Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Verschillen in de Stamboom ; Regels, inschrijving en Q&A

«1
AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
!Dit is de aangepaste versie, met dank aan xTurtly voor de hulp na de directe vertaling!
Altijd al een legacy willen doen met zoveel generaties, maar houd je het niet langer vol dan één generatie? Dan is deze legacy/uitdaging wat voor jou! In het kort uitgelegd maakt iedereen maar één generatie, je kan daarbij een verhaal verzinnen of gewoon de dingen posten die je hebt gedaan in de tijd dat je met hem/haar hebt gespeeld.
Het is wel de bedoeling dat als jouw kind opgegroeid is naar een Jongvolwassene dat jij daar niet verder mee speelt maar hem ]upload naar de uitwisseling of een andere uploadsite die betrouwbaar is. Graag zonder virussen en/of downloads, de sim krijgt toch een eigen touch van degene die de volgende generatie speelt.


De Regels:
• Creëer een Sim en verhuis die naar iedere plek of huis die jij wilt. (Een die wat kleiner en compacter is, is het beste om mee te beginnen ) De keuze is aan jou waar de eerste generatie gaat wonen, en de volgende mag kiezen om daar te blijven of te verhuizen.
• Om ervoor te zorgen dat het wel een beetje blijft lopen moet er (minstens) één keer per week een update geplaatst worden. Wanneer iemand meer dan twee weken geen update post zonder geldige regel zal de spelleider de generatie overnemen en deze uitspelen zodat de volgende generatie wel weer kan doorlopen.
• Geen ‘Cheats’ voor geld en humeur
• Waarschuw de gene die nou jou komt twee weken van te voren, zo kan iedereen zich makkelijk voorbereiden.



Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!

Reacties

  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    maart 2011 aangepast
    Inschrijving lijst:

    Generatie 1 - AnSjJ2 ( Samantha Parker)
    Generatie 2 - JerJer
    Generatie 3 - SimLibby
    Generatie 4 - Baileydepoes
    Generatie 5
    Generatie 6
    Generatie 7 - dophin
    Generatie 8 - Madeloonn
    Generatie 9 - Eefie
    Generatie 10
    Generatie 11 - Simsesther
    Generatie 12
    Generatie 13
    Generatie 14
    Generatie 15
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    februari 2011 aangepast
    !!Regels & Doelstelling die wel gevolgd moet worden!!!

    Generatie 1:
    ‘Ik heb altijd al een tuinier willen zijn. Het is een soort van traditie in mijn familie’
    Jouw familie was altijd al bezig met tuinieren, ze spendeerden er werkelijk al hun tijd aan. Om deze traditie voort te zetten vroegen ze hun kinderen om hetzelfde te doen. Dus toen je achttien werd hebben je ouders je verrast met een eigen lap grond om de traditie voort te zetten. Je creëert je eigen moestuintje , en stopt al je tijd in het tuinieren in plaats van een kantoorbaan van 9 tot 5.
    Doelstellingen generatie 1:
    - Maak een tuintje met iedere type groente uit de winkel (gevonden zaadjes in het park mag je ook planten).
    - Trouw, maar begin niet aan de ‘Woohoo’ voor het huwelijk (Je moeder weet dat je beter bent dan dat) .
    - Krijg een jongen en een meisje. Blijf proberen tot je het krijgt. Als het na het derde kind niet van beiden geslacht is, kan je ook overwegen om een jongen/meisje te adopteren.
    - Vaardigheid Tuinieren op level 10.
    Optioneel:
    - Schaf iedere plant aan en plant deze.
    - Vang iedere soort vis.
    - Trouw met een man/vrouw met de eigenschappen: “Houd van buiten” en “Groene vingers”
    - Vaardigheid vissen op level 10.

