Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

10G Legacy Challenge (Vertaling van de 'officiele' regels!)

«1
xinouthxinouth Berichten: 508
Ik ben laatst Pinstar1161's topic tegengekomen op de Amerikaanse forums. Hij had de legacy challenge voor de Sims 3 gemaakt. Ik heb 'm even voor jullie vertaald naar het Nederlands.

Hier komt ie!



©Pinstar1161

Dikgedrukte onderstreepte tekst is sinds de eerste versie van de Sims 3 Legacy aangepast. Houd dit in de gaten!


De Legacy Challenge is een lange, 10-generatie durende uitdaging waar je begint met een enkele gezinsstichter en erg armoedige beginselen. Je probeert je familie gedurende die tien generaties naar roem, fortuin en succes te leiden.

Beginnen
Creëer een geheel nieuw spelbestand. Je zult dit bestand alleen gebruiken om je Legacy Challenge op te spelen. Je mag een bestaand bestand gebruiken, maar je Legacy-familie moet direct het Actieve Huishouden worden en gedurende de rest van de Legacy Challenge moet deze ingesteld als het Actieve Huishouden blijven. Je mag zelf weten welke buurt je kiest.

De uitdaging begint met een enkele stichter. Maak deze in Create a Sim. Je stichter mag mannelijk of vrouwelijk zijn. Ze mogen elke leeftijd zijn die kinderen kunnen krijgen (jongvolwassen, volwassen of oudere voor mannen, jongvolwassen of volwassen voor vrouwen).

Je hebt volledige keus over hun uiterlijk, huidskleur en kleding. Custom Content mag gebruikt worden, net zoals create-a-style custom patronen en kleuren.

Ook mag je alle 5 de eigenschappen, de 3 favorieten (kleur, muziek en eten) en de levenswens zelf uitkiezen. Er mogen geen andere sims gemaakt worden in deze familie. Wees creatief met de familienaam, je zal hem nog een tijdje aan moeten zien!

Nu de stichter plaatsen. Ook al ben je vrij te kiezen in welke buurt je speelt, er is een specifiek kavel wat gebruikt moet worden. Als je gekozen hebt voor Riverview, dan moet je naar “Rivierboesemheuvellaan 345” verhuizen. Als je voor Sunset Valley hebt gekozen, dan moet je naar “Zomerheuveldreef 15” verhuizen.

Deze twee kavels hebben het volgende met elkaar gemeen: ze zijn groot, leeg en kosten allebei 14,700. Ja, ik weet dat het je met maar 1,300 achterlaat om een huis mee te bouwen, dat is het punt.

Alle uitdagingen beginnen met erg armoedzalige beginselen en verwachten je stichter om voor een tijdje als een zwerver te leven. Als er meerdere buurten worden toegevoegd met mods of expansion packs, of als we de mogelijkheid krijgen onze eigen kavels neer te zetten, dan mogen die gebruikt worden, zolang het kavel geheel leeg is en tenminste 14,700 kost.



Regels
* Niet cheaten. Simpel genoeg, geen geld of humeur cheats. Je mag custom objects gebruiken, zolang de prijs en humeureffecten ongeveer hetzelfde zijn als vergelijkbare ‘officiële” objecten. Objecten uit de Sim Store worden ook als officieel gezien.

* Verouderen en verhaalprogressie moeten aan staan.

* Levensduur moet op Normaal ingesteld staan. (90 dagen)

* Je mag met mods spelen zolang ze geen overduidelijk voordeel geven ten opzichte van een speler zonder de mod. De enige specifieke mod die ik momenteel ken, de Awesome Mod, is toegestaan.

* De Legacy Familie moet gedurende de gehele uitdaging het Actieve Huishouden zijn. Je mag nooit het actieve huishouden naar een andere familie wisselen. Als je een pauze wilt nemen van de uitdaging, dan is het aanbevolen om in een andere save game te spelen.

* Geen Ambrosia! Je sims mogen het recept voor Ambrosia leren, maar ze mogen dit niet koken of consumeren! Ambrosia mag ook niet worden gebruikt om geesten mee tot leven te wekken.

* Je mag dode sims niet tot leven laten wekken via het wetenschapslaboratorium.

* Sims mogen geen levensfruit eten om extra levensdagen erbij te krijgen.

