Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hulp nodig, met het maken van film

BruininkBruinink Berichten: 12
Kan iemand mij helpen? met het maken van een coole film,
Ik heb er totaal geen ervaring mee, ik zu erg blij zijn als iemand me zou kunnen helpen.

Ik heb zelf al iets bedacht: een klein dorpje, van zon 5 huisjes. het dorpje ligt midden in een bos, het is dus erg geheimzinnig, en ergens diep in het 'woud'(zo noem ik het) staat 1 huisje, met een huishouden van 2 geesten. in het dorp word rondvertelt dat de geesten snachts naar butien komen, en dan enge dingen met je uitspoken, dus alle dorp bewoners blijven in hun huis, en zijn allemaal erg bang,
(ik heb hier nog wel iemand voor nodig die de Wereld kan maken) dit zijn mijn ideeen.

Zoals ullie merken heb ik dus wel wat hulp nodig, als jullie willen helpen plss zeg het maar. ik maak zodra het kan zlef de huisjes, ben er op het moment mee aan het oefenen. het geest-huishouden heb ik zelf gedownload, en aangepast. dus dat heb ik al

anderen ngo ideen??? zeg eth mar, alle hulp is welkom!


Gr dennis

Reacties

  • Opties
    noekavera88noekavera88 Berichten: 45 Pruttelende Peuter
    juli 2012 aangepast
    Hallo
    ik wil ook graag een flim maken en dan op youtube zette maar net als jou heb ik er ook niet heel veel ervaring mee het is veel cheats op zoeken ik heb er al 2 voor je

    hideheadlineeffects on
    moviemakercheatsenabeld true

    deze werken echt maar het is ook veel naa andere flimpjes kijken hoor daar heb ik ook een stuk slimmer door geworden

    :)
  • Opties
    brasiliaanboytjebrasiliaanboytje Berichten: 178 Kwebbelend Kind
    ik stream sims 4 live op twitch ik zou leuk vinddden als jullie komen kijken en dat ik dan meer nederlandse mensen krijgt zodat de sims comunitie groeit op twitch :D

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top