Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Bugs in Sims 3 Beestenbende

Reacties

  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    oktober 2011 aangepast
    OPGELET

    Als je de mogelijkheid hebt, maak dan een screenshot en post deze!
    Dan is het misschien duidelijker wat er aan de hand is.
    En kan EA makkelijker proberen om de fouten te reproduceren en te verhelpen ;)

    Deze aansporing heb ik ook in de eerste post gezet :)
  • Opties
    KellauforeverKellauforever Berichten: 1
    oktober 2011 aangepast
    Ik kan mijn spel niet opstarten , kan iemand mij helpen ,
    er komt op dat ik het kan installeren en dan komt er op
    het spel is aan het bijwerken en alles blijf hangen ...
    heeft iemand dat ook voor en kan er iemand mij helpen ?
  • Opties
    yezzooieyezzooie Berichten: 1
    oktober 2011 aangepast
    Bij mij was er ook een bug, namelijk er stond dat het **** te lang zijn zadel ophad terwijl het er allang van af was. Het is nu wel verholpen, maar het duurde wel echt lang!

    Trouwens het loopt bij mij ook hakkelig!!!
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2011 aangepast
    Bij mij was er ook iets raar. Ik heb beestenbende niet eens en toch kan dierenvoer maken als ik op de koelkast klik. Als ik het gemaakt heb en ik zet het op bv. de grond loopt heel mijn spel vast. Verder heb ik alle updates geïnstalleerd.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    Lauraaguilera123Lauraaguilera123 Berichten: 1
    oktober 2011 aangepast
    Als ik op een **** een heldhaftige pose doe. Dan verdwijnt mijn persoon. En komt niet meer terug. Zijn icoontje verdwijnt dan ook,zodat ik alleen de dieren nog heb. Wel vaag. Vooral omdat ik al ver was en was vergeten op te slaan.... Dat was wel zuur
  • Opties
    DelphineSturmDelphineSturm Berichten: 1
    oktober 2011 aangepast
    Mijn dieren bestaan uit blokjes. Hun mond is heel lang uitgerokken tot op de grond, hun staart zit ergens in hun buik en ze hebben doorzichtige plekken. Voor de rest werkt het spel wel goed, maar het is toch vervelend dat de dieren zo misvormd zijn. Ze zijn toch het belangrijkste van de nieuwe uitbreiding...
  • Opties
    Jusan235Jusan235 Berichten: 109
    oktober 2011 aangepast
    als ik begin met spelen loopt mijn spel prima bij de dieren wel last van schaduwen die verspringen, maar als ik dan een tijdje heb gespeelt en dan vooral als ik aan het bouwen ben loopt de sims en mijn hele computer vast..
    Ik hoop dat dit snel opgelost word
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    oktober 2011 aangepast
    DelphineSturm schreef:
    Mijn dieren bestaan uit blokjes. Hun mond is heel lang uitgerokken tot op de grond, hun staart zit ergens in hun buik en ze hebben doorzichtige plekken. Voor de rest werkt het spel wel goed, maar het is toch vervelend dat de dieren zo misvormd zijn. Ze zijn toch het belangrijkste van de nieuwe uitbreiding...

    Dan moet je een nieuwe videokaart denk ik. Een betere.

    Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb net 8 uur gespeeld en echt nergens last van gehad. Geen vervormingen, geen vastlopers, niks.

    *Even afkloppen*
  • Opties
    D0edjuhD0edjuh Berichten: 5
    oktober 2011 aangepast
    spoeky44 schreef:
    hallo,

    ik heb sinds 2 dagen nu de sims beestenbende.(ik heb uitbreidingen en accessoires ook, maar ik ging 2 dagen geleden dus beestenbende installeren helemaal niks aan de hand, toen ging ik heb spelen helemaal super blij, maar ik wou me huis inrichten en toen kwam ik er ineens achter mijn (gedownloaden spullen) keukenblokken enzovoort, als je daar iets op zet een koffie zet apparaat bijv. dan staat hij niet op het aanrecht, maar in de keuken kastjes raar toch, ik heb alles al geprobeert zoals opnieuw alles installeren zonder donwloads spelen, maar je begrijp wel dat is niet leuk als je meer dan 5 GB aan donwloads heb en daar ligt het ook niet aan want hier voor had ik nergens last van, dus mijn conclusie is dat het een bug is ofzo.... dus daarom de vraag wanneer denken jullie mede simsers de nieuwe patch te krijgen ik zit nu namelijk aan

    update nummer...: 10.0.96.013001 klopt dit ook?

    met vriendelijk groet
    Femke .....