    Generatie 2:
    ‘Er werd verwacht dat ik een tuinier werd net zoals mijn vader/moeder en broertjes en zusjes. Ik heb de traditie gebroken. Het was geweldig’
    Het leven met je handen in de vieze grond was niet het leven voor jou. Je hunkerde altijd al om naar de grote stad te gaan. Je verlangde naar belangrijkere dingen dan een zaadje zien uitbloeien tot een plant of de dagen slijten aan de rand van het water, wachten totdat de vissen bijten. De interesse voor tuinieren en vissen is niet zo groot als bij hen en je broertjes en/of zusjes. Je volgt niet het levenspad van een tuinier, maar gaat het zakenleven in.
    Doelstellingen generatie 2:
    - Behaal de top in de carrière ‘zakenwereld’
    - Vaardigheid Charisma op level 10
    - Trouw en krijg kinderen. (Hoef niet in die volgorde)
    - Je hoeft maar één kind te krijgen. (maakt niet uit of het een jongetje of meisje is)
    Optioneel:
    - Word vijand met je moeder en vader (Waarom kan je niet zoals je broer of zus zijn?) voordat je in de zaken carrière komt.
    - Word partner van een bedrijf, maakt niet uit welke.
    - Maak ongeveer 50,000 $ winst
    - Trouw met een collega of zelfs je baas.
    Lijkt de zakenwereld te moeilijk, dan kan je ook voor Journalistiek kiezen (vervangende regels):
    - Behaal de top in de carrière journalistiek
    - Vaardigheid Schrijven op level 10
    - (optioneel) schrijf 10 boeken

    Generatie 3:
    Wereldavonturen vereist!
    “Mijn ouders werkten altijd, ze lieten mij altijd alleen. Dus ben ik in verschillende landen geweest toen ik jongvolwassen/volwassen werd. “
    Doelstellingen generatie 3:
    - Bezoek alle locaties
    - Haal in ieder land het hoogste visa-level
    - Meester in de fotografie (maak foto’s waar je geweest bent als herinnering)
    - Trouw met een man/vrouw uit het buitenland. En krijg een kind.
    Optioneel:
    - Speel alle tombes open

    Generatie 4:
    ‘Des te meer ik vind, des te meer ik typ, en leer ik wat meer over mijn ouders leven.
    Je ouders vertelden altijd vol enthousiasme over de wonderbaarlijke en mooie plaatsen waar ze geweest waren. Dit was een creatieve spetter die sprong, waardoor je een creatieve geest kreeg. Jouw creatieve geest moet van zichzelf schrijven en schilderen, vooral de foto’s waar je ouders over spraken (de foto’s van de vakanties dus)
    Doelstellingen generatie 4:
    - Vaardigheid schrijven op level 10
    - Schrijf minstens 10 boeken
    - Schilder minstens 20 schilderijen
    - Trouw en krijg kinderen
    Optioneel:
    - Word beste vrienden met je ouders
    - Behaal 10,000$ in royalty’s
    - Schilder je ouders, en eventueel je grootouders als die nog leven.
    - Schilder je kinderen en je man/vrouw.

    Extra optioneel (ambities vereist)
    - Beheers het vak ijssculpturen maken
    - Maak een ijssculptuur van je geliefde
    - Maak minstens 5 ijssculpturen

    Generatie 5:
    ‘Ik heb niet veel weg van mijn ouders, ik heb mijzelf aan geleerd om gitaar te spelen en om simpele liedjes daar bij te zingen.’
    Het moet de creatieve geest van je ouders zijn, want je bent gewoon een natuurtalent met de gitaar. Je speelt al sinds je het je kan herinneren, toen het je nog niet interesseerde of het instrument wel gestemd was of niet. Maar je was er van overtuigd dat je beter zou worden in de loop van de tijd.
    Doelstelling generatie 5:
    - Vaardigheid gitaar op level 10
    - Behaal de top in de muziekcarrière
    - Krijg minstens drie kinderen
    - Trouw
    Indien ambities (rocksterbranche):
    - Neem een tattoo (alle rocksterren hebben die zowat)
    - Speel een concert, van minstens 10 minuten.

