Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

controls

Renee030303Renee030303 Berichten: 305
Hee daar,

Ik heb (opnieuw) een probleem! Ik word het nu echt stilaan beu... Ik kan al geen wereldavonturen spelen en nu zou ik al helemaal geen sims meer kunnen spelen!
Gisteren werkte het nog. Vandaag wil ik spelen, ga naar het menu kopen voor een bed en ik zet het neer en dan opeens is het handje een vuist met een verbodtekentje en ik kan op niks klikken. Als ik op mijn rechtermuis klik gaat het weer maar het is telkens als ik weer iets vastgepakt heb! Ik dacht, ik ga gewoon spelen maar dan heb ik het daar ook, en kan ik plots op geen enkel voorwerp klikken omdat het zogezegd 'in gebruik' is. Ik kan dan ook geen boeken in de boekenkast slepen, eten in de ijskast, ... En dan drukte ik op 0 op mijn toetsenbord om het spel op pauze te zetten maar dat lukt ook al niet.
Ik ben het nu echt grondig beu en ik hoop dat ze nu eens een deftige update gaan uitbrengen zodat het spel deftig gespeeld kan worden! Ik ben een grote simsfan maar zo vind ik het ook niet leuk meer...

Renée
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top