Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 3 Handige Weetjes

Reacties

  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    oktober 2011 aangepast
    Hoi Libby,

    Geen probleem, heb de link naar het bericht en de foto's erbij gezet. Volgens mij is er zelfs nog een recenter topic met foto's maar ik kan het zo gauw niet vinden ;)

    EDIT:
    Oeps, haha ik zal het gelijk even aanpassen :P
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    oktober 2011 aangepast
    Hoi Lis0,

    Ik heb nog een klein verzoek aan je. Het gaat om het stukje hoe je een eigen afbeelding bij de Uitwisseling kan maken. Ik vroeg me af of je iets wilt toevoegen aan deze informatie. Het gaat hier om:
    SimLibby schreef:
    Brievenbusoriëntatie = plaatjesoriëntatie. De locatie en richting van de brievenbus bepaalt hoe de camera automatisch een foto maakt van de kavel. Deze afbeelding wordt gebruikt als plaatje van de kavel.

    Dat geeft mensen in ieder geval een verklaring hoe de foto door het spel gemaakt wordt. Ik heb deze informatie uit de officiele CAW tutorial.

    Ik hoor het wel van je of jij dit ook een nuttige bijdrage vindt. Dank je.Groetjes, Libby


    V EDIT:
    Ja he? Dat wist ik ook niet.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    oktober 2011 aangepast
    Hoi Libby,

    Ja ik vind het zeker een nuttige bijdrage! Ik heb je quote erbij gezet. Ik wist niet dat de brievenbus invloed had op de foto's van je kavel, erg leuk om te weten ;)
  • kimberly636kimberly636 Berichten: 3
    oktober 2011 aangepast
    hoi,
    ik heb sims 3 net en veel hebben het over NPC, bijv dat je met ze kan trouwen en opdrachten doen. maar wat zijn NPC
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    oktober 2011 aangepast
    kimberly636 schreef:
    ik heb sims 3 net en veel hebben het over NPC, bijv dat je met ze kan trouwen en opdrachten doen. maar wat zijn NPC

    NPC's zijn Non Playable Characters oftewel Niet Bespeelbare Sims. Hierbij moet je denken aan bijv. de pizzabezorger, de oppas, de postbode, de inbreker, poltieman die langs komt nav een inbraak (mits je een alarmsysteem hebt), de brandweer die komt blussen (als er een rookmelder hangt in het huis ten tijde van de brand) etc. Ook als je appartementen hebt wonen hier NPC's, dat zijn de buren zeg maar waar je niet mee kan spelen. Je kan een praatje met ze aanknopen en goed bevriend met de NPC's raken en wie weet leidt dat dan wel tot een huwelijk. Dan kunnen de NPC's volgens mij bespeelbaar worden omdat ze dan in jouw huishouden opgenomen worden.
  • Y0NDAIMEY0NDAIME Berichten: 2
    oktober 2011 aangepast
    Geen idee of iemand al wist, maar als je veel kabouters laat zetten in je tuin en een week laat zitten en vervolgens verkoopt, zijn ze opeens bijna 1.000 simdollar per stuk waard...dus eigenlijk, des langer je ze in je tuin laat rond lopen, des meer waard ze worden...ben het vandaag erachter gekomen :D
  • DarkAtheneDarkAthene Berichten: 1
    oktober 2011 aangepast
    hey, ik heb een vraagje, hoe kun je een kind adopteren?? kan dit ook al in de normale sims 3 of kun je alleen een kind adopteren in een bepaalde uitbreiding? ik heb er namelijk naar gezocht maar kan het niet vinden :(
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    oktober 2011 aangepast
    DarkAthene schreef:
    hey, ik heb een vraagje, hoe kun je een kind adopteren?? kan dit ook al in de normale sims 3 of kun je alleen een kind adopteren in een bepaalde uitbreiding? ik heb er namelijk naar gezocht maar kan het niet vinden

