Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vangen rode roofkever

Sarake85Sarake85 Berichten: 8
Hallo iedereen!

Ik ben momenteel bezig met mijn avonturen in China.

Vandaag kreeg ik de opdracht om 2 rode roofkevers te vangen.

Ze vinden is geen probleem... Maar ze vangen....

Als ik op vangen klik, laat mijn Sim de kever vallen of dat beest bijt. Dus ik krijg die niet te pakken.

Heeft iemand dit ook al meegemaakt?

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt voor de tips!

Groetjes,

Sara

Reacties

  • Opties
    simmertje1981simmertje1981 Berichten: 378 Pittige Puber
    december 2009 aangepast
    Ik heb dat zelfde probleem. Ik kreeg ze ook niet te pakken. Ik zou gewoon annuleren en wachten tot de uitduaging nog eens komt.
  • Opties
    roonansroonans Berichten: 59
    januari 2010 aangepast
    Heeft iemand hier al een antwoord op?
    Ik heb het zowel met de rode roofkevers als ook met een bepaald soort
    kever in Frankrijk die ik moet vangen.
    Als ik er eindelijk een gevonden heb dan bijten ze of ze kruipen in haar kleding.
    Kan dus geen van beide vangen?????
  • Opties
    doddeltjedoddeltje Berichten: 45
    januari 2010 aangepast
    Dan moet je zoveel mogelijk beestjes vangen die je wel kunt krijgen; als je genoeg hebt gevangen krijg je een verzamelbeloning waardoor je alle beestje kunt vangen zonder dat je ze weer kwijtraakt.
  • Opties
    roonansroonans Berichten: 59
    januari 2010 aangepast
    doddeltje schreef:
    Dan moet je zoveel mogelijk beestjes vangen die je wel kunt krijgen; als je genoeg hebt gevangen krijg je een verzamelbeloning waardoor je alle beestje kunt vangen zonder dat je ze weer kwijtraakt.
    Aaaah dank je wel, dan ga ik dat eens proberen :D
  • Opties
    Rola63Rola63 Berichten: 85
    juni 2010 aangepast
    Bij mij komen er in de stadsplattegrond blauw cirkeltjes met daarin een rode kever te staan, dat ze daar dus lopen. Maar als ik m eenmaal gevangen heb, blijkt het een waterkever te zijn!! Heel vreemd!
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    juni 2010 aangepast
    ^Je moet goed opletten dat je de rode pakt. Ze zijn duidelijk rood gekleurd. Ik heb er ook wat problemen mee gehad, maar die beestje verdwijnen nog wel eens, dus je moet echt goed kijken dat je de goede pakt :).
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    juni 2010 aangepast
    Bij mij deed die het wel toen ik die opdracht een keer had. Ze waren erg veel waard, en wou er dus voor mezelf ook nog een paar meenemen om te verkopen. Maar die kon ze dan weer niet vangen.
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    noortjesternoortjester Berichten: 11
    augustus 2010 aangepast
    Ik heb er ook problemen mee,
    er stonden bij mij op de kaart 3 blauwe icoontjes van waar ik de kevers kon vinden, ik was naar alle 3 de plaatsen geweest alleen het lukte me maar op 1 plaats om een kever te vangen.
    Vervolgens is er dus geen icoontje meer over op de kaart..
    ik heb het ook al geprobeerd met de code 'buydebug'en dan kan ik wel rode roofkevers neer zetten alleen als ik het spel dan weer op de 'leefmodus' zet zijn die beesten nergens te bekennen.. help?
  • Opties
    Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    augustus 2010 aangepast
    gewoon een nachtje slapen (simnachtje hé) en dan terug je map bekijken en je kan ze terug vangen. Je moet soms wel wat geduld hebben met je sim, maar uiteindelijk lukt het wel. Heb zelf wel 3 dagen achtereen achter die kevers aangezeten.
  • Opties
    KeelinMckeyKeelinMckey Berichten: 29
    februari 2011 aangepast
    GOUDEN TIP!!!
    ( bij mij dan XD)

    Mijn sim kan ze welm vangen, het heeft ook met de eigenschappen te maken. Een klunzige sim laat zo'n kever snel los.

    Maar nu mijn tip XD :

    Als je op die plek kijkt, zie je waarschijnlijk niks.
    Klopt!
    Wacht totdat je 1 waterkever ziet.
    Wacht totdat je 2 waterkevers ziet.
    Wacht todat je 3 waterkevers ziet.
    Het duurt denk ongeveer een paar minuten.
    Maar als er 3 waterkevers zijn, komt er van zelf 1 rode roofkever, en later meer.

    ik heb er 2 gevangen :mrgreen:

    succes!
  • Opties
    lesleykelesleyke Berichten: 11
    juni 2014 aangepast
    bij jullie verschijnen er iconen om aan te geven waar ze zitten, bij mij dus niet en nu moet ik heel china afzoeken om deze te vinden wat bijna onbegonnen werk is. heb ze niet gevonden. waar zitten ze?
  • Opties
    Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    augustus 2014 aangepast
    Ik ben ook al zo'n tijd achter die beesten aan geweest. Ben er 2 keer voor naar China moeten reizen!

    Bij mij verschenen ook die hulptekens in stad bekijken in eerste instantie niet. Maar als ik dan een activiteit ging doen op de markt ofzo, dan kwamen ze vanzelf wel.

    Maar zoals gezegd, het duurt heel lang!
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2014 aangepast
    Koop de levenslange beloning Verzamelhulp om ook iconen te krijgen van al de verzamelbare objecten.

    Hier is een handig topic:
    http://modthesims.info/t/382482

    Of gebruik zelf Google om te zoeken naar informatie. Als je zoekt in het Engels, wat ik meestal doe (meer succes vaker), de roofkever heet in het Engels Red Assassin Bug.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top