wereld gebruikt?

    Als je toegang had tot al de mappen op m'n skydrive kan het zijn dat je de verkeerde hebt, ik heb het onder Droomzicht 2 geplaatst. Ik dacht die layers inderdaad schoon gemaakt te hebben al zou het kunnen dat de versie die op de skydrive staat nog dateert van ervoor. Het is echter de recentste die ik nog heb, er is heel wat verloren gegaan. (Zie mijn post van 1/07/2013 hierboven)

    Wat de herinstallaties betreft weet ik niet wat ik zou kunnen verkeerd doen. Windows is nog maar recent geïnstalleerd, je herinnert je vast wel de problemen met m'n laptop nog, en ik heb hem tot voor een week geleden enkel gebruikt om op internet te gaan en in CAW te werken, sims 3 heb ik in tijden meer gespeeld en andere software gebruik ik niet. Verder ben ik erg keurig bij het verwijderen/installeren (is me met de paplepel meegegeven door papa de computertechneut). In ieder geval, het lukt bij jouw dus dat betekent dat de wereld NIET kapot is, en dat was toch mijn grootste bekommernis.

    De foutmelding van de launcher krijg ik wel, ik wist dat het aan de internetverbinding ligt, maar zelfs als ik me rechtstreeks verbind met de modem via kabel geeft hij die foutmelding. Ik probeer het al maanden niet meer, dus is er een mogelijkheid dat je die sims3.pack op mediafire plaatst of iets dergelijks? Super bedankt dat je dit voor me hebt willen doen, Libby.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2013 aangepast
    Ik heb dit gebruikt.
    ninapruts schreef:

    Als je zeker wilt weten dat ik de goede heb is het wellicht een idee dat je al de bestanden in 1 upload op skydrive doet (ipv dat ik alles uit verschillende downloads bij elkaar moet zoeken als het ware): dus de mappen layers en lots, de bkp map, het .world bestand en .settings bestand. Misschien heb ik dat settings bestand niet eens nodig, staat me iets van bij dat het niet nodig is, maar weet het niet zeker dus vandaar dat het handig is dit er ook bij te doen.

    De omschrijving bij de wereld luidde:
    Naam: Droomzicht v2
    Omschrijving: Versie 2

    Ik wil het best voor je uploaden MAAR dat wil ik graag jouw afbeelding die ik kan geven aan de wereld. Nu heb ik mijn eigen afbeelding gebruikt die ik zelf misschien nog wil gebruiken. Ik heb geen account bij Mediafire. Ik heb ook niet zoveel zin een account aan te maken voor één ding wat ik wil uploaden, en een account wat ik verder nooit zal gebruiken. Ik heb al zooooveel accounts en wachtwoorden, wordt er eigenlijk niet goed van. Dus ik kan het uploaden naar de Uitwisseling zodat je het download en ik het daarna van de uitwisseling verwijder (dan lijkt het er wel op dat het nog steeds in mijn studio staat, dat werkt voor geen meter, ik heb namelijk al 2 dingen verwijdert en er staan nog steeds plaatjes in Mijn Studio). Je kan me ook, als je je daar bij op je gemak voelt (doe niets tegen je zin), mij je inloggegevens van je Mediafire account geven zodat ik het naar je account upload. Hierna gooi ik die inloggegevens natuurlijk weg.

    Je hebt mijn mail, dus als je dit wil kan je het me doormailen. En mail sowieso even de afbeelding die bij je wereld hoort. En welke naam en omschrijving je bij deze wereld wilt zodat ik dat kan toevoegen.


  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    augustus 2013 aangepast
    Wanneer zet je droomzicht online?
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    dkwaftw6r785.jpg
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    augustus 2013 aangepast
    kunnen we misschien nog een update krijgen? :oops: :oops:
    dkwaftw6r785.jpg
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2013 aangepast
    Ik heb wel eens eerder op je gereageerd maar ik denk niet dat je dit gelezen hebt dus vandaar onderstaand citaat.
    SimLibby schreef:
    Elinee321 schreef:
    Ik hoop echt dat t nog lukt.. anders was al dat werk voor niets, dat zou echt erg zijn.

    Voor niets is het nooit. Nina kan nu erg goed met CAW werken.

