Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Rijvaardigheid tieners

Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
Vraagje, waarom zie je de vaardigheidspunten van het Rijden van de Tieners niet? Mijn tiener heeft nu het 3de rijvaardigheidspunt behaald, maar ik kan dit nergens terug zien. Ik weet alleen dat hij nu zonder toezicht van een volwassene mag auto rijden.

Reacties

  • Simfreak89Simfreak89 Berichten: 1,656
    juli 2012 aangepast
    Het is denk ik net zoiets als met het speelgoed voor peuter of het oventje voor kinderen. Daar kan je ook tot maximaal vaardigheid drie en zie je bij vaardigheden verder ook niets. Als tieners dan bij niveau drie zijn kunnen ze autorijden, dat heeft verder geen vaardigheids punten nodig
  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    juli 2012 aangepast
    Wat hierboven beschreven staat klopt ;) . Het is een nieuw soort vaardigheid dat alleen in deze levensfase een doel heeft. De peuter heeft de xylofoon en de blokkendoos, het kind kan aan de speeltafel techniek leren en de tieners kunnen auto leren rijden.
    Nadat ze 3x een balkje vol hebben is het doel dus voltooid. Kinderen spelen dan door zonder vaardigheden te verdienen en tieners kunnen voortaan zelfstandig rijden.


    Om nog te reageren op jouw onderschrift. Je hebt een ban, daarom kun je niets posten. Je hebt verschillende waarschuwingen van ons als moderators genegeerd en daarom heb je nu een ban te pakken. Lees als de ban is de regels nog eens door en leef ze voortaan na.
  • SimAntjeLoveSimAntjeLove Berichten: 43
    oktober 2013 aangepast
    Inderdaad de eerste reactie klopt helemaal, als u dat niet kan uitstaan. Koop een fiets!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top