Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Series

«134567
BadAngel00BadAngel00 Berichten: 262
Héla,

Ik heb dit topic aangemaakt (als het al bestaat, weet het me te zeggen) om te weten of jullie naar series kijken, wat jullie favoriete series zijn,... Jullie zijn vrij om er over te praten.

Mijn favoriete series zijn:

Gossip Girl (Stopt na season 6)
House M.D. (Stopt)
Grimm
The Secret Circle
Ghost Whisperer


s8hgsg6kiyc4.jpg

Reacties

  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    juni 2012 aangepast
    Er bestaat inderdaad al een topic:
    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/32922.page

    Maar dat is al ver weggezakt denk ik ;)

    Ik kijk graag naar The OC, Grey's Anatomy, CSI, According to Jim, McLeod's Daughters, NCIS, Summerland, 90210, Two and a half men, Packed to the Rafters, Friends, Private Practice en de Co-assistent :D
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    juni 2012 aangepast
    Wat mij betreft is een nieuw topic prima :). De oude is toch al bijna 2 jaar niet meer in gereageerd en vertoeft mooi op pagina 19 ofzo :P.



    Ik kijk zelf ook wel een aantal dingen. Het liefst koop ik de dvd's omdat ik dan zelf kan bepalen wanneer ik kijk :P.

    Momenteel ben ik bezig met Grey's Anatomy. Hiervoor heb ik heel ER gekeken, en daarnaast heb ik ook Sex and the City, Friends, Big Love en Ghost Whisperer.
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    juni 2012 aangepast
    Ik kijk het liefst:

    CSI
    GTST
    Revenge (film 1 series)
    Once Upon A Time (film 1 series)
    Two And A Half Man
    Friends
    Las Vegas
    Everybody Loves Raymond
    Everybody Hates Chris
    Iedereen Houd Van Jack
    Big Bang Theory

    edit 1 was aanvulling
    edit 2: Als ik er tijd voor heb kijk ik..anders kijk ik eigenlijk niet.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2012 aangepast
    Ik kijk graag:

    The Sanctuary
    True Blood
    Nikita
    Hawai Five O
    Deadly Women
    Scorned
    Behind Manson Walls
    I married a mobster
    Criminal Minds
    Killer Kids
    South park
    Family Guy
    American dad
  • AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    juni 2012 aangepast
    Beavis and ********
    Family guy
    American Dad
    16 & pregnant
    Keeping up with the kardashians
    Girls
    GTST


    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    juni 2012 aangepast
    ^Oeh ja, ik kijk ook 16 & Pregnant :P. Op de website van MTV. Helaas hebben ze kort geleden seizoen 1 en 2 ervan afgehaald. Ik had seizoen 1 helemaal gekeken en 2 alleen de eerste aflevering. Nu kijk ik maar 3 :P. Moet nog ff uit gaan zoeken waar ik seizoen 2 kan vinden.
  • Simfreak89Simfreak89 Berichten: 1,656
    juni 2012 aangepast
    Op het moment volg ik vooral

    How I Met Your Mother
    Dexter
    Weeds
    30 Rock
    Supernatural
    Boardwalk Empire
    That 70's Show zo af en toe


    ^^ Keeping Up With The Kardashians kijk ik soms ook :lol: Die gasten sporen soms echt niet, maar het is wel lollig om naar te kijken als er niks anders op is. En alle 300 spin-off's ook natuurlijk :D

    ^ & ^^ Teen Mom is leuker dan 16 & Pregnant, maar af en toe zo ongelofelijk tragisch wat er allemaal gebeurd :shock:
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2012 aangepast
    Wat ik niet snap is dat Amerika, en kennelijk ook hier in Nederland, mensen nog niet zijn uitgekeken op die Kardashians. De zusjes in Miami, New York, getrouwd, en weet ik veel wat. Wat is die fascinatie toch. Ik kan niet naar E! kijken zonder dat een (al dan niet aangetrouwde) familielid in beeld is. Van mij mogen al die shows met onmiddellijke ingang gecancelt worden. En niet alleen die: ook Holly, en de Playboy Mansion, Kendra, die tweeling die er nu is, Spice B, Z of F (of was het Mel). Ik kijk eigenlijk nooit naar real life programma's, ook niet naar Idols, X factor, dansen op het ijs met je kinderen in Zimbabwe, terwijl de familie uit Zimbabwe bij jou thuis op visite komt. Aaaargh !! Verschrikkelijk vind ik al die programma's.
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    juni 2012 aangepast
    SimLibby schreef:
    Wat ik niet snap is dat Amerika, en kennelijk ook hier in Nederland, mensen nog niet zijn uitgekeken op die Kardashians. De zusjes in Miami, New York, getrouwd, en weet ik veel wat. Wat is die fascinatie toch. Ik kan niet naar E! kijken zonder dat een (al dan niet aangetrouwde) familielid in beeld is. Van mij mogen al die shows met onmiddellijke ingang gecancelt worden. En niet alleen die: ook Holly, en de Playboy Mansion, Kendra, die tweeling die er nu is, Spice B, Z of F (of was het Mel). Ik kijk eigenlijk nooit naar real life programma's, ook niet naar Idols, X factor, dansen op het ijs met je kinderen in Zimbabwe, terwijl de familie uit Zimbabwe bij jou thuis op visite komt. Aaaargh !! Verschrikkelijk vind ik al die programma's.