    Ja! Dat met die downloads heb ik dus ook, de orginele lampen stonden in mn gedownloadde kastje, mn pc onder het gedownloadde bureau en ik kan geen stoelen plaatsen aan mn gedownloadde tafel.
    Toen ik het zag moest ik wel lachen, maar baal er wel van. En het spel hapert nog weleens, voor de rest zien mijn dieren er prima uit! :D
  • Opties
    BenthhhBenthhh Berichten: 29
    oktober 2011 aangepast
    Die simsmakers kunnen toch niet verwachten dat iedereen zo'n perfect groot genoeg videokaartje heeft? Daarbij zijn die dingen ook nog lastog te vervangen, heb ik gehoord..
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    oktober 2011 aangepast
    ^ Nee hoor, een videokaart vervangen is niet zo moeilijk. Zelfs ik kan het. En je kunt ook niet verwachten dat je 5 jaar met dezelfde videokaart kunt doen. Techniek blijft doorontwikkelen, games worden grafisch veel beter en er komen steeds meer verbeteringen. Van alles zul je op den duur een onderdeel moeten vervangen. Zo gaat dat nou eenmaal.
  • Opties
    desimsisverslavenddesimsisverslavend Berichten: 64
    oktober 2011 aangepast
    Bij mij geen bugs, alleen doet hij nog veel langer dan eerst over laden, afsluiten en opslaan. Mijn videokaart gaat trouwens al 5 jaar mee en ik heb nog nooit problemen mee gehad.
  • Opties
    xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    oktober 2011 aangepast
    Sinds ik de TS3 Beestenbende geïnstalleerd heb dat het spel zichzelf ineens afsluit en vermeld dat er een fout is? Maar niet welke fout. Ook hangt het spel nu ineens vaker tussendoor even vast en 'schiet' naar enkele sec. weer 'los'. Of het duurt even voordat de spullen geladen zijn (vorm zie ik wel, mr ze zijn zwart/grijs), hiervoor heb k de graphics al eens lager gezet, maar dit werkte niet.

    Ook op (gedownloade?) bedden slapen de sims niet meer onder de dekens en liggen liggen de lichaamsdelen verspreid over de kavel. Wanneer de sim voldoende uitgerust is moet ik vaak 'resetsim ..(naam)..' doen om ze daarna weer fatsoenlijk hun ding te laten doen.

    Als ik een familie aanmaak, gaat alles eerst nog goed maar op een gegeven moment worden de lichamen zwart (bij de sim blijft het hoofd nog normaal maar bij een **** is het over zn hele lichaam).

    Dit alles word steeds erger en erger.. Ik hoop dat er snel een patch komt die dit gaat verhelpen..

    xx
  • Opties
    xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    oktober 2011 aangepast
    MissyEefje schreef:
    DelphineSturm schreef:
    Mijn dieren bestaan uit blokjes. Hun mond is heel lang uitgerokken tot op de grond, hun staart zit ergens in hun buik en ze hebben doorzichtige plekken. Voor de rest werkt het spel wel goed, maar het is toch vervelend dat de dieren zo misvormd zijn. Ze zijn toch het belangrijkste van de nieuwe uitbreiding...

    Dan moet je een nieuwe videokaart denk ik. Een betere.

    Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb net 8 uur gespeeld en echt nergens last van gehad. Geen vervormingen, geen vastlopers, niks.

    *Even afkloppen*

    Dit had ik eerst ook maar nu ineens begint ie moeilijk te doen.. :S
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    oktober 2011 aangepast
    MissyEefje schreef:
    Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb net 8 uur gespeeld en echt nergens last van gehad. Geen vervormingen, geen vastlopers, niks.

    *Even afkloppen*

    Nee hoor, ik heb ook nog geen problemen gehad ;)
    Gelukkig maar!
  • Opties
    NienkeJoeNienkeJoe Berichten: 81
    oktober 2011 aangepast
    De vertaling is waardeloos!!!
    Sommige dingen zijn helemaal niet vertaald.
    Bijvoorbeeld de kat:
    De kat kan zijn baasje kopjes geven om zo te markeren.
    In het Engels heet dit 'Mark' en zo staat het ook in het spel.
    Verder zijn er lidwoorden weg gelaten in de teksten.

