Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Welkom op de Sims Community!

SimGuruNitaSimGuruNita Berichten: 214
januari 2015 aangepast in Nieuws & Aankondigingen
Eindelijk is het zover, je hebt De Sims 3/4, en nu? Naast natuurlijk uren spelen, van ‘s ochtends tot ‘s avonds!

1. Registreer je spel!
Waarom? Niet alleen kun je samen met andere Simmers deelnemen aan het forum, maar je krijgt ook toegang tot een HELEBOEL leuke content! Zo kun je alle creaties gemaakt door ander Sims spelers toevoegen aan je game.

Ook kun je als game geregistreerd lid gratis de gloednieuwe stad Riverview downloaden uit de Sims 3 Store!

Maar er is nog meer, als je je game registreerd krijg je ook direct 1000 gratis SimPoints die je **** besteden in de Sims 3 Store. Je **** je Sims en buurt dus gelijk pimpen met allerlei leuke nieuwe downloads.

Als je al geregistreerd bent en later alsnog je game wil registreren, dan kan dat via Mijn Pagina en dan vervolgens Mijn Account.

2. Bekijk de Tutorials
Heb je hulp nodig bij het creëeren van een Sim? Weet je niet zeker hoe je jouw materiaal upload vanuit de launcher? Bekijk de Tutorials die we voor jullie gemaakt hebben:
http://www.thesims3.com/moviesandmore/stories.html...and.sortBy=views&dateRange=all

3. Pas je persoonlijke pagina aan
Laat jouw Mijn Pagina uitdragen wat voor Simmer jij bent! Upload een Sim vanuit Create a Sim in de game die je kan gebruiken als avatar of gebruik een van de avatars die we voor je gemaakt hebben!

Vertel ons wat over jezelf in Mijn Verhaal. Hoe is jouw Sims avontuur ooit begonnen? Hoe lang speel je al Sims? Pas op met het vrijgeven van persoonlijke gegevens zoals bijvoorbeeld je e-mail adres. Dit is niet toegestaan.

Blogging! Houd je eigen Blog bij over jouw Sims 3 ervaringen en bekijk vooral ook de blogs van de SimGurus.

Voeg vrienden en favorieten toe. Maak vrienden en voeg ze toe aan je Mijn Pagina. Heb je iets helemaal te geks gezien op de Uitwisseling? Voeg het toe aan je favorieten!

4. Bekijk de Uitwisselaar
http://nl.thesims3.com/exchange
Simmers zijn uitermate creatief die graag hun creaties delen met anderen. Ga nu naar de uitwisselaar en download elkaars creaties. Zoek door Sims, kavels, kleding, haar kleuren, patronen en meer! Om de Uitwisseling te kunnen gebruiken moet je jouw game geregistreerd hebben.

5. Bekijk Filmpjes & meer
http://nl.thesims3.com/moviesandmore
Simmers maken de prachtigste verhalen! Bekijk de filmpjes en verhalen gemaakt door mede Simmers en creëer je eigen films en verhalen met de makkelijk te gebruiken tools!

6. Neem deel aan het forum!
Het forum is dé plek waar je vragen kan stellen, tips kan geven en jouw Sims ervaringen kan delen met anderen. Heb je een vraag, gebruik dan ook eerst vooral de zoekfunctie, wie weet heeft een andere Sims fan jouw vraag namelijk al eens gesteld.

Om aan het forum te kunnen deelnemen dien je jouw game te hebben geregistreerd. Heb je dit nog niet gedaan? Dan kun je dit alsnog doen via Mijn Pagina en vervolgens Mijn Account.

Veel plezier op de gloednieuwe De Sims 3 Community!