    Indien Na Middernacht:
    ‘ Ik hield er van om bands op SimTV te zien en alles er om heen. Ik droomde er altijd van om zoals zij te zijn. Dus heb ik alle instrumentenkennis die je kan bezitten en met een beetje geluk breek ik binnenkort door! Solo, en daar in alleen maar verder in zou groeien.’
    - Vaardigheid bas op level 10
    - Vaardigheid gitaar op level 10
    - Vaardigheid piano op level 10
    - Vaardigheid drummen op level 10
    - Krijg een kind en vind liefde.
    Optioneel:
    - Als Solo niet lukt, neem een band en geef het een naam
    - Vind drie mensen voor de band
    - Speel een concert
    - Oefen voor het concert met je band

    Generatie 6:
    ‘Ik heb er altijd van gedroomd om thuis te blijven om op de kinderen te passen.’
    Je hebt altijd al je eigen kinderen gewild, dus wanneer je jong volwassen bent geworden draai je door van enthousiasme met het idee dat je kinderen kan krijgen op een dag. Je speelde met je barbies/G.I. Joe en een speelgoedhuis tot de dag dat je zelf kinderen krijgt.
    Doelstellingen generatie 6:
    - Adopteer één jongen en één meisje (een daarvan moet een kind zijn)
    - Probeer zelf een tweeling te krijgen
    - Leer alle peuters hun ‘skills’
    - Zorg er voor dat er geen maatschappelijk werker komt om je kinderen weg te halen.
    - Wees bij twee bruiloften van je kinderen.
    Optioneel:
    - Krijg op zijn minst vijf kinderen van jezelf (Ze groeien toch zo snel op!)
    - Help je kinderen met hun huiswerk elke avond

    Generatie 7:
    “Er is altijd een zwart **** in de familie”
    Er was iets met je, je bent altijd al anders geweest in de familie. Kan het zijn dat je teveel liefde kreeg van je ouders of je bent gewoon zo geboren. In ieder geval, dingen gaan veranderen vanaf nu. En dan niet beter, maar slechter..
    Doelstellingen generatie 7
    - Behaal de top van de criminele carrière
    - Vaardigheid Atletisch op level 10
    - Trouw met een sim
    - Krijg een kind, je wilt het perfecte slechte kind
    - Wordt vrienden met het kind/kinderen
    Optioneel:
    - Wordt bevriend met vijf vrienden. (Gemene slimmeriken hebben slachtoffers nodig)

    Generatie 8:
    ‘Ik zal niet eindigen als jij! Echt niet! Echt niet!
    Je was het perfecte kind en je haatte het, en nog meer toen je er achter kwam dat je ouders criminelen waren.
    Doelstelling generatie 8
    - Behaal de top in de politieke carrière
    - Vaardigheid charisma op level 10
    - Houd een politiek feestje
    - Haal minstens 10.000$ op voor het politieke fonds
    - Steel het geld wanneer je het hebt (je kan het niet helpen, het zit in je bloed)
    - Doneer iedere zaterdag geld
    - Trouw wanneer je volwassen bent
    - Krijg drie kinderen.
    Optioneel:
    - Krijg ruzie met je ouders

    Generatie 9:
    ‘Er waren altijd verbogen attracties voor degene die de eerlijkste baan hadden.’
    Sinds je klein bent ben je al gefascineerd van mensen die hard werkten voor hun geld en hun luxe leventje. Je kon het niet helpen om met iemand te trouwen die dat allebei had en je geeft dat door aan je kind(eren).
    Doelstellingen generatie 9:
    - Word een brandweerman
    - Krijg de sleutel tot de stad
    - Vaardigheid handigheid op level 10
    - Vaardigheid Atletisch op level 10
    - Trouw met iemand uit een dienst.
    - Krijg een kind (Zoveel als je er wilt)
    Optioneel
    - Red 5 mensen van een brand
    - Blus 10 brandjes