    Niet storend voor de meeste mensen, maar ik erger me er echt aan (beroepstik denk ik).

    Verder kan ik niet als Sim een interactie aangaan met mijn paarden. De paarden wel met mij. En ik heb dus geen idee hoe ik op een knol moet stappen.

    Verder had ik mijn Sim een outfit gegeven in CAS. De dagelijkse outfit was opeens totaal anders, inclusief het haar.
    Maar toen ik een kledingkast kocht om mijn outfit te veranderen, bleek dat ik 2 dagelijkse outfits had. Mijn eigen geplande outfit zat er dus gewoon 'onder'.
    Beetje maf.

    Verder nog niks tegengekomen, maar dat komt vast ... EA kennende ...
  • Opties
    AdaSvenHAdaSvenH Berichten: 190
    oktober 2011 aangepast
    Ik zie eigenlijk dat heel veel bugs die hier genoemd worden geen bugs zijn, maar gewoon komt doordat de computers het spel niet kunnen draaien. Hier kan je dus enkel zelf iets aan doen!

    Ik speel de sims al vanaf de sims 1, dus zo'n 12 jaar en het is al veel langer bekend dan vandaag dat je computer ver boven de systeemeisen die aangegeven staan op de verpakking moet zitten om de sims te kunnen draaien... dus velen zullen een nieuwe videokaart of nieuwe computer moeten kopen.

    Ik heb wel een paar echte bugs:

    - Ik had een **** die ging spelen met de paardenbal, een aantal keer ging dit goed, maar hij is nu al 3x blijven hangen. **** houdt de paardenbal in het icoon bovenin, maar is verstijft en kan geen andere interacties uitvoeren. Met moveobjects on heb ik het **** verwijderd, gezin opnieuw geladen, toen was het probleem verholpen. Paardenbal heb ik gelijk verkocht! Jammer want de animatie met de paardenbal is prachtig.

    - Mijn sim kan door brede poortjes heen lopen, mijn **** kan door brede poortjes heenlopen, sim rijdend op **** kan door de poortjes heen lopen, maar een sim die zijn **** aan het leiden is met het touw kan niet door de poortjes lopen?

    Verder merk ik (wat eerder genoemd is hier) dat paarden tijdens het springparcours afleggen dwars door hekken heen kunnen gaan, rare bochten maken en verschuiven zonder animatie naar de plek van bestemming. Ik snap dat het **** anders vastloopt en dat dit een oplossing ervoor zou kunnen zijn, maar het is niet mooi om te zien! :lol:

    Verder geen problemen en een hoop speelgenot!! Dit was het wachten meer dan waard. :lol:

    Ik heb er vertrouwen in dat de bugs met de paarden verholpen worden.
  • Opties
    GoldytjeGoldytje Berichten: 16
    oktober 2011 aangepast
    Wat ik echt mega jammer en vervelend vind is dat als je dieren met grotere vacht of langere oren wilt hebben deze dan doorschijnen. Ook de ogen zitten los in de kassen waardoor het lijkt ofdat deze uitpuilen. De instellingen staan op laag dus daar kan het niet aan liggen. Ook niet aan de laptop heb namelijk net de aller nieuwste gekocht die ruim schoots voldoet aan de eisen.
    Het draait immers toch voor een groot gedeelte om die dieren

    Ook blijft het spel wel eens hangen met namen als je de tijd versnelt en weer terug wil zettten maar hier is nog wel mee te leven.

  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    oktober 2011 aangepast
    ik heb de limited edition maar de dierenwinkel spullen heb ik maar de kavel niet! en als ik kijk bij mijn geinstalleerd materiaal dan staat de kavel bij spullen inplaats van bij kavels en ik heb er al wat kavels uit gehaald maar dat helpt niet weet iemand hier iets op?
  • Opties
    AdaSvenHAdaSvenH Berichten: 190
    oktober 2011 aangepast
    Verdorie, nu heb ik wel de grootste bug ever gevonden.

    Mijn **** en sim zitten vast aan de overkant van de rivier in Appaloosa Plains. Ik kan ze met geen mogelijkheid naar huis krijgen. Ze staan dus buiten het speelgebied, waardoor ik ook niet op ze kan inzoomen en moveobjects on kan toepassen...