* Je mag Sims alleen met de taart laten verouderen zodra het spel de pop-up toont waarin ze je aan de verjaardag helpen herinneren. Je hoeft de taart niet te gebruiken om je sims te laten verouderen, je kan ook gewoon wachten tot het spel de veroudering forceert.


Zwarte Markt restrictie:
De zwarte markt wordt niet meer in de gaten gehouden door de politie. Kleptomanen en dieven mogen nu hun van de vrachtwagen gevallen spulletjes verkopen!



Sims het huishouden in laten trekken:
Elke sim mag via trouwen of samenwonen de familie betreden, behalve de onderstaanden:
Speler gemaakte sims.
Sims/huishoudens gedownload en geïmporteerd van de exchange
Sims die vroeger in het huishouden hebben gewoond, maar sindsdien zijn verhuisd
Sims die door je Sim als Rijk worden geïdentificeerd zijn tegenwoordig toegestaan voor alle sims behalve je stichter.

Alle andere sims zijn goed. Je mag sims en families creëren/downloaden/importeren in je legacy buurt, maar ze mogen simpelweg de familie niet in.
Geen enkele sim/familie mag ooit samengevoegd worden met de Legacy familie. Als je sims wilt toevoegen, dan moet dat tijdens het spelen zelf gebeuren.


Concept van de uitdaging
Generatie: volgorde van geboorte in de familie. Je stichter is generatie 1, je stichters zoon/dochter is generatie 2, je stichters kleinkinderen zijn generatie 3 en ga zo maar door. De uitdaging eindigt op het moment dat de 10e generatie is geboren.

Stichter: de sim die je in create-a-sim maakt en de familie start.

Opvolger: de sim die tot de bloedlijn behoort, die de taak heeft gekregen om de volgende generatie binnen te brengen zodra hij/zij oud genoeg is en een partner vindt.

Reserve: een broertje/zusje van een opvolger, die de opvolger kan worden mocht er iets gebeuren met de huidige opvolger. Reserves mogen aan de tijdstroom gevoed worden of op het kavel gehouden worden. Ze kunnen legacy punten verdienen voor de familie.

Aan de tijdstroom gevoed worden:
een bestuurbare sim uit het legacy huis sturen. Een sim die aan de tijdstroom wordt gevoed kan geen punten meer verdienen voor de familie, maar er kan nog wel contact mee gemaakt worden. Punten die al verdiend zijn door deze sim zullen nog steeds meewerken naar je totaal, zelfs als je de sim verhuist.

Legacy punten: de score voor de uitdaging, verdiend op verschillende manieren die hieronder worden uitgelegd. Het doel van de uitdaging is zoveel mogelijk legacy punten te behalen voor de 10e generatie.

Legacy huis: het kavel waar je stichter oorspronkelijk naar is verhuisd. Je mag de familie niet naar een ander kavel verhuizen tijdens de duur van de uitdaging. Alle opvolgers moeten in dit huis worden geboren (of, liever, geboren van sims die in dit huis leven. Het maakt niet uit of ze naar het ziekenhuis gaan bij de geboorte).

Bloedlijn: elke sim die via zijn of haar stamboom direct de stichter kan traceren. Geadopteerde sims zijn GEEN deel van de bloedlijn. Sims die het huis betrekken worden pas als deel van de bloedlijn gezien zodra zij de volgende generatie aanleveren.

Partner: een sim die van buiten de familie het gezin is binnen gebracht om met de opvolger van de huidige generatie de volgende generatie te verwekken. Zodra de volgende generatie is geboren wordt de partner deel van de bloedlijn en kan meehelpen punten te verdienen.


Punten
Je kan op de volgende manieren punten voor je familie verdienen:

Generatie: je krijgt 1 legacy punt voor je stichter en 1 punt voor elke generatie die geboren is, tot de 10e. Je verdient elke punt op moment van geboorte van het eerste kind in elke generatie. Meer geboortes in dezelfde generatie zorgen niet voor meer punten. Je kan dus een maximum aantal van 10 generatie punten verdienen door de uitdaging te voltooien en de 10e generatie op de wereld te zetten.

Levenswens: je krijgt 1 punt voor elke unieke levenswens die door een gezinslid is voltooid. De sim in kwestie moet in het legacy huis wonen en deel zijn van de stamboom om deze punt te verdienen. Zodra een specifieke levenswens is vervuld door een sim, zullen andere sims die deze wens vervullen geen punten ervoor verdienen. Er zijn 32 unieke levenswensen in het spel, wat betekent dat je een maximum aantal van 32 punten in deze categorie **** behalen.

