Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vervloekt geraken

Ik heb een missie, ik moest eerst verbrand geraken, doorweekt en nu vervloekt geraken.
Ik weet dat je via mummies vervloekt kan geraken maar mijn sim won altijd het gevecht.
Kan iemand me helpen hoe ik vervloekt kan geraken zodat ik mijn missie af kan maken?
Als jullie me kunnen vertellen waart mummies zijn is dit ook goed, en liefst ook hoe je juist vervloekt geraakt.

Alvast bedankt

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2013 aangepast
    Welk niveau heeft je sim in de oosterse vechtsport? Het is lastig voor een mummie de sim te verslaan in een gevecht als de sim niveau 10 heeft. Om die reden kon ik dit (leuke) avontuur niet spelen.
  • love_your_dreamlove_your_dream Berichten: 173
    maart 2013 aangepast
    SimLibby schreef:
    Welk niveau heeft je sim in de oosterse vechtsport? Het is lastig voor een mummie de sim te verslaan in een gevecht als de sim niveau 10 heeft. Om die reden kon ik dit (leuke) avontuur niet spelen.

    Niveau 7 heb ik.
    Ik doe niks, ik laat de mummie op me afkomen dan begint hij te vechten, maar 2 keer won mijn sim, spijtig genoeg :(
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2013 aangepast
    Misschien als je cheat en je sim tijdelijk de eigenschap pechvogel geeft. Geen idee of het werkt, je kan het altijd proberen.

    Je kan bij Levenslange beloningen "Midlifecrisis" kopen om de eigenschappen te veranderen, dan hoef je geen cheat te gebruiken.

    Je kan ook Testingcheatsenabled true aanzetten en met, ik dacht, [ctrl] of anders [shift] op de sim klikken om de eigenschappen (tijdelijk) te veranderen.
  • love_your_dreamlove_your_dream Berichten: 173
    maart 2013 aangepast
    SimLibby schreef:
    Misschien als je cheat en je sim tijdelijk de eigenschap pechvogel geeft. Geen idee of het werkt, je kan het altijd proberen.

    Je kan bij Levenslange beloningen "Midlifecrisis" kopen om de eigenschappen te veranderen, dan hoef je geen cheat te gebruiken.

    Je kan ook Testingcheatsenabled true aanzetten en met, ik dacht, [ctrl] of anders [shift] op de sim klikken om de eigenschappen (tijdelijk) te veranderen.

    Zal ik morgen eens proberen hoop dat ik verder kan, want hem al super veel dagen werk erin gestoken
  • love_your_dreamlove_your_dream Berichten: 173
    maart 2013 aangepast
    SimLibby schreef:
    Misschien als je cheat en je sim tijdelijk de eigenschap pechvogel geeft. Geen idee of het werkt, je kan het altijd proberen.

    Je kan bij Levenslange beloningen "Midlifecrisis" kopen om de eigenschappen te veranderen, dan hoef je geen cheat te gebruiken.

    Je kan ook Testingcheatsenabled true aanzetten en met, ik dacht, [ctrl] of anders [shift] op de sim klikken om de eigenschappen (tijdelijk) te veranderen.

    Die cheat werkt maar als ik klik op mijn sims komt er helemaal niks van eigenaschappen aanpassen ofzo
  • LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    maart 2013 aangepast
    Je moet wel je shiftknop ingedrukt houden als je op je sim klikt.
    Je kan dan je sim aanpassen in sim creëren en hem zo andere eigenschappen geven.

    Oh ja, zou je alsjeblieft niet de volledige tekst van het bericht boven jouw bericht willen citeren, het wordt daardoor nogal vervelend om het topic te lezen. Iedereen snapt dat je antwoord geeft op het bericht boven je. ;)
  • ikke ikke Berichten: 2
    Weet iemand hoe ik een missie kan annuleren of wegklikken? Ik moet inderdaad de vloek van de mummie krijgen, maar ik val alleen maar flauw. Daarna verdwijnt de mummie en ben ik door alle mummies heen in Egypte.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ga naar het tabblad Kansen (subtab van het betreffende land) en rechtsklik op het betreffende avontuur om te annuleren. Klik daarna op het avonturenbord voor een nieuw avontuur. Geannuleerde en niet voltooide avonturen zullen naar alle waarschijnlijkheid (vroeg of laat) wel weer verschijnen als je op het avonturenbord klikt.

    Heb je al een vakantiehuis (visumniveau 3 vereist)? Probeer onderstaande stappen, misschien lukt het zo je Sim vervloekt te laten raken.
    • Zoja
      • Laadt de Bouwmodus en plaats een aantal sarcofagen uit het BuyDebug menu in je huis.
      • Klik in de Bouwmodus op de sarcofagen met de rechtermuisknop terwijl je [SHIFT] en/of [CTRL] ingedrukt houdt (ben even vergeten welke knop: of allebei of één van de twee, even uitproberen dus) en verander de instellingen in dat er altijd een mummie tevoorschijn komt en activeer het gedrag van de mummie (ben even vergeten hoe deze opties precies heten).
      • Ga terug naar de Leefmodus, kijk in de sarcofagen tot er een mummie komt net zolang tot je Sim vervloekt raakt.
    • Zonee
      • Laadt Stad bewerken.
      • Ga naar de Bouwmodus van een openbare kavel.
      • Plaats een aantal sarcofagen zoals eerder beschreven (en met de genoemde instellingen).
      • Ga terug naar de Leefmodus en laat je Sim deze openbare kavel bezoeken.
      • Kijk in de sarcofagen tot er mummies uitkomen net zolang tot je Sim vervloekt raakt.
      • Zorg dat de kavel openbaar is anders kan je Sim de kavel niet vrij bezoeken en heb je nog niet zoveel aan deze stappen.

    Als je Sim niveau 10 in oosterse vechtsport heeft wordt het lastig, zo niet onmogelijk, om vervloekt te raken. Maar je Sim valt flauw, dus ik denk niet dat deze niveau 10 heeft.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top