Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Constant updates

Telkens als ik mijn Sims 3 opstart zegt hij dat ik hem moet updaten.. maar als ik dat doe en ik start hem weer op zegt hij dat weer. Iemand die weet waarom dat komt?!

Reacties

  • SannvDSannvD Berichten: 11
    maart 2013 aangepast
    Dan valt die update gewoon weg. Heb zelf ook een Mac en loop tegen precies dezelfde problemen aan.. heel irritant. Er zijn als het goed is wel patches voor, maar wat een werk!
  • SannvDSannvD Berichten: 11
    maart 2013 aangepast
    Voor anderen die ook nog tegen dit probleem aanlopen..

    Bij mij viel de update ook steeds weg en lukte het dus niet een goed geüpdate sims te krijgen.

    Het is me wel gelukt door de regio 7 patch te downloaden, hierna is hij ook op de mac geupdate naar versie 1.50
    (downloaden, aanklikken en ergens uitpakken, icoontje aanklikken en dan sims3.app aanklikken, hierna moet hij gaan patchen)

    http://www.pinguintech.nl/patches/#PatchesMac
  • JustinvanWJustinvanW Berichten: 5
    september 2013 aangepast
    Ook ik heb allerlei problemen hiermee. Elke keer als ik het probeer lijkt het net alsof het geïnstalleerd wordt, maar als ik kijk blijft de versie na installatie hetzelfde. Heb al geprobeerd om zonder mods te updaten, maar niks helpt. HELP!! :mrgreen:
  • JustinvanWJustinvanW Berichten: 5
    september 2013 aangepast
    Inmiddels opgelost.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top