Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Pinguïntech

Reacties

  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    oktober 2013 aangepast
    Als je het via de oude manier doet, betaal je er dan ook voor? dit zou het spel meer realistischer maken en leuker! Toch ben ik hier ook al blij mee. Ik wacht nog even wat de patch gaat doen, maar anders wordt dit de enige reden om het spel te kopen. (:
    dkwaftw6r785.jpg
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2013 aangepast
    Nee, alleen als je het in de winkel koopt vanaf zo'n paspop dan betaal je ervoor. De kledingkast is nog steeds gratis en bevat alles.

    Stylish-1.jpg
    Op dit moment zie je alleen op de homepage van thesims3.com de nieuwe De Sims 3 Vooruit in de Tijd achtergrond. Wil jij ook op de rest van de site en het forum deze nieuwe achtergrond hebben? Dan kan dat nu! We hebben aan onze stijlen voor thesims3.com nu ook de nieuwe achtergrond met Oasis Landing toegevoegd. In dit nieuwsbericht staat een uitleg hoe je een andere achtergrond kan instellen.
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2013 aangepast
    Onze review van De Sims 3 Midnight Hollow is nu af! Bekijk ‘m nu om er achter te komen of deze wereld wat voor jou is. :D

    Sims3MidnightHollow-Review032.png

    Sims3MidnightHollow-Review080.png

    Sims3MidnightHollow-Review100.png
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2013 aangepast
    Er zijn weer vele nieuwe updates op Pinguïntech.
    Moet je nou echt meteen naar de winkel rennen om een videokaart met minstens 2 GB VRAM te kopen voor De Sims 4? Kan je echt niet meer De Sims 3 spelen met alle uitbreidingen op hoge instellingen zonder een videokaart met 2 GB VRAM? Lees snel verder en kom er achter hoeveel videogeheugen (VRAM) De Sims 3 en uitbreidingen nou ECHT gebruiken.
    Artikel: Hoeveel videogeheugen heb je nou ECHT nodig voor De Sims 3?
    We hebben nu een nieuwe pagina waar je overzichtelijk de laatste nieuwsberichten op onze site kan bekijken. Gaat het je allemaal net iets te snel of ben je op zoek naar nieuwsberichten over een bepaald onderwerp, dan is het Sims Nieuwsoverzicht misschien wat voor jou! Als je op de titel van een nieuwsbericht klikt dan krijg je eerst een kleine preview te zien. Vervolgens kan je eventueel verder klikken naar het nieuwsbericht.

    Daarnaast hebben we een begin gemaakt aan het De Sims 3 Store Overzicht. Op deze pagina vind je alle sets, locaties en werelden uit De Sims 3 Store gesorteerd op maand en jaartal. Ook kan je in dit overzicht makkelijk zien of we een review er over hebben geschreven. Dit staat dan tussen haakjes aangegeven achter de naam van de download.
    - Sims Nieuwsoverzicht
    - De Sims 3 Store Overzicht


    Bij een introductie van een nieuwe serie videokaarten hoort natuurlijk een nieuwe actuele Beste videokaart voor De Sims 3 editie. Wil jij weten welke videokaarten deze maand goed zijn geprijsd? Bekijk dan onze nieuwe edities!
    - Beste videokaart voor De Sims 3 – oktober 2013
    - Beste videokaart voor SimCity – oktober 2013
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    Vandaag releasen we eindelijk onze mod voor taal- en spelfouten in De Sims 3. Alle wijzigingen zitten in hetzelfde bestand. In principe zal je ‘m moeten kunnen installeren met elke patch versie en hoef je ook niet alle uitbreidingen en accessoirespakketten ervoor te hebben (en overigens ook niet De Sims 3 Vooruit in de Tijd LE).

    Op onze site kan je er alles over lezen en de downloadlink vinden: Pinguïntech NL mod voor taal- en spelfouten in De Sims 3.

