Downloaden voor de sims 3: Met foto's!

«13456718
Lis0Lis0 Berichten: 4,098
Ik heb gemerkt dat nog niet iedereen bekend is met het downloaden van Custom Content voor de sims 3. Daarom ga ik hier proberen om jullie met behulp van foto's uit te leggen hoe je CC in je spel krijgt! :D

Let op: Dit bericht is op 15/07/2011 geüpdate doordat er enkele wijzingen zijn in de 'Download wereld'.

Er is een nieuwe methode voor het installeren van Custom Content. Deze methode heb ik hieronder geprobeerd zo goed mogelijk uit te leggen. Afbeeldingen zullen zo snel mogelijk volgen om het duidelijker te maken ;) Deze nieuwe methode werkt alleen als je patch 1.12 / 2.7 / 3.3 of hoger hebt. Heb je echter patch 1.11 / 2.6 / 3.2 of lager dan kun je nog de oude methode gebruiken (mappen staan in Program Files). Deze uitleg met afbeeldingen kan je op deze pagina vinden. Je hoeft bij de nieuwe methode ook geen Resource.cfg bestandje meer te downloaden, deze zit inbegrepen bij het bestand FrameworkSetup.

Dus even in het kort:
- Nieuwe methode vanaf patch 1.12 / 2.7 / 3.3 of hoger
- Oude methode bij patch 1.11 / 2.6 / 3.2 of lager

Je kunt de versie van je spel zien (de patch versie) door het Startprogramma te openen. Helemaal linksonder zie je allemaal rondjes/icoontjes staan. Als je met je muis over het eerste icoontje beweegt verschijnt je patch versie. Het is belangrijk dat deze begint met 1.12.70 of hoger, pas dan kan je de nieuwe methode gebruiken. Mts heeft een mooi overzicht gemaakt van alle uitbreidingspakketten en de daarbij horende patch versie. Mocht je er zo niet helemaal uitkomen dan kan je ook nog onderstaande tip van Pinguïntech proberen:
Pinguintech schreef:
De versie van jouw game kan je per game apart vinden in:
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 (of een andere game waarvan je de versie wilt weten)\Game\Bin\skuversion.txt
De gameversie staat in dit tekstbestand achter "GameVersion ="

Sinds patch 1.22 is EA overgestapt naar een nieuw patchsysteem. Voortaan heb je nog maar één patch nodig. Deze patch bevat updates voor alle spellen. Heb je dus de nieuwste patch geïnstalleerd, dan weet je zeker dat je de nieuwe methode voor downloaden kunt gebruiken ;) Meer informatie over het patchen van je spel en hoe het nieuwe systeem van EA precies werkt kan je op deze pagina van Pinguïntech vinden.

Dan volgt hieronder de nieuw methode! :D

Mappen organiseren met behulp van FrameworkSetup
Voordat je kunt beginnen met het downloaden van Custom Content moeten eerst de mappen Mods en Packages aanwezig zijn. Voorheen moest dit handmatig maar er is nu een handig bestandje wat je kunt downloaden wat alles voor je regelt! Dit is het FrameworkSetup bestandje. Deze sla je op in C:/Gebruiker/Gebruikersnaam/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/.

b9g9ap.png

Vervolgens moet je dit bestandje uitpakken en als het goed is verschijnt er nu een map genaamd Mods. Om het bestandje uit te pakken heb het programma Winrar* (Windows), Keka of Stuffit Expander (Mac OS) nodig.

24c7c0o.png

x4i1kx.png

Als je deze map opent zie je drie items: twee mappen (Overrides en Packages) en het Resource.cfg bestandje.

ok91e1.png

Als je de map Packages opent zie je twee .package bestanden staan: NoBuildSparkles.package en nointro.package. Deze bestanden dienen als test. Als je nu je spel op zou starten dan zou het bestandje nointro.package ervoor zorgen dat je geen intro filmpje krijgt. Deze bestanden kan je gewoon verwijderen, ze dienen alleen om aan te tonen dat alles goed geïnstalleerd is.

10xtzci.png

Voor MAC OS sla je het FrameworkSetup bestandje op in Gebruiker/Gebruikersnaam/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/ en doorloop je dezelfde stappen als hierboven.

