Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Neem eens een kijkje op SimsNieuws

Reacties

  • HikiHiki Berichten: 889
    juli 2009 aangepast
    Win Sims diademen met de Sims 3 Nieuws Uitdaging

    S3N014.jpg

    Zoals jullie misschien wel weten hebben we bij de openig van onze nieuwe site de eerste S3N Uitdaging online gezet: Groene Vingers en Natte Tenen.

    EA Nederland heeft 10 Sims diademen (haarbanden) ter beschikking gesteld die we aan de deelnemers mogen weggeven. Dus vandaag kunnen we de voorwaarden bekend maken over hoe je kans maakt op zo een felbegeerde Sims diadeem.

    Alle leden van ons forum kunnen meedoen aan de uitdaging en kunnen een dagboek bijhouden op ons forum. Voor het winnen van een Sims diadeem is de deadline nu vrijdag 14 augustus 2009. Om deze prijs te winnen moet je regelmatig je dagboek updaten en je natuurlijk aan de regels houden.

    Meer informatie vindt je op Sims 3 Nieuws of in ons Uitdagingen / Challenges forum.
  • myjocabomyjocabo Berichten: 94
    juli 2009 aangepast
    Leuke handige site! Ik kende hem nog niet. Maar leuk :D
  • HikiHiki Berichten: 889
    juli 2009 aangepast
    5 Laatste berichten:

    * Zomerse downloads voor Sims 3
    * Operatie ‘Dat Zou Jij Wel Willen Weten Hè’
    * Neem je Sim mee het internet op!
    * Kun je alleen van Tuinieren leven?
    * Sims 3 Machinima: Fashion Alarm

    En je kunt natuurlijk nog steeds De Sims Diademen / haarbanden winnen met onze 'Groene Vingers en Natte Tenen' uitdaging.
  • ZorramiaZorramia Berichten: 2
    juli 2009 aangepast
    mysig_193853520.jpg

    Die kon ik niet, ga gelijk even kijken.
  • HikiHiki Berichten: 889
    juli 2009 aangepast
    Wie kent ons niet :wink:

    Laatste 5 berichten:

    * Sims 3 ‘World Adventures’ nu ook op Bol.com
    * Nieuw: het S3N Lab
    * iPhone thema packs voor Sims 3
    * Luna’s Tuinier Dagboek – dag 14
    * Verschoppelingen in Sims 3
  • HikiHiki Berichten: 889
    juli 2009 aangepast
    Laatste 5 berichten:

    * Luna’s Tuinier Dagboek: week 4 (laatste week)
    * Sims 3 klimt weer omhoog in top 10
    * Gratis JC Penny tiener kleding voor Sims 3
    * Sims 3 VIP voor Juli
    * Tweede patch voor Sims 3 komt eraan


    S3N034.jpg

    Jullie kennen misschien onze Tuinier Guide wel op Sims 3 Nieuws, als aanvulling daarop is er ook het dagboek van Luna Groentenman waarin gekeken wordt of het mogelijk is om alleen van tuinieren te leven.

    Vandaag is week 4 online gezet: meteen ook het laatste deel van Luna's dagboeken en je vindt er ook een link naar Luna’s & Rainers huisje op de Sims 3 Exchange.

    Je vindt Luna’s Tuinier Dagboek op deze pagina van het S3N Lab

    Komende tijd uiteraard meer ‘experimenten’ uit Sims 3 en die vindt je natuurlijk ook weer terug in ons S3N Lab.

    :D
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • VoskeVoske Berichten: 4,572 Boeiende Bejaarde
    juli 2009 aangepast
    Ik vind dit de beste Nederlandstalige Sims3-website, wat zeker de internationale markt kan veroveren als er ook wordt overgaan tot Engels. En mogelijk Duits en Frans ook nog.
  • HikiHiki Berichten: 889
    juli 2009 aangepast
    We gaan niet over op Engels of frans of Duits of Zweeds of Russisch of wat dan ook :wink:

    Toen we poosje geleden besloten om in plaats van een blog een echte site te beginnen hebben we het erover gehad en besloten alleen Nederlands te blijven. Engels is niet zo een probleem maar 1 taal doen is voor ons al werk zat. Engelse versie van guides enzo zou makkelijker zijn omdat je veel kunt halen her en der en wij moeten alles zelf doen omdat we ook bijna de enige NL site zijn die uitgebreide guides heeft.

