Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Denkbeeldig Vriendje word niet echt!

Bibe10Bibe10 Berichten: 20
Ik heb een probleem:Mijn denkbeeldig vriendje word niet echt!
Ik heb dit geprobeerd: De peuter (Nu kind)iedere vrij moment laten spelen
-Wachten op die kans (Nog niet gekomen!)
-Brouwsel gemaakt maar ik kan die niet gebruiken!

Iemand nog tips?

Reacties

  • LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    februari 2013 aangepast
    Heb je het denkbeeldige vriendje al eens op de grond gezet? Dan gaat hij als pop "leven" en loopt achter het kind aan. Het kind kan er dan mee spelen alsof het een echt vriendje is. Misschien moet je dat eerst doen voordat je de kans krijgt om hem echt te maken.
  • Bibe10Bibe10 Berichten: 20
    februari 2013 aangepast
    Boven. Dat heb ik al gedaan maar niks gebeurde...
  • Bibe10Bibe10 Berichten: 20
    februari 2013 aangepast
    help
  • winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    februari 2013 aangepast
    Ik zal maar even in dit Topic een reactie plaatsen.
    Ten eerst moet je er niet meteen vanuit gaan dat iedereen elk moment klaar staat om jouw te helpen met JOUW probleem. Dan is het niet handig om nog eens een reactie erachteraan te gooien met "help", dat draagt niets bij aan het hele Topic en bovendien is het helemaal niet nodig om nog eens een extra Topic te plaatsen in de hoop dat daar dan nog eerder wordt gereageerd. Wij doen hier allemaal ons best, maar we kunnen niet iedereen, elk moment, van dienst zijn.

    Het zou kunnen dat je Sim geen Peuter meer is, en daardoor de denkbeeldige vriend niet tot leven kan wekken. De Pop kan tot leven gebracht worden als de relatieverhoudingen tussen de Honingbeer en de Peuter optimaal zijn, en waarna je het drankje (dat je al hebt gebrouwd) voltooid hebt. Vervolgens kun je de Honingbeer tot leven wekken, maar alleen als je Sim nog Peuter is, logisch, want de Peuter is de enige die het denkbeeldige vriendje kan zien.
    Voor meer informatie over het denkbeeldige beertje: http://simsomchannel.weebly.com/aan-de-slag3.html
  • LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    februari 2013 aangepast
    @winterbaron:
    je sim kan het denkbeeldige vriendje pas tot leven wekken als het kind of tiener is, niet als peuter. Peuters kunnen alleen met de pop spelen.
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    februari 2013 aangepast
    Eerlijk gezegd zou ik het niet meer erg vinden..dankzij dat denkbeeldige vriendje ging mijn simkind zwemmen..en overleed
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top