Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Er is een onbekende fout opgetreden

Ik heb de andere topics al gelezen maar daar gaat het fout bij een uitbreiding.... Bij mij gaat het direct al fout bij het basisspel.

Ik heb het spel geïnstalleerd gehad op mijn mac en alle uitbreidingen (behalve Diesel) en alles ging goed. Toen was er iets gebeurd waardoor Ambities eruit gegooid was, toen heb ik alles gedeinstalleerd en sindsdien probeer ik het te herinstalleren. Dat is ondertussen ongeveer 2 weken geleden.

EA geeft het advies om te deinstalleren en te herinstalleren, de schijfbevoegdheden te controleren en indien nodig is te herstellen en dan te updaten, ze hebben me zelfs de link va de super patcher toegestuurd, maar dit werkt niet.

Heeft iemand een idee??? Word hier helemaal gestoord van.

Reacties

  • Opties
    Puzman4Puzman4 Berichten: 205
    september 2012 aangepast
    Sorry, dit moet vreselijk zijn... kan je niet helpen, maar wordt ook gestoord van de bugs in de sims3 op Mac...
  • Opties
    Man0nnnnMan0nnnn Berichten: 1
    december 2012 aangepast
    Ik heb precies hetzelfde probleem!! :shock:
  • Opties
    Cobra-SalomeCobra-Salome Berichten: 1
    december 2012 aangepast
    Ik heb ook het zelfde probleem. maar bij mij wil het hele spel dus niet meer opstarten!
    Altijd als ik de game wil opstarten komt er: onbekende fout.
    Ik zit echt helemaal vast. en ik heb het spel al 2X opnieuw geinstalleerd
  • Opties
    jabbvjabbv Berichten: 2
    januari 2013 aangepast
    het kan ook liggen aan je bestandtjes dan moet je de hele sims 3 map verwijderen en als je dan het start scherm opstart maakt ie een nieuwe aan. en hoef je dus niet alles te deinstaleren. Maar ik weet niet of dit bij jullie helpt maar je kunt alles proberen.
    Ps. hou je dingen die je wilt houden in je spel apart in een ander mapje en plaats die daarna weer terug. :D
  • Opties
    SannvDSannvD Berichten: 11
    maart 2013 aangepast
    Waardeloos probleem.. heb er hier ook last van.. Nu al 4 keer opnieuw geïnstalleerd, maar de fout blijft. Iemand hier die een oplossing gevonden heeft?
  • Opties
    Carlijn139240Carlijn139240 Berichten: 2
    juli 2013 aangepast
    Precies hetzelfde probleem, geen idee wat ik er kan doen. Ik hoop dat er snel een oplossing komt
  • Opties
    lovebo-knaagjelovebo-knaagje Berichten: 1
    Ik heb ook precies hetzelfde echt heel vervelend onderhand al 6x opnieuw geïnstalleerd de sims 4 doet het wel gewoon..
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top