Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

EA kondigt De Sims 3 Levensweg aan!‏

InweInwe Berichten: 2,698
september 2020 aangepast in De Sims 3
DE SIMS HALEN ALLES UIT HET LEVEN IN HET NIEUWE UITBREIDINGSPAKKET VAN DE SIMS 3


Het nieuwste uitbreidingspakket van De Sims 3 brengt nieuwe activiteiten, mijlpalen en dramatische wendingen; kortom allerlei manieren om je Sims creatief op te laten groeien van kind tot volwassene.


Met het nieuwe uitbreidingspakket De Sims 3 Levensweg proberen de Sims alles uit de verschillende levensstadia te halen en genieten zij van de mooiste momenten uit hun leven. Dit wordt het vierde uitbreidingspakket van De Sims 3 en zal begin juni in de winkels liggen.

In De Sims 3 Levensweg kunnen Sims zich uitleven in de verschillende fases van hun leven. De jeugdige Sims krijgen de mogelijkheid zich in boomhutten te vertoeven, met denkbeeldige vriendjes te spelen, kattenkwaad uit te halen, en om wilde feesten te geven in het ouderlijk huis. De volwassen Sims kunnen zich storten in uitgebreide bruiloften, vrijgezellenfeesten en kunnen zelfs een midlifecrisis krijgen! Alle belangrijke mijlpalen die de Sims halen kunnen worden vastgelegd en door middel van het nieuwe geheugensysteem gedeeld worden met andere fans, door deze te uploaden en delen via www.desims3.nl of .be en Facebook!

Spelers beginnen in de fantasierijke kindertijd, waarna een dramatische tienertijd komt en ze eindigen in een periode van volwassenheid waarin van alles kan gebeuren. Bovendien zijn er nieuwe items voor alle levensfasen, zoals kinderwagens en stapelbedden! Door alle nieuwe mogelijkheden en activiteiten zullen de levens van de Sims in De Sims 3 Levensweg nog interessanter worden.
Post edited by Deborah on

Reacties

  • DoradoraDoradora Berichten: 8
    april 2011 aangepast
    Hoeveel zal dit uitbreidingspakket kosten? Kan niet wachten!
  • EliseMishaSnoepiEliseMishaSnoepi Berichten: 68
    april 2011 aangepast
    Ja, hoeveel zal die kosten? Toch niet net als sims middeleeuwen 50,00. Want het is wel veel geld.

    Heb er wel veel zin in.

    Even uitrekenen hoeveel daagjes nog:

    51 Dagen!
    Hij komt toch 3 juni uit toch??

    Zit nu telkens op de sims om de familie van de sims levensweg te maken. Als je een nieuwe wereld er bij krijgt? Hoe moet je dan je oude familie naar een andere buurt verhuizen?
    Want wil natuurlijk wel met mijn oude sims spelen.

    De buggy's lijken me echt geweldig.
    Misschien als de sims 3 huisdieren er ook zijn, kan je misschien met de buggy en je hond naar eendjes gaan om ze te voeren?
    Lijkt me wel heel gaaf!

    Kan niet wachten!

    Heeft iemand ook nog andere dingen ontdekt wat je kan gaan doen?

  • d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    april 2011 aangepast
    ik zag het inderdaad! Lijkt mee een leuk ep!
    2nv5lie.jpg
  • JerjerJerjer Berichten: 3,624 Soesende Senior
    april 2011 aangepast
    oeh lijkt me leuk! ;D
    wel bijzonder dat dit forumdeel er wel is voor deze EP uit is :3
    als je kijkt naar Na Middernacht :'3
  • femsfems Berichten: 4,095
    april 2011 aangepast
    ^ Ja, bij NM was het forum wel al op tijd aangevraagd (al meerdere keren zelfs), maar om de een of andere reden werd het maar niet zichtbaar :? Wij waren nu dus ook verbaasd dat deze er wel zo snel was :lol:

    Maar goed, nu hij er is kunnen mensen er ook alvast in posten zodat we niet na de tijd alles hoeven te slotten ;)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2011 aangepast
  • hiilde04hiilde04 Berichten: 251
    april 2011 aangepast
    Ik hoop niet dat ie te duur wordt, na mn examens ben ik namelijk van plan heeeeel veeeeel te simsen :P
  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    april 2011 aangepast
    Sims Middeleeuwen is een los spel, dus die is sowieso duurder dan een uitbreidingspakket voor de Sims 3.

    Zover ik weet waren de andere uitbreidingspakketten rond de 30 euro (of 40, nu begin ik te twijfelen), dus ik neem aan dat dit ook weer rond die koers zal liggen ;)
  • sambo11sambo11 Berichten: 258
    april 2011 aangepast
    ik kan niet w8en tto de sims levensweg uitkomt

    ik ben verslaaft aan de sims :oops: :oops:
  • LuckyLucky Berichten: 114
    april 2011 aangepast
    Yeah, lijkt me superleuk!! :mrgreen: Kan niet wachten...:roll: :oops:
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    april 2011 aangepast
    xTurtly schreef:
    Sims Middeleeuwen is een los spel, dus die is sowieso duurder dan een uitbreidingspakket voor de Sims 3.

    Zover ik weet waren de andere uitbreidingspakketten rond de 30 euro (of 40, nu begin ik te twijfelen), dus ik neem aan dat dit ook weer rond die koers zal liggen ;)

    Eerst waren ze altijd 30, zowel voor de sims 2 als voor de sims 3. Toen opeens was de sims na middernacht 40 euro, maar deze prijs daalde echter al snel, volgens mij waren de mensen hier niet zo blij mee :P !
    Zelf hoop ik en denk ik dat dit uitbreidingspakket weer 30 euro zal gaan kosten.
  • SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    april 2011 aangepast
    De Sims 3 Levensweg lijkt me het enige leuke uitbreidingspakket van De Sims.
    Ik ga hem denk ik wel kopen.
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • Chanellie29Chanellie29 Berichten: 28
    april 2011 aangepast
    Ik kan echt niet wachten tot ie uitkomt! ik ben over 22 dagen jarig & ik krijg een nieuwe laptop die sims wel ondersteund dus dat betekend 24/7 simmen!!!! haha ik ben het meest enthousiast om de buggy's (a)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2011 aangepast
    Ik zit echt te wachten op de wenteltrap.
    Die hadden we eindelijk met De Sims2 bij appartementsleven gekregen, en toen kwam De Sims3, en was ie weer weg.

    En de stapelbedden.
    Nou kan je eindelijk een low budget huisje maken, waarbij je toch een leuke kinderkamer kan inrichten. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Simfreak89Simfreak89 Berichten: 1,656
    april 2011 aangepast
    De uitbreiding lijkt me best wel leuk. Ik weet alleen nog niet of ik 'm ga kopen, want de sims loopt bij mij nu al hartstikke sloom. Maar ik vind het wel jammer dat er geen seizoenen in zit. Daar had ik zo op gehoopt.
  • desimsisverslavenddesimsisverslavend Berichten: 64
    april 2011 aangepast
    Dit wordt het eerste uitbreidingspakket dat ik ga kopen.(heb alleen de Sims 3)
    Hij lijkt mij heel erg leuk. Ik hoop dat hij niet te duur is.
    Leuk dat de herrinneringen weer terugkomen.
    O, ja volgens mij komt er ook lichaamsbeharing bij. :?
    Wanneer komt nou iets met seizoenen? Dat lijkt mij ook heel erg leuk.
  • simverslaaftsimverslaaft Berichten: 52
    april 2011 aangepast
    De andere uitbreidingspaketten waren ongeveer 35 euro, dus zal deze het ook wel zijn.
    Lijkt me trouwens wel een hele leuke uitbreiding.
  • alanta_lukarialanta_lukari Berichten: 53
    april 2011 aangepast
    jah, lichaamsbeharing viel mij ook al op bij de trailer
    *prikt het stukje bij de waterglijbaan waarbij de man staat te juichen*
    de bureau's onder de stapelbedden, de buggy's en de nieuwe interacties lijken me erg leuk, zo schijnen tieners bijvoorbeeld weer te kunnen daten.
    er schijnt geen nieuwe wereld te zijn. jammer, maar ik ga deze uitbreiding zeker kopen want hij lijkt me erg leuk :D
    ben trouwens ook erg benieuwd naar de Huisdieren Uitbreiding waar sommigen het over hebben... ik hoop dat hij snel aangekondigd wordt :)
  • alanta_lukarialanta_lukari Berichten: 53
    april 2011 aangepast
    btw, heeft iemand toevallig ook in de trailer het kussengevecht gespot? cool :D
  • lisavberkellisavberkel Berichten: 11
    april 2011 aangepast
    Lijkt me super leuke uitbreiding! :) kan niet wachten op de stapelbedden en buggy's ^^,
  • AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    april 2011 aangepast
    Wow, ze zijn er een keer vroeg bij :shock:
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • jennakejennake Berichten: 57
    april 2011 aangepast
    Ik hoop dat het snel zover is want ik ga het mij zeker kopen!! de laaste assecoire pakket ga ik mij deze week kopen.

  • laraahhlaraahh Berichten: 268
    april 2011 aangepast
    Lijkt me een leuke uitbreiding!
  • NichuNichu Berichten: 1,267
    april 2011 aangepast
    Ja, hoeveel zal die kosten? Toch niet net als sims middeleeuwen 50,00. Want het is wel veel geld.

    Hij komt toch 3 juni uit toch??
    Middeleeuwen is geen uitbreiding, maar een apart spel.

    Uitbreidingen zijn iets van 30,00 tot 40,00 euro. Nog best wel duur dus.
    Het spel komt 2 of 3 juni uit!
  • anoukiehab00anoukiehab00 Berichten: 3
    mei 2011 aangepast
    Kanniet wachten todat hij er is. Ik wilde eerst Ambities kopen, todat ik hoorde dat levensweg kwam. Ik mag hem gelijk als ik hem in de winkel zie :wink:
  • anoukiehab00anoukiehab00 Berichten: 3
    mei 2011 aangepast
    Btw ik hoop dat er iets met zeisoenen komt :):):)
    Kxs
  • Suusje87Suusje87 Berichten: 59
    mei 2011 aangepast
    Weet iemand of er een nieuwe wereld komt? Ik hoop het, want ik ben de Na middernacht stad een beetje zat.

    Ik hoop dat de uitbreiding er volgende week woensdag is! Waar kun je meestal het spel als eerste kopen? De bart smit? (want de bart smit site zegt dat de release datum pas 8 juni is)

    Alvast bedankt!
  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    mei 2011 aangepast
    Nee, ik heb gisteren op SimsNieuws gelezen dat er geen nieuwe stad in de Sims 3 Levensweg zal zitten. Ik kan alleen het artikel niet meer vinden waar het in stond :roll:
  • Suusje87Suusje87 Berichten: 59
    mei 2011 aangepast
    Ok bedankt voor je reactie.

    Ik heb net het Duitse filmpje gezien. Het ziet er echt allemaal supergaaf uit! Je kunt nu ook zelf bepalen hoelang de verschillende levensfasen duren. In dat filmpje werd trouwens ook weer gezegd (net als op de EA-site) dat de uitbreiding op 1 juni uitkomt!

    Ik heb er echt zin in!:)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top