Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Creaties van willemhuiskamp (nov. 2013 9e filmpje wereld)

«1
Zoals ik in het andere topic al gezegd heb, moet ik een nieuw topic aanmaken. Hierin komen de nieuwe uploads van mij te staan. De oude uploads doen het niet meer.

Ik wil jullie vragen, als je een huis leuk vind, maar het niet download, het in elk geval een aanbeveling te geven, alsjeblieft.

En dit is het eerste huis, dat ik opnieuw online heb gezet: de boerderij, die ik voor de eerste ronde van BMD seizoen 1 bouwde.

GroteFoto-QNYWT4XS.jpg

Voor de download klik hier: Dutch Farm V2

De komende tijd zal ik meer gebouwen opnieuw uploaden. En de links naar de filmpjes van de wereld waar ik mee bezig ben, komen ook in dit topic.

Komend weekend komt trouwens ook een versie van de studentenflat van de finale van BMD online als alles goed gaat. Daar hadden sommigen van jullie om gevraagd :D

Reacties

  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    augustus 2010 aangepast
    Heey!

    Leuk dat je weer actief bent!
    En ik kijk echt uit naar meer filmpjes van je wereld, dat vind ik nog steeds zo knap van je :O
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    augustus 2010 aangepast
    Ik ben al weer druk bezig met die wereld.

    En ja, mijn account was 'corrupt' (denk ik dat de goede term is). Ik kon bij een heleboel dingen niet meer bij, kon geen aankopen meer doen in de store en mijn studio was ontoegankelijk. EA heeft dat perfect opgelost door een nieuw account voor me aan te maken, waarop al mijn spellen nu gergistreerd zijn. :thumbup:

    Nu alles nog opnieuw uploaden :wink:
  • redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    augustus 2010 aangepast
    Ik wist niet dat er problemen waren met je account, maar ik heb dus je eerdere naam wimhuiskamp verwijderd(uit mn vrienden lijst) en nieuw vrienden verzoek gedaan :wink:
    Ik download niks meer via uitwisseling maar vind jouw creaties geweldig :D
    en zal je zeker aanbevelingen geven voor de creaties die je maakt.
    Succes met je nieuwe account en je creaties :thumbup:
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    augustus 2010 aangepast
    Dank voor de nieuwe aanbevelingen.

    Vandaag heb ik de volgende nieuwe upload geplaatst. Ditmaal een van mijn apartere huizen: het 'Toybox House'. Iedereen is daar altijd erg enthousiast over geweest, dus die komen zeker weer terug.

    Uiteraard ook nu weer de vraag om dit huis als je het leuk vindt, maar niet (opnieuw) download, in elk geval een aanbeveling te geven in de uitwsisseling. Alvast bedankt daarvoor.

    De download van dit huis vinden jullie hier: Toybox House V2

    GroteFoto-3RTILYHN.jpg

    Morgen volgt een volgende en dan nieuwe download: De Studentenflat.
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    augustus 2010 aangepast
    Vandaag, zoals gisteren beloofd, een upload van een gebouw, die ik nog niet eerder online heb gezet: De studentenflat 'Flamingo', zoals ik die heb gebouwd voor de finale van Build My Dream, seizoen 1.

    De versie, die ik toen had was, vanwege de vele downloads te groot om online te zetten. Vandaar deze aangepaste versie. Hierin zit maar één download, namelijk: Wim's Skate Hekje , die gratis te downloaden is en door Kyta1702 speciaal voor dit gebouw gemaakt is.

    Verder zitten er alleen nog maar spullen in, uit de games en wat dingen uit de store. Uiteraard kan ik niet garanderen hoe het gebouw er uit ziet in jouw spel, als je die dingen niet hebt.

    Ik hoop, dat deze versie jullie net zo goed bevalt, als de wedstrijdversie. Als dat zo is, zou je hem dan willen aanbevelen op de uitwisseling (of je hem nu wel of niet download).