    Ik weet niet hoe het met Nina zit, maar als ik met een wereld bezig ben zou ik het op me zenuwen krijgen als iemand steeds vraagt of het al klaar is, daar ga ik me gehaast door voelen wat vrij snel tot geïrriteerdheid raakt. Ik voel me sowieso snel gehaast, omdat ik mezelf vaak onder druk zet binnen een bepaalde periode iets neer te zetten dus als een ander daar dan ook nog eens druk aan gaat toevoegen, raak ik dus geïrriteerd. Nogmaals, ik weet niet hoe het met Nina zit, maar ik wil hier toch even wat van zeggen voor Nina. Oke, er zit twee weken tussen maar toch. Twee weken is helemaal niet zo lang, helemaal niet als het om CAW gaat en Nina heeft ook nog een leven wat soms, van wat ik gelezen heb ik het WWJK, best emotioneel intens is.

    Als de wereld klaar is, horen jullie dat vanzelf wel. Dan moet de wereld nog getest worden, ik weet niet of Nina dat al gedaan heeft. Een wereld maken, daar komt nu eenmaal veel bij kijken. Je wilt namelijk ook een goede wereld (zonder spelvertragingen e.d.) en niet alleen maar een mooie wereld. Met CAW moet je geen haast willen hebben, dat geldt vooral voor mensen die een wereld maken maar ook erg voor mensen die wachten op die wereld omdat ze ermee willen spelen.

    Nina heeft nog meer te doen. Ik weet zeker dat zodra het weer uitkomt en d'r hoofd er naar staat, ze iets van zich laat horen. Geduld is een schone zaak!
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    augustus 2013 aangepast
    Ik heb het wel gelezen maar omdat - voor zover ik weet- droomzicht online kan komen.
    en omdat we al even niks gehoord heb vroeg ik me af of er misschien nog dingen worden aangepast aan de wereld en dus vroeg ik om een update over de wereld.
    En daarbij ben ik wel nieuwschierig of ze kan vertellen wanneer hij online komt.
    Ik snap natuurlijk dat Nina het druk heeft en in deze weken misschien geen zin heeft gehad om iets te updaten maar ik ben gewoon benieuwd.
    Maar het is ook niet bedoeld om druk op Nina te leggen dus sorry als dat zo overkomt, en dat doet het dat snap dus sorry.
    dkwaftw6r785.jpg
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2013 aangepast
    Elinee321 schreef:
    Maar het is ook niet bedoeld om druk op Nina te leggen dus sorry als dat zo overkomt, en dat doet het dat snap dus sorry.

    Misschien kwam ik iets te fel uit de hoek, zo was het niet bedoelt. En ik kan natuurlijk niet voor Nina spreken alleen voor mezelf. En ik zou me een beetje onder druk gezet voelen, vandaar mijn reactie.

    Ik heb wel eens mailcontact met Nina, vandaar dat ik weet dat het nu niet uitkomt. Ik kan je wel alvast zeggen ik de wereld (BETA versie 2) heb geüpload naar Mediafire omdat Nina de wereld niet geüpload kreeg. Maar het is aan Nina hier de link van te verstrekken, niet aan mij. Per slot van rekening, het is haar wereld. Dus nog even geduld.
  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    augustus 2013 aangepast
    Het spijt me dat ik hier lange tijd niet geweest ben, zoals Libby aangaf had (heb) ik andere dingen aan m'n hoofd; eerst was er dat familiefestival dat we met ons jeugdhuis organiseren en dan kwam het slechte nieuws dat mijn vader zijn jongste broer - mijn nonkel - is overleden aan keelkanker, hij was 46 jaar. Ik was niet alleen lichamelijk uitgeput van dat festival, ook mentaal kreeg ik een klap. Tijd om te verwerken was er amper want ik vertrok naar Pukkelpop, waar ik gelukkig mijn gedachten heb kunnen verzetten. Ik ben sinds zondag terug (zonder stem en met een gigantisch slaaptekort) en dan kregen we gisteren het verschrikkelijke nieuws dat een goede vriend van ons werd gegrepen door een vrachtwagen en sindsdien nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt. (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20130819_00698441)

    Zijn bekken werd verbrijzeld en z'n hoofdslagader geplet, en door de omvang van de schade hebben ze nog geen onderzoek kunnen doen naar zijn ingewanden en hoofd, momenteel wordt hij in kunstmatige coma gehouden tot zijn toestand gestabiliseerd is. En god, laat ons hopen dat dat snel gebeurd.

