Mods & CC: PRE-PATCH waarschuwing -- LEESMIJ --

SimLibbySimLibby Berichten: 6,477
1 november aangepast in De Sims 4 Downloads
De Sims 4 PRE-PATCH waarschuwing
De aankomende Honden en Katten patch

Ik las zojuist een bericht op de site van Deaderpool (thank you Egwarhammer) en wil dat delen. Een vertaalde versie van dat bericht staat onder de afbeelding. Bonxie heeft een Nederlandse versie voor me gemaakt van de door haar gemaakte afbeelding (danke schön).
sm1uj4tm86ia.jpg
Bovenstaande is waarschijnlijk waar voor iedere Script mod. Ook bij Custom Content is het de verwachting dat hier veranderingen zijn. Vertrouw niets, test alles. Als de Honden en Katten patch komt, moet je ALLES VERWIJDEREN, voordat je de update uitvoert, in \Mods behalve het Resource.cfg bestand. Vervolgens plaats je de Bouwen/Kopen en CES items beetje bij beetje terug, langzaam.

Wacht met het terugplaatsen van Script mods en mods die de standaard gameplay veranderen, totdat je nieuws hebt van de makers (houdt de sites in de gaten waar je de mods vandaan hebt) over wanneer de mods worden geüpdate. Maak een back-up van je saves. Vooral ook wanneer je het aandurft om te testen welke mods en CC gebroken zijn met deze patch (op eigen risico).

Back-ups maken VOORDAT updates worden uitgevoerd, en sowieso als GEWOONTE (los van updates), kan ik zeker aanraden.

MC CC gebruikers: houdt de homepage van Deaderpool in de gaten zodat je er snel bij bent zodra er een hotfix is.

MEER HULP?

AUTOMATISCHE SPELUPDATES UITSCHAKELEN

Origin menu - Applicatie instellingen - Tabblad Toepassing - Onder Client update.

fpp99s53kexa.jpg

SimsExpressie
Mijn website over De Sims 3, De Sims 4, de Creëer een Wereld tool en De Sims Middeleeuwen
Met caw resources, gameplay en bouw gidsen, bibliotheek, technische ondersteuning en meer!
Post edited by SimLibby on

Reacties

• SimLibbySimLibby Berichten: 6,477
    8 november aangepast
    UPDATE:
    Deaderpool schreef:
    MC Command Center Release 3.9.2 is out!
    More fixes after EA's update. Most of these involve Pregnancy and Population module changes but it is all of the LE/mc_cmd_center.log messages that have been reported to me by this point.

There's a known issue with aging. If you used custom age-spans previously, and it was higher than default age-spans, then when you start playing your game, you could have a lot of age-ups happening. This happens every time EA changes the way they handle age spans in the code. Currently, custom age spans are being ignored so the ages of all Sims return to default values. This is not causing any LE's or error messages to the log files so it was a lower priority for this update, but I imagine I'll have a fix for that in the next one.

Er zijn wat problemen met de tumblr. site van Deaderpool, vandaar dat je het kunt downloaden (gratis) van zijn patreon site: https://www.patreon.com/posts/mc-command-3-9-2-15272621

SimsExpressie
    Mijn website over De Sims 3, De Sims 4, de Creëer een Wereld tool en De Sims Middeleeuwen
    Met caw resources, gameplay en bouw gidsen, bibliotheek, technische ondersteuning en meer!
    8 november aangepast
    SimsExpressie
    Update:

MC Command Center Hotfix 3.9.3 is out!
    https://www.patreon.com/posts/mc-command-3-9-3-15282172
    SimsExpressie
    9 november aangepast
    De Sims 4 nieuwe patch: PC 1.36.102.1020 en Mac 1.36.102.1220
    Ik weet niet hoe laat deze update online kwam want mijn game staat al de hele dag open en zojuist deed ik een lekker tukkie op de bank. ;)
    Patch notes schreef:
    Your relationships are important to us; going forward, home remodels will no longer cause family wide relationship amnesia. If you already lost a Sim friend, we grieve with you.

Zie ook:
    Patch notes
    Incompatible Mods/Updates for November 7, 2017 Patch.

• Verwijder al je aangepast materiaal eerst in \Mods behalve het Resource.cfg bestand, voordat je update.
    • Maak EERST een back-up.
    • Schakel, na de update, Scriptmodificaties toegestaan en Aangepast materiaal en modificaties inschakelen weer in bij de Spelopties (tabblad overige). Deze opties blijven trouwens gewoon ingeschakeld als je voor het updaten je CC& Mods verwijderd.
    • Houdt de sites in de gaten waar je je CC & Mods vandaan hebt voor wat betreft updates van dat materiaal.