Package bestanden
Nu alle mappen en vereiste bestanden aanwezig zijn kan je beginnen met downloaden. Hiervoor heb je het programma Winrar* (Windows), Keka of Stuffit Expander (Mac OS) nodig. Als je een van deze programma's geïnstalleerd hebt kan je beginnen met het downloaden van een .package bestand. Bijvoorbeeld deze Simpossible Living Room set. Je klikt op de knop 'Download Package' en vervolgens kun je het bestand op een willekeurige locatie opslaan. Ik kies meestal voor het Bureaublad.

2ibn6o0.png

Als het bestand op je Bureaublad staat klik je er met je rechtermuisknop op en kies je voor 'Hier uitpakken'. Dit is nodig om het .package bestand verstopt zit, door het bestand uit te pakken komt het .package bestand te voorschijn.

x1mxav.png

De .package bestanden knip je (CTRL + X) en plak je in C:/Gebruiker/Gebruikersnaam/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Packages.

1tu3uu.png

1581m6q.png

Als het goed is staat de items nu in je spel! ;) Voor MAC OS plaats je de .package bestanden in Gebruiker/Gebruikersnaam/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Packages.

Sims3Package bestanden
Hoe je .sims3package bestanden in je spel krijgt zal ik aan de hand van een voorbeeld laten zien. Voor dit voorbeeld heb ik de Ashley Living Room Set van Simpossible gebruikt. Om het bestand te downloaden kies je voor 'Download sims3pack' en vervolgens kan je het bestand op je Bureaublad opslaan.

2ag4zrk.png

De meeste .sims3package bestanden moet je ook eerst uitpakken. Dit doe je door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken en te kiezen voor 'Hier uitpakken'.

70ar1v.png

Na het uitpakken verschijnt er nu geen .package bestand maar een 'Sims 3 Icoontje'. Dit is een Sims3Pack en deze kun je met het Startprogramma installeren. Dit doe je door tweemaal op het bestand te klikken. Vervolgens wordt het item in het Startprogramma geladen en hoef je het enkel aan te vinken en op installeren te klikken ;)

20rtu2d.png

Soms kan het zijn dat er meerdere Sims3Packs te voorschijn komen na het uitpakken en dan kan het wel even duren voordat ze allemaal geïnstalleerd zijn. Maar hier is een oplossing voor, je kunt namelijk alle Sims3Pack in C:/Gebruiker/Gebruikersnaam/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/Downloads plaatsen en vervolgens het Startprogramma openen. Als het goed is zijn nu alle items geladen en hoef je ze alleen nog maar te installeren ;) Let wel, de statusbalk zal niet veranderen en de items worden niet grijs tijdens het laden. Dit geldt ook voor het MAC OS alleen plaats je de Sims3Packs in Gebruiker/Gebruikersnaam/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/Downloads ;)

Sims installeren
Het installeren van Sims verloopt iets anders dan het installeren van items ;) Allereerst moet je de map 'SavedSims' aanmaken (indien deze niet al aanwezig is) in C:/Gebruikers/Gebruikersnaam/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3. Voor MAC OS maak je deze map aan in Gebruiker/Gebruikersnaam/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/.

Ik neem aan dat jullie allemaal Winrar of Stuffit op je computer hebben staan, dus we kunnen beginnen met downloaden! Het bestand kan je tijdelijk op je Bureaublad opslaan en uitpakken. Vervolgens kunnen er twee bestanden te voorschijn komen: een .SIM file of een .sims3package. Als het het eerste bestand bedraagt knip je dit (CTRL + X) en plak je het bestand in C:/Gebruikers/Gebruikersnaam/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/SavedSims. Nu is je sim geïnstalleerd en kan je hem of haar terugvinden in CAS.