    Dat kan via de telefoon: diensten bellen. Hier staat ook het adoptiebureau bij. Of het alleen bij een bepaalde uitbreiding kan weet ik niet, al denk ik van niet, maar daar kom je snel genoeg achter.
  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    oktober 2011 aangepast
    @ DarkAthene en SimLibby
    Een kind adopteren is een optie uit het basisspel ;)

    @ Y0NDAIME
    Bedankt voor de tip, leuk om te weten! :mrgreen:
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    december 2011 aangepast
    He Lis0,

    Ik heb een ongelooflijk uitgebreide tutorial over Uploaden gemaakt: sims, huizen, afbeeldingen (via uploadsites), huishoudens, etc. Ook avatars (maken en instellen), zowel dieren als sims. Al de hoofdstukken hebben deze indeling: creatie uploaden, creatie verwijderen uit Mijn Studio, eigen afbeelding voor bij de Uitwisseling. Op de hoofdpagina staat bovendien wat je kan uploaden vanuit CAS, Stad Bewerken, de bouwmodus en koopmodus, de bibliotheek en op welke manieren bovenstaande opties geopend worden.

    Wil je deze tutorial linken in de beginpost?

    Ik hoor het wel van je.
    Groetjes,
    Libby

    Oja, niet schrikken. Bij de De Sims 3 tutorials staat inmiddels ook Downloaden. Hier heb ik geen tutorial over gemaakt, hier verwijs ik voornamelijk naar jouw blog.



    EDIT:

    V Dank je wel.


    EDIT II
    V Vergeet je eigen Blog niet te vermelden bij de Handige sites.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    december 2011 aangepast
    Hoi Libby,
    Natuurlijk wil ik je tutorial linken in het eerste bericht. Ik heb wel even een nieuw onderdeel aangemaakt in het eerste bericht (Handige sites) omdat de tutorial geen handig topic is maar een website en de tutorial daar beter tot zijn recht komt ;)

    De download tutorial op SimsExpressie ziet er goed uit :mrgreen:
  • jaristofferjaristoffer Berichten: 44
    december 2011 aangepast
    omfg. ik word helemaal geak jonguh er komt een nieuwe uitbrieding aan!!!! Sims 3 SHOWTIME ik kan niet wachten!!!!!!!! + zag ik bij onfo over nieuwe uitbreiding magie staan???!!!
  • simsermansimserman Berichten: 290
    februari 2012 aangepast
    Y0NDAIME schreef:
    Geen idee of iemand al wist, maar als je veel kabouters laat zetten in je tuin en een week laat zitten en vervolgens verkoopt, zijn ze opeens bijna 1.000 simdollar per stuk waard...dus eigenlijk, des langer je ze in je tuin laat rond lopen, des meer waard ze worden...ben het vandaag erachter gekomen :D

    Volgens mij zijn ze altijd al 1.000 Simdollars per stuk?
  • Gameking101Gameking101 Berichten: 12
    februari 2012 aangepast
    Hoe verander je CAS?
    ik wil een andere CAS, maar ik zag op youtube dat het kan.
    is het een mod of kan het gewoon zonder mob.
    kijk hier naar een voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=HujldBSOsbQ

    gr. Gameking101
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    februari 2012 aangepast
    ^Volgens mij is het dezelfde CAS, maar heeft hij/zij het in het filmpje zo bewerkt dat de achtergrond wit is.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2012 aangepast
    Ik wil iedereen even laten weten dat vanaf heden de store aankopen en gratis downloads (als je die gedownload heb), voortaan op een andere plek zijn terug te vinden. Voorheen stond het onder Mijn pagina in het navigatiemenu.

    Nu staat het onder Store --> Mijn account --> Aankopen tot nu toe.