    Wat de wereld betreft, ik denk dat je snapt dat dit het laatste van mijn zorgen is, maar hier heb je de link naar de laatste update: http://www.mediafire.com/download/cjn7sxqfhcw3uju/Droomzicht_Beta_versie_2.Sims3Pack
    Ik zou het leuk vinden moest je eens de moeite nemen om hem te bekijken/er even in te spelen. Zelf speel ik al maanden geen sims 3 meer, dus je bevindingen zouden erg van pas komen.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    augustus 2013 aangepast
    OMG Nina, je krijgt het wel allemaal tegelijk voor je kiezen he?
    Heel veel sterkte!

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2013 aangepast
    Jeetje Nina, wat heftig allemaal.

    Heel veel sterkte voor je en je dierbare (vrienden).
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    augustus 2013 aangepast
    Ik voel me een beetje schuldig..
    Heel veel sterkte Nina en sorry van het blijven vragen. Dankje voor het online zetten van de wereld ik zal hem testen en je een update geven.

    Veel sterkte de komende tijd!
    dkwaftw6r785.jpg
  • PatriciaPatricia Berichten: 51
    augustus 2013 aangepast
    zo hey.. heftig Nina! Heel veel sterkte met alles.
    De wereld ziet er toppie uit naar mijn mening maar alles komt met tijd. Wees er zeker van goed voor jezelf, en je familie/vrienden te zorgen. Jijzelf, en hun, komen op de eerste plaats uiteraard. Heel veel sterkte!
  • MariTomKaulitZMariTomKaulitZ Berichten: 66 Denderende Dreumes
    augustus 2013 aangepast
    Jeetje, dat is wel heel erg heftig allemaal. Heel veel sterkte!
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    september 2013 aangepast
    Hoi hoi,

    Ik heb een tijdje in je wereld gespeeld en ik moet zeggen geweldig! hij ziet er niet alleen mooi uit maar werkt ook goed.
    Toch heb ik 2 kleine dingetjes meegemaakt.

    - toen ik voor de eerste x wilde spelen bekeek ik je wereld en bleef het beeld hangen bij het strand, ik kreeg het niet meer goed en startte het spel opnieuw.

    - bij de dansschool voor kunsten (of iets wat er op lijkt) staat een boom midden in het gebouw, toen ik deze boom wilde verwijderen hing mijn spel vast en sloot hij af met de melding 'sims 3 werkt niet meer' daarna kreeg ik de boom niet verwijderd en heb het hele kavel verwijderd, nu kan daar geen nieuw kavel komen omdat ik dan de melding krijg 'kan geen kavel plaatsen op kavel ofzoiets.

    beide van bovengenoemde probleempjes weet ik niet of het door de wereld komt of door mijn spel.

    En hij is heel sloom met het omkleden van de sims als ze dus bijvoorbeeld naar buiten moeten en het is -3 graden dan duurt het heel lang voordat ze hun buitenkleding aan hebben, hierdoor komen ze te laat op werk/school. overigens denk ik dat dit aan mijn spel ligt en heb er een topic over gemaakt om te vragen of iemand mij kan helpen.

    deze 2 kleine dingetjes van hierboven zijn nu wel opgelost (gewoon doorgespeeld zonder dat stukje kavel en de dansstudio ergens anders geplaatst).

    Ik vind de rijtjes huizen ook erg mooi en de wereld is fijn om in te spelen! hij is van alle markten thuis om zo maar te zeggen!

    en dan nog een offtopic..
    Hoe gaat het ermee? (ik begrijp ergens wel dat je dat hier niet wilt antwoorden natuurlijk maar toch wilde ik het even vragen).

    Ik hoop dat alles goed komt!
    dkwaftw6r785.jpg
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    september 2013 aangepast
    Hoi Elinee,

    Ik wil je graag even zeggen: voel je alsjeblieft niet bezwaard om kritiek te geven. Volgens mij vind je dit namelijk best moeilijk. Maar makers van werelden, Nina, heeft er niets aan als jij alleen mooi weer speelt en verzuimd kritisch te zijn. Het is juist heel bruikbaar als je je bevindingen rapporteert zoals je gedaan heb.