    Generatie 10:
    ‘Politie en dief spelen als kind, ik heb altijd al een kick bad-guy willen zijn.”
    Je hebt altijd het slechte uit de wereld willen helpen, en wat je ook probeert het moeilijkste is de misdaad te begaan in je eigen stad. Dat is nou eenmaal je motto, en daarom heb je jezelf getraind om goed te zijn waar je goed in bent. Je trouwt vroeg en krijgt vroeg kinderen. Dus als je volwassen wordt heb je dat allemaal al geregeld.
    Doelstellingen generatie 10:
    - Krijg een kind of twee als een jong volwassen
    - Trouw als je jong volwassen bent
    - Baan in de ordehandhaving als volwassene
    - Vaardigheid inzicht op level 10
    - Probeer wat te schilderen (Liefst maximaal halen)
    - Vaardigheid atletisch op level 10
    - Wordt beste vrienden met je partner
    Optioneel:
    - Heb een beste vriend, al vanaf je tiener jaren
    - Heb minstens twee vrienden
    - Heb een gevecht met een inbreker en win

    Generatie 11:
    “Ik wou altijd een dokter zijn. Mensen helpen is iets waar ik voor geboren ben”
    Je vader leerde je altijd dat mensen help nodig hebben en kunnen gebruiken. Je hielp het oude vrouwtje over steken wanneer ze dat wou. Dood was altijd iets dat je wilde ontwijken als dat mogelijk was. Zo maak je een betere wereld.
    Doelstellingen generatie 11
    - Ga werken in het zieken huis
    - Vaardigheid inzicht maximaal
    - Word vrienden met je zusjes/broertjes en je ouders
    - Word bevriend met je baas
    - Krijg kinderen
    - Trouw

    Optioneel
    - Geef een sim medisch advies
    - Bepaal een geslacht van een kind (van een zwangere sim natuurlijk)
    - Wordt bevriend met al je collega’s
    Optioneel indien Ambities:
    - Vaccineer minstens 10 sims
    - Trouw met iemand die je hebt gevaccineerd (Zelfs iemand die bang was voor de prik)
    - Krijg een kind

    Generatie 12:
    Ambities vereist!
    “Ik moet het van mijn familie hebben, ergens ver beneden in de stamboom. Ik ben gefascineerd door wetenschap en de wereld.”
    Doelstellingen generatie 12:
    - Wordt een uitvinder
    - Vaardigheid uitvinden op level 10
    - Vind 10 stukken speelgoed uit.
    - Verzamel schroot van de vuilnis built
    - Vaardigheid handigheid op level 10
    - Blaas minstens twee dingen op een publieke kavel (park, bos, bioscoop)
    - Krijg een kind in een tijd machine
    Optioneel:
    - Hou een dode bloem in je inventaris alle tijden. (Voel je vrij om hem door te geven in alle tijden aan de volgende generatie)
    - Geef een van je kinderen de ‘genie’ karaktertrek
    - Trouw en ‘Woohoo’
    - Maak een Simbot



    Generatie 13:
    Ambities vereist!
    “Mijn ouders waren altijd al bezig met de wetenschap, nu ga ik nog een stapje verder”
    Het komt door je vader en moeder dat je zo geïnteresseerd bent in de wetenschap. Maar alleen uitvinden is niet genoeg. De geestenwereld, nog een stapje verder in de wetenschap, spreekt je veel meer aan. Je verruilt het lab voor de buitenwereld, gewapend met een geestenjager ga jij op zoek naar je dode vrienden!
    Doelstellingen generatie 13
    - Ga werken als geesten jager
    - Vaardigheid inzicht op level 10
    - Krijg een vrouw/man en kind
    - Vang minstens 50 geesten
    - Overtuig minstens 10 geesten om over te gaan

    Generatie 14:
    “Ik heb nooit ooit aan één ding kunnen houden als kind, wat is blijven haken in de loop van de jaren.”