    De download vinden jullie hier

    GroteFoto-K3XP8RU6.jpg

    Houdt dit topic verder in de gaten, want de komende tijd komen er meer huizen opnieuw online. Maar in een aantal daarvan moet ik wat dingetjes aanpassen, omdat er geen custom content meer in zal zitten.

    v Ja, die zijn allemaal weg. Ik had er al meer dan 340 of zo in totaal. Na ja, er zullen wel weer nieuwe volgen. :-)
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    augustus 2010 aangepast
    Betekent dat, dat alle eerdere aanbevelingen die ik je gegeven heb, weg zijn?

    Dan zal ik eens gaan zoeken op je creaties, en overal weer die "thumps up" aanklikken. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    augustus 2010 aangepast
    Zojuist heb ik het 6e deel van mijn wereld-bouwproject online gezet.

    Eindelijk zijn de heuvels in de achtergrond klaar. Nu kan ik me concentreren op de opbouw van het landschap en uitwerking van de kavels. Ik ben hoofdzakelijk met drie van die kavels bezig geweest: de Romeinse opgravingen, het ziekenhuis en de erebegraafplaats.

    Ik heb het al eens eerder vermeld, het lekkere is, dat je bij het bouwen van een wereld af kunt wisselen. Vandaar dat ik nu ook weer van het een naar het ander spring in deze compilatie. Kijk er maar eens naar en ik hoor graag wat jullie er van vinden natuurlijk.



    Het opnieuw plaatsen van de links naar de eerste 5 filmpjes volgt nog.
  • LucbLucb Berichten: 27
    augustus 2010 aangepast
    Die wereld ziet er netjes uit. Vind zelf de tool wat vervelend, maar dat komt omdat ik Sketch-up gewend ben.
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    augustus 2010 aangepast
    Het zal nog wel even gebeuren, dat mijn posts redelijk dicht na elkaar komen met het opnieuw uploaden van de dingen. :wink:

    Vandaag heb ik het oude, verlaten station, dat ik ooit gebouwd heb opnieuw online geplaatst. Persoonlijk vind ik dit zelf nog steeds een van de allermooiste huizen, die ik gebouwd heb.

    Het hele huis bevat geen custom content meer, maar alleen spellen en een paar Store items (een stuk of 6 á 7).

    Het idee achter dit huis is, dat de vorige eigenaar is begonnen met de renovatie van de gebouwen, maar dat niet heeft voltooid. Alleen het oude hoofdgebouw is al klaar. En daar kan je sim dan ook wonen. Maar de verlaten woningen, met de dichtgetimmerde ramen, en het leeggeroofde hotel moeten duidelijk nog gedaan worden.

    Als dit huis jullie bevalt, zouden jullie het daan aan willen bevelen op de uitwisseling; ook als je het niet (opnieuw) download.

    GroteFoto-NXPKYSFC.jpg

    GroteFoto-8FXYY4EV.jpg


    Wat plaatjes van binnen en buiten. Eerst de woonkamer en de keuken:

    GroteFoto-JY7ZCDNX.jpg

    GroteFoto-MR8ECDEI.jpg

    Bij de renovatie zijn de oude loketten in de hal gehandhaafd:

    GroteFoto-NVIFTHHD.jpg

    Een groot deel van de rails ligt er nog en de posters hangen nog bij het perron:

    GroteFoto-V7ER44BJ.jpg

    De fontein op het pleintje voor het station is inmiddels ook volgegroeid:

    GroteFoto-NAXSTWER.jpg

    Het oude bad en toilet zijn na de renovatie gewoon bij het grof vuil gezet:

    GroteFoto-8SJ4Y3XH.jpg


    Dit huis is hier te downloaden.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • joortjesims89joortjesims89 Berichten: 1,355 Vrolijke Volwassene
    augustus 2010 aangepast
    Heel erg mooi gemaakt :shock:
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    augustus 2010 aangepast
    Het is op een andere site onderhand een vaste gewoonte om halverwege tussen de filmpjes even een korte update te geven van de stand van zaken bij het bouwen van mijn wereld. Dat wil ik hier eigenlijk ook maar gaan doen.

    Ik spring nog steeds van hot naar haar bij het bouwen. Ik ben verder gegaan bij het ziekenhuis, heb inmiddels ook wat gebouwen 'vernieuwd' en plaats weer veel begroeing.