    Ik weet niet wanneer Nina weer online komt, en of ze verder gaat met haar wereld. Aangezien ze momenteel veel aan haar hoofd heeft.

    Maar dan nog, voel je niet bezwaard. Het is juist hartstikke tof dat je de moeite heb genomen met een kritisch oog naar haar wereld te kijken. Zodat het niet alleen een mooie wereld wordt maar vooral ook een erg goed bespeelbare wereld.

    Ik citeer mezelf even (bron):
    Bouwers verdienen je absolute eerlijkheid als je hun wereld aan het testen bent, of omdat je toevallig de wereld van de Uitwisseling hebt gedownload. Bouwers verdienen dit niet alleen, ze hebben het nodig. Zelfs degene die misschien niet even goed tegen kritiek kunnen. Als je zo intens bezig bent met het maken van een wereld, wordt zo'n wereld heel speciaal en natuurlijk heel persoonlijk voor je. Veel bouwers zijn honderden uren met hun wereld bezig. Die mensen hebben niet alleen geïnvesteerd in hun wereld maar ook in het goed leren werken met CAW. Dus breng je kritiek vriendelijk en met respect voor de bouwers en hun werk maar wees eerlijk. Je kan niet je mond houden uit angst dat je iemand kwetst of beledigd. Maar zoals al aangegeven, wees vriendelijk en respectvol. Er zijn namelijk meerdere manieren waarop je hetzelfde kan zeggen. De Sims 3 kent al genoeg problemen - steeds zwaardere systeemeisen, een launcher met kuren, etc. - en er zijn helaas genoeg werelden te downloaden die niet goed werken en (grote) fouten hebben. Dus je doet er niemand een plezier mee als je de bouwer(s) uitsluitend met complimenten overlaadt en verzuimt kritisch te zijn. Het helpt ook niet als je alleen maar commentaar hebt op een wereld zonder dit te vertalen in constructieve, vriendelijke en behulpzame kritiek wat je de maker laat weten. Hoe moet de maker anders weten dat de wereld slecht is? Immers, als de maker dat had geweten had je het probleem niet eens aangetroffen.
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    september 2013 aangepast
    Het klopt wel dat ik dat een beetje lastig vind maar toch weet ik niet of die dingen aan haar wereld liggen omdat ik nou eenmaal met downloads speel.. waar ik af en toe ook issues mee heb. vanmiddag ga ik een boel downloads weg halen (alweer) en dan ga ik weer spelen. Ik hoop dat dan ook het probleem is opgelost met dat van kleding wisselen want dat is me toch irritant!
    Ik denk wel dat ik weet waar het aan ligt, ooit in een ver ver verleden heb ik werelden gedownload van een site die niet thesims3 heet. ik had ze bewaart (meer voor de exclusieve spullen zoals de sauna) dan voor wat anders. maar nu droomzicht er is ga ik het maar eens even verwijderen. als het dan nog zo is weet ik niet meer waar het aan ligt, heb namelijk alleen downloads van anubisunderthesun en ik neem aan dat die goed zijn aangezien bijna iedereen die heeft.. (sorry voor offtopic)

    Als ik nog iets tegenkom dat niet helemaal klopt dan laat ik dit weten.

    dkwaftw6r785.jpg
  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    september 2013 aangepast
    Bedankt voor jullie bezorgdheid allemaal. Het gaat al een heel stuk beter met mij.
    Ik wil ook Libby bedanken, als er ooit iets is dat ik voor je kan doen... Mijn vriend heb ik jammer genoeg nog steeds niet kunnen bezoeken in het ziekenhuis. Ik heb wel al enkele keren met hem gesproken en dat heeft zowel pijn als goed gedaan. Hij heeft het psychisch erg lastig en wil natuurlijk zo snel mogelijk naar huis. Het heeft ons allen wel weer even doen stilstaan bij hoe vluchtig het leven is.
    Verder heb ik het aardig druk met mijn nieuwe opleiding: leefgroepenwerking. Hetzelfde wat ik op de Hogeschool deed, maar dan in sense-vorm (secundair na secundair). Het ziet er zelfs naar uit dat ik stage mag doen in dezelfde voorziening waar ik drie jaar geleden mijn eerste ervaring heb opgedaan. Ik ben eindelijk opnieuw gemotiveerd en kan niet wachten om op stage te vertrekken.

