Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Problemen met het forum?

«1345678
Beste Simmers,

De laatste tijd lijkt het forum weer enige kuren te hebben en ik wil graag om jullie hulp vragen bij het oplossen van de problemen. Dit kun je doen door mij in dit topic een zo duidelijk mogelijke beschrijving te geven van de problemen die je tegenkomt.

We gaan uiteraard ons best doen dit zo snel mogelijk op te lossen.


SimGuru Nita

Reacties

  • NiekiieNiekiie Berichten: 693
    augustus 2010 aangepast
    Het witte forumpagina probleem:

    Ik kan gewoon op het forum komen. Ik ga naar Real world en ik zie alle topics staan. Wanneer ik op één van de topics klik, laadt de site even en daarna zie ik een witte pagina. Bovenin staat wel de url van het topic waarop ik heb geklikt, maar de rest is helemaal wit. Ik kan vernieuwen wat ik wil, maar dit helpt niet. Toen ik CC cleaner alles heb laten 'schoonmaken' kreeg ik geen witte pagina's meer. De witte pagina's komen voor in elk subforum. Topics zijn dus zichtbaar als lijst, maar wanneer je op ze klikt worden ze wit.

    De onvoldoende privileges bug:

    Soms wanneer ik een bericht wijzig of plaats en op 'indienen' klik, krijg ik de melding dat ik onvoldoende privileges heb. Als ik op vernieuwen klik, krijg ik wel de goede pagina te zien. Deze 'bug' krijg ik soms ook wanneer ik enkel een subforum of een topic aanklik. Na een paar keer vernieuwen of vorige klikken is het dan weer goed.

    De gewone error:

    Soms kan ik helemaal niet op het forum. Dan krijg ik een lange reeks met rare cijfers en letters en hier en daar het woord 'error'. Na een paar keer op vernieuwen klikken kan ik weer op het forum. (Dus ik krijg niet de errorpagina met de vertalingen in alle talen met het mannetje, maar echt een lange reeks letters ipv het forum zelf.)

    V Oja, zou wel kunnen ja xd
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • EefieEefie Berichten: 3,854
    augustus 2010 aangepast
    ^De proxy-error noemen ze dat volgens mij (de laatste)


    Waar ik nu ook last van heb is dat ik half en half zit. Ik moet me dan inloggen, en dan zit ik opeens op zijn Amerikaanse instellingen (de tijd is met a.m. en p.m., en zo is alles Engels) en de enige reden dat ik toch op het Nederlandse forum is is dat ik een snelkoppeling in mijn takenbalk heb staan. :hunf: Best irritant. Want als ik die snelkoppeling niet heb dan moet ik eerst helemaal naar de homepagina, taal instellen, en dan weer naar het forum. Niet leuk als dat meerdere keren gebeurt :hunf:


    Wat ook gebeurt is dat je dubbelpost, zonder dat het je bedoeling was. Want dan duurt het heel lang, en dan gaan ze terug om het opnieuw te verzenden, maar dan wordt het bericht 2x verzonden. Wat ook gebeurt is dat je per ongeluk snel meerdere keren op de verzendknop drukt, dan kan je ook dubbele post krijgen.


    Een ander probleem is de tijd, de klok staat twee uur achter. Drie zelfs.

    En ook het Vragen @ Mods - topic heeft een bug in zich, als iemand een post plaats die dan hoort te verschijnen op een nieuwe pagina verschijnt niet. Totdat iemand anders iets post.
  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    augustus 2010 aangepast
    ^ [over Vragen @ de mods topic]
    Ach, dat heeft zijn charme, dus daar hoeft niets aan gedaan te worden.

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    augustus 2010 aangepast
    Vanwege de "witte pagina's" heb ik nu een hele batterij aan browsers op mijn laptop staan.
    Als de een het niet doet, pak ik de volgende. ;)

    Deze krijg ik heel vaak:
    Information

    Oooops.. You don't have sufficient privileges to access this forum

    Forum Index



    Verder heb ik een paar keer per dag die melding dat de site in onderhoud is.
    Voornamelijk als ik aan het zoeken ben in downloads van mensen via hun pagina.