    Je hoeft er toch ook niet naar te kijken..ik bijv heb nog nooit over die series gehoord. Ja wel van de talentenjachten, want die kijk ik dan weer wel. Maar sommige mensen vinden zoiets leuk...blijkbaar...maar wij hoeven het niet te kijken als we het niet willen.
  • natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    juni 2012 aangepast
    Ik kijk graag naar:

    NCIS
    Human Target
    White Collar
    New Tricks
    Vampire Diaries
    Hallo K3 (dat is echt wel grappig)

    En soms ook nog met men ouders naar Murder She Wrote en Midsomer Murders

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    juni 2012 aangepast
    Op dit moment kijk ik McLeod's Daughters, ik ben nu in seizoen 4. Ik ben net zo ver als Net5, maar ik kijk ze op internet omdat het inmiddels echt op een rottijd is. :XD:

    Verder kijk ik Grey's Anatomy en Private Practice als het wordt uitgezonden...
  • d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    juni 2012 aangepast
    Mijn lijstje moetikmeteenzienbijnieuweaflevering:
    * Vampire Diaries
    * Bones
    * Pretty Little Liars
    * Game of Thrones
    * Revenge

    Mijn lijstje moeteenvervolgseizoenvankomen:
    * The Finder
    * The Secret Circle
    * MoonLight
    * HellCats

    En dan heb ik ook nog een lijstje kijk ik bij gebrek aan beter, maar die is erg lang ;)
    2nv5lie.jpg
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2012 aangepast
    Dien, treurig nieuws.

    Ik ben ook fan van Moonlight maar er is maar één seizoen van. Toen is het gecancelt. Bijdehand he.

    Als je je toch wil vergapen aan Mick St. John kijk dan eens naar Hawai Five 0 op zondagavond 20.30, ik dacht Veronica. Ander kapsel en andere rol, dat wel, maar nog steeds een genot voor de ogen. En het is nog best een goede serie ook !!!
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    juni 2012 aangepast
    Ik volg op dit moment Glee (via RTL 5, niet via internet) en McLeod's Daughters. Modern Family, New Girl en Raising Hope vind ik ook leuk maar die worden naar mijn weten op dit moment niet uitgezonden in Nederland.
    Dr. Phil kijk ik de laatste tijd niet meer omdat dat op dezelfde tijd als McLeod's Daughters komt, vroeger keek ik het wel regelmatig.
    En als het er is, kijk ik America's Next Top Model of Hollands Next Top Model. House zie ik af en toe, maar volg ik niet echt.
  • MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    juni 2012 aangepast
    SimLibby schreef:
    Dien, treurig nieuws.

    Ik ben ook fan van Moonlight maar er is maar één seizoen van. Toen is het gecancelt. Bijdehand he.

    Als je je toch wil vergapen aan Mick St. John kijk dan eens naar Hawai Five 0 op zondagavond 20.30, ik dacht Veronica. Ander kapsel en andere rol, dat wel, maar nog steeds een genot voor de ogen. En het is nog best een goede serie ook !!!

    Haha, ik keek die serie ook heel graag. Echt stom dat die gecanceld is, ik vond hem superawesome. Het was ook nog een beetje voordat die vampierenhype opkwam. Nu, altijd als ik die acteur zie, schreeuw ik: MICK ST JOHN IS OP TV. Ik vind hem echt cool. Ik weet zijn echte naam volgens mij niet eens :XD: hij had ook een gastrol in Criminal Minds trouwens. Zo nu en dan kijk ik Moonlight nog wel eens terug.