    Je ouders waren helemaal gefocust op één ding. Jij was vanaf kinds af aan al niet zo. Je interesses zijn zo breed georiënteerd, zowel op het gebied van werk als op mannen/vrouwen, dat je besloten hebt er maar het beste van te maken en alles te proberen!

    Doelstellingen generatie 14:
    - Haal level 5 in ieder beroep
    - Ontmoet collega’s
    - Krijg een kind met twee verschillende vrouwen/mannen/ of adopteer
    - Trouw
    - Flirt minstens met 3 sims

    Generatie 15:
    “Ondanks dat we niet van dezelfde ouder zijn, we voelen ons zo wel. En we willen alle familie leden ontmoeten”
    Geboren als half broertjes/zusjes, jullie hebben de meeste tijd samen besteed. Je besteedde tijd samen sinds je het kan herinneren en jullie waren voor de meeste tijd ook niet uit elkaar te halen. Mensen op straat vonden het schattig, maar niet iedereen was er niet blij mee dat half-zusjes/broertjes zo goed met elkaar omgingen. Maar jullie hebben bewezen dat je vrienden voor altijd zijn.
    Doelstellingen generatie 15:
    - Deze generatie speel je met 2 ‘beginsims’
    - Krijg kinderen (trouwen is een optie)
    - Je gaat allebei in het leger
    - Allebei vaardigheid atletisch op level 10
    - Vind zoveel familie als er is.
    - Houd een feestje
    Optioneel:
    - Heb 20 vrienden (per paar)
    - Koop 2 bedrijven


    Als je nog vragen hebt dan kan je die hier onder stellen:)
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    februari 2011 aangepast
    Een extra tip: kijk als je eenmaal een generatie hebt toegewezen gekregen/gekozen naar het verhaaltje van de volgende generatie. Zo kun je met eventuele dingen rekening houden die in de volgende generatie aan bod moeten komen.

    Voorbeeld:
    Generatie 7; de jongvolwassene die je krijgt moet de criminele sector in, maar het kind dat je grootbrengt moet hier juist niets mee te maken willen hebben.
    Generatie 8 vertelt namelijk dat je het idee vreselijk vond dat je ouders criminelen waren.
    Dat kun je al gebruiken in je eigen generatie door een niet zo'n goede band tussen de ouders en het kind ;) .

    Zo blijft dus het grote geheel intact.
  • Opties
    JerjerJerjer Berichten: 3,624 Soesende Senior
    februari 2011 aangepast
    ik doe mee 8)

    gimme generatie 2 8)
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2011 aangepast
    Je hebt niet zoveel aan mijn reactie aangezien ik niet mee zal spelen. Al dat uploaden en verslag uitbrengen over wat mijn sims gedaan hebben, is vooralsnog niets voor mij.
    Ik wil je alleen even laten weten dat ik dit een heel erg leuk en creatief bedacht spel vind. En het inspireert me om zelf ook maar eens aan generaties te beginnen. Meestal raak ik gehecht aan mijn sims en blijf ik met die sims spelen. Ze krijgen dan wel kinderen maar ik laat de ouders nooit oudere worden. Na verloop van tijd creer ik een nieuw gezin. Ik ga nu ook maar eens verder spelen met een volgende generatie en er voor mezelf een verhaal omheen bedenken en misschien ook wat interessante doelstellingen / uitdagingen. Iedereen die wel meespeelt, veel plezier.
  • Opties
    EefieEefie Berichten: 3,854
    februari 2011 aangepast
    Ik wil 9 spelen :D Dus die brandweerman-carrière of 10.

