Świat Kropki słońcem malowany - Sycamore Villa, Valhalla Villa :)

1232426282931

Komentarz

  • CayreesCayrees Posty: 1,547 Member

    fantastyczne Kropku! <3
    świetnie zrobiona bryła choć w wersji minimalistycznej, a to ze względu na mega pomysł umieszczenia wszystkiego pod ziemią, sprytnie wybrnęłaś :) praca jest bardzo oryginalna i niepowtarzalna, szczególnie te czarno - białe wnetrza :)
    przyznam szczerze, ze troche niewygodnie mi sie ogląda screeny... sa tak jaskrawe, że biel bije po oczach,
    być moze, to kwestia ustawień mojego monitora, ale dla porównania oglądam inne prace i jest ok... natomiast jeśli nałożyłas filtr, to będziesz bita! :p
    pięknym pracom niepotrzebne sa żadne dodatkowe upiększenia, owszem rameczke można dać, czy obrobić pierwszą, tytułową, fotkę, cała reszta powinna zostać tak jak w grze :) takie moje subiektywne zdanie...
    mimo to jestem zachwycona, ale obejrzec musze w grze :)
    future, nie future, nie znam się na stylach :) ale całość jest bardzo nowoczesna i rewelacyjnie urządzona :) tak jak juz pisałam fajne zestawienie bieli z czernią, podkreślone wspaniałymi obrazami i zaakcentowane różnymi kolorowymi drobiazgami :) trudno mi wybrac jedno naj, bo wszystkie są naj :)
    super :)
  • chojrakchojrak Posty: 4,701 Moderator
    Kropciu, chyba za mocno podkręciłaś kontrast na zdjęciach, bo oczy wypala ta biel.

    Nether World ma ciekawą nazwę kojarzącą mi się z Minecraftem. :lol: Wewnątrz bardzo mi się spodobało umeblowanie w części salonowo-kuchennej. Taki futuryzm na wypasie. W sypialniach fajnie rozdzieliłaś pomieszczenie przez środek tymi kolumnami. Taras na dachu z takim wysokim płotem z pewnością w grze super wygląda. Myśląc po rozmiarach konstrukcji na zewnątrz, jak i pod ziemią, ktoś z simowego świata słono będzie musiał zapłacić za ten luksus. :tongue: