Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

sims op de mac

2»

Reacties

  • Opties
    flonksypflonksyp Berichten: 60
    april 2011 aangepast
    hey,
    ik heb vandaag net 2 nieuwe uitbreidingspakketen gekocht
    namelijk na middernacht en luxe dinges
    maar al sik ze download komt er iets op dat mijn sims 3 nogal recent is gedowload fzoiets en dat het messchien niet gaat werken
    wat het geval is maar mijn sims 3 is in januari op mijn nieuwe imac gezet...
    help aub
  • Opties
    flonksypflonksyp Berichten: 60
    april 2011 aangepast
    Opgelost!!! het werkt weer, maar ni echt snel...
    maar toch het werkt!!
  • Opties
    Amberr90Amberr90 Berichten: 14
    augustus 2011 aangepast
    Ik heb een mac, en bij mij werkt hij ook niet. :(
    Hij loopt ontzettend haperend en de beelden zijn korrelig; niet echt fijn om dan te spelen dus..
    Ik heb er downloads opgezet nog voordat ik het spel had 'uitgeprobeerd' dus ga deze verwijderen, hopelijk doet hij het dan wel..
  • Opties
    LoveGirl6LoveGirl6 Berichten: 244
    november 2011 aangepast
    Is er soms een verschil tussen het spelen van de sims op een gewone pc en een Mac?
    Ik ben van plan om een mac aan te schaffen omdat ik die leuk vind :)

    maar zou graag weten of het wel geschikt is voor de sims :)
    847fg5ne593t.jpg

  • Opties
    secretcolorsecretcolor Berichten: 54
    februari 2012 aangepast
    Ik krijg er binnenkort 1 voor de sims op te spelen maar dan gata het nog slomer zeker. Ik speel het nu op een asus en sinds kort gaat hij mega sloom
  • Opties
    soetjeisliefsoetjeislief Berichten: 1
    juli 2012 aangepast
    Dan is de kans groot dat het aan je CPU licht iedere processor is op maat gemaakt. Normaal gezien als je computer ouder is dan 2/3 jaar kunnen je computer broblemen krijgen als je jouw computer niet goed onderhoud. Ook zul je er rekening mee moeten houden dat je processor aan de eisen voldoet voor de sims te spelen. Ik spreek dus over hoeveel GHz je processor heeft en hoeveel RAM je hebt (Random,Acces,Memory)
    Mensen die een AMD processor hebben kunnen ****** problemen krijgen met de sims 3.
    Of tenzij je een AMD FX processor hebt zal het redelijk rap gaan.


    Als je vragen hebt ik zit niet zoveel op het forum.
    Stuur gerust een mailtje naar timben@live.nl

  • Opties
    Bobbyy333Bobbyy333 Berichten: 17
    december 2013 aangepast
    Ik heb een Mac Air 11inch met een usb superdrive, kan ik hiermee de sims downloaden op mijn computer?
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    december 2013 aangepast
    Bobbyy333 schreef:
    Ik heb een Mac Air 11inch met een usb superdrive, kan ik hiermee de sims downloaden op mijn computer?
    Doorgaans elke computer met internetverbinding kan De Sims 3 downloaden. Het schijnt ook goed te werken op de Macbook Air, al las ik na wat googlewerk wel het advies om de temperatuur van je computer niet te hoog wordt :)
  • Opties
    cwortelcwortel Berichten: 17
    februari 2014 aangepast
    Ik zie dat de berichten hier allemaal heel oud zijn en hoop dus maar dat mijn bericht gelezen word.
    Ik speel met 1 spel Sims 3 op mijn macmini, ik heb problemen met inloggen en het instaleren van de laatste update 1.6 ... en nog wat.
    Verder kan ik niet inloggen als ik het spel heb opgestart. Eigenlijk vind ik dat ook helemaal niet nodig want ik chat niet, koop niets (omdat ik er toch niets mee kan).
    Als ik wil inloggen doet ie eigenlijk niets, het gaat gewoon weg....uit...
    of ik krijg een melding dat mijn wachtwoord niet goed is.
    Tweede keer opstarten zonder in te loggen dan krijg ik een verificatie fout en moet ik weer opnieuw beginnen, na de derde keer zonder in te loggen opstarten, kan ik er wel in..ra ra ra, hoe kan het.....
    Downloaden van de laatste update 1.6 en nog iets, downloaden gaat maar de rest niet en het bericht blijft staan dat ik een software update heb.
    Spel werkt prima verder, ik heb geen update nodig, maar raar is het wel.

    Iemand suggesties?
  • Opties
    ZoradeRuigZoradeRuig Berichten: 62 Denderende Dreumes
    Ik heb Sims 4 nu draaiende op mijn Macbook Air en alles verloopt prima. Als het spel gesloten is, werkt alles nog even snel. Alleen als Sims draait is mijn batterij snel op. Na drie uur spelen.
    En dat is heel snel in vergelijking hoe lang je normaal kan doen met een Macbook ;)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top