Forum Announcement, Click Here to Read More From EA_Cade.

Très en colère

Bonjour ! J ai l habitude d acheter très souvent du contenu sur le store. Je viens d acquérir le monde Aurora Skie avec la montgolfière. Quelle déception ! Le monde est petit, pas très beau et, la montgolfière s élève..... à quelques mètres du sol. J ai payé 40 euros environ pour acheter 5000 points pour ça, car j ai pris la version or bien sûr. Non mais quelle arnaque ! Je pensais que mes sims pourraient se balader en montgolfière au dessus du monde, mais non. Ils restent pratiquement au sol. J ai un sentiment de mettre fais arnaquer. C est la dernière fois que j achete sur le store. Terriblement déçu et dégouté !

Comments

  • skybakerskybaker Posts: 214 Member
    Even many people disappointed with the hot air balloon. I still think Aurora Skies is a beautiful world. Why don’t explore it for a while?
    You may look for comment of store contents before your next purchase. Happy siming.
    AqWKHoo.jpg
  • EA_MaiEA_Mai Posts: 1,800 EA Staff (retired)
    Hi @carine33,
    I'm locking this topic here as we are in the English forums and every comment posted here needs to be in English for everyone to understand. But let me invite you to the French forums where many French speaking Simmers are discussing the game! You can change languages from the selector at the top of the page :) >> https://forums.thesims.com/fr_FR/
This discussion has been closed.
Return to top