Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Forumspellen van xKelsey ©

13468948

Reacties

  • NooslOverNooslOver Berichten: 497
    februari 2010 aangepast
    Idd allebei :P
  • WorldstoneWorldstone Berichten: 1,137
    februari 2010 aangepast
    Allebei inderdaad!

    Ik zal ook die van mij verklappen. Even voor de duidelijkheid: Ik was een slechte in Duivels Goed.

    We hebben allemaal een huisje gemaakt voor het overzicht van vipsie. Toen ik mijn huisje wilde gaan schilderen, kwam vipsie met een catalogus. Ik heb toen een huis gekozen wat BOVEN aan de pagina stond. En waar staan alle slechte rollen altijd? Inderdaad. Boven aan de pagina.

    \/ Ja dat moet ook, want als je te duidelijke hints geeft, word je gediskwalificeert :XD:.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    februari 2010 aangepast
    xD Die is wel erg moeilijk te vinden/snappen.
  • MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    februari 2010 aangepast
    ^^ Het is dat ik wist dat je slecht was, want zo had ik het nooit geraden :XD:
  • EefieEefie Berichten: 3,854
    februari 2010 aangepast
    Ik had geraden dat Worldstone slecht was :-o, maar echt niet door die "hint" xD
  • NooslOverNooslOver Berichten: 497
    februari 2010 aangepast
    Haha idd wel een erg moelijke, maarja een hint is een hint he :)
  • loeki1112loeki1112 Berichten: 1,281 Vrolijke Volwassene
    februari 2010 aangepast
    Als ik nu gediskwalificeert word, mag ik dan wel meedoen aan het volgende forumspel? Of word ik dan "Geband"? :(
  • sims123girlsims123girl Berichten: 2,531
    februari 2010 aangepast
    @ Worldstone

    Die had ik nog niet gezien :XD: Maar op het laatste wist ik gewoon dat je slecht was, ik kon het zien op wie je allemaal gestemd had, en iedereen stemde wel een keer op een slechte (die er toen al uit was, waarvan je wist dat ze slecht waren) behalve jij.
    Dus toen ik iemand mocht vermoorden, had ik jou gekozen :mrgreen:
  • WorldstoneWorldstone Berichten: 1,137
    februari 2010 aangepast
    ^ Dan heb je goed opgelet, want wij, als slechten hadden ons voorgenomen om zo min mogelijk op elkaar te stemmen. En nu je het zegt: ik heb inderdaad nog nooit op een slechte gestemt, toen. Dus complimenten! Wel jammer dat nou juist zo iemand die zo goed oplet Zyndros was :lol:.
  • FreyeFreye Berichten: 947
    februari 2010 aangepast
    ^ Allebei. :)


    Haha, zo benieuwd? 8) :lol:

    Wel, in Het Lugubere Landhuis moest ik Lotte Spruyt spelen: Een vrolijk meisje. Wel, dat deed ik dus ook constant: ik was altijd vrolijk (behalve wanneer er mensen vermoord werden of dood gingen)en hielp altijd iedereen (zoals bij afwassen en corvee). Nee, het was eigenlijk gewoon een goede inleving in mijn rol. :lol:

    Over Duivels Goed (waar ik als eerste vermoord werd door duiveltjes) kan ik je vertellen dat ik ook kleine, heel kleine hintjes gaf. Ik speelde Liara (een engeltje dat soms visioenen kreeg over de toekomst). Daar in het forumspel deed ik meestal dat ik al op voorhand wist dat bv Lexie ging langskomen om ons uit te nodigen voor diner. (En met op voorhand, bedoel ik dat ik nog voordat ik de deur opendeed voor Lexie, al wist dat ze me daarvoor uitnodigde.)


