Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Studententijd: Bugs & Problemen

Reacties

  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    stephid schreef:
    kvind da echt wel jammer... je koopt een nieuw spel en het gaat niet ?
    ik heb het zonet weer geprobeerd maar lukt nog steeds niet.
    k heb zelfs al is al mn downloads verwijdert maar met of zonder, werken doet het niet.
    andere familie aanmaken heeft ook geen zin want daar heb ik dezelfde problemen mee
    Oei, blijkbaar is het bij jouw wel ernstiger dan bij mij. Vergeet wat ik zei dat het aan de sims zelf lag, dat lijkt me niet het geval bij jou. Gebruik je downloads of mods? Heb je al eens geprobeerd door studententijd opnieuw te proberen installeren?
    Ritchie schreef:
    Is iemand al eens afgestudeerd met volle voortgangsbalk waarna je uiteindelijk toch een onvoldoende krijgt? Best stom, want mijn Sim heeft nu een F voor technologie terwijl ze juist gemaakt is om veel technische dingen te doen.

    Ik vind de beroepen gecombineerd met de studies ook echt flut hoor. Sinds wanneer moet een politieagent nou weer goed zijn in techniek? Kan je toch beter brandweerman van maken, waar techniek echt belangrijk is. Schijnbaar is kunst ook belangrijk voor een kok, en communicatie absoluut niet belangrijk voor een leraar.
    Dat eerste heb ik gelukkig nog niet voorgehad, altijd met een 10 afgestudeerd. Wel rot want het is je eindcijfer dat je toekomstige loon en positie op de carrièladder bepaalt. :?
    Helemaal akkoord met het tweede, de beroepen zouden echt iets beter mogen uitgewerkt worden. Zo wil ik een arts kunnen zijn die veel klinieken enzo moet organiseren, maar ook één die gewoon alle dagen in het hospitaal werkt voor als je bijv. een groot gezin hebt. Door ambities eisen sommigere banen teveel aandacht! Nog nooit ben ik spokenjager of privédetective geweest, al dat werk!
  • Francis20488Francis20488 Berichten: 23
    maart 2013 aangepast
    johannatje schreef:
    poletjee schreef:
    johannatje schreef:
    hallo,ik heb hem net eventjes gespeeld maar krijg bij het
    opslaan achter elkaar foutcode 12.
    Daar heb ik nog nooit eerder last van gehad.
    Hoi!

    Ik kan je waarschijnlijk daarmee helpen! :D
    Wat je moet doen is dit:
    Opties
    > en dan i.p.v Opslaan, moet je Opslaan Als doen.

    Als het goed is werkt hij dan wel :D

    Succes!

    XXXX Miranda


    dank je,zal het even proberen straks.

    Heb dit probleem ook! Zelfs zo erg dat ik het spel dan maar moet verlaten, zonder opgeslagen te hebben. Wanneer ik het spel dan opnieuw opstart, is m'n hele buurt verdwenen! Zijn dus ook alle gegevens van voor de problemen verloren gegaan... :cry: Ook het 'opslaan als' werkt bij mij niet, ook dat geeft 'foutmelding 12' Iemand een nieuw idee??
    Greetzzz
  • Tara3012Tara3012 Berichten: 40
    maart 2013 aangepast
    Bij het verhuizen naar de universiteit zie ik na een tijdje mijn Sims niet meer en alles blijft blokkeren. Ik heb het spel al opnieuw geïnstalleerd, maar heb opnieuw hetzelfde probleem.

    Vanaf het begin werkte dit uitbreidingspakket niet zoals het hoort. De andere klachten die hier op dit forum al zijn vernoemd, herken ik volledig.

    Ik ben echt kwaad, sorry, maar ook heel erg ontgoocheld dat EA weeral eens een spel op de markt brengt dat nog vol bugs en fouten zit.

    Dit zou niet mogen. Testen ze dit dan zelf niet?
  • stephidstephid Berichten: 5
    maart 2013 aangepast
    inderdaad, een nieuw spel dat niet werkt zou echt niet mogen!
    niets anders dan fouten. heb het al verwijderd en opnieuw gesinstalleerd, zonder downloads geprobeerd, met downloads maar niks echt niks werkt.
    ik vind ook dat dit niet kan

  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    Tara3012 schreef:
    Bij het verhuizen naar de universiteit zie ik na een tijdje mijn Sims niet meer en alles blijft blokkeren. Ik heb het spel al opnieuw geïnstalleerd, maar heb opnieuw hetzelfde probleem.