    Mijn sim en **** staan op het punt van doodgaan daar :shock:

    Ik was rustig met mijn sim en **** aan het springen op een openbaar kavel. (zelf gemaakt, paardenboerderij) en wou mijn sim naar huis sturen. Dit kon niet, dus ik kijken waar ze waren, je dus aan de andere kant van de rivier en onbepeelbaar verder :x

    Die sim heeft 10 bij paardrijden en het **** 10 bij springen, geloof 7 bij racen.....

    *extra info: waar het gebeurde is het icoon met het **** en de 3 sterren erbij op de screen. Eigen gemaakt kavel, volledig eigendom.. Heeft dat er iets mee te maken..?

    Wat nu?

    PS: sreenshot

    225949.jpg

    225997.jpg
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    juulsaysjuulsays Berichten: 11
    oktober 2011 aangepast
    AdaSvenH schreef:
    Ik zie eigenlijk dat heel veel bugs die hier genoemd worden geen bugs zijn, maar gewoon komt doordat de computers het spel niet kunnen draaien. Hier kan je dus enkel zelf iets aan doen!

    Ik speel de sims al vanaf de sims 1, dus zo'n 12 jaar en het is al veel langer bekend dan vandaag dat je computer ver boven de systeemeisen die aangegeven staan op de verpakking moet zitten om de sims te kunnen draaien... dus velen zullen een nieuwe videokaart of nieuwe computer moeten kopen.

    Ik heb wel een paar echte bugs:

    - Ik had een **** die ging spelen met de paardenbal, een aantal keer ging dit goed, maar hij is nu al 3x blijven hangen. **** houdt de paardenbal in het icoon bovenin, maar is verstijft en kan geen andere interacties uitvoeren. Met moveobjects on heb ik het **** verwijderd, gezin opnieuw geladen, toen was het probleem verholpen. Paardenbal heb ik gelijk verkocht! Jammer want de animatie met de paardenbal is prachtig.

    - Mijn sim kan door brede poortjes heen lopen, mijn **** kan door brede poortjes heenlopen, sim rijdend op **** kan door de poortjes heen lopen, maar een sim die zijn **** aan het leiden is met het touw kan niet door de poortjes lopen?

    Verder merk ik (wat eerder genoemd is hier) dat paarden tijdens het springparcours afleggen dwars door hekken heen kunnen gaan, rare bochten maken en verschuiven zonder animatie naar de plek van bestemming. Ik snap dat het **** anders vastloopt en dat dit een oplossing ervoor zou kunnen zijn, maar het is niet mooi om te zien! :lol:

    Verder geen problemen en een hoop speelgenot!! Dit was het wachten meer dan waard. :lol:

    Ik heb er vertrouwen in dat de bugs met de paarden verholpen worden.

    Dat de dieren die volledig door elkaar zitten, met uitpuilende ogen enzo, inderdaad een gevolg zijn van
    een onvoldoende sterke pc, wist ik al wel.
    Maar ik speel nu op de macbook pro van 2011 die ook ruimschoots voldoet aan de eisen,
    maar de vacht van mijn paarden is altijd volledig zwart, ik kan ze dus geen kleur/vlekken geven.
    Denk je dat dit ook aan mijn pc ligt? want het is enkel bij de paarden, de honden en katten zien er
    wel perfect uit..

    En als het effectief aan mijn pc ligt, wat is dan een mogelijke oplossing?
  • Opties
    Amanie1Amanie1 Berichten: 7
    oktober 2011 aangepast
    Als ik een **** wil kopen flipt de hele sims3 beestenbende :?
    dan gaat het beeld knipperen en vast lopen. Ik heb hem net vanmiddag gekocht. Wat is er aan de hand? :o
  • Opties
    juulsaysjuulsays Berichten: 11
    oktober 2011 aangepast
    Hier is een printscreen van mijn probleem, het **** is eigenlijk wit:

    schermafbeelding2011102i.png
  • Opties
    sluneburgsluneburg Berichten: 4
    oktober 2011 aangepast
    AdaSvenH schreef:
    Verdorie, nu heb ik wel de grootste bug ever gevonden.

    Mijn **** en sim zitten vast aan de overkant van de rivier in Appaloosa Plains. Ik kan ze met geen mogelijkheid naar huis krijgen. Ze staan dus buiten het speelgebied, waardoor ik ook niet op ze kan inzoomen en moveobjects on kan toepassen...