    Jaa, ook weer heel vergezocht, maar als ik het nog duidelijker had gedaan, tja, dan werd ik ook gediskwalificeert. :wink:


    Eigenlijk zijn de RPG's inderdaad nog leuker. :D
  • LittleMissLienLittleMissLien Berichten: 1,784
    februari 2010 aangepast
    ^ Ja, ik ben nou eenmaal nieuwsgierig. 8)
    Maar wel leuk dat je je zo in je rol inleeft. :D
  • Lexie0409Lexie0409 Berichten: 869
    februari 2010 aangepast
    Inderdaad leuk ja! :mrgreen:
    Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar toen ik slecht was in Duivels Goed wilde ik me daar niet aan wagen.
  • NooslOverNooslOver Berichten: 497
    februari 2010 aangepast
    Inderdaad, hints geven is wel leuk maar als ze te duidelijk zijn ben je de klos:P
    En meestal is het geen voordeel als anderen je rol weten, vooral niet als je slecht bent..:P
    En als je nou bijvoorbeeld een goeie bent met een fijne kracht (die je nog niet ingezet hebt) en een slechte ziet dat je die goeie bent.. dan is de kans groot dat je vermoord wordt :P
    Njaa, ik waag me er niet aan :D Denk ik, maarja zeg nooit nooit :)
  • MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    februari 2010 aangepast
    Freye schreef:
    Ik speelde Liara (een engeltje dat soms visioenen kreeg over de toekomst)

    Ja, ik kreeg jouw kracht toen je dood was xD die kracht was wel cool, thanks nog 8)
  • InweInwe Berichten: 2,698
    februari 2010 aangepast
    Zoooo, we zijn alle ellende van vandaag weer vergeten (alle bewijzen worden weggehaald :-o ) dus we gaan weer gezellig rpg'en :mrgreen:

    De oude Holly is weer terug :mrgreen:
  • xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    februari 2010 aangepast
    @loeki, ja, je mag nog meedoen met het volgende forumspel.
  • InweInwe Berichten: 2,698
    februari 2010 aangepast
    Wees maar niet bang hoor, dit was de eerste en laatste keer dat ik meedoe aan zo'n spel.
  • xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    februari 2010 aangepast
    Sorry Inwe, ik vind je een ontzettend leuke speler. En ik zou het jammer vinden als je niet nog eens meedoet. Maar die keuze is aan jou.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    februari 2010 aangepast
    Awww, Inwe, en ik vond je nog wel zo leuk spelen!

    Gewoon niet op MSN zolang het forumspel actief is, dat is nog het veiligst.

    En in het eerste spel waar ik aan mee mocht doen (iets met Farao) leefde ik me iets te goed in, in mijn rol.
    Werd er prompt meteen uitgestemd. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • InweInwe Berichten: 2,698
    februari 2010 aangepast
    Ja, maar ik wist totaal niet wie wie was in het spel en ook niet dat Moepmoep een weerwolf was :roll:

    Ik heb dus alleen die 'onthulling' aan haar verteld op msn omdat toen ik het las zij toevallig ook op msn was :roll:

    Ik had het trouwens niet eens geweten als Lexie er niets over had gepost in het forum :roll:

    En degene die onthuld was heeft daarna ook uitgebreid zichzelf onthuld op het forum, dus ik heb niet idee dat ik geheime informatie door heb gegeven.

    Maar goed, dit heeft dus totaal mijn plezier ontneemt en ik heb er gewoon geen zin meer in.
  • FreyeFreye Berichten: 947
    februari 2010 aangepast
    Inwe schreef:
    Ja, maar ik wist totaal niet wie wie was in het spel en ook niet dat Moepmoep een weerwolf was :roll:

    Ik heb dus alleen die 'onthulling' aan haar verteld op msn omdat toen ik het las zij toevallig ook op msn was :roll:

    Ik had het trouwens niet eens geweten als Lexie er niets over had gepost in het forum :roll:

    En degene die onthuld was heeft daarna ook uitgebreid zichzelf onthuld op het forum, dus ik heb niet idee dat ik geheime informatie door heb gegeven.

    Maar goed, dit heeft dus totaal mijn plezier ontneemt en ik heb er gewoon geen zin meer in.