Portretten: je krijgt 1 punt voor het schilderen van een portret van een familielid en het tentoongesteld houden na de dood van de sims. Net als hierboven moet de sim onderdeel zijn van de stamboom en in het legacy huis wonen. Je krijgt deze punt zodra het schilderij is gemaakt, je hoeft niet te wachten tot de geschilderde sim sterft. Portretten zijn nog steeds hun punten waard ook al is de sim in kwestie na het schilderen verhuisd. De vaardigheid van de schilder die het portret maakt maakt niet uit, zo lang het schilderij maar de sim in kwestie toont. Portretten mogen in elke grootte of stijl zijn. Onthoud dat een sim een schilder-vaardigheid van minimaal 5 nodig heeft om de optie om een stilleven te schilderen te krijgen.
Sims moeten jongvolwassen of ouder zijn en in het legacy huis leven ten tijde van het schilderen om een portret te laten tellen.

Legacy House: je krijgt 1 punt voor elke 100,000 dat het huis aan netto waarde heeft. Om de netto waarde van het huis te krijgen combineer je de gemeubileerde waarde van het huis, samen met het bedrag wat je Sims te besteden hebben. Rond omhoog af. Deze categorie heeft een maximum van 20 behaalde punten, wat een netto waarde van 2,000,000 betekent.

Levenslange Blijdschap Beloningen: als een sim 100,000 punten aan levenslange blijdschap weet te verdienen krijg je 1 punt. Je mag elke beloning kiezen die je wilt terwijl je punten binnenhaalt, het is het levenstotaal, niet het huidige totaal, wat voor dit punt uitmaakt. Net als andere sim-gebaseerde punten, mogen deze alleen verdiend worden door familieleden. Je kan een extra punt verdienen als je sims op de een of andere manier 200,000 punten in hun leven weten te behalen.


Geboorte en opgroeien
Wanneer een sim wordt geboren of opgroeit, zullen ze nieuwe eigenschappen ontwikkelen. Soms zijn deze eigenschappen willekeurig door het spel geselecteerd, soms laat het spel ze door jou kiezen.
In de Legacy Challenge zijn alle eigenschappen willekeurig. Als je de mogelijkheid wordt gegeven om een eigenschap te kiezen voor welke sim dan ook, dan moet je de knop Willekeurige eigenschappen aanklikken en de eigenschap accepteren die willekeurig wordt toegewezen.

De enige uitzondering hierop is als je met de optionele regel Familie Eigenschap speelt. Als je dat doet en de familie eigenschap is een van de opties, dan mag je die eigenschap selecteren in plaats van een willekeurige keuze te laten maken.

Dood
Sims die op het familie kavel sterven mogen gehouden worden als geesten, maar ze mogen ook naar een begraafplaats worden verhuisd. Dat is aan jou. Als een sim sterft en je vergeten bent een portret van ze te maken, dan telt het niet als je een portret van hun geest maakt. Als de uitdaging afgekapt wordt door de dood van een opvolger en je hebt geen reserves op het kavel, dan eindigt de uitdaging per direct.

Het is altijd verstandig om ten minste één reserve te hebben voor het geval dat de opvolger iets overkomt. Zelfs al worden geesten bespeelbaar, ze mogen geen punten meer verdienen voor de familie. Geestbabies behoren tot geen enkele bloedlijn.


Inbrengen van de volgende generatie
Om de volgende generatie in te luiden moet een nieuwe sim geboren worden. Adopties dragen de bloedlijn niet en tellen dus ook niet mee. (Je mag natuurlijk wel adopteren als je dat graag wilt, maar ze zullen niet met punten mee kunnen werken). Als de opvolger mannelijk is, moet hun partner naar het legacy huis verhuizen voordat ze het kindje krijgen. Als de opvolger vrouwelijk is, dan mag ze haar partner het huis betrekken of ze mag simpelweg ******* worden.

In beide gevallen, de opvolger en hun partner hoeven niet getrouwd te zijn. Sims mogen thuis geboren worden of in een ziekenhuis, wat jij het liefste hebt. Het moment dat de volgende generatie is geboren wordt de opvolgers partner officieel onderdeel van de bloedlijn (en kunnen dus punten verdienen voor levenswensen, levenslange blijdschap en portretten, zolang ze in het legacy huis wonen.)


