Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

een meisje krijgen

Hoi,

Als ik een kind krijg dan is dat altijd een jongen, weet iemand hoe je een meisje kan krijgen :?:

Ik heb ergens een keer gelezen dat je watermeloenen en gegrilde kaas moest eten, maar dat werkt niet.

Alvast bedankt :mrgreen:

Reacties

  • lidwienlidwien Berichten: 200
    februari 2011 aangepast
    Heey,

    watermeloenen helpen wel! Als je je sim terwijl ze zwanger is haar iets van 4 of 5 watermeloenen laat eten wordt het een meisje! Bij mij tenminste wel... Bij appels krijg je een jongen en als je veel kindermuziek/tv luistert/kijkt dan heb je meer kans op een tweeling :wink:
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    februari 2011 aangepast
    Meestal is 1 watermeloen al wel genoeg. Tenminste bij mij wel :) Deze kun je gewoon kopen in het winkeltje.
  • astroparagnosteastroparagnoste Berichten: 100
    februari 2011 aangepast
    laat je sim in het winkeltje 4 a 5 stuks watermeloenen kopen en als ze zwanger is die opeten hou haar int oog dat ze niks van appels eet tijdens zwangerschap want voor een jongetje koop je jawel appels groetjes
  • simsloverodilliasimsloverodillia Berichten: 30
    februari 2011 aangepast
    Heel erg bedankt voor jullie reacties, ik ga meteen uitproberen of het nu wel lukt.

    Lieve groetjes. :mrgreen:
  • jazzerjazzer Berichten: 4
    gaat dit over de sims 4? zo ja wel winkeltje? waar je zaadjes moet kopen?
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @jazzer, dit subforum gaat over De Sims 3. De winkel waar naar verwezen wordt is de supermarkt.

    In De Sims 4 kunnen Sims zaden (zie deze Gids over tuinieren) zoeken in de wereld al staan de zaden ook in het Debug menu in de Bouwmodus. Op de computer kunnen een aantal zaden starterspakketten gekocht worden onder het menu 'Bestellen' (dit kan ook via plantenbakken). Ik neem aan dat je vraag hetzelfde is als de topic starter alleen over De Sims 4. Gezien je reactie in dit topic, ben je er al uit?

    Er zijn meerdere subforums voor De Sims 4. Afhankelijk van waar je vraag het beste thuishoort, en als je geen antwoord kunt vinden op je vraag, kun je desgewenst een topic openen in één van de subforums, bijvoorbeeld in het algemene gedeelte als de vraag over zwangerschap gaat.

    bn9449mfkuei.jpg

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top