    Vanaf het begin werkte dit uitbreidingspakket niet zoals het hoort. De andere klachten die hier op dit forum al zijn vernoemd, herken ik volledig.

    Ik ben echt kwaad, sorry, maar ook heel erg ontgoocheld dat EA weeral eens een spel op de markt brengt dat nog vol bugs en fouten zit.

    Dit zou niet mogen. Testen ze dit dan zelf niet?
    stephid schreef:
    inderdaad, een nieuw spel dat niet werkt zou echt niet mogen!
    niets anders dan fouten. heb het al verwijderd en opnieuw gesinstalleerd, zonder downloads geprobeerd, met downloads maar niks echt niks werkt.
    ik vind ook dat dit niet kan

    Ik begrijp allebei jullie frustraties, ik heb doorheen de jaren ook al zo veel gesukkeld met de sims. Toch worden de meeste bugs veroorzaakt door... Jezelf. Spulletjes downloaden, cheats of mods om te zeuren met de levensgang van je sims geeft soms (later) in je spel problemen. Daarom is het belangrijk om af en toe eens met een 'schone lei' te beginnen. Alles verwijderen, computer fysisch en software matig opschonen, alles opnieuw installeren,.. Doen vaak goed voor je spel. Ik heb deze week alles opnieuw geinstalleerd, en hopelijk blijf ik nu bespaard van bugs. Uiteraard heeft Studententijd zijn portie bugs, zoals de rekeningen in je inventaris, studentenhuizen die zichzelf niet schoonmaken, ... Over het algemeen 'kleine' probleempjes die bij de meerderheid van de spelers voorkomen. Het kan ook zijn dat er tijdens de installatie een fout gemaakt word, daarom dat je soms eens alles overnieuw moet installeren.
  • DixxyDixxy Berichten: 23
    maart 2013 aangepast
    De eerst keer naar de universiteit verliep goed. Als ik de sim voor de tweede keer laat verhuizen naar de universiteit, dan loopt aan het einde van het behalen van de tweede graad het spel vast. Op het moment dat je terug naar huis zou moeten, blijft het spel hangen. De sim blijft op de universiteit. Er staat dat de colleges zijn afgelopen, maar de sim gaat dus niet naar huis. Ik kan ook niet op de telefoon van de sim klikken of op de sim zelf. De sim kan ook niet opnieuw colleges volgen/andere graad behalen.
  • xenophon85xenophon85 Berichten: 1
    maart 2013 aangepast
    Bij het spelen van sims studententijd staat mijn sims soms plotseling vast in een groep mensen en plotseling loopt dan het hele spel vast. Als ik dan afsluit en weer het spel opstart, loopt het spel weer.
  • jonaswjonasw Berichten: 1
    maart 2013 aangepast
    Hallo, ik heb een paar problemen:

    1. Stel: een man en een vrouw zijn verloofd, de man gaat naar de universiteit. Hij leert daar iemand anders kennen. De mans stuurt een uitmaakberichtje naar zijn verloofde. Dan is hij normaal het ex-vriendje, en zo wordt het ook aangegeven. Alleen bij de stamboom staat wel dat hij WEL verloof is, en dat is nogal irritant want nu kan die man geen relatie beginnen, zelfs als hij niet meer verloofd is.

    2. De man kreeg zijn diploma. Hij wou zijn familie en vrienden uitnodigen. Dit lukt echter niet want als ik via de telefoon op die knop duw, verdwijnt die interactie binnen een halve second, zonder dat hij die mensen heeft kunnen uitnodigen.

    Hopelijk is hier een oplossing voor.
  • mk03071987mk03071987 Berichten: 2
    maart 2013 aangepast
    prideoverpain schreef:
    - ik wil mijn huishouden laden en het laden loopt vast in het midden, de muziek blijft voort spelen en de tips veranderen ook, maar na een kwartier is het nogs teeds niet geladen

    Dit probleem heb ik ook sinds gisteren, maar dan wanneer ik een Sim naar de campus wil verhuizen... :(
    Als iemand een oplossing weet..!
  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    mk03071987 schreef:
    prideoverpain schreef:
    - ik wil mijn huishouden laden en het laden loopt vast in het midden, de muziek blijft voort spelen en de tips veranderen ook, maar na een kwartier is het nogs teeds niet geladen

    Dit probleem heb ik ook sinds gisteren, maar dan wanneer ik een Sim naar de campus wil verhuizen... :(
    Als iemand een oplossing weet..!