    Maar ook op andere plaatsen ben ik met dingen bezig. Op het eerste screenshot kunnen jullie zien, dat ik mist uitstoters heb geplaatst bij de heetwaterbronnen. Dat is een afgesloten dalletje, dus het zal daar altijd wat nevelig zijn.

    GroteFoto-RMFOREMZ.jpg

    En op de tweede afbeelding is te zien, dat ik wat aan het stoeien ben me de kasteelruïne. Ik gebruik daar de 'Kasteel Buitenset' uit de store. Mijn dilemma is, dat ik het zo wil doen, dat er ook nog een ruïne staat bij mensen die die set niet hebben. Vandaar het stoeien. Omdat ik dat eilandje als eerste heb gemaakt, toen ik aan deze wered begon, zitten daar sowieso wat onvolkomenheden in de rotsen en zo. Ik heb inmiddels veel bijgeleerd. Ik ga het waarschijnlijk dan ook helemaal opnieuw aanleggen de komende maanden.

    GroteFoto-CQWGDVSM.jpg


    EDIT: Hieronder de links naar de eerste 6 filmpjes van het bouwen van mijn wereld.

    [color=#*********]De eerste aflevering[/b][/color] d.d. 22 t/m 25 maart 2010



    [color=#*********]Het tweede filmpje[/b][/color] d.d. 3 april 2010



    Het derde filmpje d.d. 13 april



    Het vierde deel d.d. 27 april 2010



    Het vijfde deel d.d. 16 mei 2010



    [color=#*********]Het zesde deel[/b][/color] d.d. 17 augustus 2010



    Het laatste filmpje is hetzelfde als eerder in dit topic. Nu staan ze allemaal goed onder elkaar.

    Wanneer je de filmpjes in volgorde kijkt, zie je de wereld echt van een groot, leeg vlak stuk land veranderen in het dorp in de heuvels, dat het nu is. Veel kijk plezier. :)
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    augustus 2010 aangepast
    Zoals eerder vandaag gemeld ook nog een huis, dat opnieuw online is gezet: mijn poppenhuis huis (Sims Dollhouse V2). In deze kopie van het welbekende poppenhuis uit het spel, kunnen je Sims daadwerkelijk wonen. De hele achterwand van de woning is met ramen, zodat je dat echte poppenhuisgevoel krijgt. En dit huis is weer helemaal zonder downloads of storespullen. Het gebruikt alleen basisspel spullen.

    Hier wat plaatjes. De link staat helemaal onderaan deze post.

    GroteFoto-ZGFA7QGM.jpg

    De keuken:
    GroteFoto-LOEYCFOV.jpg

    Een slaapkamer:
    GroteFoto-YHJQ4HLZ.jpg

    De achterkant bij avond:
    GroteFoto-QJTVDUQY.jpg

    En tenslotte de woonkamer vanuit de tuin gezien:
    GroteFoto-ABTRXVLJ.jpg

    Natuurlijk blijf ik blij met aanbevelingen op de uitwisseling; of jullie nu wel of niet (opnieuw) downloaden.

    Je kunt dit huis hier downloaden.
  • dries123dries123 Berichten: 44
    augustus 2010 aangepast
    he willemhuiskamp

    weneer denkje dat jij wereld af is
    want ik kan haast niet wachten om het te downloaden?

    groet dries123
    :):D :-)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    augustus 2010 aangepast
    Foto's van het poppenhuis had ik nog niet gezien, maar het ziet er prachtig uit!

    Some angels choose fur instead of wings
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    augustus 2010 aangepast
    @Dries123 Dat gaat nog wel maanden duren. De wereld is het grootste formaat dat te maken is. En dat betekent 64 vlakken van 256x256 :? En daarvan heb ik er nu ongeveer 3 af. En ik wil hem zo compleet mogelijk maken. Dus de huizen in elk geval basis-ingericht, in elk geval een stuk of 4 tombes, alle openbare gebouwen zelf gebouwd en ingericht, enz. enz.

