Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Is het de moeite waard?

Hallo,
ik twijfel of ik wereldavonturen ga kopen.
Dus laat hier je mening achter over Wereldavonturen.
Alvast bedankt!!

Reacties

  • Opties
    love_your_dreamlove_your_dream Berichten: 173
    maart 2013 aangepast
    Ik vind hem echt wel goed, je hebt 3 werelden (Frankrijk, Egypte en China)
    Soms is het wel eens moeilijk, en veel denk werk, maar hij is het waart om te kopen
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    april 2013 aangepast
    Oh leuk, weer zo'n Topic! Maar ik zeg er wel bij:
    Meningen zijn persoonlijk, iedereen ervaart het spelen van een uitbreiding anders.

    Persoonlijk vind ik de vrije wil in Wereldavonturen geweldig. Het geeft je echt
    de ruimte om zaken te ondernemen en je bent niet gebonden aan werktijden, etc.
    Ontdek het avontuur zou ik zeggen!

    Kijk anders eens hier: http://simsomchannel.weebly.com/wereldavonturen.html
    Daar vind je allerlei informatie over de game en onze persoonlijke ervaringen.
    (en werelden!)
  • Opties
    SjifraSjifra Berichten: 110
    april 2013 aangepast
    leuke uitbreiding op zijn tijd. ik doe er niet met elke familie wat mee en soms heb ik een echte reisfamilie en gaan ze zo vaak mogelijk op vakantie.

    spulletjes en kleding zijn erg leuk die je erbij krijgt. maar voor alles geldt.. iedereen heeft zijn eigen mening!
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    april 2013 aangepast
    Persoonlijk één van de minst leuke, ik ga dan ook niet vaak op reis behalve voor vaardigheden en recepten. Ik vind de basiskampen eigenlijk maar niets. Geef mij maar een all-in vakantie met Exotisch Eiland!
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    april 2013 aangepast
    De reizen die je maakt zijn gebaseerd op queesten, waarin je allerlei opdrachten moet voltooien om uiteindelijk een bepaald doel te bereiken. Dus als je quest-driven games leuk vindt, dan is Wereldavonturen iets voor jou. ;)
  • Opties
    xPandabearLivvyxPandabearLivvy Berichten: 35
    juli 2013 aangepast
    Ik had gezien dat hij nu in de aanbieding is voor maar tien euro, en maandag krijg ik hem van mijn moeder, en zo aan de filmpjes te zien en als je al de mogelijkheden leest over de uitbreiding is hij dik de moeite waard :).
  • Opties
    SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2013 aangepast
    Ik vond het wel de moeite waard. Maar om eerlijk te zijn, heeft mijn broer hem gekocht.
    In de werelden reizen vind ik op zich wel leuk om te doen, maar mijn computer kon er deed zo raar als ik ging reizen. Of het lag alleen aan China.
    Ik heb namelijk nog niet gereisd in Frankrijk en Egypte.
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • Opties
    romylovesyouromylovesyou Berichten: 5
    juli 2014 aangepast
    -
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top