Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hoe duur was de sims 1 toen het nog maar Net in de winkel kwam?

Weet jij het mischien nog? Ik ben benieuwd want ik heb die tijd nooit meegemaakt :( De orginele en de uitbreidingspaketten.

Reacties

  • SimandcoolSimandcool Berichten: 33
    maart 2011 aangepast
    Ehm Ik dacht de Sims iets van 50 euro (weet ik niet zeker) maar uitbreidingspakketen waren 35 euro. (Nu ongeveer 5 euro of minder)
  • GodlikeGodlike Berichten: 1,476 Vrolijke Volwassene
    april 2011 aangepast
    Simandcool schreef:
    Ehm Ik dacht de Sims iets van 50 euro (weet ik niet zeker) maar uitbreidingspakketen waren 35 euro. (Nu ongeveer 5 euro of minder)
    Ik heb 100 Gulden destijds besteed aan mijn basegame en voor het Rijke Leven 50 en daarna was alles iets van 40 Euro. Belachelijke prijzen als ik er zo aan terugdenk. :oops:
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2011 aangepast
    Volgens mij was die hele serie in guldens.
    60 gulden voor het basis spel, en de uitbreidingen 40 (of was het toch 30?) gulden.
    Alleen de laatste 2 waren volgens mij in euro's.

    Some angels choose fur instead of wings
  • elize222elize222 Berichten: 343
    mei 2011 aangepast
    nu heb ik ze vandaag in de winkel gezien de uitbreidingen voor maar 2,98 euro echt goedkoop :P
  • DaffieschaffieDaffieschaffie Berichten: 8
    juli 2011 aangepast
    Ik weet nog dat ik zo super lang moest sparen, omdat ik de sims Superstar wou, die was toen 30 haha
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juli 2011 aangepast
    Ik heb op de doos gekeken, het originele spel zit nog in zo'n grote doos.
    Die was 99,95 Gulden.

    Some angels choose fur instead of wings
  • JOANNAFAROJOANNAFARO Berichten: 49
    augustus 2011 aangepast
    je kunt nu de hele set met uitbreidingen krijgen voor 2,99 zag ik laats in een krantje
  • RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2011 aangepast
    Nog geen drie euro?! Ik heb er in totaal 660 gulden aan besteed :-o Wel een beetje lastig rekenen zo, met twee munteenheden.

    Volgens mij was The Sims inderdaad 100 gulden, en elke uitbreiding 70 gulden.
  • Johan1994Johan1994 Berichten: 15
    oktober 2011 aangepast
    Godlike schreef:
    Simandcool schreef:
    Ehm Ik dacht de Sims iets van 50 euro (weet ik niet zeker) maar uitbreidingspakketen waren 35 euro. (Nu ongeveer 5 euro of minder)
    Ik heb 100 Gulden destijds besteed aan mijn basegame en voor het Rijke Leven 50 en daarna was alles iets van 40 Euro. Belachelijke prijzen als ik er zo aan terugdenk. :oops:

    Ik heb ook 100 gulden er voor de basegame betaalt, maar 100 gulden staat gelijk aan 50 euro. En voor elk spel betaalde je gemiddeld 100 gulden
  • AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2011 aangepast
    Ik weet nog goed dat ik altijd moest sparen voor uitbreidingen etc. The Sims zelf leende ik bij de bieb om dat die te duur was. En de uitbreidingen bij mij staan op 30 gulden, en een aantal die ik heb verloren tijdens verhuizingen heb ik bij gekocht bij de wibra!
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2011 aangepast
    Ik weet het niet eens meer, maar ik heb de meesten toch echt allemaal zelf betaald. Volgens mij had ik bijna de hele collectie op 1 na ofzo?
    En dan kreeg ik ook met kerst en sinterklaas enzo een uitbreidingspakket :P
    Haha jemig hoelang kun je de sims eigenlijk spelen :XD:
    Ik speel het nu echt al heel lang!
  • kimvogkimvog Berichten: 136
    januari 2012 aangepast
    Geen idee heb m heel laat gekocht, ik had deluxe editie voor 7 euro, en nee dat is geen typfout :wink:
  • MultiMikerdMultiMikerd Berichten: 8
    juni 2012 aangepast
    Zo duur? Ik heb gister nog Hot Date in de winkel zien liggen voor slechts €0,98!
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juli 2012 aangepast
    Ik heb even op de doos gekeken, en er stond op dat hij 2000 Belgische frank koste, wat dus overeenkomt met 50 euro. Maar ik zag laatst Beestenboel in de winkel liggen voor... 0,5 euro. Dus de prijzen zijn wel flink gezakt.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • KattenkruidKattenkruid Berichten: 28
    september 2012 aangepast
    Meendet!!!!
    Amai, de mijne was nogal wa duurder!!
    Ik heb 3 dagen geleden Bovennatuurlijk gekocht en die koste 39,95 euro, zou die ook al zo goedkoop zijn?
    Anders benik flink in de zak gezet door Standaard Boekhandel! :-O
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    september 2012 aangepast
    Het gaat hier over De sims 1, een spel van ondertussen 12 jaar oud. :wink:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    oktober 2012 aangepast
    Godlike schreef:
    Simandcool schreef:
    Ehm Ik dacht de Sims iets van 50 euro (weet ik niet zeker) maar uitbreidingspakketen waren 35 euro. (Nu ongeveer 5 euro of minder)
    Ik heb 100 Gulden destijds besteed aan mijn basegame en voor het Rijke Leven 50 en daarna was alles iets van 40 Euro. Belachelijke prijzen als ik er zo aan terugdenk. :oops:

    Haha, ja dat heb ik er ook voor betaald!
  • poletjeepoletjee Berichten: 431
    december 2012 aangepast
    Hahahaha, echt hilarisch dat het zo goedkoop is nu !

    Ik vraag me echt af hoeveel TS3 over een jaar of 20/30/40 is :D
  • RaniColRaniCol Berichten: 11
    april 2013 aangepast
    Ik heb the sims, the sims vakantie, house party en bonus materiaal in 2003, 68 euro betaald. The sims zelf kote toen 50euro en de uitbereidingspakketten 35euro elk.
  • inglovesimsinglovesims Berichten: 22
    augustus 2013 aangepast
    Als ik dit allemaal lees.

    Ben benieuwd hoe duur de sims 3 over 10 jaar zal zijn.... En dat we dan gewoon lachen om de graphics, die 5 jaar gelezen echt enorm waren, en verder spelen met sims 6 ofzo.

    zelf heb ik The Sims deluxe gekocht voor 15 euro. Ik weet nog dat de sims 2 net uit was en ik eerst deze wilde proberen. Heb daarna nooit meer sims 2 gekocht. Haha ik was echt verslaafd...
  • elize222elize222 Berichten: 343
    november 2013 aangepast
    ik heb sims 1 superstars gekregen van mijn broer nog kon het alleen niet spelen omdat ik het basispakket niet had :P maar weet dat hij toen nog 15 euro was. :P volgens mij was toen het basispakket 30 ofzo dat was denk ik wel 10 jaar geleden dus was ik 9 :p een jaar later kreeg ik de sims 1 deluxe dus met het rijke leven :P
  • VeratheSim04VeratheSim04 Berichten: 8
    december 2013 aangepast
    Ik heb alle sims uitbereidingspaketten maar die heb ik gekregen
    nu kost de basisgame ± 10 Euro!
    ik denk dat ie iets van 30, 40 euro kostte
    dat kostte mijn sims 3 ook
  • VeratheSim04VeratheSim04 Berichten: 8
    december 2013 aangepast
    Ik bedoel gulden
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2013 aangepast
    70 of 80 gulden was ie geloof ik.
    Ik heb de originele (grote) doos nog, en ook "het rijke level" zat in zo'n grote doos.
    Die heb ik allebei en ik denk dat daar de prijs ook nog wel op staat.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top