Is het echter een .sims3package dan volg je de zelfde stappen als wanneer het een .sims3package voor een item (stoel, auto e.d.) zou zijn ;)
Bron

Oplossingen voor als de nieuwe methode niet werkt
Als je voorheen de oude methode hebt gebruikt, hierbij staan de mappen Mods en Packages in Program Files, dan kan het zijn dat nog niet alles is verwijderd. Daarom heb ik hieronder kort de stappen van mts beschreven over hoe je dit kunt oplossen ;)

Stap 1
Verwijder alle bestanden uit:
C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Packages (Windows 32-bit)
C:/Program Files (x86)/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Packages (Windows 64-bit)
/Applications/The Sims 3/The Sims 3.app/Contents/Resources/transgaming/c_drive/Program Files/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages (MAC)

Stap 2
Verwijder de mappen Mods en Packages uit:
C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3 of C:/Program Files (x86)/Electronic Arts/De Sims 3 (Windows 32-bit)
C:/Program Files (x86)/Electronic Arts/De Sims 3 (Windows 64-bit)
/Applications/The Sims 3/The Sims 3.app/Contents/Resources/transgaming/c_drive/Program Files/Electronic Arts/The Sims 3/ (MAC)

Stap 3
Als je Windows 7 of Vista hebt kan het zijn dat je nog iets moet verwijderen. Namelijk de map Mods uit:
C:\Users\<Username>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 3\
C:\Users\<Username>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 3 <pack name>\

Als je geen mappen in de VirtualStore hebt of zelfs geen VirtualStore, maak je geen zorgen, dit kan.

Stap 4
Verwijder het Resource.cfg bestandje uit:
C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3 (Windows 32-bit)
C:/Program Files (x86)/Electronic Arts/De Sims 3 (Windows 64-bit)
/Applications/The Sims 3/The Sims 3.app/Contents/Resources/transgaming/c_drive/Program Files/Electronic Arts/The Sims 3/ (MAC)

Belangrijk Verwijder alleen het Resource.cfg bestandje uit de map 'De Sims 3' niet uit andere mappen!

Stap 5
Verwijder het d3dx9_31.dll file bestand. Deze kan je vinden in:
C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin (Windows 32-bit)
C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin (Windows 64-bit)
/Applications/The Sims 3/The Sims 3.app/Contents/Resources/transgaming/c_drive/Program Files/Electronic Arts/The Sims 3/Game/Bin (MAC)

Stap 6
Als je uitbreidingspakketten of accessoirespakketten hebt herhaal je bovenstaande stappen. Je gaat dan niet naar de map 'De Sims 3' maar naar de map van het uitbreidings- of accessoirespakket ;)

Mocht de nieuwe methode nog niet werken na bovenstaande stappen, probeer dan om je Cache files te verwijderen. Dit doe je door naar de volgende locaties te gaan:
C:/Gebruiker/Gebruikersnaam/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3 (Windows 7/Vista)
C:/Documents and Settings/Gebruikersnaam/Mijn Documenten/Electronic Arts/De Sims 3 (Windows XP)
/Users/<username>/Documents/Electronic Arts/The Sims 3 (MAC)

Welke bestanden je moet verwijderen kan je in onderstaand overzichtje van mts zien:
2u3xyrs.png

Informatie over de oude methode
Omdat het zeer waarschijnlijk is dat binnenkort de meeste van ons de nieuwe methode zullen/moeten gaan gebruiken en het eerste bericht van dit topic steeds voller wordt, heb ik besloten om de uitleg van de oude methode naar deze pagina te verplaatsen. Zo blijft er meer ruimte over voor de nieuwe methode in het eerste bericht. Mochten er nog vragen zijn over de oude methode, deze kan je hier natuurlijk nog steeds stellen! ;)

Corrupte downloads in je spel
Ondanks dat je probeert om zo veilig mogelijk te downloaden kan het altijd voorkomen dat er een foute c.q. corrupte download in je spel terecht komt. Gelukkig kan je met onderstaande programma's deze downloads opsporen! ;)

Met de Sims 3 Pack Cleaner kan je foute sims3.package bestanden vinden.
Met Delphi's Dashboard kan je corrupte .package bestanden opsporen.

Tip(s) van SimLibby
SimLibby heeft gemerkt dat er de laatste tijd veel vragen zijn over foute downloads in het spel en hoe je deze kunt achterhalen en verwijderen. Mede hierdoor heeft zij een handige tip geschreven, namelijk tip 2: Spelproblemen als gevolg van foute downloads/mods (custom content). Je kunt de tip hier vinden. SimLibby gaat hier dieper in op de oplossingen die ik hierboven al kort beschreven heb. Overigens kan ik het topic ook aanraden voor andere problemen. Veel voorkomende problemen komen aan bod en SimLibby geeft hierbij handige tips.