    :mrgreen:



    Ohja, mag je trouwens aan de persoon vragen of hij of zij een meisje of jongen kan krijgen? :P -aangezien iedereen wel een voorkeur heeft, vaak-
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    februari 2011 aangepast
    @Simlibby: het is niet door mij of xTurtly bedacht, ik heb het simpel weg vertaald en xTurtly heeft het aangepast naar een kloppende versie. Jammer dat je niet mee wilt doen!

    @Eefie&JerJer: Bijgewerkt. Jerjer op 2 en Eefie op 9 :)


    V Wat jammer! Ook niet in het weekend? Dat je bijv alleen de updates geeft hoe ver je nu bent, een lang verhaal er om heen is niet verplicht!
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    Lexie0409Lexie0409 Berichten: 869
    februari 2011 aangepast
    Wat een super leuk idee! Ik zou zo graag mee willen doen, maar ik heb er gewoonweg de tijd niet voor! Wat jammer! Als het zomervakantie was zou ik wel meedoen. Ik ga het in ieder geval volgen!
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    februari 2011 aangepast
    Ik vind het een heel leuk spel!

    Super dat er allemaal verschillende doelen zijn. ;)

    Ik speel te onregelmatig om mee te doen, maar ik ga deze dingen zeker gebruiken voor mijn eigen sims.
    Het enige wat ik nu altijd doe, is proberen de levenswens te behalen. Dat verveelt ook op de lange termijn. ;)

    En hoewel ik niet mee ga doen, ga ik het zeker volgen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2011 aangepast
    V Wat jammer! Ook niet in het weekend? Dat je bijv alleen de updates geeft hoe ver je nu bent, een lang verhaal er om heen is niet verplicht!

    Die V zie ik wel vaker maar ik weet eigenlijk niet wat het betekent: Verder?
    Als dit bericht voor mij is bedoeld. Bedankt dat je me erbij wil betrekken. Ik zit zojuist een hele uitleg te typen waarom ik niet mee wil doen en toen delete ik alles en .... bedacht ik me. Laat ik eens iets doen wat ik nog nooit heb gedaan, meedoen aan een forumspel.

    Geef mij alsjeblieft maar generatie 3.

  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    februari 2011 aangepast
    Ik heb eerst een vraag voor ik ja zeg :-)

    AnsjJ2 jij begint en jou kind ( jongvolwassen) geef je door aan jerjer.
    Jerjer speelt verder met jou kind.
    Dus als ik het goed begrijp en ik bijvoorbeeld generatie 12 kies dan ben ik pas over een paar maanden aan de beurt ?
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2011 aangepast
    Ik heb wel nog een paar vragen. Sorry dat ik hier verder ga, maar ik ben bang dat als ik mijn vorige bericht edit, dit bericht tijdelijk niet zichtbaar is op het forum en generatie 3 wordt weggegeven.

    Ik neem aan dat wanneer de jongvolwassene van generatie 2 wordt upgeload, ik die moet downloaden om verder te spelen.
    Mag ik van deze sim de eigenschappen aanpassen of de levenwens wijzigen (zonder cheat maar met levenslange beloningen).
    Ik neem aan dat ik hem/haar wel leuk mag stylen.

    Maakt de stad iets uit waarin ik wil spelen: Riverview, Sunset Valley, etc.

    Mag ik BuyDebug gebruiken? Niet voor die bijl van China (die vindt ik sowieso liever zelf) of fototoestellen ofzo maar bijv. om de scooter te kopen.

    Ik ben eigenlijk heel enthousiast. Dus wanneer kan ik beginnen?
    Eerst moet je natuurlijk 15 spelers hebben. Uploaden, foto's plaatsen e.d. is nieuw voor me. Evenals updates plaatsen van mijn verhaalvoortgang (bij spelopties: welke mate van veroudering raadt je aan: middel of heel lang, onvergetelijk). Maar (minstens) 1x pw moet toch wel lukken.
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    februari 2011 aangepast
    @Libby: 1 Niet powerposten, daar worden de mods niet zo vrolijk van. En als je je post edit en iemand onder jou heeft wat gezegt dan doe je: V zegt er iemand boven jou wat en je wilt wat terug zeggen doe je ^

