Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

problemen met limited edition content

«13
DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
september 2020 aangepast in De Sims 3
Zo krijg je het EXCLUSIEVE item:

1. Installeer eerst het spel De Sims 3!

2. Registreer het spel bij de community van De Sims 3. Ga naar www.thesims3.com/register in je browser of klik op de knop 'Nu aanmelden' in het opstartprogramma van het spel als je jezelf nog niet hebt geregistreerd. Als je jezelf al hebt geregistreerd bij de community van De Sims 3, moet je het spel nog steeds registreren via de pagina “Mijn account” (te vinden op https://www.thesims3.com/myAccount.html).

3. Zodra je het spel hebt geregistreerd, zie je een link waarmee je de items kunt installeren vanaf de pagina met aankoopgeschiedenis (te vinden op store.thesims3.com). Je hoeft geen verdere actie te ondernemen om de exclusieve items te ontvangen.

4. Zoek het item op de pagina met aankoopgeschiedenis en klik op Installeren.** Hiermee start je het spel en installeer je het item. **Het kan 5 minuten duren voordat het item verschijnt op de pagina met aankoopgeschiedenis.

Some angels choose fur instead of wings
Post edited by Deborah on

Reacties

  • Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    oktober 2011 aangepast
    Wel ik heb geen LE omdat ik in België woon, maar kan wel de pet-store downloaden in mijn aankoopgeschiedenis wat ik eigenlijk wel heel leuk vind. Ik weet nu niet hoe lang dit nog geldig blijft, misschien is het ook maar beperkt voor diegenen die er snel bijzijn om hun spel te registreren hier op de site.
  • scevat1scevat1 Berichten: 88
    oktober 2011 aangepast
    Ik krijg dan alleen die mand en voerbak, maar dus niet de dierenwinkel, klopt dit??
  • lovely2990lovely2990 Berichten: 2
    oktober 2011 aangepast
    Nou ik heb hem vandaag binnen gehad..en wilde hem registreren om dat exlucive ding te krijgen, zie ik dat die code geldig is tot de 18e oktober :( BALUHHH
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    oktober 2011 aangepast
    ^ Weet je dat zeker?
    Probeer het toch maar. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2011 aangepast
    lovely2990 schreef:
    Nou ik heb hem vandaag binnen gehad..en wilde hem registreren om dat exlucive ding te krijgen, zie ik dat die code geldig is tot de 18e oktober :( BALUHHH

    18 oktober 2012 hè ;)
  • AnneeAnnee Berichten: 4
    oktober 2011 aangepast
    Ik heb mijn limited edition geregistreed maar toen ik op de download link wou klikken liep internet vast en nu kan ik nergens die link meer vinden...
    Het staat niet bij mijn aankopen en opnieuw registreren om de link weer te krijgen gaat ook niet.

    Kan iemand misschien de directe link posten of vertellen waar ik het kan vinden? Ik voel me echt zo onozel dat ik het niet kan vinden! :lol:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • lovely2990lovely2990 Berichten: 2
    oktober 2011 aangepast
    Ohja haha :D grapje
  • ZenoraZenora Berichten: 32
    oktober 2011 aangepast
    ik had alleen de link gekregen naar de man en voerbak maar als je bij aankopen kijkt staat de petstore
  • JoyceAveyJoyceAvey Berichten: 1
    oktober 2011 aangepast
    Annee schreef:
    Ik heb mijn limited edition geregistreed maar toen ik op de download link wou klikken liep internet vast en nu kan ik nergens die link meer vinden...
    Het staat niet bij mijn aankopen en opnieuw registreren om de link weer te krijgen gaat ook niet.

    Kan iemand misschien de directe link posten of vertellen waar ik het kan vinden? Ik voel me echt zo onozel dat ik het niet kan vinden! :lol:

    Ik heb precies hetzelfde probleem :cry:
  • scevat1scevat1 Berichten: 88
    oktober 2011 aangepast
    Je gaat boven in de pagina naar Store en dan mijn account.
    Links zie je dan:Aankopen tot nu toe.
    Klik daar ook op en dan zie je als het goed is de pet store ertussen staan:D!
  • JadenjurayJadenjuray Berichten: 36
    oktober 2011 aangepast
    Ik ben net bezig geweest om de sims 3 beestenbende te registreren op mijn account van desims3.com om zo mijn exclusieve materiaal ( dierenwinkel) te verkrijgen.