    Verder kijk ik 90210 (alleen de eerste 2 seizoenen, de rest was cráp), Criminal Minds, L&O: SVU, Cold Case, Pretty Little Liars, Supernatural uiteraard, en euhm, dat was het wel denk ik?
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    juni 2012 aangepast
    Keefbeetle schreef:
    Ik volg op dit moment Glee (via RTL 5, niet via internet) en McLeod's Daughters. Modern Family, New Girl en Raising Hope vind ik ook leuk maar die worden naar mijn weten op dit moment niet uitgezonden in Nederland.
    Dr. Phil kijk ik de laatste tijd niet meer omdat dat op dezelfde tijd als McLeod's Daughters komt, vroeger keek ik het wel regelmatig.
    En als het er is, kijk ik America's Next Top Model of Hollands Next Top Model. House zie ik af en toe, maar volg ik niet echt.

    De Dinsdagavond-series was ik ook vergeten..hoe kan ik die vergeten! Die kijk ik het aller aller liefst. Glee, Modern Family, New Girl en Raising Hope. Over paar maanden weer nieuw seizoen als het goed is.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2012 aangepast
    MissyEefje schreef:
    SimLibby schreef:
    Dien, treurig nieuws.

    Ik ben ook fan van Moonlight maar er is maar één seizoen van. Toen is het gecancelt. Bijdehand he.

    Als je je toch wil vergapen aan Mick St. John kijk dan eens naar Hawai Five 0 op zondagavond 20.30, ik dacht Veronica. Ander kapsel en andere rol, dat wel, maar nog steeds een genot voor de ogen. En het is nog best een goede serie ook !!!

    Haha, ik keek die serie ook heel graag. Echt stom dat die gecanceld is, ik vond hem superawesome. Het was ook nog een beetje voordat die vampierenhype opkwam. Nu, altijd als ik die acteur zie, schreeuw ik: MICK ST JOHN IS OP TV. Ik vind hem echt cool. Ik weet zijn echte naam volgens mij niet eens hij had ook een gastrol in Criminal Minds trouwens. Zo nu en dan kijk ik Moonlight nog wel eens terug

    Ik moest ook aan jou denken toen ik dit bericht typte want hier hebben we het wel eens over gehad in het WWJK topic. Die aflevering van Criminal Minds heb ik ook gezien. Leuk om hem een keer in de rol van wereldvreemde psycho te zien die kennelijk wel in staat was zich te bekommeren om dat kleine jongetje want op zijn manier deed hij dat wel, alleen a la psycho.

    Zijn echte naam is trouwens Alex O'Loughlin. Hij is slechts 6 dagen ouder dan ik, dat vind ik wel grappig.

    EDIT: ik heb hem nu als bureaublad achtergrond. Is weer eens wat anders dan Rafael Nadal.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    juni 2012 aangepast
    -> Glee
    -> Family Guy
    -> 3rd Rock from the Sun
    -> Mike & Molly
    -> Iedereen is gek op Jack
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • BadAngel00BadAngel00 Berichten: 262
    juni 2012 aangepast
    Waauw, dank u voor de reacties.

    Ik heb veel series nog niet gezien. Niemand die Gossip Girl ofzo kijkt? Welke series zouden jullie me aanraden?
    Alle series lopen ten einde. Grimm stopt niet maar het is wachten op seizoen 2.
    Van the secret circle is het niet zeker of er een 2de uitkomt.
    s8hgsg6kiyc4.jpg

  • InweInwe Berichten: 2,698
    juni 2012 aangepast
    ^Als jij Gossip Girl en Pretty Little Liars leuk vindt, dan vind je The Lying Game vast ook leuk.

    Ik heb de volgende series gevolgd maar ben ermee gestopt:
    True Blood
    Gossip Girl
    Pretty Little Liars
    The Lying Game
    The Vampire Diaries
    Grey's Anatomy

    Ik heb er geen geduld meer voor :lol:

    Wat ik op dit moment volg:
    Downton Abby (verliefd op deze serie, maar seizoen 3 moet nog uitkomen)
    Dance Academy (is voor tieners, maar ik heb een zwak voor ballet)

    Ik hou verder van Engelse detectives, door mijn moeder.
    En als er verder niets op tv is kijk ik naar de Law & Orders, CSI's of andere soortgelijke series.