Optionele regels
Dit zijn optionele regels waar je mee **** spelen als je dat leuk vindt. Ze zullen je score op geen enkele manier beïnvloeden en zijn er enkel om een thema te creëren voor je familie.

Familie eigenchap: wanneer je je stichter creëert in create-a-sim, kies één van de 5 eigenschappen van de stichter als familie eigenschap voor je legacy familie. Daarna moet iedere sim die wordt geboren deze eigenschap bezitten tegen de tijd dat ze jongvolwassen zijn.

Als ze het niet bij de geboorte erven, dan moet je de eigenschap kiezen zodra de je de mogelijkheid hiertoe krijgt. De overgebleven eigenschappen blijven willekeurig door het spel bepaald.

Matriarchy/Patriarchy: het geslacht dat je stichter had moet het geslacht zijn van elke opvolger. Als je met een vrouwelijke stichter bent gestart, dan mogen alleen vrouwelijke kinderen de opvolger worden en de volgende generatie inbrengen. Kinderen van het andere geslacht worden nog steeds beschouwd als deel van de bloedlijn en mogen dus nog steeds punten verdienen, ze mogen simpelweg alleen niet de volgende generatie inbrengen

Een mannelijk dominante familie is een patriarchy, een vrouwelijk dominante een matriarchy.


Storyteller: een populair concept is het schrijven van een verhaal voor je legacy familie en dit in hoofdstukken te uploaden. Als je de creatieve energie voelt, waarom dan niet je eigen verhaal proberen te uploaden? Er is geen in-game bonus als je dit doet, maar de toevoeging tot de community is altijd welkom!
©Pinstar1161

Reacties

  • JustMyLifeJustMyLife Berichten: 1,246
    juni 2009 aangepast
    Wow...:shock:
    Dat zie eruit als een grote challenge :D
    Ik ga hem misschien proberen, maar ik ga eerst nog even verder met de game uitvogelen, want ik heb nog een boel sims waar ik nog mee wil spelen!
    xx JustMyLife
  • xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    juni 2009 aangepast
    Ik ga hem denk ik weer proberen hoor :D
  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    juni 2009 aangepast
    Gaaf! Super dat je hem vertaald hebt! :D
  • ParisGuessParisGuess Berichten: 394
    juni 2009 aangepast
    Echt super gaat :!:
    Ik ga hem misschien doen als ik tijd heb :P
    Maar nu ben ik ff met die vent alle vaardigheden te krijgen :wink:
  • NimfeeNimfee Berichten: 70
    juni 2009 aangepast
    Ik was al van plan om met een man en een vrouw te beginnen, en die hebben nu al 3 kindjes! En dan meerdere generaties te krijgen. Ik denk dat ik het ook ga proberen!
  • simmertje1981simmertje1981 Berichten: 378 Pittige Puber
    juni 2009 aangepast
    Leuk, ga ik eens proberen. Ik ga hem, natuurlijk wel pas aan als ik screenshots uploaden kan. Of anders schrijf ik het verhaal voorlopig zonder screens. Al ga ik die wel alvast maken natuurlijk, zodat ik ze, als het mogelijk is, direct ga uploaden en toevoegen.
  • BiefstukBiefstuk Berichten: 9
    juni 2009 aangepast
    Wow

    dat is echt best wel gaaf
    ookal vind ik het heel vaag xD
  • jolovesyoualljolovesyouall Berichten: 29
    juni 2009 aangepast
    he tof dit!! Pinstar had ook de 10 generatie challenge voor Sims2 gemaakt, en die zat ook heel goed in elkaar. Erg leuk en ik ga m zeker doen... Nu zou het alleen wel heel erg fijn gaan zijn als het dagboek uploadprobleem (HINT) opgelost zou worden??? Want anders zijn er geen hoofdstukken te publiceren, tenminste niet via de uploader.
  • roudy95roudy95 Berichten: 319
    juni 2009 aangepast
    Mag je als je een zoon en een dochter hebt gekregen die de volgende generatie stichten of moet je dan een andere sim uit de stad kiezen en daar een volgende generatie mee stichten?
  • berrjberrj Berichten: 17
    juni 2009 aangepast
    :oops:
    Hoe krijg je die ´punten´ eingelijk?
  • jolovesyoualljolovesyouall Berichten: 29
    juni 2009 aangepast
    berrj schreef:
    :oops:
    Hoe krijg je die ´punten´ eingelijk?