    Oh, komaan Inwe! Ik doe nu al twee forumspelen met jou samen, en jij bent het toch wel die altijd voor de sfeer zorgt.

    Laat dit voorval je niet afschrikken. Iedereen die nu deze fouten begaan heeft, zal de volgende keer er toch eerst nog eens over nadenken eer hij of zij dat weer doet. Kortom, ze zullen hun lesje wel gehad hebben.

    En het volgende forumspel: De Wijde Wereld, is een forumspel waarbij iedereen een rol krijgt (een personage), en voor zover ik weet, is er ook nog nooit iemand geweest die daarbij zijn rol verklapt heeft. Het is gewoon de goude regel om er nooit, maar dan ook nooit over te praten of te beginnen, behalve dan tegen xKelsey.

    Ik zou het gewoon erg spijtig vinden zou dit je laatste forumspel zijn.
  • xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    februari 2010 aangepast
    @Inwe, jullie zijn gediskwalificeerd omdat jullie overlegd hadden over de stemronde en inderdaad omdat jullie ook over de dubbelrol van de ontmaskerde persoon gepraat hebben. Normaal gesproken zou ik het voorbij hebben laten gaan, maar ik kan in deze omstandigheden geen uitzonderingen maken.

    Ik hoop dus dat je het me verder niet kwalijk neemt. Ik ben jou dankbaar omdat je het voor me opnam, tegenover Voske, gisteravond. En dat je het spel ook verdedigde.
  • FreyeFreye Berichten: 947
    februari 2010 aangepast
    Oei, ik las juist pas dat Inwe dat ook allemaal heeft gedaan.

    Maar neem mijn berichtje toch maar serieus. Ik denk zelf dat jij vanaf nu ook niet meer je rol aan iemand anders zal zeggen, of dat je gaat speculeren over andermans rollen. Je weet nu wat voor gevolgen dat heeft.

    Maar Inwe, weet wel (en zoals ik ook al eerder heb gezegd) dat degenen die nu meededen, en eruit liggen door hun msn-speculaties, zich net zoals jij zich ook wel schuldig zullen voelen, maar aan de andere kant betekent het toch ook dat jullie veel met het spel bezig zijn geweest.

    Dat is dan weer positief, alleen had je het het niet over mogelijke rollen mogen hebben. Ik hoop alleen maar dat je gewoon de volgende keer weer meedoet. Jou berichtjes zijn altijd wel om te lachen, en trouwens: wie gaat er mij anders weer een thuis bieden als ik weer eens vader-loos wordt? :wink:
  • InweInwe Berichten: 2,698
    februari 2010 aangepast
    Ik snap het.

    Maar als ik ergens enthousiast over ben praat ik daar gewoon over op msn. Vooral met Moepmoep, omdat ik heel veel met haar praat op msn. Jij wilt gewoon dat we helemaal geen woord tegen elkaar zeggen op msn over dat spel, die garantie kan ik je niet geven. Daarom is het gewoon beter dat ik niet mee meedoe (ook niet in de toekomst).

    En over dat overleg, ooch, ik zei gewoon ik heb gestemd op .... Ja ik weet het heel illegaal allemaal, had ik misschien niet moeten doen. Maar het was niet zo dat we ervoor gingen zitten om te kijken wie we het beste eruit konden stemmen :roll:
  • FreyeFreye Berichten: 947
    februari 2010 aangepast
    Inwe schreef:
    Ik snap het.

    Maar als ik ergens enthousiast over ben praat ik daar gewoon over op msn. Vooral met Moepmoep, omdat ik heel veel met haar praat op msn. Jij wilt gewoon dat we helemaal geen woord tegen elkaar zeggen op msn over dat spel, die garantie kan ik je niet geven. Daarom is het gewoon beter dat ik niet mee meedoe (ook niet in de toekomst).