    Blijven wachten! Mijn spel is ook eens heel loom geworden, en ik wou opslaan en afsluiten en ik heb zonder 'zeveren' 40 minuten moeten wachten. Het ging ZO traag! Sindsdien niet meer gehad.
  • mk03071987mk03071987 Berichten: 2
    maart 2013 aangepast
    ninapruts schreef:
    mk03071987 schreef:
    prideoverpain schreef:
    - ik wil mijn huishouden laden en het laden loopt vast in het midden, de muziek blijft voort spelen en de tips veranderen ook, maar na een kwartier is het nogs teeds niet geladen

    Dit probleem heb ik ook sinds gisteren, maar dan wanneer ik een Sim naar de campus wil verhuizen... :(
    Als iemand een oplossing weet..!

    Blijven wachten! Mijn spel is ook eens heel loom geworden, en ik wou opslaan en afsluiten en ik heb zonder 'zeveren' 40 minuten moeten wachten. Het ging ZO traag! Sindsdien niet meer gehad.
    Bedankt voor je reactie. Hij heeft gisteravond twee uur staan laden en toen heb ik het opgegeven... Vandaag niet gespeeld, zal het later deze week nog eens proberen.
  • Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    maart 2013 aangepast
    Als ik aan de universiteit ga studeren, heb ik 1 dag dat de behoeftes niet worden gevuld. Ik kan eten wat ik wil, maar hij blijft oranje en loopt dan in de loop van de dag naar rood. Hetzelfde heb ik met blaas en hygiëne.

    Na anderhalf uur spelen zonder opslaan, krijg ik onder het spel de melding 'De sims 3 werkt niet meer'. Ook tijdens het spelen loopt het beeld regelmatig vast en moet ik eerst mijn spel op pauze zetten voordat ie weer verder gaat.

    Als ik op wil slaan, krijg ik foutcode 12. De eerste dag helemaal niet. Tweede dag voor de eerste keer. Nu, de vierde dag, 1x op kunnen slaan voordat ik weer die ***melding kreeg. Wordt hier een beetje simpel van.
  • MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    maart 2013 aangepast
    Dixxy schreef:
    De eerst keer naar de universiteit verliep goed. Als ik de sim voor de tweede keer laat verhuizen naar de universiteit, dan loopt aan het einde van het behalen van de tweede graad het spel vast. Op het moment dat je terug naar huis zou moeten, blijft het spel hangen. De sim blijft op de universiteit. Er staat dat de colleges zijn afgelopen, maar de sim gaat dus niet naar huis. Ik kan ook niet op de telefoon van de sim klikken of op de sim zelf. De sim kan ook niet opnieuw colleges volgen/andere graad behalen.

    Ik heb hetzelfde probleem nu, heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    Dit heb ik nog nooit gehad :? Ik wil twee sims naar de universiteit sturen, maar krijg een berichtje dat wegens 'onverwachte omstandigheden' de plannen geannuleerd worden en ik m'n geld teruggestort krijg... Het blijft maar gebeuren!
    sasasq.jpg
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    maart 2013 aangepast
    Ik heb een sim gehad die ik tijdens de lessen op hard werken had gezet en bij de examens op hard haar best doen. De balk was altijd vol en ze slaagde op haar eindexamen met een 6. Dat vind ik erg raar, heeft mijn sim zo hard gestudeerd voor een 6.
  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    Adintje1988 schreef:
    Ik heb een sim gehad die ik tijdens de lessen op hard werken had gezet en bij de examens op hard haar best doen. De balk was altijd vol en ze slaagde op haar eindexamen met een 6. Dat vind ik erg raar, heeft mijn sim zo hard gestudeerd voor een 6.
    Ik studeer doorgaans ook heel hard en eindig vaak met een 6 of minder! Maar leg dat mijn ouders maar eens uit :P
  • annytjuhannytjuh Berichten: 117
    maart 2013 aangepast
    Het lijkt wel of ik de enige ben die geen bugs heeft haha. Heb het net zes uur achter elkaar gespeeld en geen problemen tegen gekomen. Sims komt op tijd bij de lessen aan (duurt wel lang op dr fietsje maar oké), geen last van opstoppingen etc.