    dat moet je zelf bijhouden, je **** het voor jezelf makkelijk maken door het in een excelbestand te maken. ik weet dat er voorheen een site was die dat ook zo deden met de sims2 legacy, dmv een excelbestandje en dat was wel leuk, er deden best veel mensen mee en elke keer als Pinstar met een nieuwe legacy of een uitbreidingslegacy kwam werdt er gekeken hoe ver iedereen was, je kon het excelbestand namelijk dan geloof ik ook uploaden. en cheaten kan uiteraard ook als je het in een bestandje bijhoud, mja wie hou je dan voor de gek??

    zal eens vragen of mogway en dekdesk hier mss wat mee kunnen op hun site, zou wel leuk zijn om dit met een heel aantal mensen te doen en bij te houden....
  • deepjaguardeepjaguar Berichten: 1
    juli 2009 aangepast
    Ik zit er ook over te denken dit maar uit te gaan proberen. Ik wil alleen wel eerst een goed bestand om het bij te houden.

    Heeft iemand een lijst met alle levenswensen? (die kan ik niet vinden met de zoekfunctie) (heb wel een lijst gevonden op de sims3nieuws blog maar dat zijn niet de officiele namen)
  • hermelien1989hermelien1989 Berichten: 7
    juli 2009 aangepast
    hey
    ik ben nu ook met de challenge begonnen en vind hem echt superleuk.
    Nu heb ik een vraagje:
    wat als de eerste nakomelingen van een stichter(of opvolger)is tweeling of drieling(of meer) is??
    Wie is dan de opvolger? mag je dit dan zelf bepalen?
  • xinouthxinouth Berichten: 508
    juli 2009 aangepast
    roudy95 schreef:
    Mag je als je een zoon en een dochter hebt gekregen die de volgende generatie stichten of moet je dan een andere sim uit de stad kiezen en daar een volgende generatie mee stichten?

    Ik snap je vraag niet :oops:
    berrj schreef:
    :oops:
    Hoe krijg je die ´punten´ eingelijk?

    Zoals Jo inderdaad al zegt, zelf bijhouden. Erg makkelijk om zo te cheaten inderdaad, maar je houdt ook alleen maar jezelf voor de gek dus leuker zal het er niet op worden.

    Er was vroeger inderdaad zo'n bestandje, maar ik heb 'm nog niet voor deze zien staan. Misschien binnenkort nog eens een keertje.
    hermelien1989 schreef:
    hey
    ik ben nu ook met de challenge begonnen en vind hem echt superleuk.
    Nu heb ik een vraagje:
    wat als de eerste nakomelingen van een stichter(of opvolger)is tweeling of drieling(of meer) is??
    Wie is dan de opvolger? mag je dit dan zelf bepalen?

    Dit mag je zelf bepalen. Je kan zeggen de eerstgeborene, je kan ook zeggen alleen de meisjes of alleen de jongens (matriarchy/patriarcy-optie).

  • annikoeannikoe Berichten: 274
    juli 2009 aangepast
    Wauw, ziet er erg cool uit.
    Denk dat ik morgen meteen ga beginnen, hoewel ik het nog niet helemaal snap.
    Dan nog maar een keer goed doorlezen.
  • RsldcndrRsldcndr Berichten: 6
    juli 2009 aangepast
    Ik ga deze uitdaging ook eens proberen. Lijk me erg leuk om te doen. Jammer dat het uploaden van foto's nog niet goed gaat. Maar als dat opgelost is ga ik zeker er een verhaal van maken.
  • xinouthxinouth Berichten: 508
    juli 2009 aangepast
    Haha, ik vond de regels ook een beetje onduidelijk neergezet hoor. Ik heb er het beste van gemaakt.

    Het probleem is denk ik dat er gewoon zoveel informatie in een keer op je af komt zetten, dat het gewoon moeilijk is om te snappen.
  • WorldlandWorldland Berichten: 77
    juli 2009 aangepast
    Euhm, ziet er uitdagend uit, maar.. ik ben een beetje nieuw met 'uitdagingen'. Is het een soort competitie tegen andere spelers of gewoon een soort doel die je jezelf kunt stellen?
  • annikoeannikoe Berichten: 274
    juli 2009 aangepast
    ik snap de uitleg opzich wel nu, maar snap nog niet helemaal hoe het nou werkt met punten enzo.
    Nog een keer ***** XD
  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    juli 2009 aangepast
    Worldland schreef:
    Euhm, ziet er uitdagend uit, maar.. ik ben een beetje nieuw met 'uitdagingen'. Is het een soort competitie tegen andere spelers of gewoon een soort doel die je jezelf kunt stellen?