Post edited by SimGuruJordy on

Reacties

  • SchijnselSchijnsel Berichten: 16
    juni 2009 aangepast
    Het moet hier wat drukker worden
  • tygomitchtygomitch Berichten: 140 Koddige Kleuter
    juni 2009 aangepast
    idd daarom even snel een hallo van mij want ik moet het spel nog helemaal verkennen maar dit lijkt me een leuk forum dus kom spoedig terug
  • Coolpie0Coolpie0 Berichten: 8
    juni 2009 aangepast
    dit is echt raar ik heb een spel gekocht en als ik mijn spel wil registreren dan zegt hij dat de registratiecode ongeldig of al gebruikt is.
    terwijl ik hem net gekocht heb:S
    kan iemand mij helpen?
  • Brammos1994Brammos1994 Berichten: 88
    juni 2009 aangepast
    @Coolpie0

    Kijk eens of je bijvoorbeeld geen U met een V hebt omgewisseld want dit was bij mij ook zo in eerste instantie :wink:

  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    juni 2009 aangepast
    Coolpie0 schreef:
    dit is echt raar ik heb een spel gekocht en als ik mijn spel wil registreren dan zegt hij dat de registratiecode ongeldig of al gebruikt is.
    terwijl ik hem net gekocht heb:S
    kan iemand mij helpen?

    Zoals hierboven al gezegd, goed kijken of je alle cijfers/letters goed hebt ingevuld.
    Een 5 en S worden vaak verward, ook een U en een V.

    Je hebt je hier wel geregistreerd, dus je code moet wel werken ;)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juni 2009 aangepast
    Of je zit een half uur te p.u.z.z.e.l.e.n. en komt er dan achter dat die ene "G" toch een 6 moest zijn... :shock:

    (wat is er mis met p.u.z.z.e.l.e.n.? hij wordt gecensureerd.. :( )

    Some angels choose fur instead of wings
  • xinouthxinouth Berichten: 508
    juni 2009 aangepast
    Deborah schreef:
    Of je zit een half uur te p.u.z.z.e.l.e.n. en komt er dan achter dat die ene "G" toch een 6 moest zijn... :shock:

    (wat is er mis met p.u.z.z.e.l.e.n.? hij wordt gecensureerd.. :( )

    Ik gok de pu.zze als afkorting/vervorming van pu.ss.y in het Engels.

    Het Engelse woordenfilter staat hier aan, dus alle woorden met een hint naar een Engels gecensureerd woord worden hier ook nog gefilterd.

    Ps. Gemeen hoor, Deborah! Je pagina geheim zetten :P Nou kan ik geen vriendjes-verzoek sturen. Hoe gaat het met je? Dikke knuf, Nax.
  • SjoerdSjoerd Berichten: 126
    juni 2009 aangepast
    Mooie intro-tekst :)

    Iedereen veel plezier met de sims 3!
  • geabijlgeabijl Berichten: 2
    juni 2009 aangepast
    Ben helemaal happy. Werd wel eens tijd dat hij kwam!
  • Stev7570Stev7570 Berichten: 5
    juni 2009 aangepast
    veel plezier en nu maar wachten op de exp packs haha
  • wesley1992wesley1992 Berichten: 2
    juni 2009 aangepast
    HEEE ik heb een probleempje ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen :D
    ik heb namelijk de collectors edition gekocht maar ik hem mijn gratis simdollars op deze site nog niet gekregen ???
  • femsfems Berichten: 4,095
    juni 2009 aangepast
    ^Heb je ze wel al verzilverd?
  • rubenxdrubenxd Berichten: 9
    juni 2009 aangepast
    hoe kan het dat ik geen simpionts krijg terwijl ik wel mijn spel heb geregistreerd? :(
  • CapjackCapjack Berichten: 141
    juni 2009 aangepast
    zoals fems zei tegen wesley :p

    heb je ze wel verzilverd?

    ga naar je account pagina en daar moet gelijk een mooie knop staan met [Verzilver je Simpoint]

    en anders moet je even op account bewerken klikken

    ~CJ
  • laratjuhhh1234laratjuhhh1234 Berichten: 9
    augustus 2009 aangepast
    Hoi :lol:
  • nathaliebroersnathaliebroers Berichten: 1
    juli 2012 aangepast
    ik had een vraag je kun je beestenbende online bestellen in nederlands laat iets weten al vast bedankt gr nathalie
  • soetjesoetsoetjesoet Berichten: 40 Pruttelende Peuter
    september 2012 aangepast
    Capjack schreef:
    zoals fems zei tegen wesley :p

    heb je ze wel verzilverd?