* Het kan zijn dat AVG 2012 een virusmelding geeft bij het downloaden van WinRAR van de officiële site. Meer informatie over deze mogelijke melding kan je in dit bericht van SimLibby vinden.

Reacties

• femsfems Berichten: 4,095
    februari 2010 aangepast
    Aangezien deze uitleg completer is vanwege de plaatjes en de overige tekst uit mijn topic is overgenomen, heb ik besloten het sticky te vervangen met dit topic!

Ziet er goed uit, Lis0! ;)
  • sims123girlsims123girl Berichten: 2,531
    februari 2010 aangepast
    Handig topic!

Ik zie, dat je aangeeft om eerst in te loggen bij Mts. Maar volgens mij krijg je bij Peggyzone het Resource bestandje er altijd bij. Daar hoef je niet bij in te loggen ;)
  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    februari 2010 aangepast
    ^ Ja, klopt! Ik zal het erbij zetten, maar omdat misschien niet iedereen bekend is met Peggyzone had ik alleen mts als voorbeeld genoemd, maar ik kan het er wel even bij zetten! ;)
  • DelaytjeDelaytje Berichten: 14
    februari 2010 aangepast
    Ik heb windows 7 en ik kan geen een download in me spel zetten?
  • SimsZkatSimsZkat Berichten: 15
    februari 2010 aangepast
    Hoi ^^
    Na het volgen van je instucties staan mijn downloads nog steeds niet in mijn spel.
    Ik wilde enkel haren downloaden van peggyzone, maar ze staan er niet in :(
    Misschien enig idee aan wat dit kan liggen?
    februari 2010 aangepast
    @ Delaytje
    Heb je al geprobeerd om te "Authoriseren"? Hoe dit moet vind je helemaal onderaan het bericht, het is een quote van fems.

@ SimsZkat
    Was het een .package of een .sims3package bestand van Peggy? Het kan zijn dat je ook een mesh moet downloaden, tenzij er staat "Mesh included".

Even een andere vraag, je hebt wel het Resource.cfg bestandje in C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3 geplaatst?
    februari 2010 aangepast
    Lis0 schreef:
    @ Delaytje
    Heb je al geprobeerd om te "Authoriseren"? Hoe dit moet vind je helemaal onderaan het bericht, het is een quote van fems.

@ SimsZkat
    Was het een .package of een .sims3package bestand van Peggy? Het kan zijn dat je ook een mesh moet downloaden, tenzij er staat "Mesh included".

Even een andere vraag, je hebt wel het Resource.cfg bestandje in C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3 geplaatst?
    Het is een .package bestand van Peggy en de Mesh was included...
    En de resource heb ik inderdaad daar geplaatst.
    Echt vreemd :s
    februari 2010 aangepast
    Mijn downloads kan ik niet zien?
    Dus ik kan ze ook niet uitpakken?

Kan iemand me helpen alvastbedankt
    februari 2010 aangepast
    ^ Waar kan je ze niet zien? Verschijnen ze niet op je bureaublad of op de door jou gekozen locatie?
    februari 2010 aangepast
    ^ ik heb ze op:
    progam files
    electronic Arts
    De sims 3
    mods
    packages

Ik kan de bestandjes wel zien als ik iets anders download en in die zelfde map zet, alleen ik kan ze niet zien, als ik ze wil openmaken, dus dan komen ze ook niet in me spel?

ik heb al dat authoriseren gedaan heel vreemd?
    februari 2010 aangepast
    Heb het nogmaals geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet. Erg vreemd :(
    februari 2010 aangepast
    @ Delaytje

Ah, ik snap denk ik al wat je bedoelt! Je wilt de .package bestanden openen? De bestanden die je in de map "Packages" hebt geplaatst? Dan klopt het dat je ze niet kan openen, deze bestanden zijn namelijk niet te openen ;)

Even voor de zekerheid, zo'n bestandje probeer je te openen?

