Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Update probleem met QtCore4.dll

Hallo, en alvast bedankt dat je hier kijkt.
Er is een nieuwe update voor de sims 3. Maar als ik op downloaden klik, zou die hem gewoon moeten downloaden. Maar dat doet 'ie dus niet. de computer zegt dat het niet gestart kan worden omdat QtCore4.dll niet kan worden gevonden. De computer zegt dat ik dat opnieuw moet installeren. Maar wat is dat? En waar kan ik dat vinden? O, ik ben echt niet goed in dit soort dingen... :oops: Ik hoop dat iemand me kan helpen want het is een hele leuke update. :cry: O ja, en hij zegt ook dat patchprogress niet meer werkt.

xxx Miss Toffee

Reacties

  • Opties
    meeees68meeees68 Berichten: 76
    oktober 2010 aangepast
    ik had het zelfde probleem
    ik klikte heletijd op downloaden enzo
    en kreeg het zelfde maar toen ik een keertje niks deed en downloade klikte en gewoon evve niks deed kwam er nah een tijdje toch iets dus gewoon kijken of hij het doet nah een tijdje :P
  • Opties
    Hannan20Hannan20 Berichten: 12
    oktober 2010 aangepast
    Pffffffffffff ik heb hetzelfde probleem!! Ik heb The Sims 3, wereldavonturen en ambities opnieuw geïnstalleerd, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding.

    Wat moet ik in godsnaam doennnnnnnn!!
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2010 aangepast
    http://pinguintech.weebly.com/qtcore4dll-foutmelding.html
    Dit al geprobeerd?

    Mocht de EA Download manager om de een of andere niet meer correct functioneren, dan kan je de updates hier apart downloaden: http://pinguintech.weebly.com/patches.html
    Voor het installeren van patches is het aan te raden om een backup van je spel te maken. Verder moet je eerst het basisspel bijwerken voordat je de laatste patch voor een uitbreiding installeert.
  • Opties
    FEEZEELENBERGFEEZEELENBERG Berichten: 217
    oktober 2010 aangepast
    ^ O, dankjewel. Dat ga ik proberen. ik hoop dat het lukt. Ik ben een muts in dit soort dingen...
    Het is gelukt. Maar nu is de update weg, ik kan de update niet meer installeren!
    Post edited by Onbekende gebruiker on
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top