    Mijn sim en **** staan op het punt van doodgaan daar :shock:


    Hier het zelfde probleem, maar dan met mijn katten. Ik ben zo al 3 katten kwijt geraakt en ik krijg de schuld want ik zou ze verwaarlozen. Ook als ik het dier zelf opdracht geef om naar huis te gaan dan gaat hij niet. Hij zit vast buiten het speelveld dus en gaat dood door verhongering.
  • Opties
    sluneburgsluneburg Berichten: 4
    oktober 2011 aangepast
    Mijn bug:

    Ik ben al 3 katten kwijt geraakt doordat ze plotseling buiten het speelveld terecht zijn gekomen. Als ik klik op 'mijn sim bekijken' dan gaat hij wel die richting op, maar ik eindig op de rand van het spel. Het dier is zeg maar aan de andere klant van het water en kan ook zelf niet terug! Alle levensbehoeften lopen terug en worden rood en ik krijg de schuld want ik zou ze verwaarlozen. Ook als ik het dier zelf opdracht geef om naar huis te gaan dan gaat hij niet. Hij zit vast buiten het speelveld dus en gaat dood door verhongering. Als ik opnieuw opstart zie ik het dier nog wel bij het gezin (wanneer je het gezin moet kiezen waar je mee wilt spelen) en als hij helemaal geladen is staat het dier er niet meer bij. Irritant!
  • Opties
    sims2charmedonessims2charmedones Berichten: 5
    oktober 2011 aangepast
    ik ben begonnen met de sims pets demo te installeren daar ondekte ik dat ik mijn dier geen vacht kan geven alles is leeg en ik heb geen schuifbalk.

    Ik dacht dat het een demo probleem was nu heb ik het spel en juist het zelfde probleem, niemand heeft dit probleem als ik zo de forums afga??

    Kent iemand een oplossing?
  • Opties
    xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    oktober 2011 aangepast
    juulsays schreef:
    Hier is een printscreen van mijn probleem, het **** is eigenlijk wit:

    schermafbeelding2011102i.png

    Dit probleem heb ik dus ook, maar dan in CAS.. Ook bij de sims zelf, het hoofd blijft dan wel normaal, en zodra ik dan een kleding stuk verander is het weer weg..
  • Opties
    __Samsoncore__Samsoncore Berichten: 15
    oktober 2011 aangepast
    ik heb niet zoveel probleempjes, enkel dat mijn sims vaak de interactie niet willen uitvoeren, maar dan ook niet meer verdergaan met de andere interacties... ik moet ze dan zelf wegklikken (heb ik niet vaak voor!)
  • Opties
    peacehorsespeacehorses Berichten: 11
    oktober 2011 aangepast
    hier krijg ik nou echt nachtmerries van, haha :mrgreen:

    nachtmerries.png
    nogmeernachtmerries.png

    maar, lijkt me een bug. Lijkt me ook iets waar wat aan gedaan moet worden! Dit is overigens als ik een pup heb geadopteerd en vervolgens die wil veranderen in het CES-menu. Ik kon in het begin van het spel wel gewoon paarden ontwerpen en die kon ik ook bewerken later in het spel, maar met de honden en katten wil dat blijkbaar iets minder..


    edit: als je m randomiseert doet hij het wel gewoon. Typisch :mrgreen:
  • Opties
    Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    oktober 2011 aangepast
    AdaSvenH schreef:
    Verdorie, nu heb ik wel de grootste bug ever gevonden.

    Mijn **** en sim zitten vast aan de overkant van de rivier in Appaloosa Plains. Ik kan ze met geen mogelijkheid naar huis krijgen. Ze staan dus buiten het speelgebied, waardoor ik ook niet op ze kan inzoomen en moveobjects on kan toepassen...

    Mijn sim en **** staan op het punt van doodgaan daar :shock:

    Ik was rustig met mijn sim en **** aan het springen op een openbaar kavel. (zelf gemaakt, paardenboerderij) en wou mijn sim naar huis sturen. Dit kon niet, dus ik kijken waar ze waren, je dus aan de andere kant van de rivier en onbepeelbaar verder :x

    Die sim heeft 10 bij paardrijden en het **** 10 bij springen, geloof 7 bij racen.....

    *extra info: waar het gebeurde is het icoon met het **** en de 3 sterren erbij op de screen. Eigen gemaakt kavel, volledig eigendom.. Heeft dat er iets mee te maken..?

    Wat nu?

    Kan je niet gewoon resetSim en dan voor en achternaam doen? dan zouden ze terug naar huis geteleporteerd worden, of gewoon teleporteren onder 'testingcheatsenabled true'?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top