Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Geen huwelijkscadeau's meer krijgen?!

poekie21poekie21 Berichten: 21
Ik heb een klein vraagje en ik hoop dat het opgelost kan worden.

Sinds een tijdje krijg ik geen huwelijkscadeau's meer als ik mijn sims laat trouwen. Ze kunnen wel de brievenbus opendoen en achteraf bedankbriefjes sturen, maar ik vind nergens cadeautjes en het komt ook niet in een melding bovenaan mijn scherm.
Ik heb al bij familie-inventaris gekeken (waar ze normaal moeten zitten, want vroeger kreeg ik wel cadeautjes), in hun persoonlijke inventaris...

Heeft nog iemand dit probleem, of kan er iemand het oplossen?
Het is niet storend, maar ik vond het toch wel leuker met, aangezien je er geld kan uithalen door ze te verkopen enzo...

Grtjes, poekie21

Reacties

  • Opties
    Simfreak89Simfreak89 Berichten: 1,656
    juli 2012 aangepast
    Er zijn ontzettend veel mensen die last hebben van dit probleem. Ik heb het zelf ook. Het is zelf niet op te lossen, dit is iets wat EA moet fixen. Het is niet opgelost in de laatste patch, 1.36, dus hopelijk wordt dit probleem verholpen in de volgende patch die waarschijnlijk uitkomt rond de tijd dat Bovennatuurlijk uit komt.
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    augustus 2012 aangepast
    Dit heb ik inderdaad ook, zeer vervelend.
  • Opties
    leuksimsleuksims Berichten: 10
    augustus 2012 aangepast
    Ik heb dit ook! Zó irritant! Hopelijk doen ze er snel wat aan! :S
  • Opties
    Feather91Feather91 Berichten: 2,590
    oktober 2012 aangepast
    In patch 1.39 is het nog niet opgelost! Het is heel irritant want ik blijf maar bedank briefjes schrijven voor cadeaus die ik niet eens gehad heb.
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    november 2012 aangepast
    Nu is het bij mij opgelost
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top