Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

van kind naar tiener van kostschool af?

UppieUppie Berichten: 34
Hoi
Mijn sim (jongen, kind) ging naar de militaire kostschool en werd daar tiener, maar nu is hij ineens thuis (zijn denkbeeldige vriendje is uit zijn inventaris en ik weet niet waar hij is) en er staat wel dat hij ingeschreven is bij de kostschool maar hij is gewoon thuis.

Weet iemand of dit normaal is en ik perongeluk dat stukje tekst heb weggeklikt, of dat het een bug is? :x

Reacties

  • anbelaanbela Berichten: 1
    augustus 2011 aangepast
    ik denk dat het een bug is. dat is namelijk bij mij ook gebeurd. toen heb ik mijn computer/laptop opnieuw op gestart en toen deed hij het weer... mischien werkt het ook bij jou.
  • xCarolinaxCarolina Berichten: 2
    augustus 2011 aangepast
    Bij mij is dit ook gebeurd.
  • Joyce_simloverJoyce_simlover Berichten: 285
    augustus 2011 aangepast
    bij mij is dit ook is gebeurd.
    gewoon je tiener van de kostschool halen en er terug naar sturen heb ik gedaan. :)

  • lidwienlidwien Berichten: 200
    augustus 2011 aangepast
    Het hoort ook zo ;)! Staat in de lessen wel beschreven. Dat van die denkbeeldige vriend weet ik niet!
  • JeesssyJeesssy Berichten: 2
    juni 2014 aangepast
    hoi

    mijn kind is een jongvolwassene en hij zit zogezegd nog op kostschool, maar hij is ook gewoon thuis. ik kan alles met hem doen behalve op vakantie en dergelijke. Hoe kan ik hem eraf halen want via pc of gsm gaat dit niet.
  • JunkoWakahisaJunkoWakahisa Berichten: 42
    augustus 2014 aangepast
    Dat is een bug. Heb ik ook regelmatig gehad.

    Toen mijn moeder hertrouwde en de popup 'bepalen actief huishouden' verscheen, plaatste ik de nieuwe man in mijn huis. Toen ik weer terug ging naar mijn huis, liep mijn kind, die op de kostschool zou moeten zitten plotseling weer in huis rond.

    Naar de computer of smartphone gaan om ze er weer heen te sturenn helpt niet, want volgens het spel zit het kind al op de kostschool.

    Je moet hier de cheats gebruiken.

    Zorg dat je kind ergens staat en niet met iets bezig is.

    Ctrl-shift-C om de cheat-balk te openen.

    Type in: moveObjects on +(enter)

    Ga naar kopen of bouwen (één van die twee, weet niet precies meer welke), selecteer je kind door vast te grijpen.... en 'verkoop' het (deleten dus!)

    Ga weer naar cheat-balk met Ctrl-shift-C

    Type in: moveObjects off +enter

    en klaar.
  • HermeliendeSimHermeliendeSim Berichten: 12
    Zijn er ook gewone scholen?
    ik<3 familie van Dam
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top