Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Restrictie berichten: X aantal tekens toegestaan Update 26-11-14

SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
november 2014 aangepast in Ideeën & Feedback
Ik heb onlangs via mijn Origin account een mail gestuurd aan EA, zie hiervoor alsjeblieft het tweede bericht, en dit is het relevante gedeelte van de reactie die ik kreeg.

Johnny v. schreef:
Beste Libby,

Bedankt voor uw contactopname met Electronic Arts Klantendienst.

Mijn naam is Johnny en ik ben Game Adviseur hier bij EA, ik begrijp dat u een beperking heeft met het posten op het sims3 forum.

Helaas zou ik u hiermee willen helpen maar u bent nu in contact met de technische ondersteuning van spellen.

Als u een probleem of opmerking heeft over het forum zal ik u helaas naar het forum zelf moeten verwijzen, wij (de technische ondersteuning) doen niets met het forum en kunnen hier ook niks wijzigen.

Ik zou aanraden om uw probleem voor te leggen op het volgende gedeelte van de forum:

http://forums.thesims.com/nl_NL/categories/nieuws-aankondigingen

Ik wil u nogmaals bedanken voor uw contactopname en onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak, wij helpen u graag verder mocht u nog problemen ondervinden of andere vragen hebben.

We hebben dit verzoek gesloten. Je kunt ons bereiken op help.ea.com als je verder nog hulp nodig hebt

Met vriendelijke groet,
Johnny v.
EA Customer Experience

Het is jammer dat mijn verzoek meteen gesloten werd. Ik had namelijk nog een vervolgvraag willen stellen.
De moderators op dit forum zijn al op de hoogte van het probleem wat ik in het volgende bericht omschrijf, en hebben dit doorgegeven aan EA. Ik plaats, op aanraden van Johnny, ook hier een bericht. Misschien dat er nog andere leden van het team van EA zijn die dit lezen, er iets mee kunnen en dit probleem kunnen oplossen.
Post edited by SimLibby on

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    september 2014 aangepast
    Dit is de mail die ik verzonden heb.

    SimLibby schreef:
    Beste EA,

    Het mooie nieuwe De Sims 3 forum is inmiddels online maar ik loop steeds tegen een, wat mij betreft, ernstig probleem aan. Namelijk dat ingediende berichten maar een X aantal tekens lang mogen zijn. Wanneer je hier overheen gaat, kan het bericht niet ingediend worden. Ik weet niet wat het max. aantal toegestane tekens is behalve dat ik er al meer dan eens overheen ben gegaan met al bestaande topics. Nu kan ik met nieuwe berichten die ik wil indienen hier nog rekening mee houden (hoewel dit evengoed erg vervelend is) maar met al bestaande berichten is dit erg vervelend en frustrerend. Ik heb namelijk een aantal topics en sticky's op het De Sims 3 forum en die houdt ik graag up to date of vul ik aan met nieuwe informatie. Wat helaas niet gaat want ik kan de berichten niet bewerken want dan kan ik het bericht niet meer indienen. Bij sommige berichten verwijder ik dan wat van de tekst die er al staat om het gewijzigde bericht toch te kunnen indienen maar bij mijn sticky's is dit geen optie omdat al de informatie relevant is. Bij berichten waarbij ik steeds wat tekst verwijder om toch te kunnen indienen begin ik door mijn mogelijkheden te raken om nog meer tekst te verwijderen steeds als ik een aanvulling op het bericht wil doen. Bovendien verwijder ik natuurlijk liever geen tekst, ik heb het in de eerste plaats natuurlijk niets voor niets in het bericht geschreven!

    Een aantal voorbeelden:
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/708003/creeer-een-wereld-bibliotheek-handleidingen-texturen-technisch-inspiratie
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/5155107/#Comment_5155107
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/760615/goede-doelen-petities-en-donaties
    (bij dit topic zit ik 27 tekens verwijderd van het max. toegestane, tot nu toe heb ik steeds tekst verwijderd om te kunnen indienen maar, zoals ik al aangaf, ik ben door mijn opties heen nog meer tekst te verwijderen).
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/12370159/#Comment_12370159
    (in dit bericht staan trouwens al de dingen waar ik tegen aanloop bij het nieuwe forum mocht u dat willen weten: ik ben momenteel 22 tekens verwijderd van het max. aantal toegestane tekens en ook hier ben ik door mijn mogelijkheden heen meer tekst te verwijderen om aanvullingen te kunnen indienen)
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/10170623/#Comment_10170623

    Helaas, etc.

    Ik hoop echt dat EA dit probleem aanpakt en deze restrictie van een max. aantal toegestane tekens opheft. Liever gisteren dan vandaag! Want dit werkt niet en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier tegen aanloopt. Ik heb twee bijlagen bijgevoegd met de melding die ik dan ontvang.

    Bedankt voor uw aandacht en ik hoop iets van u te horen.Als ik verkeerd zit met deze mail, laat me dan alstublieft weten waar ik moet zijn zodat ik deze mail daar naartoe kan sturen.

    Met vriendelijke groet,
    Libby

    (mijn forumnnaam is SimLibby)

    Bijlagen:

    sby3afda7url.jpg

    lqc1veeqe3yy.jpg
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    november 2014 aangepast
    Update:

    Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het aantal toegestane tekens in berichten is verhoogd van 10.000 tekens naar 30.000 tekens per bericht. Ik heb nog niet gekeken of ik mijn topics en sticky's nu wel kan bewerken maar ik denk dat ik nu veel verder kom.

    EDIT: Ik heb inmiddels mijn CAW Bibliotheek geüpdate. Daar waar dat eerst niet kon omdat ik ruim 28.000 tekens boven de toegestane limiet zat, zat ik er nu ruim 6.000 tekens boven. Dat scheelt aanzienlijk. Gelukkig had ik nu reële mogelijkheden tekens te verwijderen zonder dat dit ten koste ging van de informatie uit de Bibliotheek (ik hoefde dus geen essentiële informatie te verwijderen). Inmiddels ook mijn topic Oplossing bij niet werkend Premium Materiaal bijgewerkt. Hierbij bleef ik nu onder de limiet en kon ik het topic eindelijk bijwerken. Nog een paar topics te gaan die ik wil bijwerken.
    Post edited by SimLibby on
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top