    @Deborah Dat kan natuurlijk gebeuren. Lees dat nu bij meer huizen; dat mensen een huis voor het eerst zien. :wink: En er moeten er nog meer onieuw online, dus wie weet, gaat het je nog vaker gebeuren :)

    v Ach, het is weekeinde , hè. Ik had ook weer regelmatig witte pagina's op het forum. :cry: Dank je weer voor die aanbevelingen :-)
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    augustus 2010 aangepast
    Nou, ik had het poppenhuis al wel eerder gezien, maar niet met de inrichting, en de glazen wand.

    En ik heb geprobeerd je aanbevelingen te geven, maar na de eerste liep de site vast.
    Dus ik probeer er elke dag 1. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    september 2010 aangepast
    Het is weer weekend en dus heb ik weer een huis opnieuw online gezet: mijn 'Modern Palace' dat ik in seizoen 1 van Build my Dream voor de tweede ronde heb gebouwd.

    Er was toen geen budgetlimiet, maar één belangrijke voorwaarde: geen spat rood gebruiken (behalve in schilderijen en deco die niet om te kleuren was). Verder was de lijst met wensen voor kamers behoorlijk lang: meerdere badkamers, meerdere slaapkamers, een bibliotheek, een balzaal, etc., etc..

    Dit huis is gebouwd met enkel het basisspel. Het enige 'store'- object is de westerndeur, die bij Riverview zit (dus gratis). Ook is er geen custom contant gebruikt. Om het huis echt goed te kunnen bekijken kun je hier 114 screenshots bekijken. Als je je muis boven de pllaatjes rechts houdt zie je een korte omschrijving van de afbeelding.

    Als dit huis je bevalt, dan blijf ik natuurlijk gek op jullie aanbevelingen (of je het nu wel of niet download).

    Om het huis te downloaden, kun je hier klikken.

    Nog even wat afbeeldingen van het huis. Eerst maar het vooraanzicht en een bovenaanzicht:
    GroteFoto-EDSKEMSY.jpg

    GroteFoto-6IEB6VKE.jpg

    Het terras in de tuin:
    GroteFoto-34WT7AHN.jpg

    En de rotstuin met de vijvertjes op verschillende hoogte:
    GroteFoto-H8GTW6SA.jpg

    Ik heb een apart huisje voor de tuinman gebouwd op dit kavel. Een plaatje van buiten en één van binnen:
    GroteFoto-FOQPDZJS.jpg

    GroteFoto-78UNSOFQ.jpg

    En hier een paar afbeeldingen van binnen van het hoofdgebouw: de woonkamer en een logeerkamer:
    GroteFoto-EQDCC74H.jpg

    GroteFoto-UHUWECJC.jpg

    Ik heb de prijzenkast transparant in de muur opgenomen, zodat je erdoorheen zo in de kamer ernaast kunt kijken:
    GroteFoto-ESVMZK8A.jpg

    Als laatste nog twee plaatjes van het zwembad. Dat heb ik een beetje een Grieks gevoel proberen mee te geven. Let ook op de handdoeken naast het zwembad:
    GroteFoto-QQ3JQZVS.jpg

    GroteFoto-KHOJNR8D.jpg

    Ik hoop natuurlijk dat ook dit huis jullie weer bevalt.
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    september 2010 aangepast
    Sorry voor de pp.

    Vandaag heb ik weer een filmpje online gezet. Door een aantal mensen was gevraagd om een soort fly-by filmpje en dit is het geworden. Er zijn andere mensen die het veel mooier kunnen, maar ja, ik ben dan ook meer een bouwer, dan een filmmaker.

    Het filmpje is gemaakt met de in-game videotool en windows moviemaker. Ik heb fadeobjects aan laten staan. Dat is toch de manier waarop de meesten van jullie het in het spel zullen hebben.

    De wereld is die, zoals hij vorige week ongeveer was. Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden.

    Ook heb ik een naame gekozen voor de wereld: Williamshire.

    Inmiddels heb ik een eigen YouTube kanaal aangemaakt trouwens en vanaf nu, zullen mijn filmpjes daarop gaan verschijnen. Is logischer, omdat ik daar ook de vragen beantwoord en de naam zo hetzelfde blijft.

