Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

hond geadopteerd maar hij komt niet?

hickylovehickylove Berichten: 2
Haaii
ik heb een klein probleempje... een paar (sim)dagen geleden heb ik een hond geadopteerd maar na 6 dagen is die nog steeds niet afgelevert...
en als ik via de mobiel een nieuwe wil adopteren staat er: er is een huisdier onderweg wacht met het adopteren van een nieuw dier tot hij geariveerd is...
wat moet ik nu doen ik kan dus niets meer doen en hij word maar niet afgeleverd en ik heb maar 3 sims dus er is ruimte genoeg...
heeft iemand dit eerder gehad enn wat moet ik dan doen?

Groetjes

Reacties

  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2012 aangepast
    Ik heb dit wel eens eerder gelezen. Ik denk dat dit een bug in het spel is en waarschijnlijk ooit nog wel verholpen zal worden. Duurt vast nog wel even voor de nieuwe patch er is, dus moet je nog even afwachten tenzij iemand hier een oplossing voor weet :)
  • CharliebabmyCharliebabmy Berichten: 6
    januari 2012 aangepast
    hickylove schreef:
    Haaii
    ik heb een klein probleempje... een paar (sim)dagen geleden heb ik een hond geadopteerd maar na 6 dagen is die nog steeds niet afgelevert...
    en als ik via de mobiel een nieuwe wil adopteren staat er: er is een huisdier onderweg wacht met het adopteren van een nieuw dier tot hij geariveerd is...
    wat moet ik nu doen ik kan dus niets meer doen en hij word maar niet afgeleverd en ik heb maar 3 sims dus er is ruimte genoeg...
    heeft iemand dit eerder gehad enn wat moet ik dan doen?

    Groetjes


    Dat probleem heb ik ook..
    Ik kan niet meer verhuizen, en mijn hond was zwanger, dus nu heb ik er 5 en kan ik die ook al niet ter adoptie opgeven omdat er zogezegd 'nog een op komst is van de adoptiedienst.' Wel ja, dat klopt, maar die daagt niet op.

    Om gek te worden..
  • chiechachiecha Berichten: 9
    januari 2012 aangepast
    ik heb net hetzelfde probleem: kat geadopteerd maar na 3 sims-weken is hij er nog niet. en mijn hond dat ik voor adoptie had opgegeven zijn ze maar 5 sims-weken later komen halen. + al mijn sims (behalve het ****) zijn verdwenen! ik kan nog wel met ze spelen maar ze niet meer zien!?! (resetSim werkt wel maar na enkele seconden verdwijnen ze weer...)
  • jeemjeemjeemjeem Berichten: 1 Brabbelende Baby
    ik had precies hetzelfde probleem.. wat ik heb gedaan is; een nieuwe huishouden gemaakt met gewoon 1 persoon plus de huisdieren die ik wou hebben. die heb ik samengevoegd met mijn huishouden. en daarna dat nieuwe poppetje uit het huishouden verwijderd :) veel moeite allemaal maar heb het nu wel eindelijk xD
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top