Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Eiland Frankrijk

xElienxxElienx Berichten: 4
Hey!
Weet iemand hoe je op het Kleine Eiland in Frankrijk raakt?
Bedankt!

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2011 aangepast
    Dat is een goede vraag. Dat heb ik me ook afgevraagd. Wie weet is er wel een toegang in een andere tombe die leidt naar het eiland. Je kan ook zenporteren proberen, al weet ik niet of sims over zo'n afstand kunnen zenporteren. Als je niveau hoog genoeg is bij martial arts (ik dacht 5) kan je sim mediteren. Als je sim lang genoeg mediteert krijg je de optie om te zenporteren.
  • Rembrandt123Rembrandt123 Berichten: 283
    juli 2011 aangepast
    Je kunt ook TestingCheatEnabled true doen en dan teleporteren
  • xElienxxElienx Berichten: 4
    juli 2011 aangepast
    Dat teleporteren is inderdaad een goed idee! :)
    Bedankt!
  • xElienxxElienx Berichten: 4
    juli 2011 aangepast
    En het zenporteren ook :D
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juli 2011 aangepast
    Wat valt er op dat eiland te beleven dan?

    Some angels choose fur instead of wings
  • DjoranDjoran Berichten: 56
    juli 2011 aangepast
    je kunt op dit eiland geraken door iemand
    die jou vraagt iets te zoeken en dan met
    2 waterputten kun je daarheen is ech heel mooi

    een ondergrondse grot!!
  • LlynwenLlynwen Berichten: 44
    april 2012 aangepast
    Jammer dat die vraag nog nooit aan mij gesteld is. Zou ook wel eens willen kijken daar.
  • emdugeeemdugee Berichten: 19
    april 2012 aangepast
    Je kunt daar komen door een tombe aan het vaste land helemaal te doorlopen. De tombe bevindt zich rechts boven het eiland....het is een verwarrend avontuur, maar uiteindelijk kun je met behulp van een duikput naar de grot op het eiland. Dan kun je de trap laten verschijnen die ervoor zorgt dat je vanaf het eiland zelf de grot in kan. Succes!
  • LlynwenLlynwen Berichten: 44
    april 2012 aangepast
    Ik zit nu in die tombe.. Inderdaad.. zeer verwarrend allemaal.. :lol:.
    Zo wil mijn Sim niet op een bepaalde stapsteen gaan staan. Ze moet eerst door een hele smalle opening maar ze wil het gewoon niet doen. :mrgreen:
  • PinkyMarlyPinkyMarly Berichten: 25 Pruttelende Peuter
    juli 2012 aangepast
    Llynwen, ik heb dat probleem ook. Mijn sim wilt niet door die opening heen.. Heb jij al een oplossing ervoor gevonden?
  • leafoflorienleafoflorien Berichten: 52 Denderende Dreumes
    Llynwen schreef: »
    Ik zit nu in die tombe.. Inderdaad.. zeer verwarrend allemaal.. :lol:.
    Zo wil mijn Sim niet op een bepaalde stapsteen gaan staan. Ze moet eerst door een hele smalle opening maar ze wil het gewoon niet doen. :mrgreen:

    Ik heb dat nu helaas ook! Heb je daar een oplossing voor gevonden? Ik krijg trouwens het avontuur dat daarbij hoort maar niet, hoewel ik al lang visumniveau 3 heb. Ik ben het maar op eigen houtje gaan proberen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top