    En hier het eerste flyby-filmpje. Een tip: kijk het fullscreen en in HD :wink::



    Ik heb ook al weer een kleine 80 screenshots, dus over niet al te lange tijd komt er ook weer een dergelijk filmpje.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • LittleMissLienLittleMissLien Berichten: 1,784
    september 2010 aangepast
    Ik zie dat je wereld goed vordert! :D
    Ik kan niet wachten tot ie af is... :mrgreen:
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    september 2010 aangepast
    Afgelopen week heb ik weer twee van mijn huizen online gezet.

    Vandaag is dat het huis op de archeologische opgraving, 'Archeological Digsite House'. Dit huis ga ik ook met wat aanpassingen, gebruiken in mijn wereld.

    Het idee erachter is, dat een zwerver heeft ontdekt, dat je 's nachts ook kunt slapen en wonen op zo'n plek. Nu kan je sim dat ook. In dit huis zit ook een kleine tombe, dus als je er echt van wilt genieten, kun je het beste de koop- en bouwmodus voorlopig niet gebruiken.

    Er is geen custom content gebruikt. Als je dit huis leuk vindt, dan ben ik dol op je duimpje omhoog (als altijd). De download link staat zo helemaal onderaan de pagina.

    Hier wat plaatjes. Eerst maar een overzichtsfoto en een plattegrond (zonder de tombe):

    GroteFoto-3JVLHYMD.jpg

    GroteFoto-BCIXDCUF.jpg

    En dit zijn foto's van de keuken en de slaapkamer:

    GroteFoto-4BXYJFBB.jpg

    GroteFoto-HSBJQT7G.jpg

    Op deze plek worden de gevonden voorwerpen ingepakt:

    GroteFoto-8EJCRY6L.jpg

    Een tempelruïne en de ingang naar het woondeel:

    GroteFoto-QCFG3TLV.jpg

    GroteFoto-KWOVIZIW.jpg

    En tenslotte nog 2 plaatjes, gemaakt in het tombe-deel van dit huis:

    GroteFoto-QW4B6DI6.jpg

    GroteFoto-SY3JZHKV.jpg

    Als je dit huis wilt hebben in je spel, dan kun je het onderaan deze post downloaden. Veel plezier er mee.


    Het tweede huis, dat ik vorige week al online gezet heb, is weer een vegroting van iets uit het spel: het 'eenpersoons bed huis', (Single Bed House). Het is zo gebouwd, dat het, als dat ooit mogelijk wordt, ook als bed & breakfast te gebruiken is, met 8 gastenkamers. Onder het bed zit een grote parkeerruimte. En je sims kunnen de telescoop op het nachtkastje gebruiken, want daar is te komen. Verder bevat dit huis alles, wat je sims nodig hebben om comfortabel te kunnen wonen: woonkamer, keuken, fitnessruimte, 3 kinderkamers, een dubbele badkamer, enzovoort.

    Ook hiervoor geldt weer, dat er geen custom content is gebruikt en dat ik blij word van die duimpjes. Ook deze link vindt je helemaal onderaan de pagina

    Wat plaatjes. Eerst maar weer een totaalaanzicht:

    GroteFoto-48AMBWYK.jpg

    De keuken en de ouder-slaapkamer:

    GroteFoto-NIYGNMTE.jpg

    GroteFoto-MA3PINEQ.jpg

    De dubbele badkamer:

    GroteFoto-NEGRND6W.jpg

    Twee plaatjes van buiten: de kinderspeelplaats en een bovenaanzicht:

    GroteFoto-ELKCWKSZ.jpg

    GroteFoto-UWRAQPQG.jpg

    Ik hoop dat jullie de huizen weer leuk vinden en er veel plezier van hebben. Hieronder de downloadlinks:

    Archeological Site House
    Single Bed House

    Een volgende update, zal hoogstwaarschijnlijk weer een filmpje van de wereld worden, al ben ik ook nog met twee fraaie huizen bezig :wink:
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    september 2010 aangepast
    Dit keer heb ik weer eens een echt, heel nieuw kavel gemaakt. Het is mijn eerste openbare kavel. Het is een tankstation, motel en oplaadstation voor de Renault Twizzy.

    Dit kavel functioneert volledig als kringloopwinkel (als je Ambities hebt). Het was mijn bedoeling om een anders dan anders kringloopwinkel te maken en het Renault oplaadstation te laten 'functioneren'. Twizzy's, maar ook andere auto's, zullen daar bij de oplaadpalen gaan staan. Of ze komen bij de pompen van het tankstation te staan. Dat het ook een kringloopwinkel is, is wel logisch. Milieubewust als men is, wil men graag bijdragen aan recycling en het hergebruik van spullen.

    De kringloopwinkel zit in de tankshop. Voor dit kavel zijn in elk geval twee gratis downloadsets nodig: de Fiësta-set (van de Amerikaanse EA-site, dus de taal even op Engels > United States zetten), http://store.thesims3.com/fiesta?intcmp=eaint=502 en de Renault-set (van de Europese EA-site, dus de taal gewoon op Nederlands > Nederlands laten staan), http://nl.store.thesims3.com/renault.html . Verder zitten er de nodige store dingen in, maar die zijn niet essentiëel. Hoe het er zonder die dingen uitziet, kan ik natuurlijk niet zeggen. De uitbreidingspakketten zijn wel echt nodig, vooral Supersnelle Accessoires in verband met de benzinepompen.

    Hier weer wat plaatjes.

    Allereerst maar een overzichtsfotootje en 1 van het er naar toe rijden:

    GroteFoto-TFIHVHLH.jpg

    GroteFoto-QQDT4NRC.jpg

    En hier een plaatje van de kringloopwinkel en het tankstation:

    GroteFoto-TJ7QP8AH.jpg

    GroteFoto-TQUZFEXO.jpg

    Dit is in het restaurantgedeelte van het motel:

    GroteFoto-F3BJR66O.jpg

    GroteFoto-JHTHTTMW.jpg

    Het buitenterras van het restaurant:

    GroteFoto-OHTZ7KYN.jpg

    Een bovenaanzicht van de motelkamers boven en de vergaderruimtes in de kelder:

    GroteFoto-ZMKHX6SR.jpg

    GroteFoto-6T47EYDY.jpg

    De fietsenstalling:

    GroteFoto-AQ3SGUB3.jpg

    De hoofdingang van het motel en 2 van de hal:

    GroteFoto-77Z8NY64.jpg

    GroteFoto-FMQDXI6Z.jpg

    GroteFoto-SCKIC8KD.jpg

    Een paar nachtplaatjes. Hierop zie je ook, dat er een Twizzy in het oplaadstation staat:

    GroteFoto-VPJQLREE.jpg

    GroteFoto-XJFSMA87.jpg

    En nog een laatste plaatje van het er naar toe rijden:

    GroteFoto-CFVWFZP3.jpg

    Ik hoop natuurlijk, dat jullie ook deze weer leuk vinden en daarom aanbevelen op de uitwisseling.

    Je kunt dit kavel hier downloaden.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2010 aangepast
    Van alle creaties die je in dit topic hebt gezet, heb ik het duimpje aangeklikt. ;)

    Het is gewoon allemaal prachtig!

    Some angels choose fur instead of wings
  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    oktober 2010 aangepast
    Ik besefte me dat ik dat ook nog niet gedaan had :-o !
    Dus nu heb je ook overal een duimpje :D


    En de nieuwste aanwinst is werkelijk prachtig!!
  • LittleMissLienLittleMissLien Berichten: 1,784
    oktober 2010 aangepast
    Ik heb ook bij alles het duimpje aangeklikt. :mrgreen:
  • jokmenenjokmenen Berichten: 174
    oktober 2010 aangepast
    Mooie huizen, bij alles wat ik gedownload heb heb ik gethumbtup.

    Ik heb nog een vraag:

    Wat zijn je System Specifications, je plaatjes zijn namelijk zeer gedetaileerd.
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    oktober 2010 aangepast
    Iedereen weer ontztettend bedankt voor alle leuke reacties en de duimpjes.

