Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

De kinderbescherming: krijg je je kind terug of is het tot nooit meer ziens??

gimzongimzon Berichten: 54
Mijn Sim's kind is net afgepakt door de kinderbescherming. Ze waarschuwden op het laatste moment, net op het moment dat ze lag te slapen. Ze word wakker, gaat eten en nog voor haar eten op is komen ze haar halen!
Kan ik nog iets doen om mijn kind terug te krijgen of zie ik die gewoon nooit meer terug??
Mijn sims vriendin is nu voor de tweede keer zwanger maar als die ook afgepakt word hoeft het voor mij ook niet meer...! :lol:

Reacties

  • Bram1100Bram1100 Berichten: 544
    januari 2010 aangepast
    Helaas is dit voor altijd. :lol:
  • Manuela_18Manuela_18 Berichten: 103
    februari 2010 aangepast
    Nee helaas krijg je je kind dan nooit meer terug of ooit te zien ! Heel jammer . Heb je er dan niet goed voor gezorgd of .. ??

    gr
  • gimzongimzon Berichten: 54
    februari 2010 aangepast
    Er stond dat ze snel iets sociaals moest doen omdat ze anders afgepakt zou worden:S
    Nou goed, ik had nog geen geld voor een computer en het was 's nachts dus iedereen lag te slapen dus kon ze niet met iemand praten ofzo...
    Volgende keer dan maar uit bed schoppen en naar het kerkhof sturen om met geesten te praten...? :lol:
  • Bram1100Bram1100 Berichten: 544
    februari 2010 aangepast
    Voor De Sims 2 had je er geloof ik wel een cheat voor om je kind terug te krijgen. Maar ik heb geen idee of je dat ook voor De Sims 3 hebt.
  • simmielovesimmielove Berichten: 1,099
    februari 2010 aangepast
    Kan je dan nog wel een kind adopteren? Of kan dat ook niet meer?
  • mheuvelmansmheuvelmans Berichten: 4,140
    februari 2010 aangepast
    ^Eerst kan het niet, maar daarna volgens mij weer wel ;).
  • VoskeVoske Berichten: 4,572 Boeiende Bejaarde
    februari 2010 aangepast
    Volgens mij kan wel een ander familie je kind adopteren als ik het goed heb. ;)
  • Dani_ikhebeenideeDani_ikhebeenidee Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik had shift ingedrukt op een baby, ik clickte op een knopje en toen was m'n baby weg, ik sloot het spel af zonder op te slaan, startte het op en de baby was er gelukkig weer.
  • Gitta2Gitta2 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Een poppenhuis werkt ook om het sociaal balkje weer vol te krijgen. Dus als je de peuter uit bed haalt door een van je sims en laat spelen met het poppenhuis, moet het goed komen. Je sim kan gewoon weer gaan slapen nadat de peuter uit bed is gehaald.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top