    ---

    Verder zag ik dat SimLibby Nikita op haar lijstje heeft staan, maar daar kan ik echt niet naar kijken. Ik was vroeger onwijs fan van La Femme Nikita en de relatie tussen Michael en Nikita en verder Walter en Birkoff. Ik vind het echt niet kunnen dat ze een nieuwe versie hebben gemaakt. Ze hadden gewoon andere personages moeten nemen, wat ze lijken voor geen meter op de oude personages :shock: Waarom dan niet een heel nieuw verhaal ervan maken :roll:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    juni 2012 aangepast
    Ik kijk echt niet veel series. Ik denk dat de enige echte serie/soap die ik nu volg gtst is, puur omdat het zo lekker hersenloos is. Dat is op een perfect tijdstip om even niks te doen. :lol:

    Voor de rest keek ik vorig jaar iets wat ik super leuk vond, maar ik ben de naam even kwijt. Het ging over buitenaardse wezens (die er overigens gewoon als mensen uitzagen en Engels praatten :roll: ) die de wereld praktisch wilde overnemen. Het was super spannend, maar er komt geen volgend seizoen helaas... O wacht ik weet het weer! The Event is het. Geen idee of het op internet te vinden is, maar ik vind het echt een aanrader. ;)

    Ik kijk meer dingen als Wie is de mol en Expeditie Robinson meestal. :)
  • d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    juni 2012 aangepast
    @Simlibby & MissyEefje:
    Ik weet dat het gecanceld is, maar ik kan altijd blijven dromen toch? haha.

    Ja, dat had ik ook, ik had pas Hawai-five-0 op staan. En toen zei ik MIIIICK!! En toen schrok me vriend zich rot x]
    2nv5lie.jpg
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    juni 2012 aangepast
    Adintje1988 schreef:
    De Dinsdagavond-series was ik ook vergeten..hoe kan ik die vergeten! Die kijk ik het aller aller liefst. Glee, Modern Family, New Girl en Raising Hope. Over paar maanden weer nieuw seizoen als het goed is.
    New Girl was nog niet eens afgelopen toen RTL 5 stopte met uitzenden, dat was nog seizoen 1 en er zijn nog een aantal afleveringen daarvan die we nog niet gezien hebben. Van Modern Family hetzelfde en Raising Hope moet dan ook nog in seizoen 1 zijn. Hopelijk krijgen we de rest nog wel een keer te zien, anders zoek ik het wel op internet op.
    SimLibby schreef:
    EDIT: ik heb hem nu als bureaublad achtergrond. Is weer eens wat anders dan Rafael Nadal.
    Ha, die zag ik gister nog op tv tennissen. Hij heeft volgens mij echt een aantal tics, hij trekt als hij gaat serveren bijna altijd aan zijn onderbroek, zit aan zijn haar, aan zijn ene oor - neus - andere oor en dan weer aan zijn neus. Als je erop gaat letten gaat het enorm opvallen. :lol:
  • Simfreak89Simfreak89 Berichten: 1,656
    juni 2012 aangepast
    MissyEefje schreef:
    SimLibby schreef:
    Dien, treurig nieuws.

    Ik ben ook fan van Moonlight maar er is maar één seizoen van. Toen is het gecancelt. Bijdehand he.

    Als je je toch wil vergapen aan Mick St. John kijk dan eens naar Hawai Five 0 op zondagavond 20.30, ik dacht Veronica. Ander kapsel en andere rol, dat wel, maar nog steeds een genot voor de ogen. En het is nog best een goede serie ook !!!

    Haha, ik keek die serie ook heel graag. Echt stom dat die gecanceld is, ik vond hem superawesome. Het was ook nog een beetje voordat die vampierenhype opkwam. Nu, altijd als ik die acteur zie, schreeuw ik: MICK ST JOHN IS OP TV. Ik vind hem echt cool. Ik weet zijn echte naam volgens mij niet eens :XD: hij had ook een gastrol in Criminal Minds trouwens. Zo nu en dan kijk ik Moonlight nog wel eens terug.


    Verder kijk ik 90210 (alleen de eerste 2 seizoenen, de rest was cráp), Criminal Minds, L&O: SVU, Cold Case, Pretty Little Liars, Supernatural uiteraard, en euhm, dat was het wel denk ik?

    Ik was altijd een grote fan van Moonlight. Als die serie begonnen was na twilight had 't vast iets van 8 seizoenen geduurd ofzo.

    En Supernatural is zo awesome. Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen weer begint


    EDIT:
    v Oh jaah! Ik was pergatory alweer helemaal vergeten! Nu kan ik al helemaal niet meer wachten, ik vind het alleen zo jammer dat Bobby er nu niet meer is :cry:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    juni 2012 aangepast
    SimLibby schreef:
    MissyEefje schreef:
    SimLibby schreef:
    Dien, treurig nieuws.

    Ik ben ook fan van Moonlight maar er is maar één seizoen van. Toen is het gecancelt. Bijdehand he.