    Ik ben volop bezig met een volgend, volledig nieuw huis. Dat duurt bij mij altijd wat langer, vanwege alle details die ik er in wil stoppen. Zo komen hier ratten op het kavel te lopen (origineel in het spel aanwezig), er komen vuurvliegjes en kik.kers. Het is bijna klaar, maar er is nog 1 kamer, waar ik nog niet tevreden over ben.

    Toch hoop ik dat huis ergens dit weekend online te kunnen zetten.

    @jokmenen Wat de systeemspecificaties betreft. Ik heb een desktop pc (zelf gebouwd) met:
    - een Core2 Quad CPU Q6600
    - een nVidia 9800 GTX+ grafische kaart
    - 3 GB werkgeheugen
    - een 1 Terrabyte harddisk met een hoge snelheid van datatransport.
    Verder heb ik mijn schermresolutie op 1280x1024 staan.
    En in de options van de Sims 3 heb ik bij de instellingen bijna alles op maximaal staan; dus ook randen vervagen en dat soortg dingen. Enkel het aantal gedetailleerde kavels staat op 8. Ook heb ik geavanceerde rendering en weerspiegelingen aangevinkt.

    Ik hoop, dat je hier wat aan hebt :)
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • jokmenenjokmenen Berichten: 174
    oktober 2010 aangepast
    Iedereen weer ontztettend bedankt voor alle leuke reacties en de duimpjes.

    Ik ben volop bezig met een volgend, volledig nieuw huis. Dat duurt bij mij altijd wat langer, vanwege alle details die ik er in wil stoppen. Zo komen hier ratten op het kavel te lopen (origineel in het spel aanwezig), er komen vuurvliegjes en kik.kers. Het is bijna klaar, maar er is nog 1 kamer, waar ik nog niet tevreden over ben.

    Toch hoop ik dat huis ergens dit weekend online te kunnen zetten.

    @jokmenen Wat de systeemspecificaties betreft. Ik heb een desktop pc (zelf gebouwd) met:
    - een Core2 Quad CPU Q6600
    - een nVidia 9800 GTX+ grafische kaart
    - 3 GB werkgeheugen
    - een 1 Terrabyte harddisk met een hoge snelheid van datatransport.
    Verder heb ik mijn schermresolutie op 1280x1024 staan.
    En in de options van de Sims 3 heb ik bij de instellingen bijna alles op maximaal staan; dus ook randen vervagen en dat soortg dingen. Enkel het aantal gedetailleerde kavels staat op 8. Ook heb ik geavanceerde rendering en weerspiegelingen aangevinkt.

    Ik hoop, dat je hier wat aan hebt :)
    ok bedankt. :) is bouwen trouwens moeilijk (pc niet een huis lol)
  • willemhuiskampwillemhuiskamp Berichten: 103
    oktober 2010 aangepast
    @jokmenen Persoonlijk vind ik het bouwen van een pc niet zo moeilijk. Als je goed oplet wat je doet en voorzichtig bent, is het lego'en voor gevorderden. Je moet wel opletten met statische elektriciteit. En vooral opletten, dat je geen schroefjes op je moederbord laat vallen bij het vastschroeven daarvan. Maar verder valt het wel mee.

    En dan nu een nieuw huis :D

    Dit keer weer een totaal ander huis voor jullie. Ik heb geprobeerd een beetje een sinistere sfeer in het moeras te bereiken. Het is denk in een kavel dat je of mooi vindt, of juist helemaal niets.

    Het verhaal achter dit huis:

    Een gekke geleerde woont al jaren in het moeras, maar is behoorlijk bang voor de dingen die daar kunnen leven. En met de geruchten, dat er zelfs vampieren naar de stad zullen gaan komen, is hij er niet geruster op geworden. Hij heeft zijn huis dan ook omgetoverd tot een soort fort met een behoorlijke schtuting er omheen. Het hele huis staat op palen of is opgehangen aan zware, stalen palen. Hij hoopt alles buiten de deur te houden op die manier.