    Het enige wat ik ben tegenkomen tot nu toe is een spellingsfout maar dat is het wel. En dat de camera van de smartphone niet werkt buiten de universiteit? Mijn sim wild een foto voor haar blog maar die werd niet genomen. In de universiteit moet ik met mijn muis klikken om een foto te maken aangezien "6" niet werkt daarbij.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    maart 2013 aangepast
    Mijn sim ging opnieuw naar de Uni, voor een nieuwe studie.
    Alles ging zoals daarvoor, alleen zag ik haar niet toen de buurt geladen was.
    Maar in de "opslag" was ze wel.

    Alleen, de buurt gedraagt zich nu als een "normale" buurt, ik kan geen studentenhuis in??

    Some angels choose fur instead of wings
  • juliettegossens123juliettegossens123 Berichten: 27
    maart 2013 aangepast
    Sinds ik Studentenleven heb geïnstalleerd kan ik niet meer op vakantie. Mijn sims wonen in Monte Vista, maar al vóór ik Studentenleven had geïnstalleerd, en toen konden ze wel gewoon op vakantie. Dus ik weet zeker dat het aan SL ligt. Iemand bekend met dit probleem?
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    maart 2013 aangepast
    ninapruts schreef:
    Adintje1988 schreef:
    Ik heb een sim gehad die ik tijdens de lessen op hard werken had gezet en bij de examens op hard haar best doen. De balk was altijd vol en ze slaagde op haar eindexamen met een 6. Dat vind ik erg raar, heeft mijn sim zo hard gestudeerd voor een 6.
    Ik studeer doorgaans ook heel hard en eindig vaak met een 6 of minder! Maar leg dat mijn ouders maar eens uit :P

    Een 6 hoef je nog niet uit te leggen, maar als je minder scoort..dan moet je een andere methode verzinnen. Hoe is je werkomgeving? Hou de sims uit, al is dit moeilijk. Zeg dit tegen jezelf: Eerst studeren, dan leuke dingen. Probeer zoveel mogelijk maakwerk in de les te doen, zodat je thuis tijd heb voor het leerwerk. Mag je het maakwerk alleen thuis doen, zorg er dan voor dat je dat eerst af hebt. Probeer voor uit te werken. Dan heb je alsnog meer tijd voor je leerwerk. Zet rustige muziek op, geen radio. Dit waren een paar tips :D

    edit: laat je regelmatig overhoren door je ouders.
  • bobby43215bobby43215 Berichten: 13
    maart 2013 aangepast
    Dat van de post in de inventaris heb ik denk ik opgelost.
    Mijn sim had wel 30 brieven in zijn rugzak na 4 keer naar de universiteit te zijn geweest. Er staat dan dat hij de post mee naar huis draagt.
    Nu ben ik 2 keer met een andere sim gegaan en heb de post net voor hij naar huis ging uit de brievenbus gehaald. En hij had nu geen post in zijn rugzak. De derde keer vergat ik dat en bij thuiskomst had hij wel weer post in zijn rugzak. Probeer maar eens zou ik zeggen.
    Ik bewijs hier niks mee. Het kan ook toeval zijn.
  • Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    maart 2013 aangepast
    Ik heb nog een bug ontdekt.
    En ik denk dat deze bug bij een van de grote bugs hoort.
    Ik ben nu voor de na 5e keer bij de universiteit geweest en heb mijn derde graad behaald.
    Dan krijg je die zaterdag daarop altijd een diploma uitreiking. Maar na die diploma uitreiking hoor je normaal rond 19.00 in simtijd een melding te krijgen dat het nog een uur is ofzo. Die krijg ik niet. Dan rond 00.00 in simtijd uiterlijk ga je automatisch terug naar je thuisbuurt. Ook dit gebeurt niet bij mij. Ik kan op een gegeven moment niets meer. Na de diploma uitreiking heeft mijn smartphone geen opties meer, maar kan nog wel gebeld worden en opnemen. Als ik dan op de knop terug naar huis klik, blijft mijn sim een beetje rondfietsen op de campus. Bij resetsim is mijn sim helemaal weg, maar blijf ik op de campus. Heb ook al geprobeerd om me nog voor de diploma uitreiking uit te schrijven, dit gaat eventjes goed. Zodra mijn sim in de douane bus zit, komt ie er gelijk weer uit en begint het hele verhaal weer van voren af aan.
  • shinishiXannashinishiXanna Berichten: 207
    maart 2013 aangepast
    heb ik eindelijk na zoveel pogingen om naar de universiteit te gaan gelukt, ben ik een plantsim tegengekomen na urelang zoeken. wil ik die gene opbellen om de vriendschap te onderhouden zegt die gene de heletijd dat hij aan het werk is, dat de heledag door heb er zelfs voor moeten spijbelen om te kijken of ie dan vrij had. hij geeft dit elke dag aan maakt niet uit of het maandag of zaterdag is. dit geeft ie nu ook bij de rest in mijn simvriendenlijst aan,
  • ThirzaThirza Berichten: 6
    maart 2013 aangepast
    Ik heb het spel sinds gisteren, maar het is me nu al twee keer gebeurt, dat ik mijn sim door de uni leidt, compleet met goede lessen etc. en dat op de dag van het eindexamen de sims compleet crasht zonder foutmelding :evil: Weg uren speeltijd...
  • ThirzaThirza Berichten: 6
    maart 2013 aangepast
    oh dubbel sorry
  • redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    maart 2013 aangepast
    Ik word niet goed van mn probleem met de make-up en CAS.
    Mijn sim krijgt steeds een andere make-up dan die ik haar heb gegeven. Maakt niet uit of ik het slotje vast of los heb gedaan. Moet het in de spiegel steeds per outfit veranderen en dan moet ik het slotje los doen anders heeft ze weer een soort masker make-up op.