    Als je je toch wil vergapen aan Mick St. John kijk dan eens naar Hawai Five 0 op zondagavond 20.30, ik dacht Veronica. Ander kapsel en andere rol, dat wel, maar nog steeds een genot voor de ogen. En het is nog best een goede serie ook !!!

    Haha, ik keek die serie ook heel graag. Echt stom dat die gecanceld is, ik vond hem superawesome. Het was ook nog een beetje voordat die vampierenhype opkwam. Nu, altijd als ik die acteur zie, schreeuw ik: MICK ST JOHN IS OP TV. Ik vind hem echt cool. Ik weet zijn echte naam volgens mij niet eens hij had ook een gastrol in Criminal Minds trouwens. Zo nu en dan kijk ik Moonlight nog wel eens terug

    Ik moest ook aan jou denken toen ik dit bericht typte want hier hebben we het wel eens over gehad in het WWJK topic. Die aflevering van Criminal Minds heb ik ook gezien. Leuk om hem een keer in de rol van wereldvreemde psycho te zien die kennelijk wel in staat was zich te bekommeren om dat kleine jongetje want op zijn manier deed hij dat wel, alleen a la psycho.

    Zijn echte naam is trouwens Alex O'Loughlin. Hij is slechts 6 dagen ouder dan ik, dat vind ik wel grappig.

    EDIT: ik heb hem nu als bureaublad achtergrond. Is weer eens wat anders dan Rafael Nadal.

    Haha, ja dat klopt wel. Ik vond hem een goede **** maar ook zeker een goede psychopaat. Het is een goede acteur. Hij speelde pas ook in een geestenfilm. Nu heb ik zin om weer Moonlight te kijken. Ik vraag me nog steeds af wáárom ze dat gecanceld hebben :(

    ^ Ja ik volg Supernatural ook op de voet :P ik ben superbenieuwd wat er is gebeurd met Dean en Castiel in Purgatory. 4 oktober pas weer voor ons :(
  • BadAngel00BadAngel00 Berichten: 262
    juli 2012 aangepast
    @ Inwe: Thanks, kzal die series zeker eens checken.

    Mijn beste vriend weet echt alle goeie series. Volgens hem is Supernatural ook zo eentje. Kzal die dan toch eens moeten bekijken. Ik ben nog volop een goed serie aan het zoeken die me aanspreekt. Greys Anatomy lijkt me ook leuk, maar die zit al 8 seizoenen ver. Amai, als ik al de afleveringen vanaf seizoen 1 zal kijken. Mijn mama wordt waarschijnlijk gek.
    s8hgsg6kiyc4.jpg

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juli 2012 aangepast
    De enige serie die ik kijk, is The Game of Thrones.
    Maar die wordt uitgezonden door HBO, en die kunnen wij niet ontvangen.
    Dus downloaden we die.

    Ik heb alleen van seizoen 2 nog maar de eerste 2 delen gezien, elke keer komt er wat tussen als ik wil kijken.
    Maar ik weet wel wat er komt, ik heb de boeken al gelezen. ;)

    En als het er is (het is nu weer afgelopen) The Apprentice.
    Waarin Sir Alan Sugar elke week zegt "You're Fired!" behalve in de laatste aflevering, dan zegt ie "You're Hired!".

    Some angels choose fur instead of wings
  • megajetjemegajetje Berichten: 2,413 Vitale Vijftigplusser
    juli 2012 aangepast
    Ik volg op dit moment
    Glee
    Grey's anatomy
    Pretty Little Liars -al moet ik nu nog steeds aan seizoen 2 beginnen oops-

    en dat was het wel geloof ik :")
    ik keek ook ooit Gossip Girl en 90210 tot net 5 besloot ze op een rottijd uit te zenden en toen ben ik maar gestopt :"D
    Oh.
    En Vampire Diaries, maar seizoen 2 is hier nooit uitgezonden en ik vond het niet leuk genoeg om het via internet te volgen :")
  • d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    juli 2012 aangepast
    ^Oeh, je mist echt wat hoor!
    Vampire Diaries word echt met de aflevering spannender! (hoewel ik al wel die hard fan ben sinds aflevering 1 ;) )

    Ik ga nu de nieuwe aflevering kijken van PLL.
    2nv5lie.jpg
  • BadAngel00BadAngel00 Berichten: 262
    januari 2013 aangepast
    Ik heb momenteel geen enkel serie meer om naar te kijken. Echt jammer. Ik mis Gossip Girl enorm. En ja Grimm die start pas terug in het voorjaar. Iemand die een goeie serie weet die nog niet te lang bezig is?
    s8hgsg6kiyc4.jpg

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top