    Het huis is grotendeels opgetrokken uit staal en hout. Je kunt zien, dat dat in een moeras nogal te lijden heeft. Omdat stalen vloeren nogal koud aan de voeten zijn, heeft hij door het hele huis een bonte verzameling kleden en kleedjes op de vloeren liggen.

    Dat hij niet alles buiten kan houden merk je wanneer je de ratten over het kavel ziet schieten. Ook zul je kik.kers, vuurvliegjes en een verdwaalde kraai aantreffen.


    Voor het huis heb ik alleen spullen gebruikt uit het spel en de uitbreidingen. Hier en daar is ook een store-item gebruikt, maar die zijn niet essentieel. Hoe het er zonder die dingen uitziet kan ik niet voorspellen. Ik heb in elk geval de schutting zo gemaakt, dat ook zonder de kasteel-set, er een hek om het kavel staat.

    Het is bijna onmogelijk om met plaatjes de sfeer van dit kavel goed te laten zien. Hieronder staan er een aantal en hier staan er nog meer. Als je daar boven een plaatje in de rechterkolom staat verschijnt er een korte, engelse titel.

    De downloadlink staat weer na de plaatjes.

    Eerst maar een overzicht van het hele kavel:
    GroteFoto-LTQHT6J7.jpg

    De plek, waarop ik dit kavel heb gebouwd. De hele inrichting sluit hier dus het beste aan op het landschap:
    GroteFoto-PFF3L4TF.jpg

    Hier wat van de dieren op het kavel:
    GroteFoto-4FOYN7TJ.jpg

    De woonkamer en de badkamer. Zie hoe afgeleefd de badkuip en de wasdroger zijn:
    GroteFoto-WCWHVYFC.jpg

    GroteFoto-GLTVPIWB.jpg

    Een tienerkamer met 'graffiti' op het beeld in de hoek:
    GroteFoto-HT3FBOYN.jpg

    Twee plaatjes in de 'tuin':
    GroteFoto-IQTBAPWO.jpg

    GroteFoto-F4UUFMVZ.jpg

    Tuinieren gebeurt trouwens tussen de struiken en het riet:
    GroteFoto-4XBIUCA8.jpg

    De nevelige sfeer bij avond:
    GroteFoto-GBXU8OPH.jpg

    De hoofdingang van dit kavel:
    GroteFoto-UORYAVDW.jpg

    Het effect van het moeras op de telescoop, maar ook binnen op de spullen op de overloop:
    GroteFoto-ZKBM6CV3.jpg

    GroteFoto-AW3AIVUX.jpg

    En tenslotte nog een plaatje van het terras buiten:
    GroteFoto-UDP6DQIA.jpg

    Zoals gezegd, het is bijna onmogelijk de sfeer goed te laten zien in een paar plaatjes. Kijk dus gerust ook naar die andere plaatjes achter de link hierboven.

    Het huis is hier te downloaden.

    Als jullie het wat vinden, dan ben ik blij met duimpjes in de uitwisseling natuurlijk.

    Dit huis en mijn vorige huis zijn ook bedoeld om op te nemen in de wereld, waar ik mee bezig ben. Het bouwen heeft de vordering daar mee dus wat opgehouden. Maar in de planning voor de komende tijd is een update daarvan opgenomen. :)

    Verder ben ik van plan weer een uitvergroting van een spelobject tot huis om te vormen, heb ik nog een speciaal gebouw met een speciaal doel op het programma staan. En natuurlijk zijn er nog wat huizen, die ik nog niet opnieuw online heb gezet. Genoeg plannen dus.
  • FreyeFreye Berichten: 947
    oktober 2010 aangepast
    Een duimpje van mij. :D

    Erg leuk met het verhaaltje erachter. Dit huis is echt supermooi op zijn eigen manier. Past perfect in het plaatje van Twinbrook. :D

    Mijn grootste complimenten trouwens voor het terras. Het ligt er prachtig bij. :wink:
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2010 aangepast
    Je creaties zijn echt ontzettend mooi! Ik wou dat ik zo mooi kon bouwen!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top