    Nu ontopic:
    Sinds een week of twee speel ik ook opnieuw Sims 3, in mijn eigen wereld dan nog wel. Dat probleem met die bomen in de dansschool is een fout in de wereld zelf, ik heb ook nog enkele anderen dingen opgemerkt maar dat terzijde ben ik eigenlijk wel héél tevreden met de wereld. Het is echt een totaalpakketje van alle Sims 3 uitbereidingen.
    Ik weet niet wanneer ik tijd ga hebben om de wereld aan te passen in CAW (en ik hou mijn hart al vast voor het exporteren ervan!) maar dat staat zeker op de agenda, al kan het nog enkele weken duren.

    Eline, wat je zegt over dat het aankleden zo lang duurt; dat is bij mij ook zo (in gelijk welke wereld) telkens mijn sims die outfit voor de eerste maal aantrekken. Daarna verloopt de kledingwissel wel soepel hoor, bij mij in ieder geval toch.
    Het beeld is bij mij nog geen enkele keer vastgelopen. Sinds ik opnieuw Sims 3 speel heb ik nog helemaal niets voorgehad. Mogelijks ligt dat aan downloads (ik gebruik er alvast geen meer) dat jij dat wel hebt.

    Wat ik tot nog toe heb opgemerkt in Droomzicht:
    - Bij het wandelen met de kinderwagen liep mijn man op terugweg dwars door het kuuroord heen. Alsof hij in vogelvlucht terug naar huis liep.

    - Op de duikplek wordt mijn sim naar het strand gespawnd als ze de grot wil gaan verkennen. Ik denk dat er een probleem met het grondniveau is, want als ze aan de boei zwom kwam haar bovenlijf uit het water. Het zag er wel grappig uit.

    - Het extra strand ik het laatst heb gemaakt is nog op enkele plekken gemarkeerd als niet toegankelijk (voor sims of voor de camera)

    - De kavels in de Rozestraat (de bistro en supermarkt e.d. aan de kust) heeft evenwel die bomen zoals in de dansschool.

    Wat wel alvast positief is, is dat alle wegen goed op elkaar zijn aangesloten. Ik heb nog geen problemen ondervonden in de routing. Misschien iemand anders wel?
    Ik vind het heel fijn dat je je bevindingen met me deelt Eline, laat het vooral weten als je op nog zaken stuit!

    Om af te sluiten nog enkele screenshots:

    wag0.jpg

    n6fe.jpg

    lwsp.jpg

    bfmd.jpg

    ivlr.jpg

    00f2.jpg

    Edit: Dank je Eline, ik hoop dat je er plezier met hebt. Ik alleszins wel. En het voelt goed om hier terug te zijn, al vind ik de achtergrond toch niet zo gezellig meer :mrgreen:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    september 2013 aangepast
    Goed om te horen dat het beter gaat! Ik speel nog steeds in de wereld en ben nu een huis aan het bouwen bij die paadjes, en ik moet zeggen.. dat is best goed gelukt. Alleen mijn probleem is dat ik niet kan uploaden =_=
    Ik had nog wel een leuk ideetje. Misschien kun je op die hele kleine kavels bij het tweede stukje strand wat winkeltjes zetten (als midnight hollow online komt). Dan wil ik daar natuurlijk ook wel mee helpen mocht je dat willen. Ik ben nu dan ook een huis aan het bouwen waar een winkel in kan (ik hoop echt dat dat kan haha).

    Ik heb trouwens geen problemen meer.. ja die boom maar daar heb ik zelf al een oplossing voor gevonden. (:

    Ook heb ik iemand je wereld aangeraden ik hoop natuurlijk niet dat je dat erg vindt. ( omdat hij nog niet af is..)Maar dat zou ik me eigenlijk niet kunnen voorstellen aangezien hij het goed doet. (:

    En nogmaals goed dat je er weer bent!
    dkwaftw6r785.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top