    Het is meer een doel wat je jezelf kunt stellen ;) Op de TS2 site werden er vaak dagboeken over gemaakt :D
  • WorldlandWorldland Berichten: 77
    juli 2009 aangepast
    Ow, Oké , maar wel een beetje raar dat je bepaalde punten kunt verdienen dan, als het niet bijgehouden wordt ofzo.

    Toch bedankt.

    Post Scriptum: jammer dat je geen dagboeken kan bijhouden op de sims 3 site.
  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    juli 2009 aangepast
    Je kan dagboeken bijhouden op deze site ;) De dagboek-functie werkt alleen nog niet goed, dacht ik :roll:

    En die punten zijn denk ik meer een extra uitdaging voor jezelf :P
  • roudy95roudy95 Berichten: 319
    juli 2009 aangepast
    xinouth schreef:
    roudy95 schreef:
    Mag je als je een zoon en een dochter hebt gekregen die de volgende generatie stichten of moet je dan een andere sim uit de stad kiezen en daar een volgende generatie mee stichten?

    Ik snap je vraag niet :oops:

    Als je stichter 2 kinderen heeft gekregen en het zijn een jongen en een meisje als die dan ouder zijn of zij dan samen een kind mogen maken voor de volgende generatie, of als je een kind hebt dat je dan een andere sim uit de stad moet kiezen en daar een kind mee moet maken voor de volgende generatie? :roll:
  • xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    juli 2009 aangepast
    roudy95 schreef:
    xinouth schreef:
    roudy95 schreef:
    Mag je als je een zoon en een dochter hebt gekregen die de volgende generatie stichten of moet je dan een andere sim uit de stad kiezen en daar een volgende generatie mee stichten?

    Ik snap je vraag niet :oops:

    Als je stichter 2 kinderen heeft gekregen en het zijn een jongen en een meisje als die dan ouder zijn of zij dan samen een kind mogen maken voor de volgende generatie, of als je een kind hebt dat je dan een andere sim uit de stad moet kiezen en daar een kind mee moet maken voor de volgende generatie? :roll:

    Je kan niet met twee kinderen van dezelfde stichter een kind laten krijgen, dan zouden ze als broer en zus moeten trouwen.. :shock:
  • xinouthxinouth Berichten: 508
    juli 2009 aangepast
    ...En dat was precies waardoor ik het niet snapte.

    Je mag je kids niet met elkaar laten trouwen, dat kan simpelweg niet want je mist de functie romantisch.
  • femsfems Berichten: 4,095
    juli 2009 aangepast
    Cool dat je dit hebt gedaan :D Ik heb zelf nog nooit een legacy oid gedaan en ben ook niet van plan om er mee te beginnen. Maar wel erg leuk voor andere mensen ;) Misschien als ik ooit uitgespeeld ben, dat ik het dan ga doen. Maar ik betwijfel of dat ooit zal gebeuren :lol:
  • BloedroosjeBloedroosje Berichten: 34
    juli 2009 aangepast
    Ik ben er het begin van deze middag mee begonnen. Weet iemand al waar we de scores bij kunnen houden? Eventueel zo'n excell-bestandje kunnen downloaden?
  • annikoeannikoe Berichten: 274
    juli 2009 aangepast
    Ik ben ook begonnen, hou eerst alles wel op een blaadje bij en ga even een verhaal bedenken voor m'n simmie (:
    Hij heeft inmiddels al een muur om z'n spulletjes staan, dus dat gaat iniedergeval de goede kant op.
  • BloedroosjeBloedroosje Berichten: 34
    juli 2009 aangepast
    Hm, bij mij gaat het ook zeker de goeie kant op! Ben al toe aan generatie 3 inmiddels en heb al 100.000 simdollars netto! Joehoeoeoe!
    Oke, ik heb dan ook van 's middags 12 tot 's nachts 2 uur doorgespeeld. Lang leve de vakantie!! :D:D
  • RianneRRianneR Berichten: 47
    juli 2009 aangepast
    Ik doe ook mee!
    Ik lijk wel gek, met sims 2 heb ik er anderhalf jaar over gedaan totdat ik eindelijk 10 generaties had bereikt, maar het klinkt leuk :D
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top