8y4ydu.png

Heb je al geprobeerd om je spel op te starten en te kijken of je downloads erin staan, want volgens mij heb je alles goed gedaan en moet je ze terug kunnen vinden in je spel! :D Ik hoop dat het gelukt is!
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    februari 2010 aangepast
    Hoi!
    Ik heb eens een screenshot genomen van welke bestanden er komen als ik het heb uitgepakt. Het komt dus van peggysims en is een bestand met haar:
    het bestand:
    2wnyebt.jpg
    na uitpakken: 4snr7q.jpg
    Welke moet ik dan in de map packages plaatsen? Want misschien ga ik daar de mist in?
    februari 2010 aangepast
    @ SimsZkat
    Handig dat je een foto hebt genomen! Je moet het allereerste bestandje (van de onderste rij) in de map "Packages" plaatsen. Voor zover ik kan zien heeft het bestandje de naam "peggyzone-sims3-F-F..." Dus niet het stapeltje boeken maar het witte bestandje met daarin een soort vierkantje ;)
    februari 2010 aangepast
    Het is echt vreemd, het werkt nog steeds niet :s
    Zou het aan het resource bestand kunnen liggen?
    februari 2010 aangepast
    Heb je het Resource.cfg bestandje ook uitgepakt en vervolgens in C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3 geplaatst?

En je hebt alleen maar .package bestanden in de map "Packages" staan?
    februari 2010 aangepast
    Lis0 schreef:
    Heb je het Resource.cfg bestandje ook uitgepakt en vervolgens in C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3 geplaatst?

En je hebt alleen maar .package bestanden in de map "Packages" staan?
    Ja, heb het resource bestand uitgepakt en dan geknipt en geplakt in C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3
    En er staan inderdaad alleen maar .package bestanden daar...
    Ik vind het erg vreemd :s
    Heb ondertussen ook eens geprobeerd om kleren van een andere site te downloaden, maar ook deze staan niet in mijn spel
    februari 2010 aangepast
    Vreemd, probeer deze set eens te downloaden, het lukte namelijk bij mij ook niet meteen, maar deze set kreeg ik wel in mijn spel ;)

Of kleding van Liana komt meestal ook in je spel terecht. Want van welke sites heb je nu iets gedownload? Je hebt ook de nieuwste patches voor je spel geïnstalleerd?

V EDIT

Gelukkig! Daar ben ik blij om! Veel plezier met downloaden! :D
    februari 2010 aangepast
    Lis0 schreef:
    Vreemd, probeer deze set eens te downloaden, het lukte namelijk bij mij ook niet meteen, maar deze set kreeg ik wel in mijn spel ;)

Of kleding van Liana komt meestal ook in je spel terecht. Want van welke sites heb je nu iets gedownload? Je hebt ook de nieuwste patches voor je spel geïnstalleerd?
    Hoi ^^
    Bedankt voor al je hulp, ik heb het gewoon nogmaals allemaal opnieuw gedaan en nu staan ze wel in mijn spel :D
    Dankje ^^
    februari 2010 aangepast
    Hier ben ik weer xD
    Ik heb van peggyzone en van nog een andere site skins gedownload, alleen verschijnen deze niet in mijn spel :s
    Of staan ze ergens anders dan bij de huidskleur?
  • Myrna1910Myrna1910 Berichten: 3
    februari 2010 aangepast
    Hallo,

Ik heb alles precies gedaan zoals het er staat, alles dubbel gecheckt.
    Nu doen de downloads die ik via de launcher upload het wel, maar de downloads die ik in de map mods --> packages plaats het niet.
    Ik heb het resource bestand staan waar jij zegt dat het hoort.
    Waarom doet ie het nou niet?

Groetjes.
  • michellzmichellz Berichten: 6
    februari 2010 aangepast
    Haai! Ik ben nu de sims 3 aan het installeren en ik ga straks downloaden. Ik heb de sims 3 al heel vaak op deze pc gehad, maar iedere keer er weer afgehaald. Ik wou even bedankt zeggen, dus: BEDANKT!!
    x, liefs.
  • ElsebElseb Berichten: 1
    februari 2010 aangepast
    Ik heb ook alles gedaan zo als het gezegd werd.