    Some angels choose fur instead of wings
  • AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2010 aangepast
    alles wat hier boven zowat is genoemd, plus als ik soms de pagina herlaad dan komen alle forum onderwerpen onder elkaar zonder de subfora's=.=
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • EdwinEdwin Berichten: 4,358
    augustus 2010 aangepast
    xTurtly schreef:
    ^ [over Vragen @ de mods topic]
    Ach, dat heeft zijn charme, dus daar hoeft niets aan gedaan te worden.
    Ik vind het zwaar irritant.
    En als iemand die hier voor het eerst hier is, ziet dat iemand zijn post tevoorschijn "tovert", dan denkt diegene toch ook van okee dan?

    Volgens mij is dé oplossing gewoon om een nieuw V@M te openen.

    Maar, Nita, breek me de bek niet open.
    Al dagen krijg ik witte pagina's te zien! Zelfs als ik het forum op mijn mobiel bekijk en niet ingelogd ben. Mijn mobiel slaat zelfs geen cookies op!
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    augustus 2010 aangepast
    Die error van Deborah, dat ik niet voldoende privileges heb, heb ik ook wel eens gehad. Ik refresh m dan en dan is het weer goed.

    Ook de witte-pagina error heb ik wel eens gehad, echter alleen bij mijn vriend zijn computer (en 1x op mijn moeder haar computer), maar niet op mijn eigen computer of laptop. Refreshen helpt inderdaad niet.

    Verder valt het hier mee met de errors.
  • SimGuruNitaSimGuruNita Berichten: 214
    september 2010 aangepast
    Beste Simmers,

    Bedankt voor jullie feedback, we gaan ermee aan de slag en hopelijk kunnen we jullie forum beleving verbeteren!

    Als er nog meer input is dan kan dit topic daar natuurlijk nog steeds voor gebruikt worden.

    SimGuru Nita
  • AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    september 2010 aangepast
    Bij mij verandert de forumtaal regelmatig naar Engels.
  • fasoe1fasoe1 Berichten: 775
    september 2010 aangepast
    ^ Ja, dat heb ik nou ook!

    Maar over die witte pagina's, zoals je bij Edwin ziet: helt ligt helemaal niet aan je cookies. Als ik last heb van die witte pagina's, ga ik eerst wat anders doen, en na een paar uur weer op de site en dan doet ie het weer. Het ligt dus helemaal niet aan de cookies of wat dan ook.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2010 aangepast
    Misschien niet.
    Maar soms helpt het, als je die witte pagina's hebt, en je de cookies verwijderd, dat het dan wel weer werkt. (spreekt uit ondervinding ;) )

    Some angels choose fur instead of wings
  • MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    september 2010 aangepast
    ^ Bij mij helpt dat van die cookies ook niet.

    Van browser verwisselen lukt wel.
  • EdwinEdwin Berichten: 4,358
    september 2010 aangepast
    AnsjJ2 schreef:
    alles wat hier boven zowat is genoemd, plus als ik soms de pagina herlaad dan komen alle forum onderwerpen onder elkaar zonder de subfora's=.=
    Oja, dat heb ik ook.
  • InweInwe Berichten: 2,698
    september 2010 aangepast
    De pagina verwijst niet op een juiste manier door
    Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.

    ^ Dat dus

    En wat alle anderen al genoemd hebben namelijk de witte pagina, onvoldoende privileges, gebrek aan subfora en de onderhoudspagina in 50 talen onder elkaar.
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    september 2010 aangepast
    Mmz, ik heb net een hele rare gehad... Of dat aan mijn computer ligt of aan de site weet ik niet :P.

    Ik keek in het topic: Lievelingsfilm (oid) en ik kon niet verder naar beneden scrollen. Bij het bericht van Deborah hield het op... Alles eronder was er gewoon niet.
    Na 1x refreshen was het er wel weer...
    Beetje maf :P. Het zou dus ook best aan mijn computer kunnen liggen, maar daar heb ik 0 verstand van :).
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    september 2010 aangepast
    Alles wat hierboven staat dan weer wel en dan weer niet. Veel van de 'bugs'zijn weer weg als ik een keer ververs of even terug ga en het opnieuw probeer.

    Wat de witte pagina's betreft: tot nu toe hielp het als ik mijn cookies verwijderde altijd. Maar vandaag wilde ik dat niet doen.

    En stomtoevallig heb ik nu een andere gevonden, die ook helpt. Ik ben in een ander account van mijn windows ingelogd en daar krijg ik de witte pagina's niet. Net even gekeken en op mijn hoofdaccount nog steeds wel.
  • InweInwe Berichten: 2,698
    september 2010 aangepast
    Deze webpagina bevat een omleidingslus.

