Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

[opgelost] Topics bekijken: onvoldoende privileges

ElmigoElmigo Berichten: 513
Hallo,

Ik ben dus opzoek naar een oplossing voor een probleem met de CAW. Hiervoor kom ik via Google terecht op een van de topics op dit forum. Deze zijn echter in een andere taal en hierdoor krijg ik de melding dat ik onvoldoende privileges heb.

Voorheen kon je dan de taal veranderen naar English (United Kingdom), waarna je het topic wel kon bekijken. Dit werkt op een of andere manier niet meer sinds deze site is veranderd. Hier baal ik best wel van, omdat ik in de resultaten op Google zag dat er wel redelijke oplossingen tussen stonden, die ik nu dus niet kan bekijken.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze topics alsnog zou kunnen bekijken?

Met vriendelijke groet,

Elmigo

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2013 aangepast
    He Elmigo,

    Hoe gaat het? Nog de beste wensen.

    Wijzig de taal dan eens naar United States, als UK niet werkt, dan zou je toegang moeten krijgen.
  • LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    januari 2013 aangepast
    Een aanvulling op het bericht van SimLibby:

    je kan de taal van het forum nu veranderen bij het vlaggetje dat bovenaan deze pagina staat.
  • ElmigoElmigo Berichten: 513
    januari 2013 aangepast
    Bedankt voor jullie reacties. De taal veranderen naar United States helpt ook niet, ik heb ook al diverse andere talen geprobeerd, zonder resultaat.

    @SimLibby Bedankt! Jij ook nog de beste wensen!
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2013 aangepast
    Dank je.

    Wat is je probleem precies met CAW?
  • ElmigoElmigo Berichten: 513
    januari 2013 aangepast
    Als ik mijn wereld in het spel wil bewerken (Edit In Game), opent het spel dus. Eerst komt het laadscherm van het spel, daarna het laadscherm van mijn wereld. Bij het laadscherm van de wereld crasht het spel en krijg ik de melding dat De Sims 3 niet meer werkt en moet worden afgesloten. Ik heb sinds kort Windows 8 en nu dacht ik dat het hiermee iets temaken kon hebben, maar het spel heeft het een tijdje gewoon gedaan tot de laatste update (van het spel én de CAW).

    Ik heb rondgezocht op google en heb diverse mogelijke oplossingen uitgeprobeerd, zonder resultaat tot nu toe. Ik kan echter niet alle resultaten bekijken door het probleem met deze website.

    [ EDIT ] (6-1-2013 om 1:27)
    Ik heb (mede dankzij de post hieronder) een oplossing kunnen vinden voor dit probleem. Als je Sims 3 spel crasht bij het laden van je wereld vanuit de CAW (Edit In Game), probeer de wereld nogmaals te laden via Edit In Game vanuit de CAW, maar laat je Sims 3 spel onderin je taakbalk staan en open het pas na 10 minuten, wanneer je er zeker van bent dat je wereld nu wel geladen is. Dit heb ik slechts 1x gedaan, hierna ging het laden van alle werelden zonder problemen.

    Ik heb geen idee hoe dit precies in elkaar zit, maar het werkte bij mij. Ik wou dit dus even delen zodat je dat misschien op je CAW topic kunt plaatsen voor mensen die er ook last van hebben.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • treintrientreintrien Berichten: 492
    januari 2013 aangepast
    Met chrome als browser kun je in de incognito modus surfen
    (dan staat er zo'n soort detectivemannetje in de linker bovenhoek)

    Bij mij werkt het en kan ik alle forumonderdelen in alle talen bekijken.

    Succes!
  • ElmigoElmigo Berichten: 513
    januari 2013 aangepast
    Bedankt! Ik gebruik al heel lang Chrome, maar dit wist ik dus echt niet. Werkt prima! Ik kan nu alle topics bekijken :)
  • ElmocelmoElmocelmo Berichten: 313 Pruttelende Peuter
    januari 2013 aangepast
    wow, dat wist ik ook niet... nu weet ik alleen niet meer welk topic ik wou bekijken -.-
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2013 aangepast
    Elmigo schreef:
    [ EDIT ] (6-1-2013 om 1:27)
    Ik heb (mede dankzij de post hieronder) een oplossing kunnen vinden voor dit probleem. Als je Sims 3 spel crasht bij het laden van je wereld vanuit de CAW (Edit In Game), probeer de wereld nogmaals te laden via Edit In Game vanuit de CAW, maar laat je Sims 3 spel onderin je taakbalk staan en open het pas na 10 minuten, wanneer je er zeker van bent dat je wereld nu wel geladen is. Dit heb ik slechts 1x gedaan, hierna ging het laden van alle werelden zonder problemen.

    Ik heb geen idee hoe dit precies in elkaar zit, maar het werkte bij mij. Ik wou dit dus even delen zodat je dat misschien op je CAW topic kunt plaatsen voor mensen die er ook last van hebben.

    Thanks. Fijn dat het is opgelost. Ik zal deze oplossing opnemen op mijn site bij de volgende pagina:
    http://simsexpressie.weebly.com/caw-diverse-problemen-en-oplossingen.html

    Momenteel staat deze oplossing er nog niet tussen. Dat zal ik binnenkort doen. Zowel in mijn CAW sticky in het technische gedeelte als in mijn CAW topic (de bibliotheek) verwijs ik namelijk naar mijn site waar dus onder meer potentiële oplossingen zijn opgenomen.
    treintrien schreef:
    Met chrome als browser kun je in de incognito modus surfen
    (dan staat er zo'n soort detectivemannetje in de linker bovenhoek)

    Bij mij werkt het en kan ik alle forumonderdelen in alle talen bekijken.
    Dat wist ik ook niet. Handige informatie, zal ik ook opnemen op mijn site en in dit topic op mijn forum http://simsexpressie.messageboard.nl/forum/viewtopic.php?f=45&t=81 . Op mijn site staat het nog niet, ik denk dat ik het opneem bij tip 12.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top