    Pinguintech-modNL.jpg
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    Onze gids over De Sims 3 Carrières en beroepen heeft weer een grote update gekregen. We zijn nog steeds niet helemaal klaar met deze pagina, maar je kan nu wel alle nieuwe carrières uit De Sims 3 Vooruit in de Tijd bekijken. Ook hebben we de pagina herordend zodat alles een stuk overzichtelijker en makkelijker vindbaar is.

    Ook heeft het menu vandaag een update gehad. Het onderdeel Gidsen heeft nu een eigen gedeelte gekregen in het menu. Het stond altijd al wat onhandig bij de reviews en daarnaast verdient het tegenwoordig ook echt een eigen gedeelte. Ook hebben we hier wat links uit de Simclopedie naartoe verplaatst waarvan we dachten dat ze daar beter tot hun recht kwamen. Hierdoor is de Simclopedie ook wat overzichtelijker geworden.

    Verder is de knop met links verplaatst onder het uitklapmenu bij Home. Hier kan je nu ook het Nieuwsoverzicht vinden. We hopen dat deze wijzigingen onze bezoekers zal helpen om makkelijker en sneller door onze site te navigeren.
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    Twijfel jij nog of je De Sims 3 Vooruit in de Tijd in huis wilt halen? Bekijk dan nu onze enorm uitgebreide review en kom er achter of De Sims 3 Vooruit in de Tijd een volwaardige afsluiting is van De Sims 3 of niet.

    De Sims 3 Vooruit in de Tijd Review

    Sims3Vooruitindetijd-review541.png

    Sims3Vooruitindetijd-review511.png

    Sims3Vooruitindetijd-review451.png
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    Op zoek naar een 17,3″ laptop waarmee je De Sims 3 en uitbreidingen kan draaien? Bekijk dan onze nieuwste editie van laptopaankoopadvies: Laptopaankoopadvies november 2013. Hierin geven we tips voor geschikte laptoponderdelen en zullen we een aantal laptops apart bespreken.
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    We hebben weer een nieuwe editie geschreven van ons PC advies: De Sims 3 – PC advies november 2013. In deze editie geven we niet alleen tips mee voor de keuze van pc-onderdelen maar hebben we ook een korte vergelijkingstest gedaan met een aantal kant-en-klare desktops. Daarnaast hebben we een nieuw onderdeel geïntroduceerd waarbij we zelf een PC hebben samengesteld die De Sims 3 en alle uitbreidingen met gemak zal kunnen draaien. Dit geeft ook een goed beeld wat je allemaal nodig hebt voor een goed systeem en wat je daaraan ongeveer kwijt zult zijn.

    We hebben een handig overzicht gemaakt van de Black Friday en ***** Monday uitverkoop (ik heb even de link aangepast vanwege de censuur).

    En natuurlijk lees je alles over de splinternieuwe wereld die binnenkort naar De Sims 3 Store komt op onze De Sims 3 Roaring Heights informatiepagina.

    Sims3RoaringHeight14.jpg
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    Wil je een andere achtergrond op thesims3.com? Wij hebben een aantal stijlen gemaakt waarmee je de achtergrond makkelijk kan aanpassen. Wil je bijvoorbeeld Oasis Landing, Midnight Hollow, Dragon Valley of nog wat anders? Dan kan dat nu! Ook hebben we ons bericht aangevuld met hoe je zelf lokale bestanden kan gebruiken. Op deze manier kan je ook je zelfgemaakte achtergronden gebruiken als je wilt.
    Achtergrond veranderen op thesims3.com
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    De maand is nog maar net begonnen, maar we hebben nu alweer een nieuw laptop aankoopadvies voor jullie. We hebben dit keer maar liefst vijftien 15,6″ laptops bekeken en vergeleken. Ben je nog op zoek naar een geschikte laptop om De Sims 3 en uitbreidingen op te kunnen spelen? Geef dan zeker onze nieuwe Laptop aankoopadvies december 2013 even een kijkje!
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    We hebben weer een nieuwe “Beste videokaart voor De Sims 3″ editie geschreven. Ben je benieuwd welke videokaarten deze maand het beste uit de bus komen? Lees dan snel verder: Beste videokaart voor De Sims 3 – december 2013.