    In cas gebeurt het heel vaak dat je gewoon naar je buroblad word gegooid.
    Ik wil mijn sim meerdere outfits geven maar zodra ik de 2de outfit aanklik dan loopt de boel vast en zit ik op mn buro blad.

    Elke x als ik uit het spel word gegooid moet ik in currentgamemap een zooitje weggooien en daar waar bv.scriptcachepackage staat komen er ook 2 bestandjes/documenten die ik moet verwijderen(anders word het zo vol in die map met onnodige bestanden/documenten)

    Zou fijn zijn als er eens een patch komt waarin de casproblemen of uit je gamegegooid worden mee word opgelost. :?
  • aileentjeaileentje Berichten: 34
    maart 2013 aangepast
    Mijn sim was voor de derde keer gaan studeren, en heeft vervolgens haar graag gehaald.
    Ze was onderweg naar huis en opeens is er iemand van de studentenbuurt mee verhuisd naar mijn woning.. ineens heb ik dus een bespeelbare huisgenoot.
    Ik heb haar meteen het huis uit gezet, heel gek dit.

  • xSuperJoodxxSuperJoodx Berichten: 28
    maart 2013 aangepast
    Hey,

    ik heb met studententijd problemen, als ik naar de sims universiteit ga en dan een huisje moet kiezen om te kunnen verblijven in het semester dan huur ik het huis druk ik op het grote vinkje van oke spelen, maar voor de rest gebeurd er weinig, gebeurd helemaal niks ik blijf die menu maar houden van kies een appartement, kan iemand helpen???

    Alvast bedankt
  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    redhead0966 schreef:
    Ik word niet goed van mn probleem met de make-up en CAS.
    Mijn sim krijgt steeds een andere make-up dan die ik haar heb gegeven. Maakt niet uit of ik het slotje vast of los heb gedaan. Moet het in de spiegel steeds per outfit veranderen en dan moet ik het slotje los doen anders heeft ze weer een soort masker make-up op.

    In cas gebeurt het heel vaak dat je gewoon naar je buroblad word gegooid.
    Ik wil mijn sim meerdere outfits geven maar zodra ik de 2de outfit aanklik dan loopt de boel vast en zit ik op mn buro blad.

    Elke x als ik uit het spel word gegooid moet ik in currentgamemap een zooitje weggooien en daar waar bv.scriptcachepackage staat komen er ook 2 bestandjes/documenten die ik moet verwijderen(anders word het zo vol in die map met onnodige bestanden/documenten)

    Zou fijn zijn als er eens een patch komt waarin de casproblemen of uit je gamegegooid worden mee word opgelost. :?

