Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mijn Creaties ~ (Nieuw Huis - 14/08/2015)

Reacties

  • natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2012 aangepast
    Op de plek waar je winkelcentrum schreef, zijn dat dan de rabbitholes zoals de supermarkt en de boekenwinkel?

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    Ja, er staat een kuuroord, een boekenwinkel, een supermarkt en een snackbar. Misschien vervang ik de boekenwinkel door een bibliotheek, of plaats ik nog een bibliotheek op een andere kavel. Dat zal ik nog wel zien.
    SCREENSHOT2.jpg
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • BrutalityBrutality Berichten: 153
    augustus 2012 aangepast
    Wauw! Wat leuk! Die boot is echt super gedaan, heb je ook meteen een aanbeveling ervoor gegeven. :thumbup:

    Ik ben zelf ook al een tijdje met een nieuwe wereld bezig en als ik in je topic kom kijken, krijg ik meteen weer zin om te beginnen bouwen.
    Nu dat ik weet dat seizoenen terug komen en na het zien van het filmpje en foto's heb ik ook weer bàkken inspiratie. Alleen spijtig dat we nog even moeten wachten tot november...

    Ik volg je topic in ieder geval!
  • Jacobie123Jacobie123 Berichten: 276 Kwebbelend Kind
    augustus 2012 aangepast
    @smoesie: je huisje is klaar! http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6217506
    1 vraagje, heet jij op facebook soms jarosims?
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    Ja, dat had ik al gezien. En ik heet inderdaad zo, op dat Facebook-account tenminste. :mrgreen:

    *Straks of morgen plaats ik in dit bericht nog wel wat foto's van Simolulu, zoals bv. van de haven.*

    EDIT: Nog wat foto's van Simolulu, de haven komt nog.
    http://www.thesims3.com/contentDetail.html?contentId=419130
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    augustus 2012 aangepast
    Mooi! Hoe maak je die daken toch zo mooi, ik pruts altijd met daken.
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    ^Aan de daken ben ik bijna even lang bezig geweest als aan de rest van het huis. :XD:

    Ik heb nu al een weekje even niet meer aan Simolulu gewerkt, maar vanaf morgen ga ik weer wat CAWen, en dan plaats ik nog wel wat screenshots. :-)
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • BrutalityBrutality Berichten: 153
    augustus 2012 aangepast
    Ik wacht vol ongeduld! :wink:
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    ^ :D

    Na 2 dagen is het me eindelijk gelukt. De neergestorte UFO uit Simolulu is af:
    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6295940
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • simsermansimserman Berichten: 290
    augustus 2012 aangepast
    Hé Smoesie! heb je mischien nog een gebouw om te maken, want ik zou graag helpen!
    Ik kan hem dan wel uploaden voor Simolulu!
    Het hoeft niet perse hoor! :-)

    -simserman :wink:
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2012 aangepast
    Simserman, hier staan de huizen en families die Smoesie nog nodig heeft voor zijn wereld: http://smoesie.webnode.nl/overig/mijn-wereld/
  • simsermansimserman Berichten: 290
    augustus 2012 aangepast
    SimLibby schreef:
    Simserman, hier staan de huizen en families die Smoesie nog nodig heeft voor zijn wereld: http://smoesie.webnode.nl/overig/mijn-wereld/
    Bedankt!
    ik heb meteen gevraagd of ik de laatste niet bezette familie mocht maken! :D

    -Simserman :wink:
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    Ondertussen heb ik nog wat aan de haven, de sportschool, en het kerkhof gewerkt:

    217856_404359792962347_548086687_n.jpg

    580064_402091949855798_1983783671_n.jpg

    408363_402092059855787_1158530078_n.jpg



    De haven is trouwens nog niet af.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2012 aangepast
    Ik vind je haven nu al zo mooi.

    Ben heel benieuwd naar het resultaat.
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    september 2012 aangepast
    Door school enzo heb ik de afgelopen weken niet zo enorm veel aan Simolulu kunnen werken.

    Enkel het kerkhof,
    roof_up_large.jpg

    de sportschool,
    roof_up_large.jpg

    een huisje,
    roof_up_large.jpg

    2 huisjes die ik van Michella1998 binnenkreeg,
    roof_up_large.jpg
    roof_up_large.jpg

    het ziekenhuis,
    roof_up_large.jpg

    en het wetenschapslab,
    roof_up_large.jpg

    zijn afgeraakt sinds de laatste keer dat ik postte. Nu ben ik aan een rijhuis bezig en daarna ga ik verder met de haven.

    EDIT: Eigenlijk toch wel best redelijk veel als ik het zo bekijk. :mrgreen:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    september 2012 aangepast
    Sinds mijn laatste post hier heb ik een klein huisje en een klein parkje gemaakt. Een paar extra aanbevelingen zijn altijd welkom! :D

    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6454135
    roof_up_large.jpg

    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6462071
    roof_up_large.jpg

    EDIT: Oh, en dit ook nog. :P

    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6422775
    roof_up_large.jpg
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    september 2012 aangepast
    Ziet er weer allemaal heel leuk uit!