    Ook werkt het vanaf heden iets anders om avatars in te stellen. Ik heb de tutorial op mijn site hierop aangepast, voor de liefhebbers: Avatar uploaden
  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    maart 2012 aangepast
    Dank je wel Libby, ik zal het eerste bericht even aanpassen ;)
  • RogersimetjeRogersimetje Berichten: 6
    maart 2012 aangepast
    Ik heb de Katy Perry edition en ik vraag me af waar alle liedjes zijn van haar en ook Marry the night van Lady Gaga want dat stond dat die leidjes in Showtime zaten
  • qal1qal1 Berichten: 89
    maart 2012 aangepast
    oke,
    ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen/vragen.
    heb ook al een beetje gekeken maar kan mn vraag niet vinden..

    wat betekent CC (Custom Content?) nou eigenlijk?
    want ik het snap het nog steeds niet helemaal.
    ik bekijk vaak sims via de uitwisseling en dan staat er soms "no CC".. wat betekent dat?

    danku. :)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2012 aangepast
    Met No CC wordt bedoelt dat er geen downloads van derden zijn gebruikt, dus niet van externe downloadsites. Custom Content betekent Aangepast Materiaal.
  • Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    maart 2012 aangepast
    Het zou leuk zijn dat je, je huisdieren kunstjes kon laten tonen in Showtime.....of kan dat al? En het zou ook leuk zijn dat je echt een stofzuiger kon gebruiken om je huis schoon te maken, je ziet hem/haar al afwassen, kleding wassen, bed opmaken, toilet e.d.
  • lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    juni 2012 aangepast
    je hisdieren kunnen gewoon kunstjes doen in beestenbende!
  • Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    juni 2012 aangepast
    Sorry dat ik het hier gaat vragen maar om alles af te gaan zitten zoeken, nee dankje.....nog 'n keer, sorry.

    Mijn vraag is:

    Kan je met de DEMO Beestenbende je gemaakte huisdier opslaan zodat je 'm in je spel kan plaatsen, of moet je persé DE uitbreiding hebben (ik heb 'm dan wel) maar eerst moet ik het hele spel laden en dan pas via stad bewerken een nieuwe sim aanmaken en dat stuk vindt ik ook zo raar, waarom moet er een sim bij gemaakt worden naast je huisdier en niet gewoon 1 of hoeveel huisdieren je wilt maken zo in het spel plaatsen? *adem halen*
  • Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    juni 2012 aangepast
    lolly-simpop schreef:
    je huisdieren kunnen gewoon kunstjes doen in beestenbende!

    Ik bedoel als je sims Ghoogelaar is of ****, Zanger-es en hij/zij heeft een huisdier hond/kat dat je huisdier dan op de podium samen met baasje, zijn/haar kunstjes kan laten zien, zoals in een echte circus. Of als je sims in het park is en voor fooi aan het optreden/oefenen is....je hond/kat ook....snappie?
  • serenagijzenserenagijzen Berichten: 1
    juli 2012 aangepast
    Hoe laat je de borsten van je vrouw groeien??
  • DebnerdDebnerd Berichten: 10
    juli 2012 aangepast
    Rogersimetje schreef:
    Ik heb de Katy Perry edition en ik vraag me af waar alle liedjes zijn van haar en ook Marry the night van Lady Gaga want dat stond dat die leidjes in Showtime zaten

    Katy Perry's liedje Last Friday Night hoorde ik opeens op mn radio spelen :mrgreen:
  • DebnerdDebnerd Berichten: 10
    juli 2012 aangepast
    serenagijzen schreef:
    Hoe laat je de borsten van je vrouw groeien??

    Volgens mij kan je jezelf veranderen bij de schoonheidssalon
  • anaisbalyuanaisbalyu Berichten: 7
    juli 2012 aangepast
    hi, weet iemand of er een hack bestaat om je tieners ook te laten roken ?
  • anaisbalyuanaisbalyu Berichten: 7
    juli 2012 aangepast
    En ik heb een probleem, als ik met m'n sim een interactie met een andere sims wil doen lukt dat niet, dan kan ik die andere sim niet aanklikken ? heeft iemand dit al meegemaakt? ;o
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juli 2012 aangepast
    anaisbalyu schreef:
    En ik heb een probleem, als ik met m'n sim een interactie met een andere sims wil doen lukt dat niet, dan kan ik die andere sim niet aanklikken ? heeft iemand dit al meegemaakt? ;o

    Heb je downloads (niet van de store) en/of mods in je spel? Het kan daardoor komen.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top