    Heb je mijn berichtje net boven die van jou hier gelezen? :oops:

    Ik zei al dat over het spel praten helemaal geen probleem is. Dat is juist positief, en het betekent dat je het ook erg leuk vindt. Daarom mag je er juist ook al niet mee stoppen! A propos, het volgende spel zijn gewoon weer met personages, én met opdrachten. Dan kan je er gerust over praten met hoever je al staat, of dat jullie twee misschien samen misschien een leuk verhaaltje kunnen bedenken.

    Ik denk dat je trouwens nu wel weet dat je het niet over rollen mag hebben. Je kan het over zoooveel andere dingen hebben dan dat! Je mag bijvoorbeeld wel zeggen dat je 'die persoon' goed vindt spelen, of 'die andere persoon' juist niet. Daarbij heb je toch ook al een heel lang msn-gesprek, denk ik. :wink:

    Ik praat natuurlijk niet voor xKelsey, maar ik denk dat ze met deze dingen ook geen probleem heeft. :wink:
  • InweInwe Berichten: 2,698
    februari 2010 aangepast
    ^Daar hadden we het ook voornamelijk over :roll:

    En we waren het nogal eens over de personen die wij niet zo leuk vonden spelen. Vandaar het 'overleg' van de stemmen. Van ik heb .... eruit gestemd, want die vond ik niet leuk spelen.

    Verder had ik geen idee wie de weerwolven waren (zij dus wel, maar dat wist ik dus niet).

    Enne volgens mij wil Kelsey helemaal niet dat je over het spel hebt op msn :roll:

    ---
    Het maakt verder niet uit, ik lig eruit en jullie gaan gewoon lekker verder. 8)
    We staken de discussie en gewoon verder met het spel.
  • FreyeFreye Berichten: 947
    februari 2010 aangepast
    Oké, ik zal het er niet meer over hebben. :wink:

    Maar kijk toch maar eens beneden op p 42 van Weerwolven van Wakkerdam, het berichtje van xKelsey. Misschien dat haar mening nu al verandert is (ik heb maar tot daar gelezen), maar ik denk dat ze nog steeds bij die mening is over msn-gesprekken. Ik hoop alsnog dat dat je nog kan overtuigen. Weet wel dat ik jou één van de spelers vond die leuk hun rol speelden, en ik denk niet dat ik de enige ben die zo er net zo over dacht.
  • Lexie0409Lexie0409 Berichten: 869
    februari 2010 aangepast
    Inwe, ik ben het eens met Freye. Ik vind het ook erg jammer dat jullie eruit zijn. Het is nu niet anders, maar ik zou het ook jammer vinden als dit je deelname voor de toekomst zou beïnvloeden, aangezien het zo'n leuke spellen zijn. Denk er gewoon rustig over na. Straks is de storm wat gaan liggen en dan kijk je er misschien anders tegenaan.
  • xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    februari 2010 aangepast
    Ik wil even duidelijk maken dat er op msn wel gesproken mag worden over het spel. Je mag praten over alles wat met het spel te maken heeft, behalve over dubbelrollen en stemrondes. Dus zoals MissyEefje je Edwin doen (jij mag Kent niet van me afpakken) dat mag, dat gaat over de rollen, niet over de dubbelrollen.

    Maar het is je eigen keuze om over andere dingen te praten, alleen zitten daar consequenties aan, als ik het ontdek dan. Het is jammer, maar het is niet anders.

    En nogmaals, ik heb niks tegen jou, of tegen de anderen die gediskwalificeerd zijn, maar ik ga geen uitzonderingen maken. Ik vind dat je heel leuk gespeeld hebt. En ik laat het verder aan jou over om te bepalen of je meedoet aan een volgend spel of niet.

    En dan vind ik het verder een goed idee om de discussie te staken en door te gaan met het spel ;)
  • AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    februari 2010 aangepast
    Jammer dat je zoveel mensen hebt moeten diskwalificeren.

    Ik lees Weerwolven van Wakkerdam al vanaf het begin mee, en ik moet zeggen dat ik het heel leuk vind, misschien zelfs wel leuker dan Duivels Goed! Je doet het super, ga zo door!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top