    Leuk dat je zo enthousiast bent over de site: zijn we zelf ook. En we werken er met plezier aan en hebben een goede naam en contacten vooral internationaal. Bezoekers op de nieuwe site valt wat tegen: veel minder dan op blog maar dat komt ook omdat het vakantie is en Google ons nog niet gevonden heeft: dat zal snel gebeueren al duurde het met blog ook ruim een maand voor Google ons echt vond.
  • zozizozi Berichten: 954 Jeugdige Jong-volwassene
    juli 2009 aangepast
    ^Toen ik me inlogde op de site had ik jullie gevonden via google.
  • HikiHiki Berichten: 889
    juli 2009 aangepast
    5 laatste berichten:

    * Left 4 Dead meets Sims 3
    * 2e patch voor Sims 3 ook te downloaden
    * TSR Workshop geupdate na 2e Sims 3 patch
    * Help! Hoe maak ik een starterhuis?
    * 10 meest historische games

    En iedereen kan natuurlijk nog mee doen aan onze Uitdaging waarmee 10 Sims Diademen (haarbanden) te winnen zijn.

    :lol:
  • simmy12simmy12 Berichten: 441 Pittige Puber
    juli 2009 aangepast
    Ik heb de starterswoning nagebouwd! echt super!!
    Ik zou het leuk vinden als jullie nog meer van die tutorials hebben om huizen na te bouwen.

    Er staat wel iets anders op, maar dat zijn van die echte schetsen, wat ik echt heel moeilijk vind haha :P
    maar de starterswoning is super!
  • HikiHiki Berichten: 889
    juli 2009 aangepast
    Thanks: is wel gezellig huisje inderdaad.

    Die had frikandel gemaakt .. euh bedoel Frikkelfrab en hij gaat misschien nog andere soorten huizen erop zetten ook, maar dat komt nog wel.

    We willen het startershuis ook op de exchange zetten maar dat komt komende dagen wel: zo moeilijk is het niet na te maken.

    En die schetsen / plattegronden van allemaal huizen: soms gebruik ik die wel: beetje inspiratie opdoen voor indeling of 'sfeer' van de bouw. En dan mijn eigen versie ervan bouwen in Sims 3.
  • VoskeVoske Berichten: 4,572 Boeiende Bejaarde
    juli 2009 aangepast
    Hiki. Waarom plaats je bij je pagina's geen printknop?
    Ik wilde een pagina uitprinten bij jouw, kreeg 6 pagina's toen. Behalve wat ik wilde hebben :P

    En waarom zal die printknop dan helpen?
    Dan print je wat je nodig hebt. Dus dan krijg je niet die leuke reclame, menu enzo enzo dínges er niet bij. Tenminste, als jij het goed instelt... :P

    En dan nog even een 2de tip: Zorg dat er binnen je site geen nieuwe vensters opent. Soms heb ik wel eens na een bezoek aan je site opeens 10 sims3nieuws vensters openstaan. :shock: Als het er niet meer zijn. :lol:
  • HikiHiki Berichten: 889
    juli 2009 aangepast
    Die print pagina's vraag is wel een goeie: zal ik eens aan onze bouwster vragen of dat kan.

    En nieuwe pagina's is bewuste keus; zelf heb ik een hekel aan als dat niet gebeurt namelijk op andere sites dus dat veranderd niet.

    Effe bouwster van site emailen. :lol:
  • HikiHiki Berichten: 889
    juli 2009 aangepast
    Voske schreef:
    Hiki. Waarom plaats je bij je pagina's geen printknop?
    Ik wilde een pagina uitprinten bij jouw, kreeg 6 pagina's toen. Behalve wat ik wilde hebben :P

    En waarom zal die printknop dan helpen?
    Dan print je wat je nodig hebt. Dus dan krijg je niet die leuke reclame, menu enzo enzo dínges er niet bij. Tenminste, als jij het goed instelt... :P

    He wat is dat: allemaal 'print deze post' op onze site :? Ja ja onze bouwster (Rosana) is snel :wink:
  • VoskeVoske Berichten: 4,572 Boeiende Bejaarde
    juli 2009 aangepast
    Je bent geweldig!
  • HikiHiki Berichten: 889
    augustus 2009 aangepast
    Laatste 5 berichten op Sims 3 Nieuws:

    * Nieuwe poll en poll uitsläg
    * Sims 3 Machinima: Secrets of Riverview
    * Sims 3 school agenda te koop via Franse Amazon
    * Altijd op weg … 1. Introductie
    * Sims 3 Hacks topic van Fems nu ook op ons forum

    =====

    Sims 3 Nieuws zoekt een Sims 3 Machinima / video maker

    Sims 3 Nieuws is op zoek naar een Sims 3 fan die voor ons zo nu en dan een video / machinima kan maken. Het gaat hierbij om korte video’s rond een bepaald thema die wij willen gaan gebruiken ter promotie van specials op deze site, als aankondiging, etc.