Alleen komen de bestanden niet in mijn spel.
    Maar volgens mij kloppen bij mij het Resource en de package bestanden niet
    Ik zie bij jullie fotovoorbeelden namelijk andere dingen dan bij mij.
    Ik zal het even met foto's uitleggen.

http://i50.tinypic.com/av264m.jpg
    http://i48.tinypic.com/2mcaz3a.jpg

Kijk die 'blaadjes'zijn wit, terwijl er bij jullie er wel iets in staat,
    misschien is dat het probleem, iemand tips ?
    februari 2010 aangepast
    @ SimsZkat
    Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, misschien dat ze als een “gehele sim” in CAS staan met een aangepaste skin. Staat er ook geen Custom Content sterretje bij huidskleuren? Ik zal nog even kijken of ik kan vinden waar ze staan ;) Waren het .package bestanden of .sims3packages?

@ Myrna1910
    Je hebt het Resource.cfg bestandje ook eerst uitgepakt met Winrar (of Stuffit voor de mac) en vervolgens dat bestandje wat tevoorschijn kwam in C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3 geplaatst? En de andere items die je download heb je ook uitgepakt? Zodat er alleen maar .package bestanden in de map “Packages” staan? Je hebt ook de mappen “Mods” en “Packages” met een hoofdletter aangemaakt? (Ik weet niet of dit van belang is, maar je weet het maar nooit :P)

@ michellz
    Dat is mooi! Heel veel plezier met Custom Content en natuurlijk ook met de sims! :D

@ Elseb
    De bestanden zijn helemaal goed hoor! Bij mij zijn ze de ene keer ook helemaal wit en de andere keer staat er “iets” in, dus je hebt het helemaal goed gedaan! :D Heb je al gekeken of ze echt niet in je spel staan? Voor zover ik weet heb je alles goed gedaan en zouden je downloads in het spel moeten zitten. Je zou voor de zekerheid de mappen “Mods” en “Packages” met een hoofdletter aan kunnen maken.

Ik vraag even aan de mods of ze je foto’s willen verkleinen/verwijderne, want niemand kan meer (in dit topic) zijn berichten bewerken, doordat de site is uitgerekt. Of lukt het zelf om je bericht te bewerken en de foto’s te verkleinen? ;)
    februari 2010 aangepast
    @Lis0: het waren .package bestanden...
    februari 2010 aangepast
    @ SimsZkat
    Ik heb het misschien gevonden!

Op de site van Peggy staat het volgende:

5. This skin will cover the original skin in game.
    6. If there is any other custom skin in your Mods file folder, you have to delete them to make this skin show in game.

Dus waarschijnlijk zie je de gedownloade skin als je op een standaard skin klikt, deze worden namelijk vervangen. En voor zover ze het probleem nog niet opgelost hebben dat er maar één skin tegelijkertijd in je spel kan zitten, kan je maar één skin in je spel hebben, waarschijnlijk zie je daarom de andere ook niet ;)

februari 2010 aangepast
    Ahzo ^^ Dankje :D
  • Myrna1910Myrna1910 Berichten: 3
    februari 2010 aangepast
    Hoi,

Ja dat heb ik allemaal gedaan! Ook met hoofdletter!
    Er staan wel een hoop andere bestanden bij mij de map Electronic Arts -> Sims 3. 4 andere package bestanden waarvan ik niet weet wat het is. En nog een aantal andere dingetjes. Ik weet niet of dat dan weg moet allemaal? Ik zou niet weten wat het is.
    Jij hebt in jouw voorbeeld op een foto verder niks in die map staan he? Behalve een aantal mappen die al bij het spel zaten toch?
    Ik heb een foto gemaakt, maar weet niet hoe ik die hier kan laten zien..

Groetjes.
    februari 2010 aangepast
    ^ Kan het zijn dat je in "Mijn Documenten" de mappen "Mods" en "Packages" hebt aangemaakt? Want in Mijn Documenten/Electronic Arts/De Sims 3 staan inderdaad meerdere ".package bestandjes". In C:/Program Files staan deze niet ;)

Het Resource.cfg bestandje moet je in C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3 plaatsen. En je (uitgepakte) downloads, ofwel .package bestanden in C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Packages.

Foto's kan je via Tinypic uploaden en dan plaats je ze in een bericht tussen ;)" alt="img] ;)" />
  • MarittttMaritttt Berichten: 682
    februari 2010 aangepast
    Als ik skins download komen ze niet in mijn spel, dat is bij meer dingen.
    Sommige dingen ook wel, ik weet ook dat ik precies goed download.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top