    ga naar je account pagina en daar moet gelijk een mooie knop staan met [Verzilver je Simpoint]

    en anders moet je even op account bewerken klikken

    ~CJ

    hoe kan het dat r bij jou een tijd staat met 14 ?
  • QuintaaaQuintaaa Berichten: 3
    december 2012 aangepast
    hallo lieve mensen,

    heb dit spel ooit gekregen van me vriend, en lag al een tijdje in de kast nu heb ik eindelijk besloten om toch is te kijken hoe alles in elkaar steekt, en zoals k van veel mensen hoor schijnt het een super spel te zijn!
    Moet er nog veel over leren dus als je tips hebt altijd welkom!

    groetjesss!!
  • ellyvaneijkellyvaneijk Berichten: 36 Pruttelende Peuter
    januari 2013 aangepast
    ik heb mijn eerste spel van mijn kleinzoon geleend ,toen zij op vacantie waren .
    hij vroeg tekens aan mij hoe moet dat oma ,
    nu ben ik er totaal aan verslaaft.
    heb alle spellen!(maar niet bovennatuurlijk)ik hou niet van weerwolven en vampiers.
  • BoortjeBoortje Berichten: 38
    februari 2013 aangepast
    Hey,

    Er is nu zo een aktie van 1 feb. tot 14 feb. alle spellen met korting kan kopen.
    Maar als ik het wil betalen staat gewoon het volledige bedrag wat hij normaal kost er.

    Ik wil toch echt graag nog een spel kopen en als dat voordeliger kan doe ik dat natuurlijk:P Moettie het wel doen! haha

    Groetjes!
  • Mariette67Mariette67 Berichten: 8
    februari 2013 aangepast
    In dit topic staat dat je 1000 simpoints krijgt als je je spel registreerd, ik heb de 5 spellen die ik tot nu toe heb aangeschaft allemaal geregistreerd en ik kreeg 500 simpoints, is het aantal simpoint aangepast of zit het hem ergens anders in?
  • Deroxx22Deroxx22 Berichten: 3
    februari 2013 aangepast
    Heeey, iedereen
    Ik heb een vraagje er is een update geweest voor de sims 3
    nu ben ik alles kwijt inclusief me spullen die ik gedownload heb
    kan ik die nog terug krijgen ?

    Help !

    Groetjes sims 3 fan :shock:
  • sigaretjesigaretje Berichten: 16
    maart 2013 aangepast
    hallo ik heb alle sims nu zo'n beetje hartstikke cool ben nog lang niet uitgespeeld. Wat ik wel moeilijk vind is dat als je kinderen volwassen worden en je laat ze verhuizen dat je daar dan niet meer mee kan spelen,ja kan wel maar dan ben je al je wensen enzo kwijt van degene waar je mee speelt.

    Verder ik heet hier sigaretje,al heel lang maar wil anders heten.En kan dat niet veranderen?

    Alvast dank.. :) Al is het op origin wel gelukt,hoop ik dat het via origin hierop komt.Daar weet ik niet precies hoe het werkt weet alleen dat de spellen die ik hier geregistreerd hebt ook bij origin account te zien zijn.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • StellaCupcakex4StellaCupcakex4 Berichten: 1
    augustus 2013 aangepast
    Yoo, wsupp xD, ik zou best wel heel graag willen dat de simpoints gratis waren, maar dan via je levensbeloningen. Want bij sommige dingen van de simpoints heb ik soms echt wel eens zovan ahh maannn :| na ja ik denk toch zelf niet dat de simpoints zelf ooit nog is een keer gratis worden... Dus jaa maar denk r well over naa hea :D :?
Deze discussie is gesloten.
Return to top