    We zoeken dus iemand die al ervaring heeft met het maken van Sims 3 video’s & machinima’s en ons daarbij zou willen helpen.

    Meer weten? Kijk dan even naar deze oproep op Sims 3 Nieuws.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • HikiHiki Berichten: 889
    augustus 2009 aangepast
    Sims 3 Nieuws is geupdate met het laatste nieuws en screens van Sims 3 Wereldavonturen.

    S3N's Sims 3 Wereldavonturen pagina.
  • HikiHiki Berichten: 889
    augustus 2009 aangepast
    Laatste 5 berichten:

    * Altijd op weg … Deel 2. Ik heb overal schijt aan!
    * Leuke Nederlandse site: Maison Sims
    * Fröbelen voor Sims 3 Wereldavonturen
    * S3N’s Sims 3 Wereldavonturen pagina geupdate
    * Nieuwe Sims 3 Censorhack
  • HikiHiki Berichten: 889
    augustus 2009 aangepast
    Vragen gezocht voor presentatie ‘Wereldavonturen’ in Keulen

    Patricia van Sims 3 Nieuws zal aanwezig zijn op Gamescom in Keulen die van 21 - 23 Augustus gehouden zal worden en waar Sims 3 Wereldavonturen voor het eerst gepresenteerd zal worden.

    Heb je vragen over Sims 3 Wereldavonturen dan kun je die kwijt op onze site of ons forum.

    Zie verder ook dit bericht op S3N.
  • HikiHiki Berichten: 889
    augustus 2009 aangepast
    5 laatste berichten

    * Uitverkoop op de Sims 3 Store
    * Sims 3 Wereldavonturen ontbreekt in Gamescom line-up
    * Zomer jurkjes bij Liana Sims 3
    * Sims 3 Machinima: ***** Boy – Boy Loves Boy
    * Nieuwe eetkamer set op Stylist Sims
  • HikiHiki Berichten: 889
    augustus 2009 aangepast
    BIB001.png
  • lija2lija2 Berichten: 1,336 Vrolijke Volwassene
    augustus 2009 aangepast
    Ik snap egt niks van die site :( Ik had iets gepost in het forum bij vragen over de sims 3 wereldavonturen, en nu is mijn antwoord ineens verdwenen :(
  • HikiHiki Berichten: 889
    augustus 2009 aangepast
    Ben je wel lid van het forum? Alleen leden kunnen op het forum posten.
  • lija2lija2 Berichten: 1,336 Vrolijke Volwassene
    augustus 2009 aangepast
    Jaa, ik heb een acount aangemaakt.
  • HikiHiki Berichten: 889
    augustus 2009 aangepast
    :? Dat is erg vreemd en de eerste keer dat ik het hoor: onder welke naam?

    Anders nog een keer proberen te posten? Zou niet weten wat er mis is.

    Zie je naam trouwens gewoon en dat je al gepost hebt. 1 post :)
  • lija2lija2 Berichten: 1,336 Vrolijke Volwassene
    augustus 2009 aangepast
    ^ O okee raar. Ik zag heb niet meer. :roll: Maar ik post hem wel nog een keer :D
  • HikiHiki Berichten: 889
    augustus 2009 aangepast
    Laatste 5 nieuws berichten:

    * Big is Beatiful: de Familie Dikbil
    * Voor de Sims 3 download junkies
    * Verhalen vertellen met Sims 3
    * Supercomputer hack voor Sims 3
    * EA @ Gamescom site online
  • AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    augustus 2009 aangepast
    Leuk thema! Ik had zelf ook zo'n soort familie gemaakt, maar dan met twee dikke mensen (broer en zus) en twee hele dunne (broer en zus), en die zijn inmiddels met elkaar getrouwd.
    Ik had ze al gemaakt voor ik zag dat jullie thema Big is Beautiful was.
  • laura134laura134 Berichten: 1,052
    augustus 2009 aangepast
    Leuke website ik heb me geregistreert :D.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top