Deaderpools (MC Command Center) site is gelukkig weer operationeel: zie deze pagina.

Help links:
    EDIT, deze link is ook wel handig:
    http://forums.thesims.com/en_US/discussion/928106/broken-mods-cats-and-dogs-nov-2017
    SimsExpressie
    Update:

MC Command Center Hotfix 3.9.4

De vierde hotfix voor game versie 1.36.102.1020 / Mac 1.36.102.1220 (dat is de patch van gisteren) is uit. Deaderpools site is weer operationeel maar download deze release van zijn Patreon (gratis, registratie niet vereist): MC Command Center Hotfix 3.9.4 is out.
    Deaderpool schreef:
    All known script errors have been fixed. I'm sure there are still some more out there, but I've fixed all the ones that have been reported to date. Things I've definitely included in this one hotfix are: NPC Pregnancy, Testing Cheats setting, Deleting Relationships.

​There will be ongoing problems with the setting to "Adopt Neglected Child" will continue to cause problems until I get some more serious time to look at it. EA totally changed the way they handle neglected children so I need to see how it works now to figure-out how to fix it. I recommend disabling the setting until then.
    SimsExpressie
    11 november aangepast
    Update:

MC Command Center Hotfix 3.9.5

De vijfde hotfix voor game versie 1.36.102.1020 / Mac 1.36.102.1220 is uit. Deaderpools site is weer operationeel maar download van zijn Patreon (gratis, registratie niet vereist): MC Command Center Hotfix 3.9.5 is out. Lees altijd even DP's notes door bij releases.

Wanneer je MC CC gaat updaten, kun je sommige bestanden houden. In het bestand mc_settings.cfg staan al de instellingen zoals jij die hebt ingesteld in MCCC. Dit bestand kun je back-uppen. Wanneer je de nieuwste versie van de mod hebt gedownload kun je de bestanden, na het uitpakken, knippen en plakken in de Mods map (of een submap van de Mods map als je de mod daarin hebt geïnstalleerd). Bij het plakken kun je de huidige bestanden overschrijven of eerst handmatig verwijderen. Bij het updaten van de mod kun je deze bestanden houden (het kan zijn dat je sommige van deze bestanden niet hebt, dat is prima):

• mc_settings.cfg - Dit zijn de instellingen zoals je dat hebt ingesteld in MC CC. Als je dit verwijderd, moet je de mod opnieuw instellen.
    • mc_cmd_center.log - Als je aanvullende details naar dit bestand logt, kun je het houden. Log je niets naar dit bestand, dan maakt het niets uit.
    • mc_dresser.cfg - Dit bestand, en onderstaand bestand, wordt aangemaakt als er wijzigingen worden aangebracht via MC Dressoir.
    • mc_dresser.cfg.bak - Dit bestand kun je houden of verwijderen. Er wordt automatisch een nieuw .bak bestand aangemaakt als je dit verwijderd.
    • MCCC_GetPop - Deze bestanden (als je die hebt) kun je verwijderen (of plaatsen in een andere map) want de inhoud van een dergelijk bestand kan snel veranderen afhankelijk van de populatie veranderingen in de wereld: Sims sterven, worden geboren, etc. Daarbij kun je makkelijk een nieuw bestand aanmaken via de get_pop <waarde> cheat. Dit is een leuke cheat. Meer informatie in mijn handleiding.

SimsExpressie
    Update:

MC Command Center Hotfix 3.9.6

De zesde, en waarschijnlijk de laatste, hotfix voor game versie 1.36.102.1020 / Mac 1.36.102.1220 is uit. Deaderpools site is weer operationeel maar download van zijn Patreon (gratis, registratie niet vereist): MC Command Center Hotfix 3.9.6 is out. Lees altijd even DP's notes door bij releases.

In mijn vorige bericht staat hoe je kunt updaten en welke bestanden je hierbij kunt bewaren.
    SimsExpressie
    17 november aangepast
    Het hebben van een LastException.txt (of meerdere) in Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 is doorgaans een goede aanwijzing dat je CC en/of Mods hebt geïnstalleerd dat voor problemen zorgt. Ga nu NIET meteen dergelijke bestanden op dit forum posten want de inhoud van zulle bestanden is vaak groot. Ga eerst op onderzoek uit en gebruik de instructies op onderstaande pagina, waar ook meer informatie over lastexceptions staat. Begin met Vanilla spelen en voer daarna de 50% methode uit.

http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-problemen-met-cc-en-mods-achterhalen-lastexceptions-vanilla-spelen-en-50-procent-methode.html
    SimsExpressie
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top