    De Sims FreePlay: De vermiste kerstelfjes
    Met de nieuwe kerstupdate is er weer een nieuwe kerstmissie gestart. Elke dag starten er weer een aantal (korte) missies. Als je deze allemaal volbrengt, dan krijg je een rendier die je kan houden als huisdier. Ook krijg je beloningen als je de dagelijkse missies volbrengt. Op ons forum kan je een walkthrough vinden over hoe je deze missies kan volbrengen.

    Freeplay-kerstmissie01.jpg
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    december 2013 aangepast
    Hoi Nefje,

    Ik heb een vraagje. Ik heb je laptop aankoopadviezen gelezen. Maar ik kom er toch niet helemaal uit en wil graag een beetje persoonlijk advies.

    Ik heb voor mijn laptop een paar eisen.

    *Ik wil graag een laptop die een maatje groter is dan 15,6 inch.
    * Er moet natuurlijk een goede grafische kaart opzitten voor mooi beeld en soepel spelverloop. (ik heb alle uitbreidingen behalve de accessoires).
    * ook het werkgeheugen mag daarom ruim zijn.
    * Verder weet ik niet wat ik nog meer nodig heb om goed te kunnen simsen maar ik wil het.

    Ik wil graag onder het budget van 800 euro blijven.

    Ik wil geen HP of andere laptop die vreselijk zoemt. (krijg hier hoofdpijn van).

    Ik hoop dat je mij kunt/wilt helpen.

    Groetjes,

    Eline
    dkwaftw6r785.jpg
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    Klopt, in de vorige 17,3" editie hebben we ons wat meer op een lager budget gericht. Misschien is de Acer Aspire V3-772G-54208G50Makk wat voor je? Goed verkrijgbaar, 17,3", tussen de 750 en 800 euro, goede videokaart, processor, 8 GB RAM en 1920x1080 beeldscherm. Er staat één gebruikersreview op Tweakers waarin staat dat deze laptop ook vrij stil is. Dat is natuurlijk geen garantie, maar ik denk dat deze laptop goed aan je eisen voldoet. :)
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    december 2013 aangepast
    ^Super bedankt! ik ga dit zeker meenemen in mijn beslissing, waarschijnlijk wordt het deze. Wel een vraagje, Kan ik op deze laptop spelen met hogere instellingen voor sims?

    dkwaftw6r785.jpg
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    Ja, dat moet zeker lukken. De GeForce GT 750M met GDDR3 videogeheugen zou iets sneller moeten zijn dan de GeForce GT 650M. En dat is zo'n beetje de beste betaalbare (< 900 euro) videokaart in laptops. Op ons forum kan je hier een ervaring lezen van iemand met een GeForce GT 650M.
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    december 2013 aangepast
    Hoi Nefje!
    Super bedankt voor je advies. Het is hem niet helemaal geworden omdat ze hem niet meer hadden. Dus het is nog een versie beter geloof ik. De Acer Aspire V3 - 772G. Geforce GT 750M Dus hij is prachtig! Ik moet er wel allemaal even aan wennen, maar dat komt vast goed! Nu ga ik testen of het met de sims ook nog goed gaat haha.
    dkwaftw6r785.jpg
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    Fijn dat je wat hebt gevonden. Veel (Sims)plezier er alvast mee! :)
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    december 2013 aangepast
    Ik heb alle spellen erop gezet en mijn sims valt uit. Tot het laadscherm gaat alles goed, ik kies mijn huishouden en dat laden gaat ook nog goed. Daarna krijg ik zwart beeld, sims beeld, zwart beeld, sims beeld en dan mijn bureaublad met in de bovenhoek zwart scherm met een witte streep, het pijltje van de sims is er op het zwarte gedeelte ook nog. Ik krijg mijn laptop niet geupdate naar 8.1.
    Kun je me hier misschien nog mee helpen?
    dkwaftw6r785.jpg
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    Hmm, erg vreemd en bovendien vervelend. Ik zou toch eens problemen om Windows 8 bij te werken naar 8.1 aangezien veel games met 8.1 stabieler draaien (soms ook niet). Maar alsnog zou dit natuurlijk niet mogen gebeuren. Ik heb tot nu toe ook nog niet van zulke problemen gehoord. Heb je trouwens al eens andere spellen getest en werken die wel goed? Je zou ook eens op de officiële site van Acer kunnen kijken naar de grafische drivers en die eventueel bijwerken of opnieuw installeren.
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    december 2013 aangepast
    Woeehoee, Ik had 86 updates die heb ik gehad, toen kon ik naar windows 8.1. Vervolgens heb nog wat informatie van je site gebruikt bij wat je kan doen als je sims uitvalt zonder bericht. Zo heb ik de grafische kaart moeten instellen en dat met dep(geloof ik)! En mijn spel loopt als een tierelier! Super bedankt voor de info op je site! Dit is geweldig!
    dkwaftw6r785.jpg
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    Fijn dat het heeft geholpen. Veel Simsplezier nog! :D