    De webpagina op http://forum.thesims3.com/jforum/user/loginsso.page heeft geleid tot te veel omleidingen. Dit probleem wordt mogelijk opgelost als u uw cookies voor deze site wist of cookies van derden toestaat. Zo niet, dan is het mogelijk een serverconfiguratieprobleem en geen probleem met uw computer.

    ^
    Met google chrome.
  • AriiArii Berichten: 469
    september 2010 aangepast
    ^ Met Safari heb ik dit ook regelmatig. Ik meld mij dan gewoon af en dan is er geen probleem meer :)
  • PixieFeePixieFee Berichten: 793
    september 2010 aangepast
    ik heb ook last van 'de witte pagina' verschrikkelijk irritant.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2010 aangepast
    Ja, dat heb je goed.
    Het wordt tijd dat het opgelost wordt. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    september 2010 aangepast
    Ik heb ook regelmatig last van witte pagina's zelfs als net mn comp is opgeschoont(cookies enz opgeruimd)
    Nu op dit moment zit ik op mozilla firefox omdat ik met internetexplorer alleen maar witte pagina's kreeg.
    Straks probeer ik het wel weer met de andere, soms gaat het goed soms niet, blijft een verrassing hier :lol:
  • EdwinEdwin Berichten: 4,358
    september 2010 aangepast
    Oja, er worden nog steeds woorden gecensureerd die niet gecensureerd moeten worden, bijvoorbeeld dïk en döuche, zonder de trema's.
  • xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    september 2010 aangepast
    Is er al iets bekend over de witte pagina's? Met name voor het forumspel is het echt heel vervelend als je er niet door op het forum kunt =(
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2010 aangepast
    Nee.

    Behalve dan dat het niet alleen deze site betreft, en dat het hoge prioriteit gekregen heeft.
    Dat blijft voorlopig dus met 3 (of meer) browsers knoeien. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    september 2010 aangepast
    van verschillende talen op één pagina heb ik over heel de site wel eens last. Zoals overlaatst bij de dagelijkse aanbieding die opeens in het Zweeds stond.

    voor de rest alle opgesomde dingen en cookies verwijderen helpt ook niet. Andere browser van tijd ook niet.
  • AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    september 2010 aangepast
    ik kom al 2 dagen niet met google chrome er op, wel met Internet Explorer.. maar die is niet zo veilig :roll:
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    september 2010 aangepast
    Ik kon de afgelopen week het forum niet op. Als ik op forum klikte dan bleef de pagina zeg maar laden, en hij kwam nooit.
    Toen eergister kwam ik wel weer het forum op, maar kon ik geen pagina's openen. (die bleven gewoon wit)

    Dat laatste verschijnsel heb ik wel vaker...

    Nu doet hij het wel weer gewoon, maar het is wel irritant steeds
    2nv5lie.jpg
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2010 aangepast
    Haushinka1984 schreef:
    van verschillende talen op één pagina heb ik over heel de site wel eens last. Zoals overlaatst bij de dagelijkse aanbieding die opeens in het Zweeds stond.

    Die is nieuw voor me. (en ik vind 'm wel grappig. :D Ik weet nog van de admin van de sims2 site hoe akelig zweeds lezen is, die was ook voor 60% in het zweeds :P)

    Ik zal 'm doorgeven. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    september 2010 aangepast
    De beschrijving van 1 dagelijkse aanbieding stond inderdaad eenmaal eens in het Zweeds (of een andere taal) bij iedereen. Dat is dus niet echt een blijvende bug die de moeite van het doorgeven waard is.

    De product omschrijving van de betreffende downloads is trouwens wel correct.
  • Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
    september 2010 aangepast
    Ik heb zo'n beetje alle problemen gehad die hierboven genoemd worden.

    Verder:

    * Als ik aanklik: 'blijf ingelogd', vaak moet ik toch opnieuw inloggen.
    * Als ik toevallig wel blijf ingelogd en ik klik op de link in mijn favorieten, dan krijg ik heel vaak de "oeps-pagina", met de auto-bug afbeelding.

    En laatst kon ik niet inloggen, wat ik ook probeerde.

    Vind het echt jammer dat we hier zoveel problemen hebben, nog nooit meegemaakt met de vorige 2 fora.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top