Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Weerwolven blijven in weerwolfvorm

Renee030303Renee030303 Berichten: 305
Hey iedereen,

Hebben nog mensen het probleem dat alle weerwolven in de stad constant in weerwolf vorm zijn en zo ook blijven? Ze transformeren nooit terug naar hun menselijke vorm. Als ik mijn eigen weerwolven niet zeg om terug te veranderen doen ze het ook niet. Ik vind dit zeer vervelend omdat ze allemaal niet ouder worden, aangezien dat niet gaat als je in weerwolfvorm bent. Ik had het eerst ontdekt bij een weerwolfkind die -aangezien meerdere generaties van mijn sims die sim als kind kenden- al lang tiener (en zelfs ouder) moest geworden zijn.
Weten jullie wat ik hiertegen kan doen?

Alvast bedankt
Renée

Reacties

  • Opties
    CrazyAnnoshCrazyAnnosh Berichten: 8
    december 2012 aangepast
    Tja, ik heb hetzelfde probleem. Alleen wist ik niet dat ze dan ook niet ouder worden :O
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    december 2012 aangepast
    Hmh al goed om te weten dat het niet aan mij ligt :p. Ik heb al gekeken met de cheat testingcheats enabled true en dan op de brievenbus maar het enige wat ik zie is om al de weerwolven te verwijderen (ofzoiets), ik heb totaal geen ervaring met deze cheat (ik speel altijd zonder, buiten als er een bug is) en durf dus ook niet zomaar op iets klikken...

    Iemand anders een idee?

    Renée
  • Opties
    WinapowerWinapower Berichten: 47
    januari 2013 aangepast
    dat is raar bij mij veranderen ze meestal altijd automatisch weer terug :lol:
  • Opties
    lievezwartjelievezwartje Berichten: 14 Brabbelende Baby
    maart 2013 aangepast
    Als ik een weerwolf heb en die verandert niet terug druk dan op die sim en dan kan je zo'n actie doen en dan verandert die terug
  • Opties
    SlechtvalkjeSlechtvalkje Berichten: 43
    maart 2013 aangepast
    ook bij mij in de stad veranderen ze niet terug
    ik zelf heb geen weerwolf maar het is wel jammer dat dat niet helemaal goed gaat
  • Opties
    katy1230katy1230 Berichten: 39
    maart 2013 aangepast
    je moet op je weerwolf sim drukken en dan staat er een optie druk daar dan op ik weet niet hoe die heet als het goed is veranderd hij tog dan weer terug (bij mij wel)
  • Opties
    xPandabearLivvyxPandabearLivvy Berichten: 35
    juli 2013 aangepast
    Ik heb hetzelfde probleem, alleen wist ik niet dat ze dan niet verouderde, aangezien ik de optie verouderen heb uitgezet omdat ik niet wil dat mijn main-sim, en daarbij dus mijn favoriete sim, ouder word. Ik wil dat hij jong-volwassen heks blijft, maar de weerwolven in die familie blijven ook gewoon een weerwolf als ik ze niet zelf heb terug veranderd, wat ik erg vervelend vind.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top