    PT-fijne-feestdagen2.jpg
    We wensen iedereen fijne feestdagen toe met hopelijk vele uurtjes plezier met De Sims.

    Vergeet ook niet om dagelijks de cadeaus op te halen. We maken daar iedere dag een melding van. Vandaag is de Fijne feestdagen voor je pluizige maatjes! tijdelijk gratis.
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    Onze pagina met De Sims 3 Gidsen heeft een nieuw uiterlijk gekregen.

    Weet jij niet meer welke eigenschappen, levenwens of carrière jij jouw Sim wilt geven? Speel jij altijd met Sims met dezelfde eigenschappen en wil je weer eens wat anders? Probeer dan nu onze De Sims 3 eigenschappen, levenwensen en carrière generator! Hiermee kan je automatisch willekeurige eigenschappen, levenswensen en een carrière voor je Sim genereren en de wereld waarin je gaat spelen. Zo weet je altijd wat te doen!
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    januari 2014 aangepast
    Maak jij ook graag verhalen met De Sims 3 of lees jij die graag? Neem dan nu een kijkje in het overzicht van Sims Uitdagingen op ons forum. Hier kan je meedoen met de bestaande Sims Uitdagingen, de verhalen van anderen lezen of zelf een idee geven voor een nieuwe Sims Uitdaging.

    Wil jij ook graag gaan livestreamen of Let’s Plays maken met De Sims 3? We hebben nu voor jullie een gids gemaakt waarin we de basisbeginselen uitleggen van het livestreamen of opnemen van Let’s Plays: Gids – Livestreamen met De Sims 3. In de toekomst zullen we deze gids misschien nog wat gaan uitbreiden, maar hij bevat nu al voldoende informatie om zelf aan de slag te kunnen gaan!
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    januari 2014 aangepast
    Zijn jouw Sims wel toe aan wat nieuws maar wil je eerst nog wat meer te weten komen over De Sims 3 Roaring Heights? Dat komt dan goed uit, want wij hebben een uitgebreide review geschreven over De Sims 3 Roaring Heights waarin we je meenemen naar de mooiste plekjes van deze wereld. Ook hebben we een aantal video’s gemaakt van De Sims 3 Roaring Heights, De Boulevard en hoe je jouw eigen achtbaan kan bouwen.

    Sims3RoaringHeights-review252.jpg

    Sims3RoaringHeights-review254.jpg

    De-Boulevard-review51.jpg
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    januari 2014 aangepast
    Aangezien veel mensen op zoek zijn naar een laptop voor De Sims 3 die niet al te veel kost bespreken we in het nieuwe laptopadvies 8 laptops die 600 euro of minder kosten: Laptop aankoopadvies januari 2014. Een aantal laptops hadden we al eens in eerdere edities besproken, maar er zijn ook een aantal nieuwe laptops. Zo kan je snel en makkelijk zien welke laptops je op dit moment voor maximaal 600 euro zoal kan kopen.
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    februari 2014 aangepast
    De Sims bestaat vandaag 14 jaar en om dat te vieren organiseert EA Benelux in samenwerking met de fansites een ontzettend leuke wedstrijd: De Sims Fotoboekactie! Electronic Arts Benelux zal een De Sims Fotoboek gaan ontwikkelen met daarin de mooiste momenten en herinneringen van de spelers.