    En als je jongvolwassen generatie 2 download krijg je hem in je spel, zo gaat het verder. Je mag geen eigenschappen veranderen, alleen het UITERLIJK.
    De stad waar ik in begin zal de thuis basis zijn, het huis geef ik door en dan ligt het aan JerJer wat hij er mee doet. Verhuizen of blijven. het liefst wil ik het wel in dezelfde stad houden.
    En nee je mag buydebug niet gebruiken want daar moet je eerst testingcheats voor gebruiken. En gewoon normaal qua veroudering; 90 dagen ofzoiets is dat toch?
    Plus over het beginnen; Ligt er aan welke generatie je kiest. Als je 3 of 4 etc kiest ben je vrij snel aan de beurt. Foto's uploaden kan via images hack en dan de FORUM code kopieren en hier plakken. + Het hoeft niet gelijk NU vol te zijn, kan ook pas later als ik een generatie post heb gemaakt. Moet alleen nu even tijd vinden tussen mijn studie, huidige 10G en de rest wat tijd hebben om te starten :)

    @Bloos: Je hebt gelijk over het doorgeven, en als je inderdaad generatie 12 kiest ben je pas over paar maandjes aan de beurt

    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    SimsestherSimsesther Berichten: 85
    februari 2011 aangepast
    Ik doe natuurlijk mee, leuk idee hoor! Generation 11 for me!! :wink:
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    februari 2011 aangepast
    Je staat er bij! :mrgreen:
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    februari 2011 aangepast
    Ik heb het nu te druk en ik weet niet hoe snel dit gaat lopen.
    Maar ik wil zeker wel een generatie, maar ik laat het nog wel weten wanneer ik ongeveer tijd zal hebben - als er dan een generatie vrij is natuurlijk.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2011 aangepast
    Ik vroeg me nog iets af over meester in de fotografie. Bedoel je daarmee dat ik mijn vaardigheidspunten op 10 moet hebben of moet ik hiervoor ook al de uitdagingen van fotografie voltooid hebben en al de 13 fotocollecties.
  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    februari 2011 aangepast
    Ik zie er heel leuke tussen staan maar wat me tegen houd is de tijd.
    Tegen de tijd dat je aan de beurt bent heb ik misschien geen tijd of zin.
    Ik wacht dus liever met inschrijven totdat mijn keuze aan de beurt is en die nog vrij is . Dan kan ik beter inschatten of ik er tijd voor heb.

  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    februari 2011 aangepast
    @SimLibby: Level 10 bereiken in fotografie en de foto collage maken, en de uitdagingen die je daarbij krijgt zijn om je level 10 te behalen.

    @Bloos: Als je al een leuke ziet en iemand is je voor dan is die plek gewoon weg :)
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    februari 2011 aangepast
    Het lijkt me best leuk om hier aan mee te doen, maar voor mij is de tijd ook een probleem. Ik zou er nu bijvoorbeeld geen tijd voor hebben, maar ik weet niet hoe dat is als ik aan de beurt zou zijn. Dus, net als Turtly, misschien meld ik me later nog wel aan als ik meer tijd heb :D Dan kan ik ook een beetje kijken hoe het spel gaat.
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    februari 2011 aangepast
    Wat jammer:( had verwacht dat het zo vol zou zijn. Naja ik ga zo snel mogelijk beginnen met g1.
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    februari 2011 aangepast
    Nou ja, beter dat mensen het volgen en zich pas inschrijven als ze aan de beurt zijn én het dus ook doen, dan dat je barst van de inschrijvingen, waarvan de kandidaten niet komen opdagen als ze aan de beurt zijn.

    Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen jah. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    dophindophin Berichten: 129
    maart 2011 aangepast
    oeh, dit lijkt mij echt helemaal te gek,, Ik doe mee!!!

    mag ik generatie 7? ik heb namelijk nog nooit een crimineel gespeeld, ik was al van plan het te doen xD.. Dit lijkt me echt vet om te doen :D

    maar ik snap het nog niet helemaal.. ik zal zo dadelijk wel ff wat vragen hier onder plaatsen,, eerst nog ff goed doorlezen :)

    -Als je het upload enz. komt dan het huis mee,de familie , of alleen de sim? want als je alleen de sim hebt, en dan via sim creëren, dan klopt het geld niet echt helemaal ;9

    verder heb ik tot nu toe nog geen vragen :)
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    maart 2011 aangepast
    ^Indd, het huis moet wel mee. Was dat nog vergeten aan te passen, anders klopt het indd niet :XD:

    Ik zet je op G7!
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    dophindophin Berichten: 129
    maart 2011 aangepast
    AnsjJ2 schreef:
    ^Indd, het huis moet wel mee. Was dat nog vergeten aan te passen, anders klopt het indd niet :XD:

    Ik zet je op G7!

    ik vond het al een beetje raar, want anders heeft de sim niet al te veel geld xp

    en dankje :D, ik kan niet wachten :lol:
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    maart 2011 aangepast
    Je hebt helemaal gelijk! :mrgreen:

    Hoofdstuk 1 is online :) reacties mogen daar :)

    hoofdstuk 1
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    MadeloonnMadeloonn Berichten: 14
    maart 2011 aangepast
    Hee,

    Superleuk idee ! :D
    Ik zou graag generatie 8 willen doen!

    Moet je dan ook een dagboek open maken of gaan we in 1 dagboek verder?

  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    maart 2011 aangepast
    Alles komt 1 in topic, is wat makkelijker te vinden voor iedereen plus er zijn niet zo veel topics die de mods dan hoeven te sluiten :)

    Ik houd de linken bij iedere keer als er een hoofdstuk wordt geplaatst:)

    Ik zet je er bij! Alvast bedankt en leuk dat je meet doet:D! :mrgreen:
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2011 aangepast
    Leuk, we zijn begonnen! Ik heb er best zin in.
    Als je het upload enz. komt dan het huis mee,de familie , of alleen de sim?
    Je schrijft dat het huis wordt upgeload. Ik neem aan dus ook de ouders van de jongvolwassene waar de volgende generatie mee speelt. Bij generatie 4 staat bijv. bij optioneel word beste vrienden met je ouders. De ouders die ik speel in generatie 3, dus die moeten ook upgeload worden?

    Komt er ook custom content van bijv. de uitwisseling of andere simsites mee met de upload? Ikzelf heb namelijk uitsluitend officiele downloads uit de sim store en dat vind ik eigenlijk wel prettig.

    Nog even terugkomend op de goede tip die xTurtly gaf in een eerder bericht. Ikzelf zal hier ook rekening mee houden wanneer ik eigenschappen geef aan het kind waar generatie 4 uiteindelijk mee gaat spelen. Zoals bijv. de eigenschap artistiek. Dat maakt het aannemelijk dat generatie 4 inderdaad zo van schrijven houdt. De tip was al duidelijk genoeg. Ik wilde dit alleen nog even kwijt.

    Ik kon niets vinden over fotocollages op simsites, dus wat is dat precies? Of is dat iets wat vanzelf duidelijk voor me wordt wanneer mijn sim zich gaat bekwamen in de fotografie. In dat geval, laat me er dan maar zelf achter komen.
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    maart 2011 aangepast
    ^Het hele huis met huishouden gaat mee.

    Dat er andere downloads in je spel komen kan ik niet garanderen omdat iedereen vrij is te gebruiken wat ze willen.

    Volgens mij kan je een boek laten maken van je foto's - als ik het goed heb- en dat is dan de foto collage.

    En de foto's hier op het forum, snap je dat een beetje nu je hoofdstuk 1 hebt gezien?
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top