    Ik heb nu mijn spel geregistreerd, ik kreeg daarna een pop up met een link maar die pagina die liep vast dus ik heb niet het extra materiaal kunnen downloaden. Het staat ook nergens in mijn account.

    Ik zie dat meerdere mensen dit probleem hebben, heeft iemand al een oplossing? Ik heb EA al gemaild maar nog geen reactie gekregen

    Het enige wat er tussen staat is die hondenmand maar geen dierenwinkel. Baal er wel van hoor.


  • AnneeAnnee Berichten: 4
    oktober 2011 aangepast
    scevat1 schreef:
    Je gaat boven in de pagina naar Store en dan mijn account.
    Links zie je dan:Aankopen tot nu toe.
    Klik daar ook op en dan zie je als het goed is de pet store ertussen staan:D!

    Vreemd genoeg staat het daar dus niet bij! Ik kan alleen de hondenmand en voerbak downloaden maar niet de echte limited edition content. :(
  • melissavbmelissavb Berichten: 23
    oktober 2011 aangepast
    Heb het zelfde als Annee krijg alleen een hondenmand maar geen dierenwinkel terwijl ik toch de LE heb. Hoe kom ik er nu aan ???
  • Johan1994Johan1994 Berichten: 15
    oktober 2011 aangepast
    melissavb schreef:
    Heb het zelfde als Annee krijg alleen een hondenmand maar geen dierenwinkel terwijl ik toch de LE heb. Hoe kom ik er nu aan ???

    Als je naar store gaat zie je links een paar menubalken. Eentje heet Aankopen tot nu toe en als het goed is staat hij daar tussen.

    Maar heb je het spel geregistreerd?
  • Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    oktober 2011 aangepast
    Johan1994 schreef:
    melissavb schreef:
    Heb het zelfde als Annee krijg alleen een hondenmand maar geen dierenwinkel terwijl ik toch de LE heb. Hoe kom ik er nu aan ???

    Als je naar store gaat zie je links een paar menubalken. Eentje heet Aankopen tot nu toe en als het goed is staat hij daar tussen.

    Maar heb je het spel geregistreerd?

    Die mand is een registratiebeloning en kan je alleen maar zien als je je game hebt geregistreerd. ;-)
  • melissavbmelissavb Berichten: 23
    oktober 2011 aangepast
    Heb gewoon een paar minuten later opnieuw ingelogd en toen stond hij er wel.
    Dank je wel in ieder geval ......
  • NubcakeskeNubcakeske Berichten: 18
    oktober 2011 aangepast
    Ik heb de sims 3 beestenbende limited edition en ik heb de dierenwinkel gedownload en geïnstalleerd maar ik vind hem in het spel zelf nergens terug.
    Iemand een idee waar dit zou kunnen staan?
  • HeavensHeavens Berichten: 20
    oktober 2011 aangepast
    Ik kan mijn hele spel niet installeren.. heb hem wel gedownload via de site, hoe moet ik nu dan verder? Ik krijg geen ding waar ik 'm kan downloaden en bij Origin staat ie ook nergens.
  • xxWenxxWen Berichten: 1
    oktober 2011 aangepast
    Sinds gisteren de Sims 3 Beestenbende in huis.
    Tot vanmiddag geen problemen en zo uit het niets loopt het spel heel de tijd vast. Het speelt 10 - 15sec. en dan staat het ook weer zolang stil!
    Meerdere mensen die hier ook last van hebben?
    Vind het erg vervelend en heb inmiddels al afgesloten, omdat ik er zo niets aan vind om te spelen.
    Iemand suggesties wat ik kan doen?
    Heb al andere gezinnen en dingen verwijderd, maar niets helpt tot nu toe.

    Gr. Wendy
  • VerlorenZielVerlorenZiel Berichten: 2
    oktober 2011 aangepast
    de pet shop van LE is geen probleem hier, als ik het spel registreerde kon ik het meteen downloaden.

    Maar ik krijg ook een e-mail hier met het volgende:
    Om de exclusieve Pootjes en snorharen-kostuums te ontgrendelen, ga je naar http://www.thesims3.com/incentive/OriginPetsRedeem en vul je jouw unieke code in

    leuk moest die link ook werken...

    Iemand die hier iets meer over weet om aan die kostuums te geraken?
  • MichellevdMichellevd Berichten: 46
    oktober 2011 aangepast
    hey,

    Ik heb gisteren ook de limited editie gehaald, alles gedownload en geregistreerd en inderdaad de pet store is nergens te vinden in de stad.Wel staat hij tussen de dowloads en laat zien dat hij "in"het spel moet zitten.
    Ik heb toen gebeld met EA, die zeiden dat ze een interne mail hadden gehad omdat de de pet store inderdaad nog niet werkte ivm de release dag en die moest dan vandaag zijn.(21-10)
    Dus ik vol goede moed mijn char weer ingeladen om te kijken...eindelijk...NOT
    Geen pet store, te bekennen :((
    Nieuwe caracter aangemaakt dacht misschien ligt het daar aan, niks dus!
    Heeft dus niks met release te maken maar met een domme bug in het spel, waar we zoals zo vaak binnen 3 week wel een patch van zullen krijgen.
    Goed gedaan EA weer een spel wat niet werkt! en weer iets waar ik op moet wachten alvorens ik er echt wat mee kan :(
  • NubcakeskeNubcakeske Berichten: 18
    oktober 2011 aangepast
    Bedankt voor de informatie, michelle, dus moeten we gewoon wachten, weeral! :(
  • MichellevdMichellevd Berichten: 46
    oktober 2011 aangepast
    voor degene die ook hun Pets store niet zien ingame:

    Ik heb een mail van EA gehad en het staat waarschijnlijk in de bouw afdeling van het spel.
    Nou heb ik het nog niet geprobeerd, maar misschien helpt het jullie ook, succes!
  • JadenjurayJadenjuray Berichten: 36
    oktober 2011 aangepast
    Gebeurt de laatste tijd wel veel dat er problemen zijn als er weer iets nieuws uitkomt van EA en de oplossing duur altijd erg lang. En dat nog afvragen waarom veel mensen het spel niet meer oigineel kopen maar gewoon downloaden :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
  • lidwienlidwien Berichten: 200
    oktober 2011 aangepast
    Bij mij staat de Petstore bij 'stad bewerken'. Niet tussen de huizen maar het derde tablad ;). Openbare gebouwen heet dat tabje geloof ik!
  • MichellevdMichellevd Berichten: 46
    oktober 2011 aangepast
    Ik word er echt moe van, heb alles van de bouwafdeling doorgelopen gedaan wat je zei, gekeken op stad bewerken.
    daar vond ik een mapje met gebouwen, maar ook daar staat hij niet tussen :((

    iemand anders nog een idee?
  • geertygeerty Berichten: 5
    oktober 2011 aangepast
    ik kan mijn spel niet registreren
    heeft iemand anders dit probleem ook?
  • Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    oktober 2011 aangepast
    VerlorenZiel schreef:
    de pet shop van LE is geen probleem hier, als ik het spel registreerde kon ik het meteen downloaden.

    Maar ik krijg ook een e-mail hier met het volgende:
    Om de exclusieve Pootjes en snorharen-kostuums te ontgrendelen, ga je naar http://www.thesims3.com/incentive/OriginPetsRedeem en vul je jouw unieke code in

    leuk moest die link ook werken...

    Iemand die hier iets meer over weet om aan die kostuums te geraken?


    Hier moet je de taal van de site op Engels VS zetten en dan kan je wel de code ingeven ;-)
  • maaike7777maaike7777 Berichten: 14
    oktober 2011 aangepast
    Haushinka1984 schreef:
    VerlorenZiel schreef:
    de pet shop van LE is geen probleem hier, als ik het spel registreerde kon ik het meteen downloaden.

    Maar ik krijg ook een e-mail hier met het volgende:
    Om de exclusieve Pootjes en snorharen-kostuums te ontgrendelen, ga je naar http://www.thesims3.com/incentive/OriginPetsRedeem en vul je jouw unieke code in

    leuk moest die link ook werken...

    Iemand die hier iets meer over weet om aan die kostuums te geraken?


    Hier moet je de taal van de site op Engels VS zetten en dan kan je wel de code ingeven ;-)

    Ik heb hem geprobeerd maar hij zegt dat de code ongeldig is kan iemand mij verder helpen heb nog niks kunnen downloden.
  • NubcakeskeNubcakeske Berichten: 18
    oktober 2011 aangepast
    Ik heb mijn pet shop eindelijk gevonden door hem opnieuw te installeren maar via het sims startprogramma op te starten via Origin. dan vond ik mijn pet shop wel. als ik gewoon het startprogramma opstart zonder origin stond het er niet tussen. dus als je de pet shop niet vind, probeer het eens via origin op te starten en te installeren. (als je dat nog niet hebt gedaan)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top