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • BrutalityBrutality Berichten: 153
    oktober 2012 aangepast
    Ziet er goed uit! Je hebt er wat aanbevelingen bij. :wink:

    Hoe gaat het met Simolulu?
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2012 aangepast
    natjeheist schreef:
    Ziet er weer allemaal heel leuk uit!
    Bedankt. :D
    Brutality schreef:
    Hoe gaat het met Simolulu?
    Heel goed. :-) Ondertussen heb ik ook het restaurant afgekregen, en heb ik nog wat verdergewerkt aan de haven.

    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6476504
    roof_up_large.jpg

    EDIT: Alle kavels die ik hier plaats, zijn trouwens voor Simolulu, voor de mensen die dat niet wisten. :P
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • AledawnAledawn Berichten: 126 Koddige Kleuter
    oktober 2012 aangepast
    Het ziet er erg leuk uit allemaal!
    I've spend all my time waiting, for that second chance.
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2012 aangepast
    ^ Dankje. :D

    Het is nu herfstvakantie, en ik ga niet op reis, dus kan ik gewoon aan Simolulu werken. Misschien krijg ik Simolulu deze week zelfs af, dus wordt het daarna tijd voor een nieuwe wereld. Misschien loop ik wat voorop, maar ik heb al wel een idee en ik zoek ook al een naam. Simurius vond ik, en nog enkele anderen, het leukst.
    http://smoesie.webnode.nl/news/simolulu-25-10-2012/
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    oktober 2012 aangepast
    De naam vind ik zeker leuk klinken, maar ik ven gewoon niet zo gek van 'zand'werelden. Ik vind die op één of andere manier zo vreemd eruitzien.

    Maar natuurlijk moet dat je zeker niet tegenhouden voor deze wereld te maken. :mrgreen: En natuurlijk ga ik ook de opbouw van deze wereld meevolgen want dat vind ik altijd superfascinerend.

    Ps: Als Simolulu af is, bedoel je dan dat de downloadlink online komt, of dat je dan nog moet beginnen aan het bètatesten?

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2012 aangepast
    Met 'af' bedoel ik inderdaad dat hij klaar is om te laten testen. :-)
    Eneuh... Dat stuk stad tussen al dat zand zegmaar wordt wel redelijk groot hoor. Groter dan het zand errond zelfs. :wink:
    Maar ik zal nog wel zien, eerst Simolulu. :mrgreen:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • VectoryFloorVectoryFloor Berichten: 78
    oktober 2012 aangepast
    Je lots zien er in ieder geval al mooi uit, ben benieuwd hoe de wereld er uit ziet als het af is :thumbup:
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2012 aangepast
    ^Dankje. :D

    Een nieuw huisje, aanbevelinkjes zijn altijd welkom.

    En dan een mededeling over Simolulu:
    CAW deed heel raar vandaag. Toen ik de wereld opsloeg, waren ineens alle kavels verdwenen. Toen ik backupversies opende, waren daar ook de kavels weg bij het opslaan. Over die bug heb ik EA gemaild, hopelijk komen ze met een oplossing. (Probleem heb ik pas sinds versie 1.42)
    En dan nog een pobleem: Ineens waren alle opgeslagen bestanden van Simolulu van mijn computer weg. De enige bestanden die ik van Simolulu nog heb, staan op een USB, maar dat zijn niet de meest recente versies van Simolulu, dus heb ik een paar weken achterstand, wat betekent dat Simolulu misschien niet meer in november afgeraakt...
    Sorry mensen, maar ik kan er niets aan doen. :(

    EDIT: Ik kan wel gewoon verder met huizen maken voor Simolulu, maar aan het gedeelte in CAW kan ik dus even niet meer werken.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Jacobie123Jacobie123 Berichten: 276 Kwebbelend Kind
    november 2012 aangepast
    oei, dat is natuurlijk niet zo leuk...

    Hopelijk lost EA het voor je op...
  • VectoryFloorVectoryFloor Berichten: 78
    november 2012 aangepast
    Leuk huisje, altijd een uitdaging om op een kleine lot iets moois te maken maar het is je goed gelukt :thumbup: En een rec' natuurlijk :mrgreen:

    Vervelend, of beter balen, dat je problemen hebt met CAW :( Hopelijk lukt het snel om Simolulu weer werkend te krijgen
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    november 2012 aangepast
    Ja, het probleem met CAW is verholpen. :D (Al meer dan een week hoor.) Er kwam kort nadat ik last had van het probleem een nieuwe versie van CAW waarbij ik geen last meer had van dat probleem. Ik heb alle verdwenen kavels al teruggezet (Wel een gedoe, je moet ze op exact dezelfde plaats terugzetten en je hebt enkel een kleine plattegrond) en nu sta ik even ver als toen ik voor het probleem stond. :P
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    december 2012 aangepast
    Ik heb al enkele weken niet meer aan Simolulu gewerkt, omdat ik examens heb.(En heb ook gewoon was gesimst, bouwen is leuk maar af en toe iets anders ook. :P ) Maar dinsdag heb ik het laatste examen dus vanaf dan ga ik er weer aan werken en hopelijk komt hij dit jaar misschien nog in de uitwisseling. :-)
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Jacobie123Jacobie123 Berichten: 276 Kwebbelend Kind
    december 2012 aangepast
    Ik kan niet wachten! :D
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top