    Zo te zien is je CAS redelijk omzeep.. Heb je in het verleden daar ooit iets voor gedownload zoals een ander kleurtje of vormgeving? Of via een mod daar een aanpassing gedaan? Misschien is er tijdens de laatste installatie een fout gebeurd mbt je CAS scherm? Heb je studententijd? Zoja, heb je die al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
    Of heb je mss kleren gedownload, zoals het taylor swift tshirt en die met die **** op? Laarzen met hoge hakken? (daytimenighttimeeverydaytime shoes ofzoiets)
  • redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    maart 2013 aangepast
    ninapruts schreef:

    Zo te zien is je CAS redelijk omzeep.. Heb je in het verleden daar ooit iets voor gedownload zoals een ander kleurtje of vormgeving? Of via een mod daar een aanpassing gedaan? Misschien is er tijdens de laatste installatie een fout gebeurd mbt je CAS scherm? Heb je studententijd? Zoja, heb je die al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
    Of heb je mss kleren gedownload, zoals het taylor swift tshirt en die met die **** op? Laarzen met hoge hakken? (daytimenighttimeeverydaytime shoes ofzoiets)

    Ik download helemaal niks behalve dan de store spullen. :wink:
    Ik heb dat gedoe met CAS+ Make-up al sinds bovennatuurlijk en nu sinds studententijd kan ik dus in mn spel geen kleding meer bij geven.
    Ik had nadat ik studententijd erop had gezet even het Make-up probleem niet toen ik een sim maakte maar dat was 1 malig opeens is het dus weer terug.

    Ik begin ook altijd een nieuwe savegame zodra er een update/patch of nieuwe game uitkomt omdat dat bij mij nog weleens scheelt qua bugs.(doe ik het niet dan heb ik veel vaker bugs en vastlopers).

    Ik moet zeggen, toen bovennatuurlijk uit kwam heb ik alles eraf gegooid zoals het op nefje dr site staat aangegeven en ook weer zoals daar aangegeven erop gezet.
    Maar sinds bovennatuurlijk heb ik niet zo veel meer gespeeld omdat ik het zat was steeds foutcode 12 te krijgen en ik elke x als ik een sim wilde maken en bijna klaar had uit het spel werd geknikkerd.
    Ik kan niet in de stad van bovennatuurlijk spelen tot nu toe ivm foutcode 12. Speel nu in de stad van beestenbende zonder foutcode 12 tot nu toe.
    Ik ga vandaag maar eens kijken op de universiteit zonder mn sim een nieuwe outfit te geven, ik heb het nog niet durven uit proberen maar ik heb me voorgenomen wat er nu ook gebeurd, uitploofen,vastlopers of foutcode 12 ik blijf proberen tot het een x goed gaat. :lol:
    Oja en ik ben van plan al mn sims opnieuw te instaleren als de allerlaatste sims uitkomt, want als ik het nu doe kan ik het in juni/juli weer doen en er komen er vast nog meer dus tot eind van het jaar gooi ik er niks af als het niet echt nodig is :wink:

    Edit:
    @ninapruts, whaha ik lig in een deuk hier, dat is wel een letterlijke vertaling voor naakt schetsen. :lol:
    Ik heb tot nu toe vanmiddag 1 uurtje en vanavond voor het eerst sinds maanden zelfs 2 en een half uur gesimt :shock: mijn sim moet nog 1 dag voor dr examen ben benieuwd, ik vond het wel vreemd dat de groene balk leegloopt maar heb m bijna vol nu.
    Wat gewoon echt niet lukt is mn sim een nieuwe outfit geven, zelfs niet met geminimaliseerd beeld. Nou ja als dat alles is.

    inprincipe voldoet mijn comp aan alles, ik heb alle tips die er maar ooit gegeven zijn wel eens gebruikt dus daar ligt het niet aan. Qua bugs valt t volgens mij redelijk mee behalve de dingen die ik al heb opgenoemd. Wat ik me nog wel afvraag maar dan zouden meer mensen met deze problemen het volgende ook moeten hebben: comp geschikt voor sims behalve dat windows 7 32 bits is(en mijn comp is 64 bits).(foutje van de leverancier 3 jr geleden)
    Ik heb nu tenminste weer een beetje de simsmood te pakken dus ik ga voorlopig gewoon lekker simmen en kijken hoever ik kan komen dit x.
    Thx voor het meedenken voor een oplossing :wink:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top