    Wil jij graag een plekje in dit De Sims Fotoboek bemachtigen? Stuur dan jouw mooiste De Sims herinnering met een korte toelichting naar ons op! De mooiste en leukste De Sims herinneringen of momenten zullen dan een plekje in het De Sims Fotoboek krijgen. Dit fotoboek zal EA na de actie digitaal publiceren op hun Facebookpagina, maar de allermooiste of leukste inzendingen maken daarnaast ook kans een fysiek exemplaar van dit De Sims Fotoboek te winnen.

    Meer informatie over deze actie kan je lezen op onze site: De Sims Fotoboekactie: deel jouw mooiste herinnering!

    fotoboek_asset.jpg
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    februari 2014 aangepast
    Voor niet al te veel geld kan je tegenwoordig een laptop aanschaffen die De Sims 3 en uitbreidingen vloeiend kan draaien op hoge instellingen. Aangezien er zoveel keuze is en dat prijzen ook continu veranderen hebben wij besloten om zo af en toe een actuele Laptop vergelijkingstest te schrijven zodat je snel en makkelijk verschillende laptops met elkaar kan vergelijken. In het Laptop aankoopadvies februari 2014 vergelijken we twaalf 15,6 inch laptops. Ben je ook benieuwd welke laptops geschikt zijn voor De Sims 3 en uitbreidingen, lees dan snel verder!

    En vergeet ook niet mee te doen aan De Sims Fotoboekactie. Aangezien er veel vraag naar was hebben we onze pagina over "Hoe maak je een goede inzending voor De Sims Fotoboekactie" uitgebreid met informatie over hoe je makkelijk meerdere screens kan samenvoegen tot één afbeelding.
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    februari 2014 aangepast
    We hebben onze pagina met De Sims 3 levenswensen, eigenschappen en gerechten bijgewerkt met de icoontjes van de levenswensen. Ook hebben we de pagina met De Sims 3 Carrières en beroepen bijgewerkt met een aantal icoontjes die nog ontbraken. De icoontjes van de beroepen zie je nu ook terug in De Sims 3 eigenschappen, levenwensen en carrière generator.

    Verder hebben we een review geschreven over De Sims 3 Buurtleven Accessoires. Ook hebben we op De Sims 3 Buurtleven Accessoires overzichtspagina alle voorwerpen, kapsels en kledingstukken op een rij gezet zodat je makkelijk kan zien wat er bij dit pakket zit. Wil je ook de inhoud van andere uitbreidingen of accessoirespakketten bekijken? Neem dan een kijkje bij De Sims 3 informatie- en overzichtpagina’s. Hier kan je per pakket zien welke voorwerpen, kapsels, kleding en meer zijn toegevoegd.
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    maart 2014 aangepast
    De nieuwe Levensdromen & nalatenschap update voor De Sims FreePlay is nu beschikbaar. Deze nieuwe grote update brengt vele mogelijkheden en veranderingen met zich mee. Op ons forum kan je informatie vinden over een aantal nieuwe mogelijkheden van deze update: Levensdromen & nalatenschap missie. Ook hebben we een Levensdromen & nalatenschap Walkthrough geschreven over hoe je deze missie kan voltooien.

    simsfreeplay-levensdromen01.jpg

    Deze maand hebben we twaalf 15,6″ laptops vergeleken. Zoek jij ook nog een geschikte laptop voor De Sims 3 en uitbreidingen? Lees dan snel verder: Laptop aankoopadvies maart 2014. Ook hebben we nu een aparte pagina gemaakt over geschikte laptoponderdelen voor De Sims 3: Systeemvereisten voor een laptop voor De Sims 3.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top