November 15 - It's Friday, so what do I have for you? A Friday Highlight - here!
November 12 - Everyone ready for November Maxis Monthly? Details here

Never Have I Ever... [GAME]

Comments

  • DeKayDeKay Posts: 53,515 Member
    Never. I ain't gay tho. XD

    NHIE grown a beard.
    My origin ID: DeKaythePUNK
    4xhRjvP.gif
  • TheLastStarTheLastStar Posts: 93 Member
    I'm female so that one's a bit hard for me haha

    NHIE walked around my house in the nude.
  • DeKayDeKay Posts: 53,515 Member
    NOOooOooo. Hahaha.

    NHIE had a BBQ at my house.
    My origin ID: DeKaythePUNK
    4xhRjvP.gif
  • BMSOBMSO Posts: 2,316 Member
    Not at your house but I have at my house. :smiley:

    NHIE Pulled an allnighter.
  • SarahkrissySarahkrissy Posts: 6 New Member
    Many times for school! Trust me, it's never worth it haha.

    NHIE traveled to a foreign country.
  • HarleyQuinnGirlHarleyQuinnGirl Posts: 29 Member
    Not once.

    Never have I ever ate Poutine (It sounds so good to me).
    A girl who looks like an angel and a boy who moves like a shadow.....
    tumblr_pn7ggeTr2c1wqbploo7_400.gif
  • nightflower284nightflower284 Posts: 561 Member
    Never because I don't know what that is...
    NHIE Got BANNED anywhere.
    "Outside the dream world, life can be harsh, even cruel. But it is life." Auron to Tidus-FFX

    MY ORIGIN ID:cth284
  • DeKayDeKay Posts: 53,515 Member
    edited July 27
    Never.

    NHIE swum in an ocean.
    My origin ID: DeKaythePUNK
    4xhRjvP.gif
  • Delly621Delly621 Posts: 517 Member
    Yes I have, good ol' Florida....
    Found a bunch of shark teeth while going it....

    NHIE Been caught doing something illegal
    You don't have say it....
    Unless you want too.....

    *whispers* Share your secrets....
    animated.gif
    Origin ID: Willows_Ashes
    The Sims 3 ID: Delly621
  • DeKayDeKay Posts: 53,515 Member
    Never. :P But I don't think I've ever done anything illegal, knowing it's illegal. LOL.

    NHIE been to Hawaii.
    My origin ID: DeKaythePUNK
    4xhRjvP.gif
  • Delly621Delly621 Posts: 517 Member
    Nope, I had a chance last summer but I passed up on it.
    I don't like crowded (Airports) places and flying(Planes)
    And it would have taken two planes to get there :/

    NHIE "Whoo Hooed" with a ghost
    animated.gif
    Origin ID: Willows_Ashes
    The Sims 3 ID: Delly621
  • DeKayDeKay Posts: 53,515 Member
    Nope.

    NHIE been on Family Feud. XD
    My origin ID: DeKaythePUNK
    4xhRjvP.gif
  • Delly621Delly621 Posts: 517 Member
    Well... Let me think.... I don't think so, I'm not 100% though
    *cough* in the head *cough*

    NHIE Drank milk from the jug/carton, and I mean one you share with your family :P
    animated.gif
    Origin ID: Willows_Ashes
    The Sims 3 ID: Delly621
  • DijaliciousDijalicious Posts: 23 Member
    Nope. I've always wanted to be on that show though.

    Never have I ever played The Sims Medieval.
  • Delly621Delly621 Posts: 517 Member
    Let me think back? Is that for TS3? I'm too lazy to click two times but I think so

    NHIE Woke ups screaming from a dream
    animated.gif
    Origin ID: Willows_Ashes
    The Sims 3 ID: Delly621
  • Bad ArkaneBad Arkane Posts: 13,975 Member
    Ha, nope.

    NHIE sat in a sauna at a Spa.
    Love what you do, and do what you love.

    Origin ID: BadArkane


    3HqQ4eU.gif



  • Delly621Delly621 Posts: 517 Member
    Does Lifetime count?

    NHIE Drank hot souse strait up
    animated.gif
    Origin ID: Willows_Ashes
    The Sims 3 ID: Delly621
  • KendranaKendrana Posts: 2,041 Member
    Assuming you mean hot sauce (and not something else I'm not familiar with), then never.

    Never have I ever liked spicy food.
  • Delly621Delly621 Posts: 517 Member
    I hate spicy food, and yes I did mean "Sauce" didn't come up as spelled wrong so yea

    NHIE Drank milk from the jug/carton, and I mean one you share with your family :P
    I did do this one before, but me and another guy posted at the same time so it never got answered
    animated.gif
    Origin ID: Willows_Ashes
    The Sims 3 ID: Delly621
  • DeKayDeKay Posts: 53,515 Member
    Nope.

    NHIE worked at those Haunted House Rides.
    My origin ID: DeKaythePUNK
    4xhRjvP.gif
  • JediMuppetJediMuppet Posts: 86 Member
    Never ever.

    Never have I ever considered moving overseas.
  • Delly621Delly621 Posts: 517 Member
    Nope, I like my own MinneSnowda life

    NHIE Killed someone (Your Sim)
    animated.gif
    Origin ID: Willows_Ashes
    The Sims 3 ID: Delly621
  • nerdfashionnerdfashion Posts: 4,236 Member
    I have drowned a sim... And I had Penny Pizzazz's adopted daughter with NO cooking skill make her Pufferfish Nigeri...
    Like supernatural stories? Like drama? Like SimLits? Check out my blog here!
  • DeKayDeKay Posts: 53,515 Member
    Yeah, I killed a lot of Sims before.

    NHIE been married.
    My origin ID: DeKaythePUNK
    4xhRjvP.gif
  • Delly621Delly621 Posts: 517 Member
    Nope! Not irl (I just turned 17) and I don't care to get married in the sims

    NHIE Eaten a domestic animal (Cat, Dog, Ginnepig, ect.)
    animated.gif
    Origin ID: Willows_Ashes
    The Sims 3 ID: Delly621
Sign In or Register to comment.
Return to top